RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
irri.

Bericht door irri. » zo 20 apr 2008 9:39

Amai ik voorzie problemen als da waar is..

rebel30

Bericht door rebel30 » zo 20 apr 2008 9:47

K vind het gewoon niet kunnen dat er zondagmorgen al tickets worden verkocht aan iedereen!!!
Geef eerst de Gentse supp.clubs de tijd om hun bussen vol te krijgen en tickets te betstellen, nadien kan de overschot verkocht worden aan de Gentsupp.
Ik weet eigenlijk niet welke kaarten er gaan verkocht worden zondagmorgen , want eigenlijk moeten er toch een serieus pak kaarten opzij worden gehouden voor de clubs???
En zelfs die hebben hun voll. aantal nog niet!
Het gaat weer een soep worden vrees ik, mensen die geen kaart gaan hebben , of voor een bepaald vak ....???

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 20 apr 2008 10:37

Er zijn geen hekkens tussen de verschillende vakken op de Heizel. Beginnen ze onnozel te doen in onze vakken, dan mogen ze wel een charge verwachten.

buffalojp

Bericht door buffalojp » zo 20 apr 2008 10:52

der zijn enkel wa ruiten tussen de vakken, ma die zijn nie echt hoog
http://nl.youtube.com/watch?v=RQ9Wxxcgz6E

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 20 apr 2008 10:54

dat is enkel tussen de vakken van anderlecht en gent

buffalojp

Bericht door buffalojp » zo 20 apr 2008 11:08

ja ook, maar tussen bepaalde vakken is er ook zo'n glazen wand, op het plan van het stadion kan je dat trouwens ook zien, de lijnen tss bijvoorbeeld E en D zijn iets dikker, dus daar is er ook een wand.

Afbeelding

burto12

Bericht door burto12 » zo 20 apr 2008 11:43

rebel30 schreef:K vind het gewoon niet kunnen dat er zondagmorgen al tickets worden verkocht aan iedereen!!!
Geef eerst de Gentse supp.clubs de tijd om hun bussen vol te krijgen en tickets te betstellen, nadien kan de overschot verkocht worden aan de Gentsupp.
Ik weet eigenlijk niet welke kaarten er gaan verkocht worden zondagmorgen , want eigenlijk moeten er toch een serieus pak kaarten opzij worden gehouden voor de clubs???
En zelfs die hebben hun voll. aantal nog niet!
Het gaat weer een soep worden vrees ik, mensen die geen kaart gaan hebben , of voor een bepaald vak ....???
da vind ik dus ook é!
tzal idd een dikke soep worden vrees ik

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » zo 20 apr 2008 12:14

het zal idd een dikke vette SOEP worden :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
have fun

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » zo 20 apr 2008 12:19

Ik vind het eerder goed dat er nu al tickets verkocht worden...eens je een ticket heb regel je zelf het vervoer maar...als de bussen volzet zijn dan ga je maar met de auto/trein.Ik vind in dit geval dat een ticket bemachtigen het belangrijkste is.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 21 apr 2008 8:24

Niemand die akkoord is met de "abo's voorrang" stelling? Of is dat echt iets Nekachtigs...

Nee, serieus, dit kan niet. Die enkeling, of dat vriendenclubje hier en daar dat zich gedeisd houdt, moet kunnen. Maar systematisch en openlijk een 'vreemd' vak gaan toeëigenen? Daar moeten de autoriteiten iets aan doen.
Een Heizeldrama zie ik er niet van komen, maar God, laat die middag niet vergald worden door de onkunde van den Bond. (moord schreeuwen voor het brandt, maar ge kent dat.)
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

VoRtX

Bericht door VoRtX » ma 21 apr 2008 9:11

Denken jullie nu echt dat die 20.000 tickets op een weekje weg zouden zijn ofzo?

verscheure

Bericht door verscheure » ma 21 apr 2008 9:50

Bij Anderlecht zijn er nog geen tickets te koop voor de bekerfinale, bij de tegenpartij gingen gisteren wel al kaartjes voor de finale over de toonbank. AA Gent kreeg een regelrechte stormloop te verwerken op de eerste verkoopdag.

De loketten bij AA Gent waren gisteren uitzonderlijk geopend en dat was de fans van de bekerfinalist zeker niet ontgaan. Toen de loketten hun deuren openden stonden er al honderden supporters aan te schuiven, de club was totaal verrast door de massale opkomst van de aanhang. "Zo'n toeloop op de eerste verkoopdag hadden wij nooit verwacht. Op een paar uren tijd werden er al ruim vierduizend tickets verkocht", glunderde commercieel directeur Patrick Lips.
MATTHIEU VERSCHUERE -> BUFFALO FOREVER

Svenne

Bericht door Svenne » ma 21 apr 2008 9:52

verscheure schreef:Bij Anderlecht zijn er nog geen tickets te koop voor de bekerfinale, bij de tegenpartij gingen gisteren wel al kaartjes voor de finale over de toonbank. AA Gent kreeg een regelrechte stormloop te verwerken op de eerste verkoopdag.

De loketten bij AA Gent waren gisteren uitzonderlijk geopend en dat was de fans van de bekerfinalist zeker niet ontgaan. Toen de loketten hun deuren openden stonden er al honderden supporters aan te schuiven, de club was totaal verrast door de massale opkomst van de aanhang. "Zo'n toeloop op de eerste verkoopdag hadden wij nooit verwacht. Op een paar uren tijd werden er al ruim vierduizend tickets verkocht", glunderde commercieel directeur Patrick Lips.
:clap: :bluewhite: :clap:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 21 apr 2008 12:10

Pfff ze hadden moeten beter eerst abo voorrang gegeven ...
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

stropke

Bericht door stropke » ma 21 apr 2008 12:25

verscheure schreef:Bij Anderlecht zijn er nog geen tickets te koop voor de bekerfinale, bij de tegenpartij gingen gisteren wel al kaartjes voor de finale over de toonbank. AA Gent kreeg een regelrechte stormloop te verwerken op de eerste verkoopdag.

gisterochtend rond 8 uur toen ik naar de bakker reed en dan stonden er al ... zelfs gasten die ik ken en die waren uit de Kempen ;)
Buffalo zijn , is mijn leven !!

HSV

Bericht door HSV » ma 21 apr 2008 13:34

HannesGent schreef:Pfff ze hadden moeten beter eerst abo voorrang gegeven ...
waarom?
Fighting terrorism since 1492

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 21 apr 2008 13:52

HSV schreef:
HannesGent schreef:Pfff ze hadden moeten beter eerst abo voorrang gegeven ...
waarom?
Trouwe supporters belonen? De mensen die sinds het begin van het jaar elke week aanwezig zijn om de ploeg te steunen de kans geven om er zéker bij te zijn, zodat die tickets niet naar supporters gaan die eens in de 24 jaar ne keer naar de voetbal gaan? Neen?

top68

Bericht door top68 » ma 21 apr 2008 14:50

Als we nu 20.000 abonnees hadden ok. Nu hoeft zo'n regel niet. Iedereen kan aan tickets geraken.
Allez Gantwoaze!

HSV

Bericht door HSV » ma 21 apr 2008 15:14

Genteneir schreef:
HSV schreef: waarom?
Trouwe supporters belonen? De mensen die sinds het begin van het jaar elke week aanwezig zijn om de ploeg te steunen de kans geven om er zéker bij te zijn, zodat die tickets niet naar supporters gaan die eens in de 24 jaar ne keer naar de voetbal gaan? Neen?
Ik ga reeds 22 jaar kijken, de laatste jaren zonder abbo omdat ik niet alle wedstrijen kan bijwonen door werk.
Ben ik daarom niet trouw genoeg om gelijke kansen te maken op een ticket zoals de abbo's?
Het is nu niet dat Gent 20.000 abbo's heeft ook hé.
Trouwens, als ik 8 wedstrijden ga kijken verdienen ze al meer aan mij dan aan een abbo :p
Fighting terrorism since 1492

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » ma 21 apr 2008 15:38

hier eens proberen dan,

alster enen van anderlecht komt neuten dak op zijn plaats zit gaat zijne besten dag nie zijn ze

ik wil chaos, eum wa wou ik nog, zitten en zwijgen zolang mogelijk, andere buffalos tegen me in het harnas jagen, geen bekersfeer veroorzaken, lees verder in topic "spionkop"
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

Grim

Bericht door Grim » ma 21 apr 2008 15:41

klein kind :roll: :roll: :roll:
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

superboksic

Bericht door superboksic » ma 21 apr 2008 15:43

Ganda Ham schreef:hier eens proberen dan,

alster enen van anderlecht komt neuten dak op zijn plaats zit gaat zijne besten dag nie zijn ze

ik wil chaos, eum wa wou ik nog, zitten en zwijgen zolang mogelijk, andere buffalos tegen me in het harnas jagen, geen bekersfeer veroorzaken, lees verder in topic "spionkop"
Ga efkes buitenspelen jongen, tis mooi weer

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » ma 21 apr 2008 15:50

kzit mee een scheur, kan nie veel doen behalve wa op een forum zitten wegens immobiel

superboksic

Bericht door superboksic » ma 21 apr 2008 16:06

Ganda Ham schreef:kzit mee een scheur, kan nie veel doen behalve wa op een forum zitten wegens immobiel
Altijd gedacht dat ge een wijf waart

Svenne

Bericht door Svenne » ma 21 apr 2008 16:06

superboksic schreef:
Ganda Ham schreef:kzit mee een scheur, kan nie veel doen behalve wa op een forum zitten wegens immobiel
Altijd gedacht dat ge een wijf waart
BURN :lol:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » ma 21 apr 2008 16:07

Svenne schreef:
superboksic schreef: Altijd gedacht dat ge een wijf waart
BURN :lol:
hehe, is inderdaad wel een goeie, ik lig plat (tweede teken van een wijf te zijn)(een scheur in de quadriceps welteverstaan, voor alle duidelijkheid)

.Boris.

Bericht door .Boris. » ma 21 apr 2008 17:23

die boeren van Anderlecht, dat ze langs hun eigen kant blijven!
we zullen wel zien wie dat er in de minderheid zal zijn.
als het aan het zingen aankomt, zullen wij in de meerderheid zijn :D
Droit au but! OM!

Bienespe

Bericht door Bienespe » ma 21 apr 2008 17:25

Allé, wie gaat den eerste held zijn die komt stoken dat em tussen de Buffalo's gaat zitten. :sleep:

kev

Bericht door kev » ma 21 apr 2008 17:27

Ganda Ham schreef:hier eens proberen dan,

Ja hallo, der moet van soorte zijn zeggen ze dan :roll:

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 21 apr 2008 19:20

top68 schreef:Als we nu 20.000 abonnees hadden ok. Nu hoeft zo'n regel niet. Iedereen kan aan tickets geraken.
Daar gaat het niet om. De abo's zouden op zijn minst het gemak moeten hebben. Het gemak van minimum 10 werkdagen om te kopen, en dan gaan we samen van start. Niet de een op zondag en de ander vandaag...
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Gesloten