PUB Merelbeke : zie 14donsamdeman schreef:Ggegroet iedereen...
Ik denk dat ge nooit gaat weten hoeveel bussen er exact zullen rijden daar ge nooit officiële cijfers zult kunnen vastleggen tenzij je het vraagt aan Rudy Geerincx, zie gegevens website KAA GENT.
Er zijn altijd mensen zijn die op zichzelf georganiseerd hebben, zoals ik - 2 bussen = 100 personen, en een bus gehuurd hebben...
Bepaalde bronnen bevestigen 7 bussen - De Pub, 3 bussen - De Oase, deze zijn bevoorbeeld niet terug te vinden op het lijstje !
Met vriendelijke BUFFALO - groet,
DJ_SAM.son
indrukwekkend!!Maltezerleeuwtje schreef:Volgens de officiële lijst (176 bussen) en de nog andere initiatieven(40-50 bussen),min eventueel een paar dubbele tellingen zitten we uiteindelijk toch boven de 200 bussen die richting Brussel rijden.
nja hier idem! tmag ginder vooruit gaan ze!Fanastic schreef:Tenzij ik me vergis, staat 3 bussen van supportersclub 'The Blue Indian Train' uit Sint-Denijs-Westrem niet vermeld in de lijst!
Daarnet eindelijk officieel bericht gekregen dat we ticket hebben in vak A (35 euro)! Hélaas vertrekken we vanuit Flanders Expo. 'k hoop dat het daar niet te lang duurt...
okeetjesdonsamdeman schreef:Gegroet iedereen...
Maak u allen niet ongerust...
Er is een geweldige organisatie op de been die dit alles tot in de perdfectie zal uitvoeren op zondag 18 mei.
De E - 40 zal effe afgezet worden en zo van die dingen zodat de bussen zonder problemen kunnen invoegen...Anderzijds is er een vergadering 15 mei op KAA Gent voor ALLE busverantwoordelijken ! Zie site KAA Gent voor meer informatie - en / of contactgegevens van Rudy Geerincx
Met vriendelijke BUFFALO - groensels
DJ_SAM.son
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten