VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 18:02

Gantoise-fan schreef:We waren er zeer dicht bij, maar de vervangingen van Anderlecht hebben ons de das omgedaan.

Anderlecht heeft mij echter totaal niet kunnen bekoren, zowel spelers als supporters niet! En ik die dacht dat ze zo'n sfeer konden brengen. Povere bedoening zulle!
Niet alleen de vervangingen van anderlecht maar ook sollied die alweer dezelfde fout maakte als thuis tegen anderlecht.

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 18:13

vroem schreef:
Gantoise-fan schreef:We waren er zeer dicht bij, maar de vervangingen van Anderlecht hebben ons de das omgedaan.

Anderlecht heeft mij echter totaal niet kunnen bekoren, zowel spelers als supporters niet! En ik die dacht dat ze zo'n sfeer konden brengen. Povere bedoening zulle!
Niet alleen de vervangingen van anderlecht maar ook sollied die alweer dezelfde fout maakte als thuis tegen anderlecht.
Vant moment da Hassan inkwam had hij Azofeifa moeten inbrengen om op Hassan te spelen vind ik maja
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 18:23

Svenne schreef:
vroem schreef: Niet alleen de vervangingen van anderlecht maar ook sollied die alweer dezelfde fout maakte als thuis tegen anderlecht.
Vant moment da Hassan inkwam had hij Azofeifa moeten inbrengen om op Hassan te spelen vind ik maja
Tgoh,ik heb al een aantal keer gezegd het nog toen het 2-1 stond er veranderingen moesten gebeurt zijn want ik zag en ik niet alleen uiteraard dat het niet meer je datte was en zowel dus sollied als rosales maakten identiek dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en tja,den vroem had het alweer helaas zien aankomen en twas dan nog van datte alweer,manman,ik vind het zo jammer ik de euromillions nummers niet kan correct invullen,das het enige mij nog niet wil lukken.;).Ben ma aant zevere zenne maar tis wel dus alweer zo ik gewaarschuwd had en er weeral ongemoeit lieten en tja,boussoufa veel te veel ruimte alweer gelaten.
De1ste speler die er dus af moest was sowieso rosales en suler op den back en smoje of grncarov in de plaats van suler dan,easy,je staat pvdm nog 2-1 voor.Tis vijgen na pasen,tis te laat en wij zijn geen trainer.
Iedereen vroeg aan mij vandaag;waarom fadiga eraf nemen in godsnaam?Moe?Tja,moe?Iedere gent speler was moe maar als je de beste speler en dan nog eens olufade der afhaalt ist omzeep en dat zag je meteen,deze spelers zijn op zo'n moment onvervangbaar.

Idd,hassan hebben ze niet goed opgevangen,die mocht ook veel te veel doen vond ik maja,tis natuurlijk onmogelijk om dit allemaal perfect uit te voeren natuurlijk.Nu zitten we in onze zetel ;).Maar wat niet wegneemt je zeker zonder probleem een aantal verschuivingen moest doen en dit was voor mij toen al de doodsteek.

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 18:26

vroem schreef:
Svenne schreef: Vant moment da Hassan inkwam had hij Azofeifa moeten inbrengen om op Hassan te spelen vind ik maja
Tgoh,ik heb al een aantal keer gezegd het nog toen het 2-1 stond er veranderingen moesten gebeurt zijn want ik zag en ik niet alleen uiteraard dat het niet meer je datte was en zowel dus sollied als rosales maakten identiek dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en tja,den vroem had het alweer helaas zien aankomen en twas dan nog van datte alweer,manman,ik vind het zo jammer ik de euromillions nummers niet kan correct invullen,das het enige mij nog niet wil lukken.;).Ben ma aant zevere zenne maar tis wel dus alweer zo ik gewaarschuwd had en er weeral ongemoeit lieten en tja,boussoufa veel te veel ruimte alweer gelaten.
De1ste speler die er dus af moest was sowieso rosales en suler op den back en smoje of grncarov in de plaats van suler dan,easy,je staat pvdm nog 2-1 voor.Tis vijgen na pasen,tis te laat en wij zijn geen trainer.
Iedereen vroeg aan mij vandaag;waarom fadiga eraf nemen in godsnaam?Moe?Tja,moe?Iedere gent speler was moe maar als je de beste speler en dan nog eens olufade der afhaalt ist omzeep en dat zag je meteen,deze spelers zijn op zo'n moment onvervangbaar.

Idd,hassan hebben ze niet goed opgevangen,die mocht ook veel te veel doen vond ik maja,tis natuurlijk onmogelijk om dit allemaal perfect uit te voeren natuurlijk.Nu zitten we in onze zetel ;).Maar wat niet wegneemt je zeker zonder probleem een aantal verschuivingen moest doen en dit was voor mij toen al de doodsteek.
Was geblesseerd mr supertrainer ;)
Blue Moon

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 18:28

bufrulez schreef:
vroem schreef: Tgoh,ik heb al een aantal keer gezegd het nog toen het 2-1 stond er veranderingen moesten gebeurt zijn want ik zag en ik niet alleen uiteraard dat het niet meer je datte was en zowel dus sollied als rosales maakten identiek dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en tja,den vroem had het alweer helaas zien aankomen en twas dan nog van datte alweer,manman,ik vind het zo jammer ik de euromillions nummers niet kan correct invullen,das het enige mij nog niet wil lukken.;).Ben ma aant zevere zenne maar tis wel dus alweer zo ik gewaarschuwd had en er weeral ongemoeit lieten en tja,boussoufa veel te veel ruimte alweer gelaten.

Was geblesseerd mr supertrainer ;)
Ja,dat weet ik maar mijn punt was dus dat fadiga en olufade deruit het opeens geen vetten meer was.Fadiga kon er nog opgestaan hebben,bij olufade was het eerder nu net geen blessure maar zware krampen en die niet echt meer verder kon.

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 18:30

Welja, in ekl geval, hem laten staan zou nog weinig zin hebben gehad dus .. En ivm Fadiga, die stuikte de laatste 10 mins toch ook in elkaar ze, niet meer zo tegenwoordig, slordiger, ... Van mij had Azofeifa hem toen al mogen vervangen!
Blue Moon

HannesGent

Bericht door HannesGent » di 20 mei 2008 18:33

Het probleem van Sollied is dat hij ALTIJD wil aanvallend spelen. En trouwens normaal had ik liever Rosales & Olufade zien eraf gaan.
In ruil voor Smoje & Azofeifa. Waardoor Suler of De Roeck na rechtsback kan schuiven om Boussoufa goed op te vangen & voor Azofeifa kunnen wij nog altijd zijn loopvermogen gebruiken. Ik zou denken dat hij kan 2 mannen dekken ipv 1 ! :eek:

Maar iedereen heeft eigen visie natuurlijk. (Ik heb geen trainersdilpoma :p)
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 18:37

Voor het loopvermogen moet je eerder bij Maric zijn hoor. Hoewel die er toen ook wel wat doorzat. Het grote minpunt aan Azofeifa is juist zijn actieradius vind ik, het is wel al verbeterd, maar kan nog beter!

Nuja, het hele middenveld werd opeens overlopen en daar had Sollied moeten ingrijpen..
Blue Moon

HannesGent

Bericht door HannesGent » di 20 mei 2008 18:38

Fadiga was goed bezig. Ik zou hem naar linkerflank sturen & Ruiz naar Rechterflank. En Grondin of Azofeifa inbrengen. We hadden FRISSE middenvelder nodig.
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 18:39

Inderdaad, dat vond ik ook en die middenvelder inbrengen 5 minuten voor het einde haalt niet zovel meer uit, direct na de 2-2 had hij moeten ingrijpen!
Blue Moon

HannesGent

Bericht door HannesGent » di 20 mei 2008 18:41

Dat was mijn gedachten ook. Wanneer werd Azofeifa ingebracht ? Heel laat ...

Of een extra aanvaller inbrengen ? Je weet het. Als je organisatie van Anderlecht breekt, dan raken ze in paniek vooral die Deschachtt :evil:

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 18:44

Mja en Wasylewski ook. Vermouth op die kant plakken had eigenlijk een voordeel moeten zijn, S zal gedacht hebben dat zijn techniek tegen de brute kracht, maar ja ook dat kwam er niet uit.

We kunnen er nog lang over doorgaan, iedereen leert uit zen fouten zeker..
Blue Moon

HannesGent

Bericht door HannesGent » di 20 mei 2008 18:45

En nu met vol spanning toekijken wie nieuwe trainer wordt :bluewhite:

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » di 20 mei 2008 18:52

na 10 minuten 2de helft zagen wij al hoe laat het was.

waarom Rosales niet opschuiven naar voor, Suler op RB.
Smoje voor Olufade
Zlatan voor Foley
Azofeifa voor Fadiga

-------Zlatan-------
--------Ruiz---------
Azofeifa-Thys-Maric-Rosales
Muta-De Roeck-Smoje-Suler

kan mij geen kloten schelen dat we de laatste 20 minuten meer verdedigend spelen en er proberen uitkomen op de counter. In ieder geval is de kans volgens mij kleiner dat je na dergelijke ingrepen een 2-1 uit handen geeft.

el madrigal

Bericht door el madrigal » di 20 mei 2008 19:21

Buffalo_Hool schreef:na 10 minuten 2de helft zagen wij al hoe laat het was.

waarom Rosales niet opschuiven naar voor, Suler op RB.
Smoje voor Olufade
Zlatan voor Foley
Azofeifa voor Fadiga

-------Zlatan-------
--------Ruiz---------
Azofeifa-Thys-Maric-Rosales
Muta-De Roeck-Smoje-Suler

kan mij geen kloten schelen dat we de laatste 20 minuten meer verdedigend spelen en er proberen uitkomen op de counter. In ieder geval is de kans volgens mij kleiner dat je na dergelijke ingrepen een 2-1 uit handen geeft.
100% mee eens! maar de spelers kan je niets verwijten zij hebben zich voor de volle 200% procent ingezet. de bal lag in het kamp van de trainers en daarin heeft jacobs het gehaald naar mijn mening!

En toch ben ik fier een buffalo te zijn!!
AZOwie? AZOwa? AZOFEIFAAAAAAA!!!

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » di 20 mei 2008 21:13

GENT RULEZ schreef:zo dingen, ,dan weet ge het gewoon

ze willen de match zien
ze zijn zo hovaardig dat ze t normaal vinden da ze gewoon hun eigen zin doen en in een ander vak zitten
ze lachen er gewoon mee
en zingen niet, willen zitten en zagen als anderen staan
na de match rijden ze rustig naar huis
er is geen feest na de match

pathetic
'k zeg het al jaren en nu heeft iedereen het ook gezien:
't zijn SALONSUPPORTERS !
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » di 20 mei 2008 21:19

bufrulez schreef:Welja, in ekl geval, hem laten staan zou nog weinig zin hebben gehad dus .. En ivm Fadiga, die stuikte de laatste 10 mins toch ook in elkaar ze, niet meer zo tegenwoordig, slordiger, ... Van mij had Azofeifa hem toen al mogen vervangen!
't is hier al eens eerder aangehaald: Sollied traint TE weinig op fysiek, dat hebben we dit seizoen meermaals ondervonden. Spelers die veel te snel 'doodzitten', komt ook voor een stuk door de aanvallende manier van spelen, gebruikt veel meer energie dan 'betonvoetbal'
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

thenri

Bericht door thenri » di 20 mei 2008 22:20

wie de wedstrijd nog eens wil bekijken
www.cofidiscup.be en dan kun ge em herbekijken zoals ik nu aan het doen ben!

io :hat: :hat:
ondanks het verlies is er toch zwaar gefeest
Banlieue Gantoise.

top68

Bericht door top68 » di 20 mei 2008 22:25

'k Vind enkel de tekst met de verwijzing naar...maar geen link. 't Zal aan mij liggen zeker?
:D
Allez Gantwoaze!

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 20 mei 2008 22:35

Bovenaan in het midden, in het groot: BEELDEN VAN DE FINALE

Dat misschien eens proberen? :D
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Genteneir

Bericht door Genteneir » di 20 mei 2008 22:46

top68 schreef:'k Vind enkel de tekst met de verwijzing naar...maar geen link. 't Zal aan mij liggen zeker?
:D
Yep. :D

Kwaliteit is wel eerder pover. Net tot aan de 6e minuut gekeken. Kippevel als ge die ontlading uit de gentse vakken hoort. :(

Fonzie

Bericht door Fonzie » di 20 mei 2008 23:29

ernie schreef:In da I vak zaten er toch een hoopke mauve supporters gewoon met paars truitje open bloot!! :eek: :eek:
Heb hem gevraagd of hij niet beschaamd was en of hij niet bang was van kloppen antwoordt: 'Je ne parle pas néerlandais!!!' :eek:

Nog eens int Frans gevraagd, 'O Non, Les Gantoise sont des supporters agréable' vrij vertaald, Gentse supporters zijn wussies. :eek: :eek:
:lol: :lol: :lol:

El Belga

Bericht door El Belga » wo 21 mei 2008 4:43

Efkes mijzelf quoten (ne post van donderdag 15 mei).
Wijs om zo helderziend (beperkt, want kwist den einduitslag niemeer) te zijn, maar soms griezel ik ook van mezelf.... :(
El Belga schreef:Ik heb vannacht gedroomd van de finale...

Ik weet nog dak achter de goal op de tribune stond en dat iedereen al van voor de match aant flippen was...
Na 6 minuten, dribbelke van Ruiz op de flank, lage inswingende voorzet en Foley die hem er keihard inloopt! (zo een goal à la die tweede van Zenith)
--> heel die tribune :clap: :dance: :angel: :clap: :dance: :dance: :clap: :clap: :dance: :angel: :clap: :hat: :clap: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Kweet helaas niemeer hoeveel dat geëindigd is... :D
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

Owen

Bericht door Owen » wo 21 mei 2008 9:14

Openhartige schreef:
Owen schreef:Ik heb 1 van de betere, leukere bekerfinales sinds lang gezien. Voetbal zoals het gespeeld moet worden, met durf en aanvallende ingesteldheid.

Het kon beide kanten op, maar de match kantelde in het voordeel van Anderlecht, ook al had die net zo goed in jullie voordeel kunnen kantelen.

Als jullie deze ploeg kunnen samenhouden, samen met een nieuwe, aanvallende, trainer, en wat meer defensieve zekerheid kunnen inbouwen, dan staat jullie een mooi seizoen te wachten.

Hopelijk kunnen jullie in Europa ook wat punten verzamelen voor de coëfficiënt.

Een Club Brugge Supporter
Fuck, ik voel hier een vlaag van sympathie voor Club Brugge opborrelen... Help!!!

Graptjen, Sjieke post. Moest elke voetbalfan zo zijn, dan zou voetbal echt een feest zijn.

Het ga je goed boer Owen! ;)
Een klein beetje objectiviteit van tijd tot tijd in beide kampen zou wonderen doen, maar misschien dat dan de helft van de charme van het voetbal verloren gaat :)

Maar euh, ik moet toegeven dat in het heetst van de strijd mijn objectiviteit ook wel eens verdwijnt haha, zoals bij elke voetbalsupporter zeker...

zolang het maar bij woorden blijft...en men een beetje fatsoenlijk blijft
Fc Bruges Pride and Glory

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » wo 21 mei 2008 9:15

Owen schreef:
Openhartige schreef: Fuck, ik voel hier een vlaag van sympathie voor Club Brugge opborrelen... Help!!!

Graptjen, Sjieke post. Moest elke voetbalfan zo zijn, dan zou voetbal echt een feest zijn.

Het ga je goed boer Owen! ;)
Een klein beetje objectiviteit van tijd tot tijd in beide kampen zou wonderen doen, maar misschien dat dan de helft van de charme van het voetbal verloren gaat :)

Maar euh, ik moet toegeven dat in het heetst van de strijd mijn objectiviteit ook wel eens verdwijnt haha, zoals bij elke voetbalsupporter zeker...

zolang het maar bij woorden blijft...en men een beetje fatsoenlijk blijft
:thumb:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Makaveli

Bericht door Makaveli » wo 21 mei 2008 11:28

HannesGent schreef:(Ik heb geen trainersdilpoma :p)
de boeck ook nie ! :p
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

Anguloce

Bericht door Anguloce » wo 21 mei 2008 14:56

El Belga schreef:Efkes mijzelf quoten (ne post van donderdag 15 mei).
Wijs om zo helderziend (beperkt, want kwist den einduitslag niemeer) te zijn, maar soms griezel ik ook van mezelf.... :(
El Belga schreef:Ik heb vannacht gedroomd van de finale...

Ik weet nog dak achter de goal op de tribune stond en dat iedereen al van voor de match aant flippen was...
Na 6 minuten, dribbelke van Ruiz op de flank, lage inswingende voorzet en Foley die hem er keihard inloopt! (zo een goal à la die tweede van Zenith)
--> heel die tribune :clap: :dance: :angel: :clap: :dance: :dance: :clap: :clap: :dance: :angel: :clap: :hat: :clap: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Kweet helaas niemeer hoeveel dat geëindigd is... :D
Ik heb maar 4 mannekes gezien met draaiende ogen zondag ze, dus zo een goeie voorspeller zijt ge ook niet!

Ins@ne²

Bericht door Ins@ne² » wo 21 mei 2008 15:51

Wij hebben de beste scouts van België! Al die goeie spelers die bij ons zaten die nu tverschil maken bij de topploegen! Als ons nieuw stadion der staat worden we zeker eens kampioen! Tis toch knap van ons, met minder geld beter dan Anderlecht voetballen! Alleen tgelukt ontbreekt ons nog!

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » wo 21 mei 2008 18:57

Die wedstrijd via de link van de Cofidis cup hierboven...kun je dit soms downloaden of op de één of andere manier opslaan op de pc?
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

JUV€NTINO the buffalo
Contacteer:

Bericht door JUV€NTINO the buffalo » wo 21 mei 2008 20:09

Anguloce schreef:
El Belga schreef:Efkes mijzelf quoten (ne post van donderdag 15 mei).
Ik heb maar 4 mannekes gezien met draaiende ogen zondag ze, dus zo een goeie voorspeller zijt ge ook niet!
:lol: In elk geval wel schitterend! :eek:
Fear can hold you prisoner, hope can set you free - The Shawshank Redemption

Gesloten