RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
seeya203
Contacteer:

Bericht door seeya203 » do 24 apr 2008 18:27

Ljubojaja schreef:
seeya203 schreef:
:lol: Mijn huisgenoot dacht ook dat hij Anderlechtsupp was totdat hij ging samenwonen met mij... nu zegt hij dat hij fan is van "mooi" voetbal en hij gaat gaan kijken omdat hij kaarten krijgt... De dag dat jullie op Gent kwamen spelen hoopte hij dat Gent won nu dat hij weet hoe een echte fan meeleeft ;)
100.000 echte salonfans; zeer zeker!

Leuke persoonlijke anekdote, dat wel.

Neen, ksnap de grap niet ivm die meer dan 100 000 fans. AA Gent heeft toch ook meer fans dan de 8000 of 10 000 die in jullie stadion zitten ? Of niet ?
Ljubie, wat we willen zeggen: 100.000 mensen die voor rsca zijn OK, maar geen 100.000 supporters die echt meeleven met de ploeg (en er BV echt slecht van zijn bij verlies... mja gebeurd natuurlijk ook minder bij ulder hehe)
Ken een gast die verleden jaar voor rsca was, dit jaar is hij voor Standard... Catchin' our point now? ;)
Buffalove!

poteirde

Bericht door poteirde » do 24 apr 2008 18:28

seeya, na 3 keer posten staade eindelijk vanboven :D
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

seeya203
Contacteer:

Bericht door seeya203 » do 24 apr 2008 18:32

poteirde schreef:seeya, na 3 keer posten staade eindelijk vanboven :D
oops! ni gezien, sorry Mate ;)
En gade nog iets creatiefs doen voor de finale?
Ah ja, als je zijn hebt J.; 'k geef morgen bedrijfsfeestje met nog nen dope line-up (Richard, Jah, Rakesh etc...) als je zin hebt pb me!
cheers
Buffalove!

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » do 24 apr 2008 18:35

in elk geval ... stel dat daar een paar tientallen sups van anderl zitten ....

brrrrrrrrrrrrrrr 19000 blauw witte gekken achter u . ge moet maar durven :D :eek: .

ik spreek van ervaring ik heb zo ooit een op de heizel tijdens belgie - turkey
in het verkeerd vak gezeten :lol: :eek:

ik was nog zo groot
Tjapt tem !

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » do 24 apr 2008 18:35

Rebeltje schreef:
Blue White Dynamite schreef: kom u anders ne keer naast mij zetten!!!! we zullen es kijken hoe da zit met dat 'concurrent' zijn... es zien hoeveel paars ge bij gaat hebben en of ge gaat springen als ge scoort (zal toch nt gebeuren maar soit)

en hoe lang gaat het hier nog duren vooraleer er ne MOD die dikkenekken er hier eens afkickt?!
Het enigste wat gij zult doen is schoon blijven zitten.
Ken uwe grote mond, maar voor de rest geen boem boem...
zal ik nog maar eens de slimste zijn en NOG NE KEER MIJN MOND HOUDEN?!
en nee, ik ga niet nog ne keer ne polemiek met u starten :sleep:

da gij niet naar brussel kunt, is niet mijn schuld!
reageer dus NORMAAL tegen een medesupporter
Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » do 24 apr 2008 18:47

wie zegt dat ik niet naar Brussel kan. Zit nochtans al elke week terug in het stadion.
En ge hoeft geen polimiek starten. Enkel zeggen als ge de daad bij het woord kunt voeren...

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » do 24 apr 2008 18:51

Rebeltje schreef:wie zegt dat ik niet naar Brussel kan. Zit nochtans al elke week terug in het stadion.
En ge hoeft geen polimiek starten. Enkel zeggen als ge de daad bij het woord kunt voeren...
allright! u verkeerd begrepen dan! we'll see en eh, discussion closed... ;)
goe da ge op 18 mei mee kunt! nog enen waarnaast er gene nek van zijnen tak zal moeten maken

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 24 apr 2008 19:03

Zonder mij te moeien...

Deze topic gaat over Nekken in ons vak, en over de eventuele problemen die daar gaan van komen... En kijk, Buffalo's ondereen hebben al boel.

Ik denk dat we die topic beter sluiten. Dat zeg ik normaal nooit, maar mag overwogen worden deze keer wat mij betreft...

We zullen uiteindelijk wel zien hoe het uitdraait... We hebben nu eenmaal geen invloed op de gebrekkige regeling van den Bond. Elkaar ophitsen van wat er kan en zal gebeuren, zorgt alleen maar voor wrevel onder iedereen.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » do 24 apr 2008 19:25

wrevel? Gewoon tonen wie baas is in ons vak.
Niet meer, niet minder :D

EOX

Bericht door EOX » do 24 apr 2008 20:57

RSCA Forum

Je kan beter tickets halen in Gent, vak A1 (bestemd voor Gent) zit al vol Anderlechtfans !
4 tickets per identiteitskaart, en ze checken daar niet eens bij welke club je geregistreerd staat.

Ginder 60 tickets gaan halen.

:roll:

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 24 apr 2008 20:59

Yeah right...het zit al vol Anderlechtfans. :roll:
Ze zijn weer sterk in hun cowboyverhalen de nekken.Het is gewoon bijna uitverkocht en dat alleen al van Gentse zijde zodoende sluiten deze handel hier... :)
Ze zullen daar schoon staan blikken de paar enkele mauve janetten die in bij ons zullen zitten...ze zullen vakkundig verwijdert worden. :evil:
Laatst gewijzigd door Maltezerleeuwtje op do 24 apr 2008 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 24 apr 2008 21:00

EOX schreef:RSCA Forum

Je kan beter tickets halen in Gent, vak A1 (bestemd voor Gent) zit al vol Anderlechtfans !
4 tickets per identiteitskaart, en ze checken daar niet eens bij welke club je geregistreerd staat.

Aan de andere kant... laat die topic toch maar open!!

Die zitten gewoon tussen twee Gent-tribunes geklemd... Als daar 300 man bijeengepakt gaat zitten, kan dat niet goedkomen!

Dit is schrijnend...
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Buffalo/ Lou

Bericht door Buffalo/ Lou » do 24 apr 2008 21:49

Cos schreef:Vertel dan eens welke de grootste club van België is ?

Brugge ?
Standard ?
Genk ?
Gent ?
Union ?

In Europa stellen we idd niks meer voor maar dat is voornamelijk een financiële kwestie. Met een beter beleid hadden we iets beter kunnen doen maar om nog eens een (uefa) cup te kunnen winnen moet er al héél veel meezitten.

Die omkoopaffaire is inderdaad een smet op het blazoen maar in welke club is er nooit iets gebeurd dat niet door de beugel kon ? En zeker in die tijd. Nu is zoiets, zeker in Belgie, ondenkbaar.
Moest er 10 jaar geleden reeds een licentiecommissie geweest zijn dan had Gent omwille van z'n schulden geen licentie gekregen en hadden ze in 3e klasse terug opnieuw mogen beginnen. Geld uitgeven dat je niet hebt is ook competitievervalsing.

Er zei hier iemand terecht dat het heden telt en niet het verleden, ewel, laat het verleden dan rusten ;)
hoe kunde nu anderlecht de beste club van België noemen, met zo'n budget moeten ze alleen de andere clubs in belgië uitbuiten door hun beste spelers te kopen, zeer gemakkelijk.... maar van kwaliteit en clubrelatie, niets te vinden. Ik zou mijzelf schamen moest ik u zijn.

JoNasty

Bericht door JoNasty » do 24 apr 2008 21:51

Mijn schoonbroer is ne vuile nek en hij zal aan den overkant bij de soort waar hij bij hoort. (voor de rest hebben we geen problemen hoor :) )

Ik versta niet dat die verstandige , knappe , lieve , sterke , famous anderlechtfans bij ons willen zitten. (begin weer niet over dat abonnement-verhaal te blijten , koopt u dan één)

Hun forumstoerheid zal zich toch op de één of andere manier tegen zich keren hoor : extra controle ter scheiding of andere praktijken. 'k Zou het wa krijgen als buffalosympathisant/fan , niet kunnen gaan naar de finale omdatter nen achterlijke forumnek op uw plaats zit.[/list]
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » do 24 apr 2008 22:49

[quote="Yeah right...het zit al vol Anderlechtfans.
Ze zijn weer sterk in hun cowboyverhalen de nekken.Het is gewoon bijna uitverkocht en dat alleen al van Gentse zijde zodoende sluiten deze handel hier...
Ze zullen daar schoon staan blikken de paar enkele mauve janetten die in bij ons zullen zitten...ze zullen vakkundig verwijdert worden. [/quote]
JoNasty schreef:Mijn schoonbroer is ne vuile nek en hij zal aan den overkant bij de soort waar hij bij hoort. (voor de rest hebben we geen problemen hoor :) )

Ik versta niet dat die verstandige , knappe , lieve , sterke , famous anderlechtfans bij ons willen zitten. (begin weer niet over dat abonnement-verhaal te blijten , koopt u dan één)

Hun forumstoerheid zal zich toch op de één of andere manier tegen zich keren hoor : extra controle ter scheiding of andere praktijken. 'k Zou het wa krijgen als buffalosympathisant/fan , niet kunnen gaan naar de finale omdatter nen achterlijke forumnek op uw plaats zit.[/list]

wat betreft die cowboyverhalen van de nekken over die aankopen ... ik denk niet dat het verhalen zijn. Er is nu éénmaal aangekocht en vooral op tribune 1 (logisch want die is niet volledig in Gentse handen). Er zijn zelfs Gentse supporters die aankochten voor de tegenpartij .... ikzelf ben met myn baas ook achter bijkomende tickets geweest (oa voor een paar neutrale mensen) ... dus sowieso gaan jullie van de 17 à 18000 tickets die jullie hebben der wel wat meer kwijt zijn aan RSCA'ers.

over forumstoerheid gesproken .... ik heb in dit topic nog niks anders gelezen maar toch één grote bedenking over dit topic. Wie is hier schuldig in dit verhaal? als je 4 tickets kunt bestellen aan jullie loket per id ... tja dan spreek je sowieso mensen aan die niet van de voorrangsperiode op Anderlecht kunnen genieten

Ikzelf zal geen straffe uitspraken doen op het internet van "buitenkletsen uit myn vak enz ..." , ik promoot geen geweld maar het is toch wat lachwekkend wat betreft die internetstoerheid die men hier in dit topic kan lezen... Enerzijds dreigen en beetje derachter: " is dit al doorgeven aan de veiligheidsdiensten enz. En oh ja tijdens de 2 kampioenvieringen in het Ottenstadion waren jullie met méér en is er ons ook niks overkomen ...

Voor de rest wens ik jullie een goede match toe ... en hopelijk winnen we binnen 10 dagen van de boeren zodat jullie relaxed naar de match kunnen toeleven.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 24 apr 2008 22:58

Tom dé no schreef:[quote="Yeah right...het zit al vol Anderlechtfans.
Ze zijn weer sterk in hun cowboyverhalen de nekken.Het is gewoon bijna uitverkocht en dat alleen al van Gentse zijde zodoende sluiten deze handel hier...
Ze zullen daar schoon staan blikken de paar enkele mauve janetten die in bij ons zullen zitten...ze zullen vakkundig verwijdert worden.
JoNasty schreef:Mijn schoonbroer is ne vuile nek en hij zal aan den overkant bij de soort waar hij bij hoort. (voor de rest hebben we geen problemen hoor :) )

wat betreft die cowboyverhalen van de nekken over die aankopen ... ik denk niet dat het verhalen zijn. Er is nu éénmaal aangekocht en vooral op tribune 1 (logisch want die is niet volledig in Gentse handen). Er zijn zelfs Gentse supporters die aankochten voor de tegenpartij .... ikzelf ben met myn baas ook achter bijkomende tickets geweest (oa voor een paar neutrale mensen) ... dus sowieso gaan jullie van de 17 à 18000 tickets die jullie hebben der wel wat meer kwijt zijn aan RSCA'ers.

over forumstoerheid gesproken .... ik heb in dit topic nog niks anders gelezen maar toch één grote bedenking over dit topic. Wie is hier schuldig in dit verhaal? als je 4 tickets kunt bestellen aan jullie loket per id ... tja dan spreek je sowieso mensen aan die niet van de voorrangsperiode op Anderlecht kunnen genieten

Ikzelf zal geen straffe uitspraken doen op het internet van "buitenkletsen uit myn vak enz ..." , ik promoot geen geweld maar het is toch wat lachwekkend wat betreft die internetstoerheid die men hier in dit topic kan lezen... Enerzijds dreigen en beetje derachter: " is dit al doorgeven aan de veiligheidsdiensten enz. En oh ja tijdens de 2 kampioenvieringen in het Ottenstadion waren jullie met méér en is er ons ook niks overkomen ...

Voor de rest wens ik jullie een goede match toe ... en hopelijk winnen we binnen 10 dagen van de boeren zodat jullie relaxed naar de match kunnen toeleven.[/quote]

Ik weet maar één ding: als er veel rsca sups in T2 vak A zullen zitten, 't zal nie voor lang zijn... :lol:
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Starsky1

Bericht door Starsky1 » do 24 apr 2008 23:14

Voor de rest wens ik jullie een goede match toe ... en hopelijk winnen we binnen 10 dagen van de boeren zodat jullie relaxed naar de match kunnen toeleven.[/quote]

Toegegeven, zou het wel fijn vinden als jullie die boertjes met een liefst smadelijke nederlaag naar huis sturen!

Starsky1

Bericht door Starsky1 » do 24 apr 2008 23:16

Toegegeven, zou het wel fijn vinden als jullie die boertjes met een liefst smadelijke nederlaag naar huis sturen!

S.

Bericht door S. » do 24 apr 2008 23:31

Who cares eigenlijk als er van Anderlecht ook in ons vak zitten?
Zij zijn diegenen die niet op hun gemak zullen zitten hoor.

Daarnaast is het al altijd hetzelfde geweest op Gent dat Anderlecht en Brugge supporters altijd via via aan tickets geraken. Ze moeten maar bij Gent zo dwaas niet zijn om tickets aan hen te verkopen. En als ze er dan zitten, moeten ze vriendelijk verwijderd worden door de stewards naar hun eigen vak.

Het heeft geen zin om u daar in op te jagen.
Het heeft alleszins geen zin om hier de internet holli uit te hangen, dat is redelijk belachelijk eigenlijk. 8)

T Rex

Bericht door T Rex » vr 25 apr 2008 1:12

Cos schreef:
T Rex schreef: Neen, ik was uitgenodigd door Anderlechtsupporters en zat dus niet in het verkeerde vak. Ik had geen Gent-kleuren aan, noch reageerde ik op spelsituaties. Toch vonden ze het nodig om agressief te zijn.

Maar wij zouden dan wel moeten toestaan dat de Anderlechtsupporters onze plaatsen komen innemen. Onuitgenodigd.
Waarom waren ze dan agressief ? Heeft je accent je verraden ? :D ;)

Pff al die agressie is belachelijk, voetbal een feest :roll:
Omdat ik niet recht stond om te klappen bij de ploegvoorstelling van Anderlecht? Of omdat er nu eenmaal veel marginalen tussen het Anderlechtpubliek zitten?

T Rex

Bericht door T Rex » vr 25 apr 2008 1:12

Cos schreef:
T Rex schreef: Neen, ik was uitgenodigd door Anderlechtsupporters en zat dus niet in het verkeerde vak. Ik had geen Gent-kleuren aan, noch reageerde ik op spelsituaties. Toch vonden ze het nodig om agressief te zijn.

Maar wij zouden dan wel moeten toestaan dat de Anderlechtsupporters onze plaatsen komen innemen. Onuitgenodigd.
Waarom waren ze dan agressief ? Heeft je accent je verraden ? :D ;)

Pff al die agressie is belachelijk, voetbal een feest :roll:
Omdat ik niet recht stond om te klappen bij de ploegvoorstelling van Anderlecht?

JoNasty

Bericht door JoNasty » vr 25 apr 2008 1:21

Kan een accent je verraden op rsca ? :confused:
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » vr 25 apr 2008 2:19

EOX schreef:RSCA Forum

mss 1 voordeel aan diene zever; met dergelijk berichten kank er mss toch voor zorgen dat ik niet verplicht voor A1 zit :)
'k heb daar geen zin in, en nu al helemaal niet meer :)
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » vr 25 apr 2008 5:47

Tom dé no schreef: En oh ja tijdens de 2 kampioenvieringen in het Ottenstadion waren jullie met méér en is er ons ook niks overkomen ...
behalve da ene kalf die zo een batterij op zijne ketel gehad heeft en met een gapende wonde van hier tot in Tokyo helemaal bewusteloos afgevoerd is... en oh ja, da kalf die naar beneden geklets is vanaf de V-vakken... zie zijn bloed nog altijd liggen... julie waren toen trouwens zwaar in de meerderheid en eh, ik zou die tijd toch nt vergelijken met nu (er is zich stilaan weer een leuk nestje aant vormen) maar soit, we shall see!

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » vr 25 apr 2008 5:48

Rebeltje schreef:wrevel? Gewoon tonen wie baas is in ons vak.
Niet meer, niet minder :D
:clap: :clap: :clap: :clap:

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 25 apr 2008 8:31

@Tom de no dinges...het is in de eerste plaats onze plicht om het te melden aan de veiligheidsinstanties,ondernemen deze geen actie gaan jullie paarse janetten gewoonweg uit het vak gekletst worden...en dit is ook geen cowboyverhaal wat is vertel hoor,je zult wel zien. :evil: :D
En het aantal nekken bij ons in de vakken zal beperkt blijven tot mss een paar 100,vergeet niet dat ze na zondag meer controle gedaan hebben op de gegevens en dat de identiteiten van de personen met de paspoorten bekend zijn. :p
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

B72

Bericht door B72 » vr 25 apr 2008 11:28

samsonov schreef:Getafe = Madrid
Real = Madrid
Toch beetje naunceren, Getafe ligt dertig kilometer ten zuiden van Madrid, het ligt in de provincie Madrid, maar behoort niet tot de stad Madrid. Er is geen rivaliteit tussen beide clubs, de voorzitter van Getafe is zelfs al jaren socio van Real Madrid. De supporters van Real Madrid vinden Getafe geen concurrent. Er is alleen rivaliteit met Barcelona, Atlético Madrid, alle Baskische clubs en de harde kern van Osasuna. Er zijn vriendschapsbanden met Español en Lazio Roma.

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 12:47

Blue White Dynamite schreef:
Tom dé no schreef: En oh ja tijdens de 2 kampioenvieringen in het Ottenstadion waren jullie met méér en is er ons ook niks overkomen ...
behalve da ene kalf die zo een batterij op zijne ketel gehad heeft en met een gapende wonde van hier tot in Tokyo helemaal bewusteloos afgevoerd is... en oh ja, da kalf die naar beneden geklets is vanaf de V-vakken... zie zijn bloed nog altijd liggen... julie waren toen trouwens zwaar in de meerderheid en eh, ik zou die tijd toch nt vergelijken met nu (er is zich stilaan weer een leuk nestje aant vormen) maar soit, we shall see!
met maar een vak of 3 toen konden we toch moeilijk in de meerderheid zijn...(ik was daar) ik herinner me wel de afgebroken kantine ... en ja dat ene kalf... voor alle duidelijkheid ik promoot geen geweld ik wou gewoon de internetstoerheid aantonen. Dat er ook echte knokkers bij jullie zitten, daar twijfel ik niet aan.

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 12:50

Maltezerleeuwtje schreef:@Tom de no dinges...het is in de eerste plaats onze plicht om het te melden aan de veiligheidsinstanties,ondernemen deze geen actie gaan jullie paarse janetten gewoonweg uit het vak gekletst worden...en dit is ook geen cowboyverhaal wat is vertel hoor,je zult wel zien. :evil: :D
En het aantal nekken bij ons in de vakken zal beperkt blijven tot mss een paar 100,vergeet niet dat ze na zondag meer controle gedaan hebben op de gegevens en dat de identiteiten van de personen met de paspoorten bekend zijn. :p
je hebt wel gelijk dat je dit meldt ... ik wou gewoon de internetstoerheid aantonen van sommigen. dat er op 18 mei problemen gaan komen is vrij logisch: geen combiregeling en vooral die voorverkoop dat fout is gegaan. Wat betreft die vvk vind ik wel dat jullie ticketdienst wat in de fout is gegaan, dat moeten jullie toch toegeven?

S.

Bericht door S. » vr 25 apr 2008 12:52

Tom dé no schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:@Tom de no dinges...het is in de eerste plaats onze plicht om het te melden aan de veiligheidsinstanties,ondernemen deze geen actie gaan jullie paarse janetten gewoonweg uit het vak gekletst worden...en dit is ook geen cowboyverhaal wat is vertel hoor,je zult wel zien. :evil: :D
je hebt wel gelijk dat je dit meldt ... ik wou gewoon de internetstoerheid aantonen van sommigen. dat er op 18 mei problemen gaan komen is vrij logisch: geen combiregeling en vooral die voorverkoop dat fout is gegaan. Wat betreft die vvk vind ik wel dat jullie ticketdienst wat in de fout is gegaan, dat moeten jullie toch toegeven?
Sure!

Voetbal, een feest!

Waarom eigenlijk 2 aparte dorpen installeren voor de finale?
Waarom niet gewoon de Grote Markt Blauw en Paars laten kleuren en daarna hand in hand samen naar de match gaan kijken?

Gesloten