Makaveli schreef:de boeck ook nie !HannesGent schreef:(Ik heb geen trainersdilpoma)

voorbeschouwingMaltezerleeuwtje schreef:Die wedstrijd via de link van de Cofidis cup hierboven...kun je dit soms downloaden of op de één of andere manier opslaan op de pc?
Ik heb de volledige match opgenomen via digicorder en dan uiteraard op schijfke gebrand.Maltezerleeuwtje schreef:Jammer de kwaliteit is idd niet zo goed...toch bedankt,maar mischien dat iemand anders nog iets kan posten dat te downloaden is met betere kwaliteit...de wedstrijd zelf in mpeg of avi,of een torrent?
Er is iemand opt forum die ze verkoopt voor 5 euro.vroem schreef:Wie deze graag zou hebben moet het maar zeggen.top68 schreef:moh.
Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die die match van gent-standard heeft opgenomen van tv.
En, VoRtX, hoe was de ontmoeting?Maar voor de terugmatch in de beker kunnen ze echt wel mijn kloten kussen, daar betaal ik niet voor: de kans dat we 4-0 winnen is zo groot als de kans dat ik vanavond een groene alien met paarse bollekes omver rijdt (ik hou jullie op de hoogte!).
Ik heb Gent- Standard op schijfje staat (opgenomen met dvd recorder) en wil het graag aan iedereen die het wil hebben geven, maar copies maken is niet aan mij besteed.vroem schreef:Wie deze graag zou hebben moet het maar zeggen.top68 schreef:moh.
Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die die match van gent-standard heeft opgenomen van tv.
en gratis voor niets heSwa1975 schreef:Ik heb Gent- Standard op schijfje staat (opgenomen met dvd recorder) en wil het graag aan iedereen die het wil hebben geven, maar copies maken is niet aan mij besteed.vroem schreef: Wie deze graag zou hebben moet het maar zeggen.
Amai, die van A'lecht weten wat feesten is! Bijna een week na de bekerwinst en ze zijn nog altijd aan 't rellen. Geen wonder dat ze tijdens de match al eens wat moeten bijslapenSupporters versus politie
Kort na 19 uur waren al enkele opstootjes op te merken tussen Anderlechtsupporters en de aanwezige politie. De supporters proberen vanop het De Lindeplein een grote groep allochtonen te bereiken, die zich verzameld hebben aan het metrostation Sint-Guido.
De politie poogde de groepen uit elkaar te houden, onder andere door charges met paarden. Even leek dat te lukken, maar om 20 uur was het opnieuw raak en raakyen Anderlechtsupporters slaags met de politie.
Sproeiwagen en pepperspray
Toen een sproeiwagen van de politie in de richting van het Sint Guido-metrostation trok, grepen de supporters dat aan om de Noord-Afrikaanse jongeren aan het metrostation te proberen aanvallen. De politie te paard heeft daarop een charge uitgevoerd tegen de supporters en hen teruggedreven naar het De Lindeplein. Ook de sproeiwagen en pepperspray werden daarbij ingezet.
Op dit moment is het De Lindeplein voorlopig schoongeveegd, maar er is heel wat schade aangericht aan het straatmeubilair.
onmiddellijk na het laatste fluitsignaal even rond mij gekeken. Het blijft hallucinant om zien hoe menselijke emoties in een tijdspanne van nog geen half uur kunnen omslaan van uitgelaten euforisch tot ingetogen verdriet en tranen...BIEB schreef:na de match Thijs en Bojan gezien en ik krijg hun ongelofelijk teleurgestelde gezichten maar niet van mn netvlies
moi...vroem schreef:Wie deze graag zou hebben moet het maar zeggen.top68 schreef:moh.
strijk.den uvyn schreef:De supporters van rsca zijn toch speciaal ze, check http://www.garagetv.be/video-galerij/to ... e_bad.aspx
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
den uvyn schreef:De supporters van rsca zijn toch speciaal ze, check http://www.garagetv.be/video-galerij/to ... e_bad.aspx
ma alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-BleU- schreef:den uvyn schreef:De supporters van rsca zijn toch speciaal ze, check http://www.garagetv.be/video-galerij/to ... e_bad.aspx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten