waarom niet; als hij al mocht meedoen in de halve finales, zal het nu ook geen probleem zijnBuffalo_Hool schreef:mag Gillet wel spelen? aangezien hij al in de beker speelde met Gent... Of sla ik hier de bal compleet mis?
VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA
-
- Buffalo_Hool
- superboksic
Zet Thijs er maar zeker in, die hebben we nodig en die kan Biglia rustig overklassen. Als dat betekent dat Fifi op de bank begint, dan betekent dat dat Fifi op de bank begint. Punt.
http://www.buffelstoot.be. Nu ook te volgen op Facebook: https://www.facebook.com/BuffelstootGent?ref=hl
- Brandalarm
- Brandalarm
- superboksic
Couldn't agree more!Da WItte schreef:BOJAN
Suler Smoje De Roeck Mutavdzic
Thys
Maric Azofeifa
Olufade Foley Ruiz
SUPERBOKSIC
Geef mij maar da ploegsje en khali als super-sub

Laatst gewijzigd door superboksic op za 17 mei 2008 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten uit Brussel.
Ik ben deze namiddag vertrokken met de wagen en ben ingetrokken bij kennissen op 2 km van het stadion.
Morgen lekker uitslapen(ik zit momenteel serieus aan de drank
) en na de lunch begeef ik me naar het Mekka van het Belgische bekergebeuren.
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen na de match.
Moet ik in Gent gaan meevieren of moet ik in Brussel blijven slapen?
Winst of verlies gaan weinig verschil maken,zat zal ik zijn en mijn vrouw is BOB(of was het Flor?).Even vermelden dat ik toch een fantastische vrouw heb.Een gans weekend bekommert zij zich om de kinderen en zorgt ze ervoor dat ik veilig thuisraak.Ze is een schat,al ben ik er zeker van dat zij een tegenprestatie verwacht.

Ik ben deze namiddag vertrokken met de wagen en ben ingetrokken bij kennissen op 2 km van het stadion.
Morgen lekker uitslapen(ik zit momenteel serieus aan de drank

Winst of verlies gaan weinig verschil maken,zat zal ik zijn en mijn vrouw is BOB(of was het Flor?).Even vermelden dat ik toch een fantastische vrouw heb.Een gans weekend bekommert zij zich om de kinderen en zorgt ze ervoor dat ik veilig thuisraak.Ze is een schat,al ben ik er zeker van dat zij een tegenprestatie verwacht.

- geert het peert
dixit een emotionele cobes die dus duidelijk reeds iets te veel gedronken heeft van de stressCobes schreef:Groeten uit Brussel.
Morgen lekker uitslapen(ik zit momenteel serieus aan de drank) en na de lunch begeef ik me naar het Mekka van het Belgische bekergebeuren.
duik nu ook mijn bed in na mijn 3e porto teneinde verdere discusies met mijn vrouw die morgen in een a'lecht vak zit te vermijden

One family ? Mijn kloten !
't Ja Geert, er zullen pijnlijke dagen voor je volgen
[
quote="geert het peert"]
duik nu ook mijn bed in na mijn 3e porto teneinde verdere discusies met mijn vrouw die morgen in een a'lecht vak zit te vermijden
[/quote]

quote="geert het peert"]
dixit een emotionele cobes die dus duidelijk reeds iets te veel gedronken heeft van de stressCobes schreef:Groeten uit Brussel.
Morgen lekker uitslapen(ik zit momenteel serieus aan de drank) en na de lunch begeef ik me naar het Mekka van het Belgische bekergebeuren.

-
- GENT RULEZ
- LOOKSclear
Vandaag is het D-Day.
Zondag 18 mei 2008 zal voortaan voor eeuwig in het geheugen gegrift staan als de dag "dat AA Gent de beker van België won en dat een slapende reus eindelijk is wakker geworden".
Die dag zal het begin van een nieuw tijdperk inluiden waarin AA Gent de hegemonie van de topclubs in België zal doorbreken.
Op die dag zullen de gladiatoren in een bus door de stad rijden geflankeerd door duizenden uitzinnige supporters , dronken van geluk en ....alcohol.
Vanaf nu moet men rekening houden met Gent!!

Zondag 18 mei 2008 zal voortaan voor eeuwig in het geheugen gegrift staan als de dag "dat AA Gent de beker van België won en dat een slapende reus eindelijk is wakker geworden".
Die dag zal het begin van een nieuw tijdperk inluiden waarin AA Gent de hegemonie van de topclubs in België zal doorbreken.
Op die dag zullen de gladiatoren in een bus door de stad rijden geflankeerd door duizenden uitzinnige supporters , dronken van geluk en ....alcohol.

......op het einde van de competitie is alles in evenwicht.....Yeah right!...
- buffalogirl8
- geert het peert
don't push our luck ...LOOKSclear schreef:Vandaag is het D-Day.
Op die dag zullen de gladiatoren in een bus door de stad rijden geflankeerd door duizenden uitzinnige supporters , dronken van geluk en ....alcohol.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
One family ? Mijn kloten !
Het is zo ver...pistolekes halen, een goeie fond leggen en hop hop hop naar Brussel voor een historische dag!
http://www.buffelstoot.be. Nu ook te volgen op Facebook: https://www.facebook.com/BuffelstootGent?ref=hl
Geen Thijs aub
dien Rosten heeft nog niets bij gent bewezen
integendeel: meer verkloot dan wa anders
------------------------------------Jorgacevic----------------------------
-------Suler---------------Smoje-------------De Roeck---------Muta
------------------------------------Azofeifa-----------------------------
-------------------Maric---------------------------Ruiz-------------------
----Olufade----------------------Foley---------------------Fadiga-------
als foley nie presteert-----> Ljubijankic
Ben er zeker van dat we als met deze ploeg starten we rsca aankunnen !!
C'mon!!!
straks aanzetten naar dn heizel !!!
dien Rosten heeft nog niets bij gent bewezen
integendeel: meer verkloot dan wa anders
------------------------------------Jorgacevic----------------------------
-------Suler---------------Smoje-------------De Roeck---------Muta
------------------------------------Azofeifa-----------------------------
-------------------Maric---------------------------Ruiz-------------------
----Olufade----------------------Foley---------------------Fadiga-------
als foley nie presteert-----> Ljubijankic
Ben er zeker van dat we als met deze ploeg starten we rsca aankunnen !!

straks aanzetten naar dn heizel !!!
- BIEB
- Contacteer:
waar gij u in godsnaam mee bezig houdt,
gelijk wie start zal het verdiend hebben
gelijk wie start zal het verdiend hebben

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- buffalogirl8