Zucht,nog eens diepe dikke zucht,grmbl.
Ik ga hier eens pakweg zoals steeds mijn gedacht zeggen en men zal het wel niet met mij eens zijn zoals gewoonte maar toch zeg ik gewoon zoals ik het heb gezien en ik ben echt pissed.
1)Foley;weg dermee,weg godverdomme,tjonge jonge,wat heeft dienen weer gedaan jong buiten die simpele binnentikker en 1 degelijke aktie in 1ste helft?Manman,den premie was voor hem blijkbaar nie hoog genoeg zekers?
2)Rosales?Hoe is dat godverdomme mogelijk?De 1ste helft doet'em het goed maar de 2de helft zie je dat die gast gewoon te licht is en wat gebeurde er alweer en hetgeen ik voor vreesde;yep,hij liet alweer boussoufa meters ruimte en werd alweer zot gespeeld door boussoufa en daar ligt dan alweer de fout van sollied da kalf,dat'em gvdm suler zoals op dender op den back zet en smoje/grcncarov derin want we stonden toen wel nog 2-1 voor.
De goal die boussoufa scoort;wat doet rosales daar alweer?Die moet alleen maar naar boussoufa kijken,meer niet maar neen,die maakt de zoveelste fout en gaat naar binnen om frutella te dekken waar ij niet tegenop kan.De kleinste van de hoop krijgt zo de kans om o zo makkelijk binnen te koppen,onvoorstelbaar.
3)Ik vond die zeer sterk spelen maar in de loop van de 2de helft begon het door te wegen en thijs begon zoals in z'n oude doen zeer veel slechte ballen te geven ect....Op zo'n moment moet je thijs vervangen en de toch wel zeer goed spelende azozeifa(die op de bank zat)er dus inzetten.Dit was ook al alweer toen we nog voorstonden,zucht.
De mensen die zijn ingevallen was echt weer ondankbaar want we stonden achter en de pijp was bij ons wat uit.
4)Bojan;toch een aantal keer in de fout en veel geluk anderlecht daar niet van had geprofiteerd maar aan de goals kon'em niets doen.
5)Mutavdic;goeie match,één van de betere,die gast is gewoon secuur en heeft echt z'n best gedaan en kwam vooral in de 2de helft meermaals net op tijd goed tussen.
6)Maric;mss de 1ste goal van anderlecht toch beetje zijn fout want maric laat polak lopen maar maric was voor mij (samen met een aantal andere)de beste.Die was echt verdomd sterk,zalige speler.
7)Fadiga;tja,tis jammer deze ook allen maar zo goed speelt in zo'n match.Gewoonweg super,klasse,echt klasse wat die vandaag heeft getoond.Z'n meeste akties waren deze keer gelukt en waren dikwijls hoogstaand.

Olufade;int beginne was'em der niet echt maar vanaf eenmal een goeie aktie te hadden gemaakt was'em alweer vertrokken zoals de laatste weken al.Zeer gevaarlijk en aantal prachtakties waar de verdedigers van anderlecht hun tanden op stuk bezig.
9)Suler;zelfverzekers vandaag door meerdere ballen blindelings naar bojan te koppen en de roeck speelde ook een degelijke match buiten die ene bal in 1ste helft bijna goal werd,grmbll,heb kik lope vloeken toen.
Was trouwens prachtredding van bojan die er als een gek op af vloog en zich ervoor legde.
10)We hebben de mogelijkheid gehad op het perfecte moment op die 3de goal te scoren maar helaas mocht het niet zijn en wij binnenkant paal buiten en bij anderlecht binnenkant binnen,gvdm.
11)Gewoonweg een schande dat er daar gewoonweg eindje van mij(en maar goed ook) anderlecht supporters zaten en zaten te springen en roepen toen anderlecht scoorde,onvoorstelbaar en niemand die daar wat aan deed en gent supporters die dit maar lieten begaan,alleeja,als je dat al gent supporters kan noemen want het was meer dan duidelijk de helft die er was nooit naar de voetbal is weeste kijken.Zo'n saaie boel waar ik zat mee die mannen en het enige wa ze lopen doen hebben achter mij is zagen als een bendeke oude wijven en kheb het hen ook gezegd,ze zaten wel debiel te lachen maar ze hebben niet gezegd en ma goed ook want kliep al toen op hete kolen.
Koningboudewijnstadion is kutstadion en de sfeer is wel mooi om zien maar o zo ver allemaal en je verstaat het ook zeer moeilijk.Echt geen goed stadion en ook niet gezellig.
Tis alweer net niet,een topper winnen of een match winnen wanneer het er echt maar dan echt op aan komt,we kunnen het gewoonweg niet.
Over de scheids heb ik zowaar deze keer geen slecht woord,heeft zelfs heel wat fases vond ik in ons voordeel gefloten waarvan ik mijn twijfels had.Niemand moet met de vinger naar de scheids wijzen,die heeft dat tot mijn grote verbazing heel goe gedaan.Just paar keer de lijnrechters die paar keer niet buitespel gevlagd hebbe maar voor de rest ook oke.
Ik zegde het nog dieje mens van mijn werk die naast mij zat;ik zegde hem nog aan de rust;de 1ste helft is de 2de niet en ge kent gent nog niet goed dus ik ben al veel voorzichtiger geworden en lap,tis toch wel weer van datte.Ik zou beter nimmer zo'n zaken meer zeggen want tkomt potverdomme 8/10 keer altijd uit.
Ben nog na st-pietersplein geweest en je voelde en zag toch wel het er niet je datte was,was heel flauwtjes(zoals verwacht doordat we verloren hadden).Ben dan ook nie lang gebleven.
De teleurstelling,de zoveelste teleurstelling is alweer zeer groot.
Tis leuk geweest en tis de max om eens een bekerfinale mee te maken,heb mij voor en het grootste stuk tijdens de match zeer goed geamuseerd maar als je zo verliest is een zware domper.
En wat anderlecht betreft;wat een sfeer jongens,pf.
En toen gillet scoorde,ts,hij hoort echt thuis bij anderlecht,dikke nek me dat is.
Boussoufa;tja,we moeten eerlijk zijn,das toch de man die het verschil alweer heeft gemaakt,tis toch een zeer sterke speler.
Ik hoop ook dat gent er eens mee stopt om nog spelers naar anderlecht te verkopen.