Nekken of Ratten
- Spursfan
Nekken of Ratten
Nog geen poll? Sorry dat ik er dan een durf openen.
Natuurlijk zijn we met heel Gent voor de Nekken vanavond. Toch, we gaan er met zijn allen vanuit dat Rsca minstens 2de wordt... Maar wie zegt dat?
Dan treed ik Degryze bij, als dat niet het geval is, dan toch liever tegen Beerschot.
In 't gedacht houdend dat binnen n paar uren deze topic achterhaald is, ben ik toch benieuwd.
Natuurlijk zijn we met heel Gent voor de Nekken vanavond. Toch, we gaan er met zijn allen vanuit dat Rsca minstens 2de wordt... Maar wie zegt dat?
Dan treed ik Degryze bij, als dat niet het geval is, dan toch liever tegen Beerschot.
In 't gedacht houdend dat binnen n paar uren deze topic achterhaald is, ben ik toch benieuwd.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
Van niveau zijn ze volgens mij in de bekerfinale eveng evaarlijk. Tegend an heeft Beerschot losada en die andere twee tiesten terug en geraken die terug in volle form. Dan ga ik liever tegen Anderlecht. De laatste competitiematchen zullen voor hen volgens mij zwaarder wegen want thangt meer vanaf, mss met bvb blessures en vermoeidheid als gevolg?
Nekken dus
Nekken dus

Laatst gewijzigd door Grim op wo 16 apr 2008 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Nekken of Ratten
toch rsca wagen ...Spursfan schreef:Nog geen poll? Sorry dat ik er dan een durf openen.
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "
- Dodelijke Buffalo
- Maltezerleeuwtje
-
- Maltezerleeuwtje
- Spursfan
Ratten.VOETBALKENNER schreef:nekken.
als wij winnen van brugge zondag,
zijn zij quasi zeker van tweede plek.
we hebben het in onze eigen handen ...
Gent moet die Beker winnen. Europees afdwingen op die manier is leuk voor n seizoen, maar gaat heel lichtjes de geschiedenis in... Als ge snapt wat ik wil zeggen.
Geef mij maar een duel tussen twee traditionele clubs en steden. De eer van de Beker zal dat goed doen.
Moeilijk moeilijk moeilijk...
RSCA:
+ UEFA Cup
+ afgemat na titelstrijd tot de dood of mss wel testmatchen voor de 2e plek met Brugge?
- Seizoen "redden" met beker, qua kwaliteit in hun teams liggen de kansen tegen RSCA voor mij op 65-35 ofzoiets
- In Brussel, wat toch een klein beetje op mijn systeem zou werken ivm "thuismatch", ookal is het mss belachelijk, ik vrees dan ook dat er vree veel mauven tussen ons gaan zitten.
GBA:
+ veel meer kans, 60-40 in ons voordeel om de beker te pakken
+ 2 revelaties onder de G4 die het verdienen
+ GBA ligt ons gewoon... Vorig seizoen 0-3, nu moest het ook 0-3 zijn en thuis 3-2... Spektakelmatch!
- Europees... Bij verlies niets? Ookal kunnen die 1-2 ronden dat we in de UEFA Cup zitten mij weinig schelen, ik weet dat het voor sponsors, spelers, ... belangrijk is.
IK heb GBA gepakt
RSCA:
+ UEFA Cup
+ afgemat na titelstrijd tot de dood of mss wel testmatchen voor de 2e plek met Brugge?
- Seizoen "redden" met beker, qua kwaliteit in hun teams liggen de kansen tegen RSCA voor mij op 65-35 ofzoiets
- In Brussel, wat toch een klein beetje op mijn systeem zou werken ivm "thuismatch", ookal is het mss belachelijk, ik vrees dan ook dat er vree veel mauven tussen ons gaan zitten.
GBA:
+ veel meer kans, 60-40 in ons voordeel om de beker te pakken
+ 2 revelaties onder de G4 die het verdienen
+ GBA ligt ons gewoon... Vorig seizoen 0-3, nu moest het ook 0-3 zijn en thuis 3-2... Spektakelmatch!
- Europees... Bij verlies niets? Ookal kunnen die 1-2 ronden dat we in de UEFA Cup zitten mij weinig schelen, ik weet dat het voor sponsors, spelers, ... belangrijk is.
IK heb GBA gepakt

-
- buffalogirl8
-
- Spursfan
Voor wie zijt ge dan? Beerschot die Anderlecht uitschakelt? Of Anderlecht die zwakker is dan gba en dus sowieso géén finale speelt?FRIEZOR schreef:hmm, cruz, losada & colman samen erin = die spelen RSCA kapotVOETBALKENNER schreef: nu ook niet overdrijven he.
gba kan pieken zoals gent dat goed kan.
maar doorsnee is alecht sterker

Laatst gewijzigd door Spursfan op wo 16 apr 2008 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Buffalospirit
-