Tickets. Update 25-4: UITVERKOCHT !
Tickets. Update 25-4: UITVERKOCHT !
Vanaf zondag 20 april (10u-12u en 14u-17u):
-Tickets voor tribune 2 (25 euro): enkel aan de loketten in de Bruiloftstraat die daarvoor speciaal geopend zijn
- Tickets voor tribune 1 (35 en 45 euro): enkel in het secretariaat.
- Verkoop tijdens de week: van maandag tot en met vrijdag (10u-12u30 en 14u-18u) via het secretariaat
* Voor mensen die invidueel rijden met de auto! Altijd handig !
-Tickets voor tribune 2 (25 euro): enkel aan de loketten in de Bruiloftstraat die daarvoor speciaal geopend zijn
- Tickets voor tribune 1 (35 en 45 euro): enkel in het secretariaat.
- Verkoop tijdens de week: van maandag tot en met vrijdag (10u-12u30 en 14u-18u) via het secretariaat
* Voor mensen die invidueel rijden met de auto! Altijd handig !
Come on Blue White! ARAG!
- Buffalo1991
- Buffalo1991
- Buffalo1991
- Maltezerleeuwtje
zou wel handig zijn gelijk place 2 be .....ARAG schreef:Toch maar best nog eens vragen aan uw supportersclub. Ik moet er geloof ik zelf omgaan (maar 'k weet da nie zeker). Bij anderen kan dat anders zijn.
12 bussen ? 50 man per bus ?
600 man x 20 € ... = 12000 € voorschieten als ze dat op voorhand gaan kopen ;o) = 150 passpoorten meedoen naar het loket ;o))))
We Are Blue, We Are White, We Are Con-Pac Dynamite ;o)
-
iemand die morgen achter een tiketje gaat in tribune 2 E of F en er eentje extra wil meenemen?
kan er gelijk nie achter direct.
ge moogt gerust een PB of mailke sturen.
we regelen da wel
pintjes in brussel bijgerekend
nee, ik kom niet naar den topper, kweet, kben genen echten hé
kan er gelijk nie achter direct.
ge moogt gerust een PB of mailke sturen.
we regelen da wel
pintjes in brussel bijgerekend
nee, ik kom niet naar den topper, kweet, kben genen echten hé
Laatst gewijzigd door ultrasboygent op za 19 apr 2008 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "
IS ER IEMAND DIE VOOR MIJ MORGEN(VROEG EVT.) 1 EXTRA TICKET VOOR HET E- OF F-VAK KAN MEEBRENGEN?
Ik ben nà de middag wel beschikbaar om de financiën te regelen.
En natuurlijk om de eventuele redder in nood een pint te trakteren...
0486/62.13.73 want ik ben vanavond ook nie thuis, kan mijne pb nie int oog houden...

0486/62.13.73 want ik ben vanavond ook nie thuis, kan mijne pb nie int oog houden...

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
Tis al geregeld...El Belga schreef:IS ER IEMAND DIE VOOR MIJ MORGEN(VROEG EVT.) 1 EXTRA TICKET VOOR HET E- OF F-VAK KAN MEEBRENGEN?

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
-
- Blue&White
Net terug....
Tot aan de Brusselse Steenweg staan ze nu niet, maar het is toch wel nen serieuze pak!! Amai!!!
Aan het secretariaat staan ze idd tot aan tribune 1 ongeveer!!
Was er zelf om half 10 en toen al zeker ruim 200 man?? Meer zelfs!
Stond zelf met een paar vrienden in de rij, ongeveer den 10de man en ben voort zonder ticket... ge kunt dus wel uw paspoort doorgeven, maar je moet wel de adressen opgeven.
Er stonden er daar die 50 en zelfs ene die 74 tickets wou!!
In elk geval vaak E bijna compleet, en al een stuk of 3 volledig vol (denk A en B ofzo, maar niet zeker)
En voor degene die vies waren omdat er paspoorten werden doorgegeven... logisch nadenken: beter ene die alles regelt dan nog nog ne keer vier of meer verschillende! En dan nog, komaan seg wel reacties dat er daar ene naar zijn hoofd geslingerd kreeg!
Have fun en wees content dat er daar zo veel volk stond.........BAKSKE VOL EN DUS AMBIANCE DEN 18de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot aan de Brusselse Steenweg staan ze nu niet, maar het is toch wel nen serieuze pak!! Amai!!!
Aan het secretariaat staan ze idd tot aan tribune 1 ongeveer!!
Was er zelf om half 10 en toen al zeker ruim 200 man?? Meer zelfs!
Stond zelf met een paar vrienden in de rij, ongeveer den 10de man en ben voort zonder ticket... ge kunt dus wel uw paspoort doorgeven, maar je moet wel de adressen opgeven.
Er stonden er daar die 50 en zelfs ene die 74 tickets wou!!

In elk geval vaak E bijna compleet, en al een stuk of 3 volledig vol (denk A en B ofzo, maar niet zeker)
En voor degene die vies waren omdat er paspoorten werden doorgegeven... logisch nadenken: beter ene die alles regelt dan nog nog ne keer vier of meer verschillende! En dan nog, komaan seg wel reacties dat er daar ene naar zijn hoofd geslingerd kreeg!
Have fun en wees content dat er daar zo veel volk stond.........BAKSKE VOL EN DUS AMBIANCE DEN 18de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!