Spionkop
- Buffalogirlforever14
Hmm, nie akkoord! Ik heb om 11u mijn tickets gekregen in F, en de 14 tickets zijn verspreid over rij 44, 43, 42 en 41. Wat dus wil zeggen dat echt grote groepen het toen al konden vergeten.Ganda Ham schreef:moet da ook nie letterlijk nemen e, zo dingen regelen zichzelf toch wel, als ge met twintig zijt en der is ergens veel plaats en ge zet u samen, doet da er dan toe da het nie op het juiste zitje is (btw, als ge met 20 naast elkaar zijt dan zijde eigenlijk maar met 5 tesamen want die dan drie stoelekes links of rechts van u zitten daar kunde toch niets tegen zeggen)
en als ge een pint gaat gaan halen doet da ge dan nie mee twintig samen, derbij, alcoholvrij bier op da stadionneke dus niet de moeite
en het argument van 3 uur aanschuiven ja, als ge vijf uur wacht om te gaan moede maar 15 minuten aanschuiven en ge kunt ook nog naast elkaar zitten
ik sta praktisch altijd ergens anders bij thuismatchen van gent en der neut ook nooit iemand dak op zijn plaats sta
en die da mij ne djoef gaan geven, kom maar af
Ik betwijfel zelfs of ik bvb. rond 16u nog drie tickets naast elkaar kon krijgen, bovenaan in F.
- Spursfan
Wij zijn niet met twintig, voor zover ik weet...Ganda Ham schreef:moet da ook nie letterlijk nemen e, zo dingen regelen zichzelf toch wel, als ge met twintig zijt en der is ergens veel plaats en ge zet u samen, doet da er dan toe da het nie op het juiste zitje is (btw, als ge met 20 naast elkaar zijt dan zijde eigenlijk maar met 5 tesamen want die dan drie stoelekes links of rechts van u zitten daar kunde toch niets tegen zeggen)
en als ge een pint gaat gaan halen doet da ge dan nie mee twintig samen, derbij, alcoholvrij bier op da stadionneke dus niet de moeite

Ik heb nie aangeschoven, maar doet dat ertoe?Ganda Ham schreef:en het argument van 3 uur aanschuiven ja, als ge vijf uur wacht om te gaan moede maar 15 minuten aanschuiven en ge kunt ook nog naast elkaar zitten
Ganda, liever een pint samen, vent. Nie onnozel doen. Gaat ge uw middag van uw leven vergallen?GandaHam schreef: en die da mij ne djoef gaan geven, kom maar af
Later op de week kunnen we op de mat van leer gaan, zoveel ge wilt.

Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
Ik heb daarnet nog probleemloos in blok F 4 kaarten gekocht naast elkaar.Anguloce schreef:Hmm, nie akkoord! Ik heb om 11u mijn tickets gekregen in F, en de 14 tickets zijn verspreid over rij 44, 43, 42 en 41. Wat dus wil zeggen dat echt grote groepen het toen al konden vergeten.Ganda Ham schreef:moet da ook nie letterlijk nemen e, zo dingen regelen zichzelf toch wel, als ge met twintig zijt en der is ergens veel plaats en ge zet u samen, doet da er dan toe da het nie op het juiste zitje is (btw, als ge met 20 naast elkaar zijt dan zijde eigenlijk maar met 5 tesamen want die dan drie stoelekes links of rechts van u zitten daar kunde toch niets tegen zeggen)
en het argument van 3 uur aanschuiven ja, als ge vijf uur wacht om te gaan moede maar 15 minuten aanschuiven en ge kunt ook nog naast elkaar zitten
ik sta praktisch altijd ergens anders bij thuismatchen van gent en der neut ook nooit iemand dak op zijn plaats sta
Ik betwijfel zelfs of ik bvb. rond 16u nog drie tickets naast elkaar kon krijgen, bovenaan in F.
-
- Maltezerleeuwtje
-
- BuffaloBen
Ik ging om 14u en die verkoper vroeg zelfs vriendelijk of we met verschillende waren. Heeft ons 14 tickets bij elkaar gegeven voor in F.Anguloce schreef:Hmm, nie akkoord! Ik heb om 11u mijn tickets gekregen in F, en de 14 tickets zijn verspreid over rij 44, 43, 42 en 41. Wat dus wil zeggen dat echt grote groepen het toen al konden vergeten.
Bovenaan niet meer voor zoveel hoor, met 14 op een rijtje op Rij 1, natuurlijk jaBuffaloBen schreef:Ik ging om 14u en die verkoper vroeg zelfs vriendelijk of we met verschillende waren. Heeft ons 14 tickets bij elkaar gegeven voor in F.Anguloce schreef:Hmm, nie akkoord! Ik heb om 11u mijn tickets gekregen in F, en de 14 tickets zijn verspreid over rij 44, 43, 42 en 41. Wat dus wil zeggen dat echt grote groepen het toen al konden vergeten.

-
-
DIKKE VETTE ² !!!!!!!!!!!!!!Ganda Ham schreef:moet da ook nie letterlijk nemen e, zo dingen regelen zichzelf toch wel, als ge met twintig zijt en der is ergens veel plaats en ge zet u samen, doet da er dan toe da het nie op het juiste zitje is (btw, als ge met 20 naast elkaar zijt dan zijde eigenlijk maar met 5 tesamen want die dan drie stoelekes links of rechts van u zitten daar kunde toch niets tegen zeggen)
VRIJE TRIBUNES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WILS = KING