ik wil in deze toch ook de steun van Dirk Piens (veiligheidsverantwoordelijke KAA Gent) even vermelden, die mens heeft ons dit seizoen al herhaaldelijk geruggesteund!Makaveli schreef:² sterk daddet op verplaatsinge ook kunt realiseren !!Svenne schreef:leuk nieuws vd vlagskes!!!!![]()
![]()
![]()
Bedankt Turbostef en BFT leden
ik zorg trouwens voor een gesigneerde boere shirt da we ritueel gaan verbranden aan de afsluiting
spandoeken,vlaggen,banners in de heizel
iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft !!Turbostef schreef:ik wil in deze toch ook de steun van Dirk Piens (veiligheidsverantwoordelijke KAA Gent) even vermelden, die mens heeft ons dit seizoen al herhaaldelijk geruggesteund!Makaveli schreef: ² sterk daddet op verplaatsinge ook kunt realiseren !!
ik zorg trouwens voor een gesigneerde boere shirt da we ritueel gaan verbranden aan de afsluiting
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...
nogal stom als je het mij vraagt.. Zouden we nu niet voor een keer op ons eigen concentreren ipv ons te blijven vergelijken met brugge????Makaveli schreef:² sterk daddet op verplaatsinge ook kunt realiseren !!Svenne schreef:leuk nieuws vd vlagskes!!!!![]()
![]()
![]()
Bedankt Turbostef en BFT leden
We zijn supporters voor KAA Gent!!!

Op tweede plaats pas anti-supporters van brugge

- BuFfAlOpEet
- buffalofan
nice work BFT.
Een dikke pluim aan gans da teamke die dit jaar toch paar wijze dingen ineen gestoken hebben ivm sfeer.
ook aan de gasten en dames natuurlijk
van forum die steeds paraat geweest zijn om BFT mee te helpen. Is al anders geweest...
Kweet hoeveel tijd, energie en eurookes dit kost om dit te verwezelijken. trust me..
Een dikke pluim aan gans da teamke die dit jaar toch paar wijze dingen ineen gestoken hebben ivm sfeer.
ook aan de gasten en dames natuurlijk

Kweet hoeveel tijd, energie en eurookes dit kost om dit te verwezelijken. trust me..
ECHTE GENTENAARS ZIJN VOOR AA GENT !!
- verscheure
- Lootsen Buffalo
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
- Blue&White
Ofwel kotjes tekenen en op schaal overtekenen, ofwel projecteren op de muur, laken ophangen en zo tekenen.jonaszw schreef:Gasten, ik heb zin om een spandoek te maken maar ik weet niet hoe ik hier aan moet beginnen.
Ik heb witte lakens maar ik zou hier graag een afbeelding van enkele spelers van Gent of de Buffalokop op willen afbeelden maar hoe kan ik die daar op zetten??????
Ofwel met de losse pols

-
-
Met kotjes is niet onvermijdelijk moeilijk EN gebruik gewoon een potlood, dat kan je weggommen, na een tijdje zal het wel op iets trekken waarjonaszw schreef:Het probleem is datik niets heb om mee te projecterendus zal het met vakjes moeten zijn maar dat zal heel moeilijk tot onmogelijk zijn voor mij want ik ben helemaal geen tekenwonder

Inderdaad, en kan ook niet de bedoeling zijn.Piussi schreef:Of ge word nog uitgesloten voor de beker volgend seizoenlauwe schreef:Welkom in brussel (anderlecht) waar werkloosheid,criminaliteit en inteelt heerst....
hadden sups van psg ook gedaan in frankrijk, best vinnig.
Maar kunt beter iets pro-gent maken..

Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
- vasQuez
- Contacteer:
voor de supporters van anderlecht die tussen de gent supporters zitten:jonaszw schreef:Iemand enkele ideeën voor een spanddoek dat ik kan maken mag zowel tekst zijn als een logo. Ik had gedacht aan een buffalo-kop maar dat lijkt me niet echt origineel.
ekst is ook altijd tof.
let er wel op dat het mijn eerste spanddoek is en dat het dus niet TE moeilijk mag zijn
VEEL BELOVE, WEINIG MAUVE !!!
krewl :love: #WAOF
-
-