@grim: ge weet u momenten goed uit de kiezen. **kel!
idem... ik heb diene mail ook niet ontvangen ... wij leggen ook prive busje in en heb dat aan Rudy per mail laten wetenThe Mars Volta schreef:Wie heeft die mail allemaal gekregen? Ik had ook contact met Rudy omdat ik een privé bus organiseer, maar ik krijg die mails precies niet. Of is dat enkel voor leden van de Supp. Fed.?Maltezerleeuwtje schreef: E-mail gekregen met bovenstaande info.
Kweet wa ge bedoelt maar tis da probleem niet, probleem ligt ergens bij de centrale zelf, ze gaan een paar kabelkes moeten verleggen daar, komt maandag in orde, maar tot dan zit ik hier natuurlijk om de 10 min. efkes zonder internet.Buffalo Homer schreef:probeer de router eens ff uit te zetten voor een minuutje of 2Anguloce schreef:Da mijn internet uitvalt terwijl ik wil posten ligt nie aan mij eh!
bij ons helpt da
Ik vrees dat de flikken weten wie er allemaal een stadionverbod heeft. Ze halen u er dan uit denk ik.El Belga schreef:Tscheelt da ze rond het stadion iedereen zijne pas gaan controleren?Rebeltje schreef:Wat een hoop gelul diene perimeter.
Mercie Termont, khoop dat ge u ginder verongelukt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten