Bericht
door sabke » ma 19 mei 2008 16:35
bedankt aan de marginale vader en zoon voor mij in T1 vak A.
Was beschaamd een buffalo sup te zijn. Niks dan obscene gebaren naar A'lecht vak, broek afsteken, de meest kwetsende woorden gebruiken, masturbatie bewegingen maken, enfin, ik denk dat die 2 uit K13 zijn mogen vertrekken en zich vol bollekes, lijm of wat dan ook hebben volgesnoven. En dit met 2 kids bij mij, ik zal volgende keer effe nadenken voor ik ze meeneem naar het voetbal: een feest.
ps ben zelf met trein en metro gegaan, behalve één klein incident heb ik niks gemerkt, maar ja, ik was meteen na de match weg, dus kan erna gebeurt zijn.
Over de match zelf: mijn analyse is dat we de beker verliezen door identieke fouten als in de thuiswedstrijd tegen A'lecht, Bous die door Rosales een boulevard ruimte krijgt en onze fysiek die na 70 minuten op is. Ik hoorde, en terecht, iemand de opmerking maken of er bij Gent wel serieus getraind word, wel ik heb mijn bedenkingen daarover.
A'lecht ging na 70 min nog eens ferm op het pedaal staan en wij, jammer genoeg moesten het ondergaan. En idd, ja kan Sollied verwijten dat hij na inbreng Chatelle, die mijn inziens ons erg pijn heeft gedaan, onmiddellijk Azofeifa had moeten brengen, Moia erin, en rosales opschuiven, om zo die druk op de flanken weg te halen. Das mijn gedacht en beweer niet een trainer te zijn, is gewoon een persoonlijke analyse, voor wat ze waard is.
Jammer van deze kans, maar niet getreurd, we blijven BUFFALO SUPPORTER, wat er ook gebeurt.
Proud to be a Buffalo since 1967