RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 14:35

T Rex schreef:
Cos schreef: Je hebt dus een duw gekregen omdat je in het verkeerde vak zat. En dan ? Jullie gaan "alle paarse janetten" uit jullie vak kloppen. Zoek de 7 verschillen.
Neen, ik was uitgenodigd door Anderlechtsupporters en zat dus niet in het verkeerde vak. Ik had geen Gent-kleuren aan, noch reageerde ik op spelsituaties. Toch vonden ze het nodig om agressief te zijn.

Maar wij zouden dan wel moeten toestaan dat de Anderlechtsupporters onze plaatsen komen innemen. Onuitgenodigd.
Waarom waren ze dan agressief ? Heeft je accent je verraden ? :D ;)

Pff al die agressie is belachelijk, voetbal een feest :roll:

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » do 24 apr 2008 14:35

SiebeK schreef:iemand goeste om eenen te gaan drinken opt gemak op de graslei
ik bent zelfde van plan
pm :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 24 apr 2008 14:36

SiebeK schreef:iemand goeste om eenen te gaan drinken opt gemak op de graslei
Wat, nu ofzo? :)
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 24 apr 2008 14:37

Cos schreef:
T Rex schreef: Neen, ik was uitgenodigd door Anderlechtsupporters en zat dus niet in het verkeerde vak. Ik had geen Gent-kleuren aan, noch reageerde ik op spelsituaties. Toch vonden ze het nodig om agressief te zijn.

Maar wij zouden dan wel moeten toestaan dat de Anderlechtsupporters onze plaatsen komen innemen. Onuitgenodigd.
Waarom waren ze dan agressief ? Heeft je accent je verraden ? :D ;)

Alsof er een uniform accent is in jouw vak...
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » do 24 apr 2008 14:40

Cos schreef:
buiten alst in onze kantines is en rsca kampioen speelt :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

'tPolleken

Bericht door 'tPolleken » do 24 apr 2008 14:46

touché :lol:

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 14:49

BIEB schreef:
Cos schreef:
buiten alst in onze kantines is en rsca kampioen speelt :D
dan is dat even belachelijk :)

MfB

Bericht door MfB » do 24 apr 2008 14:54

plezant is anders ze

ge zit naar de match Gent - Anderlecht te kijken,

Anderlecht scoort ... springt der daar voor mijn neus ene recht en begint te juichen (in de gentvakken), die heeft toch twee boekjes tegen zijn hoofd gekregen en hij heeft geluk dat het niet erger was

komaan zeg dat is toch om problemen vragen

Sneeuwlok
Contacteer:

Bericht door Sneeuwlok » do 24 apr 2008 14:54

Bij mij gaat er mogelijks ook iemand mee die voor Anderlecht supportert. Hij gaat echter wel zonder Paarswitte kleuren. Met groots respect voor Gent. Volgend jaar pakt hij samen met mij een abo op Gent. Waarom: veel familie en vrienden van mij gaan naar de beker als Gent supporter. Bij Anderlecht kent hij niemand. Waarom zou hij dan bij wildvreemden gaan zitten. Daarnaast vindt hij Gent een meer dan sympatieke club, en hij woont er vlakbij.
Ik vraag dan ook respect voor mensen zoals hem. Zoals hij respect zal tonen voor ons...
When elves have sung their runes

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 24 apr 2008 14:58

Sneeuwlok, het zou mij ook absoluut verbazen moest iemand zoals uwe maat ook maar iets van problemen zou ondervinden

* hij is mee met buffalo's die een beetje over hem zullen waken
* hij heeft en toont respect voor AA Gent
* hij gaat zich gedeisd houden
* hij doet geen mauve lelijke dingen aan

NO WORRIES
krewl :love: #WAOF

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 24 apr 2008 14:58

*** dubbel post ***
Laatst gewijzigd door vasQuez op do 24 apr 2008 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.

ultrasboygent

Bericht door ultrasboygent » do 24 apr 2008 14:58

Sneeuwlok schreef:Bij mij gaat er mogelijks ook iemand mee die voor Anderlecht supportert. Hij gaat echter wel zonder Paarswitte kleuren. Met groots respect voor Gent. Volgend jaar pakt hij samen met mij een abo op Gent. Waarom: veel familie en vrienden van mij gaan naar de beker als Gent supporter. Bij Anderlecht kent hij niemand. Waarom zou hij dan bij wildvreemden gaan zitten. Daarnaast vindt hij Gent een meer dan sympatieke club, en hij woont er vlakbij.
Ik vraag dan ook respect voor mensen zoals hem. Zoals hij respect zal tonen voor ons...
denk wel dat de meerderheid het heeft over anderlechtsups die komen om te provoceren...
rechtspringen bij goal, paars-wit gekleed,...
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "

ernie

Bericht door ernie » do 24 apr 2008 15:04

Bij de halve finale tegen Standard zat er bij mij ook een standard-supp.

Hij heeft niet teveel geboejeert(hihi) maar heeft niets aanstootgevend gedaan. Geen problemen gehad.

Als ge respect hebt voor Gent gaat nen echte supporter u nikske maken.
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » do 24 apr 2008 15:10

ik vin da goe da er een paar anderlecht mensen in de gent vakken zouden zitten, kunnen ze hun sfeergevoel een boost geven door te leren van de pro's
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

Ljubojaja

Bericht door Ljubojaja » do 24 apr 2008 15:12

T Rex schreef:Ik heb al in Anderlechtvakken gezeten tijdens Anderlecht-Gent, en hoewel ik me daar zeer terughoudend opstelde, kreeg ik regelmatig vijandige reacties, en één keer zelfs een serieuze duw in mijn rug. Op geen enkele andere club is me dat overkomen, zelfs niet op FC Boer.

Dat net de supporters van die club zich onze tickets gaan toe-eigenen, en dat nog normaal vinden ook, is toch wel wraakroepend.
zou me verbazen, aangezien Gent helemaal geen concurent is van Rsca

supps van fcb of standard in Anderlechtvakken, da's wat anders natuurlijk; je moet als Barcelonafan ook niet tussen de Real supps gaan staan, een supporter van Getafe echter zal geen problemen ondervinden in een Real Madrid vak; zo ook voor Gent supps in Anderlechtvakken

Ljubojaja

Bericht door Ljubojaja » do 24 apr 2008 15:15

seeya203 schreef:
Ljubojaja schreef: Lol, waar slaat dat nu op ...
RSCA heeft meer dan 100 000 echte fans, als er slechts 20 000 plaatsen beschikbaar zijn, zoekt men andere oplossingen.

:lol: Mijn huisgenoot dacht ook dat hij Anderlechtsupp was totdat hij ging samenwonen met mij... nu zegt hij dat hij fan is van "mooi" voetbal en hij gaat gaan kijken omdat hij kaarten krijgt... De dag dat jullie op Gent kwamen spelen hoopte hij dat Gent won nu dat hij weet hoe een echte fan meeleeft ;)
100.000 echte salonfans; zeer zeker!
Leuke persoonlijke anekdote, dat wel.

Neen, ksnap de grap niet ivm die meer dan 100 000 fans. AA Gent heeft toch ook meer fans dan de 8000 of 10 000 die in jullie stadion zitten ? Of niet ?

samsonov

Bericht door samsonov » do 24 apr 2008 15:16

Getafe = Madrid
Real = Madrid

Ok, wat wil je nu zeggen? Dat Anderlecht er niets op tegen heeft als er ene van Brussels tussen zit?

En daarbij, als je een match speelt dan wil je toch winnen en dan zijn die supporters toch even de 'vijand'? Ik vind het leuk geprobeerd zo Gent nog eens te kleineren maar ik wil wel eens zien als Gent wint.

Wat ga het dan zijn? Och we konden ons niet motiveren?

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » do 24 apr 2008 15:17

Wat doet dit er nou aan toe? Als RSCA fan heb je gewoon niks te zoeken tussen die van Gent. PUNT

Ik zou niet weten waarom ik me bij de tegenstander zou zetten. Om boel te zoeken? om te provoceren?

krewl

Bericht door krewl » do 24 apr 2008 15:18

voor een beter zicht te hebben

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 24 apr 2008 15:19

ernie schreef:Bij de halve finale tegen Standard zat er bij mij ook een standard-supp.

Hij heeft niet teveel geboejeert(hihi) maar heeft niets aanstootgevend gedaan. Geen problemen gehad.

Als ge respect hebt voor Gent gaat nen echte supporter u nikske maken.
bij ons za het vol met standard supporters (boven business-seats), maar 't waren allemaal ouwe peten en die hielden ulder koest!

ernie

Bericht door ernie » do 24 apr 2008 15:36

Tan moet gij vlak bij mij gezeten hebben.

Heb zelf nog mee één van die peeten bezig geweest.
Hij was al van kindsbeen af Standard supporter maar hij woont in Melle. Twas combiregeling! Hij moest van Melle naar Luik om dan naar gent te komen, weer naar Luik en dan naar Melle. Begrijpelijk. Zou ook zoiets doen!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » do 24 apr 2008 15:38

Ljubojaja schreef:zou me verbazen, aangezien Gent helemaal geen concurent is van Rsca

supps van fcb of standard in Anderlechtvakken, da's wat anders natuurlijk; je moet als Barcelonafan ook niet tussen de Real supps gaan staan, een supporter van Getafe echter zal geen problemen ondervinden in een Real Madrid vak; zo ook voor Gent supps in Anderlechtvakken
kom u anders ne keer naast mij zetten!!!! we zullen es kijken hoe da zit met dat 'concurrent' zijn... es zien hoeveel paars ge bij gaat hebben en of ge gaat springen als ge scoort (zal toch nt gebeuren maar soit)

en hoe lang gaat het hier nog duren vooraleer er ne MOD die dikkenekken er hier eens afkickt?!
Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!

Neon

Bericht door Neon » do 24 apr 2008 17:08

Ljubojaja schreef:
T Rex schreef:Ik heb al in Anderlechtvakken gezeten tijdens Anderlecht-Gent, en hoewel ik me daar zeer terughoudend opstelde, kreeg ik regelmatig vijandige reacties, en één keer zelfs een serieuze duw in mijn rug. Op geen enkele andere club is me dat overkomen, zelfs niet op FC Boer.

Dat net de supporters van die club zich onze tickets gaan toe-eigenen, en dat nog normaal vinden ook, is toch wel wraakroepend.
zou me verbazen, aangezien Gent helemaal geen concurent is van Rsca

leer eens het verleden van u club kennen: Kampioenschap afgepakt,stadion afgebroken...
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

JoNasty

Bericht door JoNasty » do 24 apr 2008 17:12

Parels voor de zwijnen , Neon. Energie nie verspelen aan zoiets , er zijn duizenden Lbubojaja's in de wereld , wij zijn uniek.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » do 24 apr 2008 17:51

Blue White Dynamite schreef:
Ljubojaja schreef:zou me verbazen, aangezien Gent helemaal geen concurent is van Rsca

kom u anders ne keer naast mij zetten!!!! we zullen es kijken hoe da zit met dat 'concurrent' zijn... es zien hoeveel paars ge bij gaat hebben en of ge gaat springen als ge scoort (zal toch nt gebeuren maar soit)

en hoe lang gaat het hier nog duren vooraleer er ne MOD die dikkenekken er hier eens afkickt?!
Het enigste wat gij zult doen is schoon blijven zitten.
Ken uwe grote mond, maar voor de rest geen boem boem...

El Belga

Bericht door El Belga » do 24 apr 2008 18:11

Starsky1 schreef:PS De wedstrijd Bruhhe - Gent zat ik dit seizoen - om professionele redenen - tussen de boertjes, en moet zeggen, vond het best grappig! Voor ene keer dan toch :D
Lap, nog enen die gene minuut kan zwijgen! :mad: ;)
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 24 apr 2008 18:21

Kan deze topic please gesloten worden aub...echt zielige replys van de nekken en in godsnaam wat hebben jullie hier te zoeken op dit forum?...ga een beetje mekkeren op jullie mauven-forum,of zijn jullie daar geband vanwege jullie bijzondere hoogstaande bijdrage daar... :roll:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Simo

Bericht door Simo » do 24 apr 2008 18:23

Als je gepest wordt op je eigen forum moet je je ergens anders stoer gaan opstellen zeker? Beetje typisch gedrag voor zo mannen.

seeya203
Contacteer:

Bericht door seeya203 » do 24 apr 2008 18:25

Ljubojaja schreef:
seeya203 schreef:
:lol: Mijn huisgenoot dacht ook dat hij Anderlechtsupp was totdat hij ging samenwonen met mij... nu zegt hij dat hij fan is van "mooi" voetbal en hij gaat gaan kijken omdat hij kaarten krijgt... De dag dat jullie op Gent kwamen spelen hoopte hij dat Gent won nu dat hij weet hoe een echte fan meeleeft ;)

Neen, ksnap de grap niet ivm die meer dan 100 000 fans. AA Gent heeft toch ook meer fans dan de 8000 of 10 000 die in jullie stadion zitten ? Of niet ?
Ljubie, wat we willen zeggen: 100.000 mensen die voor rsca zijn OK, maar geen 100.000 supporters die echt meeleven met de ploeg (en er BV echt slecht van zijn bij verlies... mja gebeurd natuurlijk ook minder bij ulder hehe)
Ken een gast die verleden jaar voor rsca was, dit jaar is hij voor Standard... Catchin' my point now? ;)
Buffalove!

seeya203
Contacteer:

Bericht door seeya203 » do 24 apr 2008 18:25

Ljubojaja schreef:
seeya203 schreef:

Ljubie, wat we willen zeggen: 100.000 mensen die voor rsca zijn OK, maar geen 100.000 supporters die echt meeleven met de ploeg (en er BV echt slecht van zijn bij verlies... mja gebeurd natuurlijk ook minder bij ulder hehe)
Ken een gast die verleden jaar voor rsca was, dit jaar is hij voor Standard... Catchin' our point now? ;)
Buffalove!

Gesloten