VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 13:40

jpm1 schreef:
samsonov schreef:Vroem ge werkt op mijn systeem.[SPATIE]Proficiat dat jij soms de enige bent die dingen ziet zoals,[SPATIE]Foley was niet goed,[SPATIE]Rosales in de tweede helft ook niet en ik heb dit weer gezien en jullie niet lol.[SPATIE]Allemaal goed en wel ze maar zo mensen steken ze dus in een instelling...
ik heb het mezelf afgeleerd zijn posts te lezen... al is dat wel moeilijk. ze zijn in overvloed. tijd voor een vroemforum :D
jpm heeft gewoon een ingebouwde ignore-knop :lol:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

jpm1

Bericht door jpm1 » ma 19 mei 2008 13:42

Alexandre schreef:
jpm1 schreef: ik heb het mezelf afgeleerd zijn posts te lezen... al is dat wel moeilijk. ze zijn in overvloed. tijd voor een vroemforum :D
:D
Alles is Kumst.

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 19 mei 2008 13:43

Alexandre schreef:
jpm1 schreef: ik heb het mezelf afgeleerd zijn posts te lezen... al is dat wel moeilijk. ze zijn in overvloed. tijd voor een vroemforum :D
Alles over vroem

Totaal berichten: 590
[0.16% van het totaal / 25.65 berichten per dag]
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

GheNtto

Bericht door GheNtto » ma 19 mei 2008 13:43

3 ZEEER pijnlijke tegendoelpunten (vooral de laatste 2)
...anderlecht supporteres zijn een schande voor het Belgisch voetbal.
rellen, vechten, vandalisme (en nog niet weinig) respectloos en onsportief gedrag na de match, enz...
Echt Jammer! Een serieuze domper op de feestvreugde van die dag.

Al bij al was het een SUPER toffe dag, jammer van de eindstand (staan bleiten nie normaal) maar volgend seizoen pakken we den dubbel (mss)

:D

De Gentse supporters waren de TROTS van Gent!!!
Echt iets om fier op te zijn!!
:bluewhite:

jpm1

Bericht door jpm1 » ma 19 mei 2008 13:44

HannesGent schreef:
Alexandre schreef: jpm heeft gewoon een ingebouwde ignore-knop :lol:
Alles over vroem

en tis ne serieuzen ignore-knop hoor!
Alles is Kumst.

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » ma 19 mei 2008 13:44

HannesGent schreef:
Alexandre schreef: jpm heeft gewoon een ingebouwde ignore-knop :lol:
Alles over vroem

En dat voor een nieuweling.
WILS = KING

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:49

Nogmaals;concentreer jullie mss beter eens op de anderlecht klojo's die hier opt forum zitten en die hier met jullie zitten te lachen,manman.Neen,beetje je eigen supporters gaan aanvallen omdat deze gewoon een andere mening hebben?
Wakker worden.

buffie

Bericht door buffie » ma 19 mei 2008 13:51

vroem schreef:Nogmaals;concentreer jullie mss beter eens op de anderlecht klojo's die hier opt forum zitten en die hier met jullie zitten te lachen,manman.Neen,beetje je eigen supporters gaan aanvallen omdat deze gewoon een andere mening hebben?
Wakker worden.
voor één keer heb je 100% gelijk :clap:

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:52

Staute Buffalo schreef:
HannesGent schreef: Alles over vroem

En dat voor een nieuweling.
tis echt ne staute buffalo
have fun

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 19 mei 2008 13:54

:eek: 25 berichten per dag.
Schijtezot moatje
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:56

SiebeK schreef::eek: 25 berichten per dag.
Schijtezot moatje
Ma ba nee,kzit gewoon veel thuis,tis daarmee,kmoet doppe en kwee nie wat doen.
Tzal beter zijn alsk 2 weken in benidorm zal zitte.

jpm1

Bericht door jpm1 » ma 19 mei 2008 14:03

damn zo lastig te negeren na vorige post :lol:
Alles is Kumst.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:05

jpm1 schreef:damn zo lastig te negeren na vorige post :lol:
Allee,ge hebt zowaar humor in u :lol: :D

snuffels

Bericht door snuffels » ma 19 mei 2008 14:08

Eén ding vond ik echt niet kunnen.

Als je een bekerfinale organiseert dan kan je kiezen; ofwel zet je daar één neutrale stadionomroeper ofwel vraag je aan de twee clubs om elk hun stadionomroeper het werk te laten doen...

Wat je nu kreeg was een kurkdroog: "1-2, adekamni olufade" en werden namen van Gentspelers verbasterd om dan nadien uit te pakken met "3-2!!! Guiiiilllauuume!!!! Gilleeet!!!!!!"...

Verschrikkelijk degoutant dat de voorkeur van die omroeper zo te horen was.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:13

snuffels schreef:Eén ding vond ik echt niet kunnen.

Als je een bekerfinale organiseert dan kan je kiezen; ofwel zet je daar één neutrale stadionomroeper ofwel vraag je aan de twee clubs om elk hun stadionomroeper het werk te laten doen...

Wat je nu kreeg was een kurkdroog: "1-2, adekamni olufade" en werden namen van Gentspelers verbasterd om dan nadien uit te pakken met "3-2!!! Guiiiilllauuume!!!! Gilleeet!!!!!!"...

Verschrikkelijk degoutant dat de voorkeur van die omroeper zo te horen was.
Ze hebben zombie nation dacht ik gedraait toen wij scoorden?Maar zo'n slechte klank jongens,trok echt op niets.

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » ma 19 mei 2008 14:15

Ja Zombie Nation is gedraaid geweest bij ons en Anderlecht hun liedje bij hun goals ook.
Buffalo Forever!

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 14:21

vroem schreef:
spidi schreef: Ik denk dat we verloren hebben omdat a'lecht meer heeft gescoord dan ons, kan ook aan mij liggen.
Lol.

Neen,je moet alles nuchter bekijken;rosales had het de 2de helft totaal niet meer en we stonden nog voor,jaja,den vroem rararar zag dat alweer.Boussoufa kreeg veel te veel ruimte zoals thuis tegen anderlecht en de 2de goal was een fout van jewelste van rosales die boussoufa alweer zo'n ruimte liet en de verkeerde man dekte,zucht.
Ik had het nog zo gezegd tegen dieje van m'n werk,rosales maakt alweer dezelfde fout en dit gaat nog slecht aflopen en dan nadien scoort boussoufa op de manier waar ik had voor gewaarschuwd.Dat sollied dit niet inziet?
En als je tegen een ploeg als anderlecht nog 3-4 open kansen mist,tja,dan is het meestal zo je het deksel op de neus krijgt.
Rarara, ik had da ook. 'k zie Fadiga dienen bal krijgen van Olufade en 'k zeg nog "die gaat hem op de kruising schieten. En binnen 10 minuten scoren Boussoufa en Gillet". Niet te geloven hé zeg.

Om dan maar te zwijgen van Polak zijn goal. Toen Anderlecht aftrapte hoopte ik nog dat ze zeker Deschacht de bal nie mochten geven want 't was zo duidelijk dat hij den assist op Polak ging geven. En lap, nog geen 30 seconden later was't zover.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:22

Genteneir schreef:
vroem schreef: Lol.

Neen,je moet alles nuchter bekijken;rosales had het de 2de helft totaal niet meer en we stonden nog voor,jaja,den vroem rararar zag dat alweer.Boussoufa kreeg veel te veel ruimte zoals thuis tegen anderlecht en de 2de goal was een fout van jewelste van rosales die boussoufa alweer zo'n ruimte liet en de verkeerde man dekte,zucht.
Ik had het nog zo gezegd tegen dieje van m'n werk,rosales maakt alweer dezelfde fout en dit gaat nog slecht aflopen en dan nadien scoort boussoufa op de manier waar ik had voor gewaarschuwd.Dat sollied dit niet inziet?
En als je tegen een ploeg als anderlecht nog 3-4 open kansen mist,tja,dan is het meestal zo je het deksel op de neus krijgt.
Rarara, ik had da ook. 'k zie Fadiga dienen bal krijgen van Olufade en 'k zeg nog "die gaat hem op de kruising schieten. En binnen 10 minuten scoren Boussoufa en Gillet". Niet te geloven hé zeg.

Om dan maar te zwijgen van Polak zijn goal. Toen Anderlecht aftrapte hoopte ik nog dat ze zeker Deschacht de bal nie mochten geven want 't was zo duidelijk dat hij den assist op Polak ging geven. En lap, nog geen 30 seconden later was't zover.
Goe bezig man,nomaals,ik noem het pure jaloezie.

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 14:23

Alexandre schreef:
vroem schreef: Ja,rosales was de 1ste helft goed maar int begin van de 2de helft zag je meteen dat boussoufa teveel ruimte kreeg van rosales en die maakte helaas dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en dan moet je inzien als trainer je rosales moet afnemen en suler op den plaats van rosales en smoje of grncarov derin want we stonden wel uiteraard nog 2-1 voor.
En net op tv ook dus gezegd dat rosales in de fout gaat bij die 2de goal van anderlecht.
Ma kom,het heeft geen zin om er te blijven over leuteren,het is nu zo verlopen en het bewijst nog maar eens het een typische gent nederlaag was.
wat ik wou zeggen is dat men maar racht had op 3 wissels. Uit als je reacties hier deze ochtend heb ik al 5 of 6 namen gezien die zogezegd ZEKER gewisseld moesten worden. Dit gaat dus niet.
Hela, vroem is coach. Dan mag alles. :D

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 14:24

vroem schreef:Goe bezig man,nomaals,ik noem het pure jaloezie.
Op wa? Op uw voetbalinzicht? :lol:

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:24

Genteneir schreef:
Alexandre schreef: wat ik wou zeggen is dat men maar racht had op 3 wissels. Uit als je reacties hier deze ochtend heb ik al 5 of 6 namen gezien die zogezegd ZEKER gewisseld moesten worden. Dit gaat dus niet.
Hela, vroem is coach. Dan mag alles. :D
Ik heb nergens over 6 wissels gesproken.Moest er tegen u enen zeggen springt in de schelde ge zou nog zo dom zijn ge het zou doen ook.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:25

Genteneir schreef:
vroem schreef:Goe bezig man,nomaals,ik noem het pure jaloezie.
Op wa? Op uw voetbalinzicht? :lol:
Hetgeen jij duidelijk niet hebt bedoel je?

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 14:26

vroem schreef:
Genteneir schreef: Hela, vroem is coach. Dan mag alles. :D
Ik heb nergens over 6 wissels gesproken.Moest er tegen u enen zeggen springt in de schelde ge zou nog zo dom zijn ge het zou doen ook.
*plons*

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 14:30

vroem schreef:
Genteneir schreef: Op wa? Op uw voetbalinzicht? :lol:
Hetgeen jij duidelijk niet hebt bedoel je?
En zo gevat ook. Ik ga nog veel moeten leren om tot aan uw enkels te mogen(!) komen. :(

roy

Bericht door roy » ma 19 mei 2008 14:31

GENT RULEZ schreef:kiekevel bij de gedachte aan het verschrikkelijk luide 'vliegerke'
inderdaad een kippevel momment.geen lo lo lo of la lallala kan daar tegen op.het 'hoort' Brits aan

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:32

Genteneir schreef:
vroem schreef: Hetgeen jij duidelijk niet hebt bedoel je?
En zo gevat ook. Ik ga nog veel moeten leren om tot aan uw enkels te mogen(!) komen. :(
Als ge dat maar weet. :D :lol:

Neen serieus nu,ik snap uw probleem dus niet.Ik zeg gewoon die zaken op het moment het zo loopt en ik zeg meteen vlakaf van ditte en datte en zus en zo en dat dit dan ook dikwijls uitkomt.................. :eek:
Wat anderlechtse kant gebeurt is mijn zaak niet.Ik kijk naar gent en naar onze trainer en spelers ect....

JoNasty

Bericht door JoNasty » ma 19 mei 2008 14:37

@Plopperke : uw uitspraak "wij hebben jullie niet gehoord en jullie ons niet , zoals het altijd is".

Ik denk dat je even niet doorhebt dat het vak van rsca naast ons was en mijn blik gaat ver genoeg om te zien dat er 70minuten lang niemand rechtstond , niemand bewoog , niemand klapte , niemand zong. Vanaf minuut 70 zijn die meelopers in het vak naast ons beginnen "buffalo kan nie mee" zingen , that's it.

Maar ik wil je ballon niet doorprikken he.

Waarschijnlijk zaten de echte paarse feesters gans aan den andere kant in kleine getale. Tot en met minuut 70 wisten de spelers niet waar ze stonden en de supporters bleven Sterchélé maar eren met stilte.

Belachelijk volk. 't Stond op Sint-Pietersplein ook al enen dak ken te gritten , 't ga nog op zijn muile zijn. Want gisteren was ondanks de super village enal soms toch minder voor mij , vooral dankzij de stewards van Gent.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

Jeffe

Bericht door Jeffe » ma 19 mei 2008 14:39

Alexandre schreef:Rosales was heel goed de eerste helft, maar zat er na 70 min gewoon door zoals de rest van de ploeg. Ok, Sollied had hem kunnen vervangen, maar hij had niet veel keuze. Men heeft maar recht op 3 wissels en Fadiga en Olufade waren echt op. Die hadden hun wissel het meeste nodig.
2

Als Fadiga startte wist iedereen dat hij gewisseld zou worden net zoals iedereen zou geweten hebben dat hij zou invallen indien hij had paatsgenomen op de bank.
Op het moment dat ons middenveld overspoeld wordt en Anderlecht hun offensief inzet en enkel nog Pareja en Deschacht achteraan hield zou Vroem Fadiga, waarvan we al maanden weten dat hij het geen 90min kan volhouden, laten staan. Dat komt omdat hij inzicht heeft.

Wat zit jij thuis te doen vroem? Trainerscursus volgen! Er zouden bij verschillende ploegen trainers gevraagd worden...

goossens.mj
Contacteer:

Bericht door goossens.mj » ma 19 mei 2008 14:39

Amai manne en meiskes, zoone dag gisteren.
Alles was schitterend, behalve den uitslag.

Ik zat verkeerd bij de opstelling.
Rosales deed het uitstekend, buiten de 2de goal miss.
Thijs vond ik zeer sterk in de 1ste helft.
Zelfs Foley kon mij bekoren.
En Fadiga man, schitterende match gespeeld.

En dan de sfeer op den trein, op de metro, in buffalo village, tijdens de match en op sint pietersplein. Jamais vu! :clap:

Merci ook aan de stormrammen aan de ingang van het stadion bij vak c oa. Daardoor kon ik op tijd binnen ;)

Kortom: C'EST BUFFALOOOOOOOOOOOOO :hat: :clap:
So baby if you want me, you've got to be buffalo!

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:41

Jeffe schreef:
Alexandre schreef:Rosales was heel goed de eerste helft, maar zat er na 70 min gewoon door zoals de rest van de ploeg. Ok, Sollied had hem kunnen vervangen, maar hij had niet veel keuze. Men heeft maar recht op 3 wissels en Fadiga en Olufade waren echt op. Die hadden hun wissel het meeste nodig.
2

Als Fadiga startte wist iedereen dat hij gewisseld zou worden net zoals iedereen zou geweten hebben dat hij zou invallen indien hij had paatsgenomen op de bank.
Op het moment dat ons middenveld overspoeld wordt en Anderlecht hun offensief inzet en enkel nog Pareja en Deschacht achteraan hield zou Vroem Fadiga, waarvan we al maanden weten dat hij het geen 90min kan volhouden, laten staan. Dat komt omdat hij inzicht heeft.

Wat zit jij thuis te doen vroem? Trainerscursus volgen! Er zouden bij verschillende ploegen trainers gevraagd worden...
Fadiga op zo'n moment mag er nog wat door zitten.Die ene aktie kan voldoende zijn.
Thijs begon bv de ene slechte pas na de andere te geven en was ook de pijp uit.je kan helaas niet iedereen gaan vervangen maar fadiga en olufade deraf en twas njiet meer.Niet gezien zekers,tuurlijk niet.

Gesloten