VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

dj smosjnov
Contacteer:

Bericht door dj smosjnov » do 15 mei 2008 21:47

top68 schreef:Toch opvallend, noch op hun forum, noch bij hun supporters die je tegenkomt, leeft echt de finale. Groot contrast met ons. Men is, zoals verwacht, blij met die 2e plaats en dat CL-ticket. De druk is daar volledig weg.
echt erg he , ik ben eens op hun forum gaan zien , en ik was echt geschoqt , zijn die niet met een bekerfinale bezig dan?? Wij willen hem dus duidelijk MEER !! :lol: ;)

SarahDeBacker
Contacteer:

Bericht door SarahDeBacker » do 15 mei 2008 22:06

dj smosjnov schreef:
top68 schreef:Toch opvallend, noch op hun forum, noch bij hun supporters die je tegenkomt, leeft echt de finale. Groot contrast met ons. Men is, zoals verwacht, blij met die 2e plaats en dat CL-ticket. De druk is daar volledig weg.
echt erg he , ik ben eens op hun forum gaan zien , en ik was echt geschoqt , zijn die niet met een bekerfinale bezig dan?? Wij willen hem dus duidelijk MEER !! :lol: ;)
Ze beweren (en met 'ze' bedoel ik Olivier De Schacht lol) dat we al blij zijn met het Europees ticket en dat het voor ons zoveel niet uitmaakt. JAWADDE DADDE :eek:
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » do 15 mei 2008 22:07

:lol: :lol: Ze zitten er volledig op :evil:
Buffalo Forever!

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » do 15 mei 2008 22:10

SarahDeBacker schreef:
Ze beweren (en met 'ze' bedoel ik Olivier De Schacht lol) dat we al blij zijn met het Europees ticket en dat het voor ons zoveel niet uitmaakt. JAWADDE DADDE :eek:
LOOOOOOL
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

reeth

Bericht door reeth » do 15 mei 2008 22:17

ik heb vandaag nochtans 1000 berichten enzo gehad van die mannen. (woon id buurt van brussel dus merendeelk maten is voor anderlecht of mechelen.)

goossens.mj
Contacteer:

Bericht door goossens.mj » do 15 mei 2008 22:48

2-1
Ruiz en Zlatan!
So baby if you want me, you've got to be buffalo!

vroem

Bericht door vroem » do 15 mei 2008 23:07

Staute Buffalo schreef:
vroem schreef:Denk dat het hier wel duidelijk is niemand dezelfde mening deelt qua opstelling.
Ik kan maar 1 ding zeggen;ook al staan er spelers ons minder aan.Als ze allemaal spelen zoals bv thuis tegen kortrijk en zoals tegen standard dan zal het weinig uitmaken wie er op dat veld staat.
Het zijn de spelers zelf in kwestie die het moeten snappen ze zoiets niet alledaags meemaken en bv mensen als fadiga zullen een tandje meer moeten bijzetten want als bv een fadiga meedoet maar die loopt geen gaten toe dan kan je het wel schudden.
Thuis tegen anderlecht werden we overrompeld,ons middenveld stond nergens en ons verdediging blunderde er toen op los.
Bij beide wedstrijden was Fadiga er niet bij !
0' Opstelling AA Gent
Jorgacevic, Rosales, Suler, Thijs, Mutavdzic, Maric, Azofeifa, Fadiga, Vermouth, Foley, Ruiz.

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... echt.dhtml

Fadiga heeft dus zoalsk wel dacht meegedaan thuis tegen anderlecht.

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » do 15 mei 2008 23:42

Tegen Kortrijk trouwens ook.

Ik blijf wel hopen dat hij op de bank start. Hij lijkt mij ideaal om na een uur ofzo in te vallen.
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

GheNtto

Bericht door GheNtto » do 15 mei 2008 23:46

2-2 a/d rust

4-2 na affluiten.

:bluewhite:

vroem

Bericht door vroem » do 15 mei 2008 23:48

ARAG schreef:Tegen Kortrijk trouwens ook.

Ik blijf wel hopen dat hij op de bank start. Hij lijkt mij ideaal om na een uur ofzo in te vallen.
Fadiga was super tegen kortrijk.Die heb ik nog nooit zoveel zien lopen ;) en zlatan holde achter iedere bal aan en dan den maric,supersterk en muta die ook heel sterk aanvallend meekwam.
Ze speelden toen allemala een supermatch.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » vr 16 mei 2008 0:00

buffalogirl8 schreef:En in Anderlecht zelf? Zouden ze daar ook dingen organiseren zoals in Gent?
NEE, zij organiseren NIETS speciaals. Je kan het ook niet vergelijken met Gent.
A'lecht speelt regelmatig voor een prijs of id Champions League. Zij zijn deze dingen 'gewoon'. Voor ons is het een uitzonderlijke gebeurtenis die plots een hele stad in z'n kielzog meeneemt.
Nog een groot verschil: op basis vd abonnementen, 80% van de Gentfans komt uit Groot-Gent, nog eens 15% uit de rest van Oost-Vlaanderen en dan nog een 5% uit de andere provincies. Bij A'lecht is het net omgekeerd, slechts een heel klein percentage van hun aanhang woont in het Brussels Gewest, het grootste deel woont verspreid over het hele land, wat betekent dat een manifestatie -zoals bij ons op 't St-Pietersplein- veel moeilijker te organiseren valt. De sups van A'lecht hebben geen binding met Brussel als stad, terwijl dat bij Gent net een heel belangrijke factor is.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 16 mei 2008 1:08

Buffalo_Hool schreef:ALS fadiga speelt dan gaat hij hem sowieso inzetten. zie het als eergevoel, hij denkt dat hij de ster is, dat hij Gent naar een hoger niveau kan brengen. Tijdens de finale zal hij in zichzelf denken "ik zal ze hier eens tonen wie het meest klasse heeft van deze 22 spelers" en dan juplaaa, de ene assist na de andere. Ruiz tikt ze binnen, Foley doet een omhaal, Olufade tovert de ene slalombeweging na de andere uit zijn schoenen en we winnen die match met 5-1 !
De ene mislukte dribbel na de andere, dat zie ik wanneer hij eens wil tonen dat hij zo super is...

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » vr 16 mei 2008 4:29

SarahDeBacker schreef:
dj smosjnov schreef: echt erg he , ik ben eens op hun forum gaan zien , en ik was echt geschoqt , zijn die niet met een bekerfinale bezig dan?? Wij willen hem dus duidelijk MEER !! :lol: ;)
die nicht zal dan toch wel bedrogen uitkomen... we zullen ze es van het veld blazen... zowel met de bal als vocaal!

AUX ARMES!!!!
Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 16 mei 2008 9:56

opstelling is:

Bojan
Suler Grncarov Smoje Muta
Maric
Azofeifa Ruiz
Olufade Foley Fadiga

Middenveld zal volgens mij véél te zwak uitvallen met Azofeifa in de ploeg.

superboksic

Bericht door superboksic » vr 16 mei 2008 10:02

Fadiga is degene die niet in de ploeg hoort te staan.
Thijs in de plek en ik ben content

khalilou333

fadiga

Bericht door khalilou333 » vr 16 mei 2008 10:06

Toch even opmerken dat er zonder Fadiga geen bekerfinale zou zijn ( thuiswedstrijd tegen kortrijk was hij er bij,in kortrijk niet,maar vooral in Standard zorgde hij voor de ommekeer,hij rust nu al een week of 3 en gaat zondag bepalend zijn,ik weet dat ik hier ongeveer alleen sta met die mening omwille van zijn laatste wedstrijden waar hij inderdaad een lege indruk liet.Maar hij kan het en gaat het zondag tonen ( ik voel het in mijn kleine teen)

burto12

Re: fadiga

Bericht door burto12 » vr 16 mei 2008 10:08

khalilou333 schreef:Toch even opmerken dat er zonder Fadiga geen bekerfinale zou zijn ( thuiswedstrijd tegen kortrijk was hij er bij,in kortrijk niet,maar vooral in Standard zorgde hij voor de ommekeer,hij rust nu al een week of 3 en gaat zondag bepalend zijn,ik weet dat ik hier ongeveer alleen sta met die mening omwille van zijn laatste wedstrijden waar hij inderdaad een lege indruk liet.Maar hij kan het en gaat het zondag tonen ( ik voel het in mijn kleine teen)
fadiga kan het als hij er zin in heeft!
das zever dat er zonder fadiga geen finale zou zijn é!
dan moet je da ook zegen over zlatan,ruiz,foley,...
het allemaal de verdienste van de ploeg
ik zou opteren om fadiga de laatste 30 minuten te laten invallen!

ernie

Re: fadiga

Bericht door ernie » vr 16 mei 2008 10:13

khalilou333 schreef:Toch even opmerken dat er zonder Fadiga geen bekerfinale zou zijn ( thuiswedstrijd tegen kortrijk was hij er bij,in kortrijk niet,maar vooral in Standard zorgde hij voor de ommekeer,hij rust nu al een week of 3 en gaat zondag bepalend zijn,ik weet dat ik hier ongeveer alleen sta met die mening omwille van zijn laatste wedstrijden waar hij inderdaad een lege indruk liet.Maar hij kan het en gaat het zondag tonen ( ik voel het in mijn kleine teen)
Ge staat nie alleen jong, heb het al vanaf minuut 1 gezegd da Fadiga ga bommen!! Hij gaat gewoon de match beslissen!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

superboksic

Bericht door superboksic » vr 16 mei 2008 10:15

Zonder Vermouth lagen we er misschien uit in de 1e ronde. Vind het een slecht argument hoor.
Zoals Fadiga de laatste maand(en) presteert verdient hij gewoon geen basisplaats, draai het of keer het...

khalilou333

fadiga

Bericht door khalilou333 » vr 16 mei 2008 10:43

Dank u ernie,maar kvrees dat we maar met twee zijn:-)
We zullen luid op hem moeten zingen zondag:-)
Ik ga mijzelf deels corrigeren : uiteraard zijn we als ploeg in de bekerfinale geraakt,maar ook fadiga had er zijn aandeel in,ook al kan hij volgens velen hier niet eens ingooien.
Ik begrijp de ergernis omwille van zijn laatste wedstrijden en zijn natuurlijke nonchalance,maar ik vergeet zijn eerste wedstrijden en verschillende beslissende assists niet.
Het kan kloppen dat hij op basis van zijn laatste wedstrijden niet verdient om in de ploeg te staan,
Maar als er iemand " de touch" en de onvoorspelbaarheid heeft om zondag de finale open te breken is het Fadiga.
Voor alle fadiga-haters nog deze liefdevolle boodschap:Denk even terug aan de openingswedstrijd van het W.K.in Amerika
waarin Fadiga toenmalig Wereldkampioen Frankrijk ongeveer alleen wegspeelde.
En laat ons hopen dat hij zondag een beetje magie van toen kan laten zien ten t'komt dik inorde.

benedito

Bericht door benedito » vr 16 mei 2008 10:44

Proud Since 1898 schreef:opstelling is:

Bojan
Maric
Azofeifa Ruiz
Olufade Foley Fadiga
Als dat waar is, scoren we er zeker twee, maar krijgen we
er misschien ook drie binnen. Spektakel als Sollied dit durft, maar ook een groot risico!

superboksic

Bericht door superboksic » vr 16 mei 2008 10:47

Tja, jij rekent wel puur op zijn klasse en ervaring. Klopt dat hij die heeft en vroeger top was maar hem opstellen blijft toch een risico vind ik. Zijn sterallures staan mij niet echt aan. Liever een Thijs, ook pakken ervaring maar veel nuchterder dan Fadiga en spelend voor de ploeg.
We'll see

a buffalo girl

Bericht door a buffalo girl » vr 16 mei 2008 10:58

Bojan
Maric
Azofeifa Ruiz
Olufade Foley Fadiga

toch een ongeziene opstelling
is toch een gok volgens mij

en opmerkelijk: geen enkele Belg in de ploeg

geert het peert

Bericht door geert het peert » vr 16 mei 2008 11:01

voila ,
100 eurookes op ons buffallokes gezet bij UNICOM aan 4.10 tegen 1 , een buitenkansje om je abo voor volgend jaar terug te verdienen !
keep the faith ...
One family ? Mijn kloten !

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » vr 16 mei 2008 11:02

a buffalo girl schreef:

Bojan
Maric
Azofeifa Ruiz
Olufade Foley Fadiga

toch een ongeziene opstelling

Ze zullen er alle elf schoon staan tijdens de Brabanconne! :D
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

burto12

Bericht door burto12 » vr 16 mei 2008 11:03

moeten er voor den beker nie een bapaald aantal belgen op het scheidsrechterblad staan?

HannesGent

Bericht door HannesGent » vr 16 mei 2008 11:04

Ja, 3 dacht ik.

Ma geen probleem = Thijs, Moia & De Roeck ;)
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

a buffalo girl

Bericht door a buffalo girl » vr 16 mei 2008 11:06

buffaloripopolos schreef:
a buffalo girl schreef: toch een ongeziene opstelling

Ze zullen er alle elf schoon staan tijdens de Brabanconne! :D
Ze kunnen met z'n allen de marseillaise zingen hé :lol:

ernie

Bericht door ernie » vr 16 mei 2008 11:06

Zie da van hier, 3! En Beveren dan 2?? jaar geleden ofzo, da waren al Afrikaantjes
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

VoRtX

Bericht door VoRtX » vr 16 mei 2008 11:27

Bojan
Maric
Azofeifa Ruiz
Olufade Foley Fadiga

Lijkt me niet slecht... Azofeifa was de laatste matchen toch telkens bij de betere. Alleen Fadiga... Tja, ik weet het niet, hopelijk kan hij het met flitsen beslissen. En misschien staat hij inderdaad beter op linksvoor dan op het middenveld. In het middenveld hebben we dan met Ruiz iemand die er blijft voor gaan en voor doel kan opduiken.

Ben je zeker dat dit de ploeg wordt, Proud? Of is het een gok?

Gesloten