VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » zo 18 mei 2008 22:28

Proud Since 1898 schreef:Slechte wissels van Sollied.
Fadiga en Olufade dadden alles gevegen en zaten er echt wel door, hoe spijtig dat hun wissels ook waren, ik denk niet dat Sollied veel keus had.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 18 mei 2008 22:30

$alo schreef:
BUCK2018 schreef:
Het is heel simpel, verkoop uw beste spelers niet meer aan de concurrentie.
Hou deze keer je woord en laat gewoon niemand vertrekken, het zou al een goed begin zijn...

maar wat een dag was me dat vandaag

the buffalo village jawadde wat was me dat daar..

Het was een echt buffalo feest, 20000 gentsupporters fantastisch om te zien,
we zijn natuurlijk allemaal ontgoocheld, maar door de match, de sfeer en alles er rond kunnen we toch spreken van een uitzonderlijke en historische buffalo-dag

:eek: :eek:
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
3
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Leuse
Contacteer:

Bericht door Leuse » zo 18 mei 2008 22:31

Loung-K schreef:
voetbalfreak5 schreef: Jij kent wel niets van voetbal !
Wrijf eerst die stof uit je ogen!
Ik heb hem toch niet veel aan de bal gezien :confused: ofwel heb ik een andere match gezien
denk het ook.. Ik vond Thijs autoritair op het middenveld.. Vanaf minuut70 ging hij met de rest van de ploeg mee ten onder...

tom34

Bericht door tom34 » zo 18 mei 2008 22:31

wat een match, spijtig dat we de finale verloren hebben, maar aan het einde van de 2de helft zaten de meeste er al wat door.
Hoe kan het ook dat Boussoufa kan inkoppen, die gast komt nog niet aan de knieen van Bojan.
Verdedigend was het gewoon te zwak
ook begreep ik die wissels van Sollied totaal niet, dat fifi erin komt ok , maar waarom Vermouth ?!
Ogh jah et was een mooie match, een mooie dag
maar toch ben zit ik al de hele tijd te vloeken want na 24 jaar had diene beker van ons moeten zijn
en alleen wij hebben sfeer in het stadion gemaakt en dan krijgen we nog niet wat we verdienen

We moeten niet schrijven dat het een mooie match enzo was,ook al was het zo, maar iedereen zit met de vraag : WAAROM?

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 18 mei 2008 22:31

Drewie schreef:
F schreef:Wa was dat daar aan Oceade :mad: Toen we op weg waren naar
de auto zaten daar gewoon een paar allochtone jongeren ons gewoon
uit te dagen :mad: met het gevolg dat er dingen naar die ruit werden
gesmeten... Theeft nog tijdje geduurd vooraleer die life guard die jongeren
wegstuurde :mad: :mad: :mad:
die gasten zijn gaan lopen toen dat hekken werd opengestampt
idd zat daar binne ik in dien zwemkom :mad:
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

krewl

Bericht door krewl » zo 18 mei 2008 22:32

tom34 schreef:maar waarom Vermouth ?!
omdat Olufade er door zat? + omdat het een speler is die makkelijk een goal maakt

voetbalfreak5

Bericht door voetbalfreak5 » zo 18 mei 2008 22:44

Beste Leuze-K,
Iemand, die anti een eigen speler is , mag zich geen supporter noemen!
Bekijk aub de match eens opnieuw!

Plopperke

Bericht door Plopperke » zo 18 mei 2008 22:48

Jullie hebben natuurlijk een andere match gezien en gehoord dan wij (logisch ook natuurlijk).
De eerste helft was Gent wel baas maar echt veel kansen komen daar niet uit. Er wordt hier regelmatig herhaald van die (toegegeven) schitterende actie van Fadiga op de paal maar wij hadden in de eerste helft ook een bal op de lat. Als die binnengaat staat het 1-2 ipv iets later 2-1 door (moeten jullie toegeven) een lucky goal (afgeweken op Van Damme). Anders ging die bal nooit binnen.
Maar Fadiga, het tempo kan hij niet meer volgen maar het is een plezier om zijn acties te zien, echt schitterend!
Over de sfeer dan. Jullie hebben ons niet gehoord, wij hebben jullie niet gehoord. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Al bij al, propaganda voor het voetbal, beide ploegen hadden kunnen winnen, ik ben alleen blij dat wij aan het langste eind hebben getrokken.
RSC Anderlecht, the pride of Belgium

Toasty

Bericht door Toasty » zo 18 mei 2008 22:49

we gaan naar europa, das ook al ni slecht :)

JUV€NTINO the buffalo
Contacteer:

Bericht door JUV€NTINO the buffalo » zo 18 mei 2008 22:53

Ik vond het de max. Buffalo-town was de moeite, de wedstrijd was goed, maar rond de 70e minuut zijn we stilgevallen en dan twee snelle doelpunten tegengekregen zodat 't volledig passé was. Daarvoor was het goed tot zéér goed. Gewoon klote dat we verloren hebben, we waren er zo dichtbij en 't zou niet eens onverdiend geweest zijn.

Maar hoe dan ook, ik vond het de max vandaag en 't is een dagske dat je niet snel zal vergeten. :clap:
Fear can hold you prisoner, hope can set you free - The Shawshank Redemption

anthony5

Bericht door anthony5 » zo 18 mei 2008 22:58

Drewie schreef:zeg kunnen die van anderlecht iets anders zingen dan buffalo enculé...
als er enen enculé is , zal 't De Schacht wel zijn zeker, en Goor ook natuurlijk !

breevoort

Bericht door breevoort » zo 18 mei 2008 23:00

Ik vind dat Sollied gefaald heeft vandaag. In de competitie was het duidelijk dat Rosales te ver van Bous speelt. Je denkt dan, hij gaat Suler op rechts uitspelen. Maar nee, juist dezelfde fout.
Smoje moet altijd spelen in zo'n match en de man in vorm, Azofeifa laat hij aan de kant.
Het is weer net niet, maar we hebben gelukkig toch een Europees ticket.

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » zo 18 mei 2008 23:27

Altijd vinden ze een manier om het zo pijnlijk mogelijk te maken he, ongelooflijk. We hebben Anderlecht gewoonweg van het kastje naar de muur gespeeld. Zij waren 5 minuten de betere ploeg en maken het daarin af, dankzij 3 ex-buffalo's dan nog wel :( Het leek zo mooi te gaan worden. 'k Had echt het gevoel dat we ze nog gingen afmaken.
't Verschil lag (zoals voorspeld :() in de verdediging. Wat een zwakke achterlijn hebben wij toch...
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

mutske

Bericht door mutske » zo 18 mei 2008 23:29

Ik ben ook gaan kijken als neutrale supporter en zat in een vak van anderlecht. Had liever aan de blau - witte kant gezeten want, het was gent die mij het meest bijgebleven. Jullie sfeer was stukken beter, prachtig met al die vlaggen en het voetbal dat jullie brachten was ook beter!!! Jammer win je hier niets mee.

Ik wens jullie alvast veel succes in de uefa cup dat jullie mogen stunten in jullie stadion zou als wij nu 2 seizoenen geleden.

grtz zulte waregem supp

samsonov

Bericht door samsonov » zo 18 mei 2008 23:35

Plopperke schreef:Over de sfeer dan. Jullie hebben ons niet gehoord, wij hebben jullie niet gehoord. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Normaal haat ik die sfeerdiscussies maar hier klopt iets niet.
Bij Anderlecht zag ik af en toe eens een vak juichen en met een vlag of twee zwaaien maar bij gent was volledig tribune 2 aan het zingen, fenomenaal. Gewoon nog nooit meegemaakt :clap:
En als jullie dit niet gehoord hebben dan mankeert er toch serieus iets aan jullie oren ze. :s

En over de match.
Zowel Anderlecht als Gent waren heel goed vond ik. Gent eerste en Anderlecht tweede helft ongeveer. Bij Gent geen mindere spelers. Alleen ontbreekt ons dat tikkeltje geluk dat Anderlecht wel had.

Spelers die mij opgevallen zijn, zijn Fadiga, Ruiz, Maric en Thijs. Die waren echt goed vond ik.

En op het Sint-Pietersplijn was het niet voorzien voor 20 000 man vond ik. Ik verstond er soms niets van. :(

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » zo 18 mei 2008 23:40

?

Zoveel volk op het Sint-Pietersplein?
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

samsonov

Bericht door samsonov » zo 18 mei 2008 23:43

Bwa tussen de 5 à 10 duizend, niet echt overdreven veel maar slechte geluidsinstallatie...

Ilkert

Bericht door Ilkert » zo 18 mei 2008 23:43

Bruparck gaat eraan ole ole

Seiko

Bericht door Seiko » zo 18 mei 2008 23:59

De vrouwen van KVK Tienen danken de Buffalo's voor hun steun tijdens hun Bekerfinale!

Onze keeper Olivier Van Impe zal het graag zien! :clap:

Sneeuwlok
Contacteer:

Bericht door Sneeuwlok » ma 19 mei 2008 0:00

De fout ligt bij mijn weten voor eezn stuk bij Sollied en de eigen overschatting van een aantal spelers. Rond de 70tigste minuut was het erg duidelijk dat Fadiga en Maric er volledig door zaten. Gevolg reuzachtig veel ruimte voor Anderlecht.
Rosales heeft naar mijn inziens Bous perfect uit de match gehouden, TOT op het moment dat de middenvelders het niet meer konden belopen, en de vleugelbacks van Anderlecht carteblanche hadden op onze helft.
Wanneer Hassan er in komt ipv Wasyldinges dan schuift Gillet naar de rechtsback.
Toch is het Gillet die bij de 2-2 zijn voorzet perfect kan geven op nog geen 10 meter van de Gentse achterlijn. Toch kan Gillet, de 2-3 binnentrappen... Is dat een fout van onze backs? Neen. Zij moesten reeds verdedigen op hun rechtstreekse tegenstanders Chatelle en Hassan.
Juist Thijs was steeds terug om te verdedigen. Maric en Fadiga zaten erdoor.
Sollied moest dit zien en hen eerder gewisseld hebben. De spelers in kwestie moeten hun eigen ego aan de kant zetten en een wissel aanvragen. Zéker als je je taken niet meer kunt volbrengen...
When elves have sung their runes

Nexbuffalo

Bericht door Nexbuffalo » ma 19 mei 2008 0:07

Seiko schreef:De vrouwen van KVK Tienen danken de Buffalo's voor hun steun tijdens hun Bekerfinale!

Onze keeper Olivier Van Impe zal het graag zien! :clap:
:D

goeie match echt zalige sfeer alleen jammer dat de laatste 20 minuten ook nog tellen
nadien nog naar st-pieters plein gegaan maar den helft ston te roepen + een slechte geluids installatie = nie goe

we spelen toch europees beter dan niets :hat:

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 19 mei 2008 0:10

een heroische match , cruciaal moment is de bal van kahlou op de paal , gaat die binnen dan is de match gedaan
bedankt in ieder geval buffalofans voor de ongelofelijke sfeer , had nooit gedacht d
at dit bij ons mogelijk was , die dikke nekken mongolen kwamen er niet aan te pas qua sfeer , wat een vlaggenzee en wat een vocale steun !
One family ? Mijn kloten !

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 0:13

Bruno schreef:
Proud Since 1898 schreef:Het was een prachtige dag. Jammer van onze verdediging. Slechte wissels van Sollied.

Maar ik ben trots op AA Gent en onze supporters. Ze hebben een dikke match gespeeld.

Toch ontgoocheld ook. :( Zo dichtbij...
Over je sig gesproken.. Het enige dat met 'shaggen' te maken had bij jou, was het afdruipen, niet?
Ben jij een van die zwemmertjes? Grote muil van ver. En daar blijft het ook bij.

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 19 mei 2008 0:20

'k Heb net de beelden bekeken, en heb het gevoel dat Bojan die bal van Gillet moest gehad hebben. Hij strekt duidelijk zijne arm nie gans uit. Doet hij dit wel, gaat die bal in corner.
Maar we gaan er nie nie over zagen :)
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 19 mei 2008 0:25

ben ik nu alleen die vond dat de anderlechtsupporters een bende standbeelden annex stilzwijgende jeaneteen waren , heb die behalve het laatste kwart dus echt niet gehoord ...

Turbostef

Bericht door Turbostef » ma 19 mei 2008 0:25

Ook al brachten we die beker niet mee naar Gent, toch hebben we vandaag getoond dat de enige echte trots van Vlaanderen nog steeds Gent is!

Chapeau gasten, jullie sfeer was adembenemend! :clap:

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 19 mei 2008 0:26

Plopperke schreef:Over de sfeer dan. Jullie hebben ons niet gehoord, wij hebben jullie niet gehoord. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Raar maar waar: ge kunt ook gewoon ZIEN of er veel sfeer is bij de tegenstander. Als ge ziet dat wij allemaal aan het springen, klappen, met vlaggen aan het zwaaien... zijn, dan wil dat meestal ook zeggen dat we aan het zingen zijn. Bij jullie zag ik hoogstens 15 vlaggen en nam ik zelfs na de match nog geen sfeer waar in jullie vak. Zeggen dat jullie sfeer maakten, is uzelf belachelijk maken.
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

top68

Bericht door top68 » ma 19 mei 2008 0:30

geert het peert schreef:ben ik nu alleen die vond dat de anderlechtsupporters een bende standbeelden annex stilzwijgende jeaneteen waren , heb die behalve het laatste kwart dus echt niet gehoord ...
Vanuit tribune 1 en 2...had iedereen die indruk hoor Geert. En het was ook zo. ;)
Allez Gantwoaze!

samba99
Contacteer:

A

Bericht door samba99 » ma 19 mei 2008 0:32

Nog iets vreemd. Elke Gentse goal is voorafgegaan van een ver schot van Biglia dat ernaast ging.

Over de match zelf. Gent 40 min baas, maar laatste 22 minuten volledig leeggespeeld. Fysiek helemaal op. 't zat erin, maar propaganda voor Belgische voetbal. Helaas komt zoiets niet op palmares club.

Man van match ongetwijfeld Fadiga, de grote patron vandaag. Ruiz moet nog net een boterhammeke meer eten voor zo'n afspraken. Als er nu al een ploeg 5 miljoen euro wil geven, vind ik dat een groot risico voor die ploegboekhouding. DOEN en dank u zeggen.
Wel nie meer naar Anderlecht. We hebben vanmiddag kunnen ondervinden welke verschrikkelijke noodlottige gevolgen dit op korte of lange termijn kan teweegbrengen.
De droom wordt werkelijkheid.Olé!

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 19 mei 2008 0:42

Plopperke schreef:Jullie hebben natuurlijk een andere match gezien en gehoord dan wij (logisch ook natuurlijk).
De eerste helft was Gent wel baas maar echt veel kansen komen daar niet uit. Er wordt hier regelmatig herhaald van die (toegegeven) schitterende actie van Fadiga op de paal maar wij hadden in de eerste helft ook een bal op de lat. Als die binnengaat staat het 1-2 ipv iets later 2-1 door (moeten jullie toegeven) een lucky goal (afgeweken op Van Damme). Anders ging die bal nooit binnen.
Maar Fadiga, het tempo kan hij niet meer volgen maar het is een plezier om zijn acties te zien, echt schitterend!
Over de sfeer dan. Jullie hebben ons niet gehoord, wij hebben jullie niet gehoord. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Al bij al, propaganda voor het voetbal, beide ploegen hadden kunnen winnen, ik ben alleen blij dat wij aan het langste eind hebben getrokken.
over de sfeer , da ge niets hoort tot daar , als ge niet gezien hebt dat onze buffalo's visiueel qua ambiance en vlaggen 20 keer beter waren dan de mauvekes hebde een serieus probleem , of misschien ook niet , gewoon een NEK !
bedankt buffalosupporters voor de onvergetelijke sfeer , heb ver nog tranen in de ogen van het gevoel alleen al van met 20000 gentenaars fest te vieren :(

Gesloten