VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

superboksic

Bericht door superboksic » di 20 mei 2008 8:17

vasQuez schreef:een welverdiende proficiat aan spelers en natuurlijk supporters... !!!

echt genoten van de match, de sfeer, het spp, minpuntje dat we natuurlijk niet gewonnen hebben

sta wel op de foto met bekende 'gentenaars': Svetlicic, Smoje (zonder haar), Trond, Skippy, de zanger van Biezebaaze, Grim, bananaman, Jeroen Denaeghel, Cedric van Branteghem, etc etc

VOETBAL LEEFT IN GENT en dat is het belangrijkste !
Post keer diene met Grim :D

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 8:18

superboksic schreef:
vasQuez schreef:een welverdiende proficiat aan spelers en natuurlijk supporters... !!!

echt genoten van de match, de sfeer, het spp, minpuntje dat we natuurlijk niet gewonnen hebben

sta wel op de foto met bekende 'gentenaars': Svetlicic, Smoje (zonder haar), Trond, Skippy, de zanger van Biezebaaze, Grim, bananaman, Jeroen Denaeghel, Cedric van Branteghem, etc etc

VOETBAL LEEFT IN GENT en dat is het belangrijkste !
Post keer diene met Grim :D
:evil: [/b]
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Owen

Bericht door Owen » di 20 mei 2008 9:39

Ik heb 1 van de betere, leukere bekerfinales sinds lang gezien. Voetbal zoals het gespeeld moet worden, met durf en aanvallende ingesteldheid.

Het kon beide kanten op, maar de match kantelde in het voordeel van Anderlecht, ook al had die net zo goed in jullie voordeel kunnen kantelen.

Als jullie deze ploeg kunnen samenhouden, samen met een nieuwe, aanvallende, trainer, en wat meer defensieve zekerheid kunnen inbouwen, dan staat jullie een mooi seizoen te wachten.

Hopelijk kunnen jullie in Europa ook wat punten verzamelen voor de coëfficiënt.

Een Club Brugge Supporter
Fc Bruges Pride and Glory

Oli

Bericht door Oli » di 20 mei 2008 9:40

Twas gewoon super. Ok, we winnen niet maar waren 70 minuten de betere ploeg. Spijtig dat het daarna inzakte als een pudding. Maar we hebben Uefa en dat is het belangrijkste. Proficiat aan spelers en onszelf.
Laatst bijgewerkt door Oli op wo 21 aug 2013 17:42, in totaal 1 keer bewerkt.

floor

Bericht door floor » di 20 mei 2008 9:48

Als ik nu terugdenk aan de wedstrijd, blijft een pijnlijk punt hangen: ik heb het gevoel dat onze verdediging rond de zeventigste minuut niet zo uitgespeeld zou zijn door Bous en co indien we met Smoje gespeeld hadden.

Als je ook ziet dat De Roeck Frutos tijdens de eerste helft in een echte houdgreep had en dat ons dat een strafshop had kunnen kosten, dan ben ik toch niet overtuigd van de verdedigende kwaliteiten van De Roeck. En dan hebben we het nog niet over die bal waar hij zich in verslikte maar waar Bojan redding bracht.

jpm1

Bericht door jpm1 » di 20 mei 2008 9:50

Owen schreef:Ik heb 1 van de betere, leukere bekerfinales sinds lang gezien. Voetbal zoals het gespeeld moet worden, met durf en aanvallende ingesteldheid.

Het kon beide kanten op, maar de match kantelde in het voordeel van Anderlecht, ook al had die net zo goed in jullie voordeel kunnen kantelen.

Als jullie deze ploeg kunnen samenhouden, samen met een nieuwe, aanvallende, trainer, en wat meer defensieve zekerheid kunnen inbouwen, dan staat jullie een mooi seizoen te wachten.

Nice one! :thumb:
Alles is Kumst.

The mindless

Bericht door The mindless » di 20 mei 2008 10:06

Ik onthou maar 1 ding van alles rond de bekerfinale en dat is dat ik ongelooooflijk trots ben om deel uit te maken van een schitterend supporterslegioen van één van de mooiste clubs van het land.
We hebben voor, tijdens en na de match getoond wie de echte winnaars hoorden te zijn van deze cup.
Toen ik na de match de anderlecht 'supporters' naar huis zag gaan, dacht ik van: wees dan gvd blij dat je gewonnen hebt en laat dat dan ook zien. Maar neen, allemaal zo snel mogelijk naar huis om aan vriendjes en vriendinnetjes te gaan vertellen dat zij de beste ploeg van het land zijn om zo zichzelf weer eens populair te kunnen maken. Triestige bedoening.

poteirde

Bericht door poteirde » di 20 mei 2008 10:13

Owen schreef:Ik heb 1 van de betere, leukere bekerfinales sinds lang gezien. Voetbal zoals het gespeeld moet worden, met durf en aanvallende ingesteldheid.

een goeie analyse, en dat van een FCB fan :think: :hail: :eek: :D
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

GheNtto

Bericht door GheNtto » di 20 mei 2008 11:10

buffie schreef:
vroem schreef:Nogmaals;concentreer jullie mss beter eens op de anderlecht klojo's die hier opt forum zitten en die hier met jullie zitten te lachen,manman.Neen,beetje je eigen supporters gaan aanvallen omdat deze gewoon een andere mening hebben?
Wakker worden.
voor één keer heb je 100% gelijk :clap:
TIZZO

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » di 20 mei 2008 11:14

wa mij ook zo stoorde aan die vieze vuile mauve klootzakken die rechts zaten, ge weet wel

de 'echte' gentenaars met een paars jasje aan,

toen thys daar aan het wenen was op de schouder van fadiga, riepen ze zo van 'ouuuuuuuuu' als cynische (ja cynisch!) spot.

vuile vieze nekken
have fun

ernie

Bericht door ernie » di 20 mei 2008 11:20

In da I vak zaten er toch een hoopke mauve supporters gewoon met paars truitje open bloot!! :eek: :eek:
Heb hem gevraagd of hij niet beschaamd was en of hij niet bang was van kloppen antwoordt: 'Je ne parle pas néerlandais!!!' :eek:

Nog eens int Frans gevraagd, 'O Non, Les Gantoise sont des supporters agréable' vrij vertaald, Gentse supporters zijn wussies. :eek: :eek:

Had het zo geene ferme peet geweest hij had een koek gehad, maar ja, kben maar een mager dingske é :D en kwou de match zien int echt, niet opt scherm in de prison :lol:
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » di 20 mei 2008 11:23

zo dingen, ,dan weet ge het gewoon

ze willen de match zien
ze zijn zo hovaardig dat ze t normaal vinden da ze gewoon hun eigen zin doen en in een ander vak zitten
ze lachen er gewoon mee
en zingen niet, willen zitten en zagen als anderen staan
na de match rijden ze rustig naar huis
er is geen feest na de match

pathetic
have fun

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » di 20 mei 2008 11:32

ernie schreef:In da I vak zaten er toch een hoopke mauve supporters gewoon met paars truitje open bloot!! :eek: :eek:
Heb hem gevraagd of hij niet beschaamd was en of hij niet bang was van kloppen antwoordt: 'Je ne parle pas néerlandais!!!' :eek:

Nog eens int Frans gevraagd, 'O Non, Les Gantoise sont des supporters agréable' vrij vertaald, Gentse supporters zijn wussies. :eek: :eek:

Had het zo geene ferme peet geweest hij had een koek gehad, maar ja, kben maar een mager dingske é :D en kwou de match zien int echt, niet opt scherm in de prison :lol:
Uw vetaling klopt niet zulle. Hij zei dat Gent supporters aangename/leuke supporters zijn.

goossens.mj
Contacteer:

Bericht door goossens.mj » di 20 mei 2008 11:36

Idd, agréable is aangenaam.
So baby if you want me, you've got to be buffalo!

Grim

Bericht door Grim » di 20 mei 2008 11:37

ernie wist dit, vandaar het woord "vrij" voor het woord "vertaald".
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

ernie

Bericht door ernie » di 20 mei 2008 11:46

Grim schreef:ernie wist dit, vandaar het woord "vrij" voor het woord "vertaald".
ik wist dit idd. Ik werk al 2 jaar in Brussel en 80% van mijn collega's zijn Franstalig :D

Het was vooral de toon waarop hij dit zei dat mij 'vrij vertaald' deed zeggen. :mad: vuile nek :mad:

Go SK Erembodegem!

Drutker

Bericht door Drutker » di 20 mei 2008 12:01

Ge hebt daar zelf zijn gelijk bewezen he...
Voorwa zijde dan nog vies?
BJK - 1903

Peef
Contacteer:

Bericht door Peef » di 20 mei 2008 12:13

:lol:
potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.

poteirde

Bericht door poteirde » di 20 mei 2008 12:34

535000 kijkers op tv
ook nie slecht
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

JoNasty

Bericht door JoNasty » di 20 mei 2008 13:39

Maja waar zit dienen brejen dan. Net voor de eretribune zeker.

Heb toch geen streepke paars gezien ik ze.

Nochtans al die Anderlechtbronnen hier , 4000 man en al wat ik zag was blauw en wit.

Dus er kunnen twee waarheden zijn :

- 't Zijn dikke janetten die niet voor hun kleuren durven uitkomen , ondanks al hun stoer geblaat hier. (maar 4000 ? :lol: , latere bronnen spraken al van 15.000 nekken tussen de buffalo's , plz :lol: )

- De verhaaltjes waren stemmingmakerij van een bendje kindjes die zich eens wouden profileren.

ernie

Bericht door ernie » di 20 mei 2008 13:45

JoNasty schreef:Maja waar zit dienen brejen dan. Net voor de eretribune zeker.

Heb toch geen streepke paars gezien ik ze.

Nochtans al die Anderlechtbronnen hier , 4000 man en al wat ik zag was blauw en wit.

Dus er kunnen twee waarheden zijn :

- 't Zijn dikke janetten die niet voor hun kleuren durven uitkomen , ondanks al hun stoer geblaat hier. (maar 4000 ? :lol: , latere bronnen spraken al van 15.000 nekken tussen de buffalo's , plz :lol: )

- De verhaaltjes waren stemmingmakerij van een bendje kindjes die zich eens wouden profileren.
1) Diene brejen zat tribune 1 vak I bovenste ring dus!

2) Ik ben 23 en dus geen kindje die zich wil profileren. Heb nog nooit boel gehad of dergelijke, alleen doet zo'n dingen mijn bloed koken!

Go SK Erembodegem!

JoNasty

Bericht door JoNasty » di 20 mei 2008 13:52

Ik heb het op die rsca-supporters die hier al weken voor de match zitten te roepen dat het vak van Gent ging bulken van de nekken.

Niets van dus.

top68

Bericht door top68 » di 20 mei 2008 14:08

BuffaloBen schreef:
ernie schreef:In da I vak zaten er toch een hoopke mauve supporters gewoon met paars truitje open bloot!! :eek: :eek:

Uw vetaling klopt niet zulle. Hij zei dat Gent supporters aangename/leuke supporters zijn.
Idd, dus opletten met zo'n dingen. Of hoe er vlug een misvatting kan ontstaan..
Niet vergeten dat La Gantoise in de franstalige pers altijd (of toch meestal) zeer positief benaderd wordt.
Allez Gantwoaze!

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 20 mei 2008 14:10

ik vrees eigenlijk dat jij ernie niet goed begrijpt
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

GheNtto

Bericht door GheNtto » di 20 mei 2008 14:22

GENT RULEZ schreef:wa mij ook zo stoorde aan die vieze vuile mauve klootzakken die rechts zaten, ge weet wel

de 'echte' gentenaars met een paars jasje aan,

toen thys daar aan het wenen was op de schouder van fadiga, riepen ze zo van 'ouuuuuuuuu' als cynische (ja cynisch!) spot.

vuile vieze nekken
Ge moet er u zo niet in opjagen jong. Die mannen hebben niet liever dat ge er op reageert...

En onze spelers hebben ervaring genoeg om zich van zo gasten nix aan te trekken ;)

ernie

Bericht door ernie » di 20 mei 2008 14:42

top68 schreef:
BuffaloBen schreef: Uw vetaling klopt niet zulle. Hij zei dat Gent supporters aangename/leuke supporters zijn.
Idd, dus opletten met zo'n dingen. Of hoe er vlug een misvatting kan ontstaan..
Niet vergeten dat La Gantoise in de franstalige pers altijd (of toch meestal) zeer positief benaderd wordt.
Zoals hierboven al gezegd maakte de intonatie en de manier waarop hij zijn grimas maakte het zinneke zo! Ik ken meer dan genoeg Frans

Go SK Erembodegem!

top68

Bericht door top68 » di 20 mei 2008 15:29

A, cynisch dan. Dat verandert de zaak. Keer goe gritten dan.
Allez Gantwoaze!

Openhartige

Bericht door Openhartige » di 20 mei 2008 15:38

Fuck, ik voel hier een vlaag van sympathie voor Club Brugge opborrelen... Help!!!

Graptjen, Sjieke post. Moest elke voetbalfan zo zijn, dan zou voetbal echt een feest zijn.

Het ga je goed boer Owen! ;)
Life is a sexually transmitted disease.

Bienespe

Bericht door Bienespe » di 20 mei 2008 16:14

top68 schreef:A, cynisch dan. Dat verandert de zaak. Keer goe gritten dan.
Misschien was het wel sarcastisch bedoeld?
Gent Rulez, help us out here!!? :evil:

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » di 20 mei 2008 16:16

ik noem het een flop68 :p
have fun

Gesloten