RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 12:53

Tom dé no schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:@Tom de no dinges...het is in de eerste plaats onze plicht om het te melden aan de veiligheidsinstanties,ondernemen deze geen actie gaan jullie paarse janetten gewoonweg uit het vak gekletst worden...en dit is ook geen cowboyverhaal wat is vertel hoor,je zult wel zien. :evil: :D
En het aantal nekken bij ons in de vakken zal beperkt blijven tot mss een paar 100,vergeet niet dat ze na zondag meer controle gedaan hebben op de gegevens en dat de identiteiten van de personen met de paspoorten bekend zijn. :p
je hebt wel gelijk dat je dit meldt ... ik wou gewoon de internetstoerheid aantonen van sommigen. dat er op 18 mei problemen gaan komen is vrij logisch: geen combiregeling en vooral die voorverkoop dat fout is gegaan. Wat betreft die vvk vind ik wel dat jullie ticketdienst wat in de fout is gegaan, dat moeten jullie toch toegeven?
Ja. Maar dat ze dat kunnen en mogen doen van de bevoegde instanties, is dan weer hun schuld níet. Rap geld voor hun eieren kiezen (Louwagie) en daarbij alle communicatie in de wind slaan.

't Feit dat wij op zondag begonnen, zonder privileges voor de abo's en jullie op maandag mét... zegt genoeg. Amateurisme ten top. Ik voorspel incidenten op de finale.
Laatst gewijzigd door Spursfan op vr 25 apr 2008 12:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » vr 25 apr 2008 12:53

ik ben niet akkoord

hoe kan je het controleren

schild en vriend ?

fancard ?

fancard heeft gefaald. Hoeveel mensen er niet voor club bruhhe een fancard kwamen halen op Gent da wil je ni weten. Bovendien kan je die gelijk wanneer laten overzetten op een andere club.
have fun

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 12:55

Spursfan schreef:
Tom dé no schreef: je hebt wel gelijk dat je dit meldt ... ik wou gewoon de internetstoerheid aantonen van sommigen. dat er op 18 mei problemen gaan komen is vrij logisch: geen combiregeling en vooral die voorverkoop dat fout is gegaan. Wat betreft die vvk vind ik wel dat jullie ticketdienst wat in de fout is gegaan, dat moeten jullie toch toegeven?
Ja. Maar dat ze dat kunnen en mogen doen van de bevoegde instanties, is dan weer hun schuld níet. Rap geld voor hun eieren kiezen (Louwagie) en daarbij alle communicatie in de wind slaan.

't Feit dat wij op zondag begonnen, zonder privileges voor de abo's en jullie op maandag mét... zegt genoeg. Amateurisme ten top. Ik voorspel incidenten op de finale.
misschien hadden de besturen wel wat beter afgesproken ... en ja ik denk dat uw voorspelling gaat kloppen.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » vr 25 apr 2008 12:57

afspreken ? da's toch geen communicatie he want anders moede daar ni mee afkomen
have fun

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 13:02

Afspraken zoals daar zijn:

*Prijzen (uniform, niet voor ne Nek duurder dan voor nen Buffalo of vice versa--> niet dat ik beweer dat het nu zo is...)

*Sperperiode voor abo's en supportersfederaties (zet druk op alle kopers én dan zijn we al zeker van die supporters qua kleuren...) Want het kan niet dat een alerte Nek het ticket van de trouwe Buffalo inneemt.

*De vrije verkoop kan moeilijk gecontroleerd worden... Schild en vriend, inderdaad.

Waarom geen getrouwheidspunten invoeren? Moet ge direct geen abo hebben om uw kleuren te staven... Ver gezocht, he? Toch zit er iets in!!

PS: Den dezen zou, door zijn lang verblijf in 't buitenland, zwaar uit den boot gevallen zijn qua tickets. Toch, ik heb jaren wél een abo gehad en dan stond ik nu ook op de barikaden voor mijn mede-abo's!!

Simo

Bericht door Simo » vr 25 apr 2008 13:18

Waar zijn de nekken nu die in onze vakken zouden gaan zitten omdat ZIJ niet genoeg tickets hebben... Weer triestig hautain gedrag van de nekken die waarschijnlijk nooit verwacht hadden dat we meer dan de helft gingen verkopen.

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 13:24

Simo schreef:Waar zijn de nekken nu die in onze vakken zouden gaan zitten omdat ZIJ niet genoeg tickets hebben... Weer triestig hautain gedrag van de nekken die waarschijnlijk nooit verwacht hadden dat we meer dan de helft gingen verkopen.
Dat alle tickets van Gent weg zijn verbaast me niet ... de vraag is hoeveel toeristen gaan er tussen zitten, je moet een beetje eerlijk blijven, er zit veel gloryhunters enz tussen want tijdens het seizoen speel je max voor 13000 man alhoewel jullie tegen Brugge en Anderlecht er waarschijnlijk 3 tot 5000 meer zouden kunnen verkopen.
en hoeveel van ons tja dat zal wel nog blijken ... maar kun je het sommigen kwalijk nemen dat ze zich tot Gent wenden? 1. Bij ons geldt nu éénmaal voorrang voor abonnees en 2. 4 kaarten per id ....
Wij spelen ook niet elk jaar een bekerfinale, het was al een tijdje geleden ...

superboksic

Bericht door superboksic » vr 25 apr 2008 13:25

grapjas

Simo

Bericht door Simo » vr 25 apr 2008 13:26

Tom dé no schreef:
Simo schreef:Waar zijn de nekken nu die in onze vakken zouden gaan zitten omdat ZIJ niet genoeg tickets hebben... Weer triestig hautain gedrag van de nekken die waarschijnlijk nooit verwacht hadden dat we meer dan de helft gingen verkopen.
Dat alle tickets van Gent weg zijn verbaast me niet ... de vraag is hoeveel toeristen gaan er tussen zitten, je moet een beetje eerlijk blijven, er zit veel gloryhunters enz tussen want tijdens het seizoen speel je max voor 13000 man alhoewel jullie tegen Brugge en Anderlecht er waarschijnlijk 3 tot 5000 meer zouden kunnen verkopen.
en hoeveel van ons tja dat zal wel nog blijken ... maar kun je het sommigen kwalijk nemen dat ze zich tot Gent wenden? 1. Bij ons geldt nu éénmaal voorrang voor abonnees en 2. 4 kaarten per id ....
Sjanse dat wij er meer per id kregen :roll:

Die nekken, moesten ze eens even ver denk als hun nek dik is, 't zou er toch ook veel vlotter aan toe gaan hier.
Laatst gewijzigd door Simo op vr 25 apr 2008 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.

S.

Bericht door S. » vr 25 apr 2008 13:26

Tom dé no schreef:
Gebruik jij niet een beetje veel copy paste om te reply-en?
Dat is nu al de vierde keer dat je dit post.
We verstaan u wel ze.
In een discussie is het de bedoeling om met nieuwe argumenten te komen of om de discussie te sluiten als je je standpunt hebt meegedeeld denk ik.

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 25 apr 2008 13:27

Simo schreef: Sjanse dat wij er meer per id kregen :roll:
(hij heeft het over ons :whisper: )
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Simo

Bericht door Simo » vr 25 apr 2008 13:29

Ok, zou kunnen, was niet duidelijk, maar kwam toch anders over. Het zou kunnen dat elke abonnee er 4 kreeg daar waardoor andere sowieso geen kans kregen ;)

Neon

Bericht door Neon » vr 25 apr 2008 13:32

Tom,

even van dj tot dj praten...
Het is gewoon een feit dat anderlechtfans niets maar dan ook NIETS te zoeken hebben in een vak dat is toegewezen aan GENT supporters.

Hoe kan je een Anderlechtfan die een domicilie heeft in Gent nu in godsnaam controleren aan het loket?

De fout ligt eerder bij jullie ticketing die het nodig vond voorrang te geven aan abbo-houders
=> de gewone fan wil gaan kijken en gaat op een ander voor tickets...

Dus uwe zever van "fout in de organisatie van Gent" slaat werkelijk nergens op....
Steek de handen maar in eigen boezem (Als ze er nog bijkunnen met die geste)

En over onze "slechts" 13.000 man: er kunnen maar 11.000 thuis supporters in ons stadion...
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » vr 25 apr 2008 13:35

neon, tkan gewoon korter:

het is gewoon ons probleem niet dat rsca te weinig kaarten heeft
(zeker niet nu blijkt dat we er zelf te weinig hebben)

greets :flower:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 25 apr 2008 13:35

Tom de no...er zijn 7500 abo's op Gent en 2000 vrije tickets sups bij iedere thuismatch...als die enkel 1 ieder extra meenemen dan zit je al aan 19000 Gentse sups.
Ter info,ik neem mijn vrouw,broer en vader mee...dat maakte de 4 tickets voor mijn paspoort.Na een eenvoudig rekensommetje als dit zullen er niet te veel nekken tussen ons zitten zekers...een paar 100 mss ja maar niet meer dan dat.De cowboyverhalen op het mauven-forum moeten jullie dus allemaal met een serieus pak zout nemen.Op gebied van ticketing heb je wel gelijk dat Gent ook eerst de abo's voorrang had moeten geven.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 25 apr 2008 14:20

Tom dé no schreef:
Zet u gerust in het gentvak en doe je paarse sjaaltje aan. Je zal je stoeltje nooit zien. Held.

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » vr 25 apr 2008 14:29

Proud Since 1898 schreef:
Tom dé no schreef: Dat alle tickets van Gent weg zijn verbaast me niet ... de vraag is hoeveel toeristen gaan er tussen zitten, je moet een beetje eerlijk blijven, er zit veel gloryhunters enz tussen want tijdens het seizoen speel je max voor 13000 man alhoewel jullie tegen Brugge en Anderlecht er waarschijnlijk 3 tot 5000 meer zouden kunnen verkopen.
Zet u gerust in het gentvak en doe je paarse sjaaltje aan. Je zal je stoeltje nooit zien. Held.
ik hou van je proud

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » vr 25 apr 2008 14:31

subiet gade gij uw stoeltje ook niet zien :lol:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » vr 25 apr 2008 14:33

BIEB schreef:subiet gade gij uw stoeltje ook niet zien :lol:
door triffids?

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » vr 25 apr 2008 14:35

Tom dé no schreef:
koop u dan een abonnement hé !!!
krewl :love: #WAOF

B72

Bericht door B72 » vr 25 apr 2008 14:37

BIEB schreef:neon, tkan gewoon korter:

het is gewoon ons probleem niet dat rsca te weinig kaarten heeft
(zeker niet nu blijkt dat we er zelf te weinig hebben)

greets :flower:
ik weet in elk geval 1 ding, Gent heeft zijn tribunes uitverkocht, nu afwachten of Anderlecht dat ook wel kan, indien niet ga ik toch eens goed lachen.

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 25 apr 2008 15:09

Spursfan schreef:Afspraken zoals daar zijn:

*Prijzen (uniform, niet voor ne Nek duurder dan voor nen Buffalo of vice versa--> niet dat ik beweer dat het nu zo is...)

*Sperperiode voor abo's en supportersfederaties (zet druk op alle kopers én dan zijn we al zeker van die supporters qua kleuren...) Want het kan niet dat een alerte Nek het ticket van de trouwe Buffalo inneemt.

*De vrije verkoop kan moeilijk gecontroleerd worden... Schild en vriend, inderdaad.

Waarom geen getrouwheidspunten invoeren? Moet ge direct geen abo hebben om uw kleuren te staven... Ver gezocht, he? Toch zit er iets in!!

PS: Den dezen zou, door zijn lang verblijf in 't buitenland, zwaar uit den boot gevallen zijn qua tickets. Toch, ik heb jaren wél een abo gehad en dan stond ik nu ook op de barikaden voor mijn mede-abo's!!
Getrouwheidspunten, is dat dat systeem van in Engeland?

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 15:14

Anguloce schreef:
Spursfan schreef:Afspraken zoals daar zijn:

Getrouwheidspunten, is dat dat systeem van in Engeland?
Ja, daar noemen ze dat loyaltypoints. Dus geen klantenkaart ofzo...

Voor matchen op verplaatsing meer punten dan thuis, tegen toppers minder dan tegen mindere goden.

Op basis van die punten worden dan bij delicate matchen als deze (maar ook verplaatsingen a la Genk) een selectie gemaakt op basis van het puntensaldo. Abo's krijgen ook punten maar hebben sowieso voorrang.

Ik weet dat we zo niet veel wedstrijden hebben. Dus moeten er voor ons andere voordelen aan gekoppeld worden, natuurlijk.

Alé, ben naar huis, ik klap er daar nog wel verder over! ;)

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » vr 25 apr 2008 15:19

http://forum.rsca.be/thread.php?threadid=99695

da nen mohol :clap:
Originally posted by grande123
deze morgen twee uur file voor ticket in vak D tussen de Buffalo's (tribune 2 achter doel - 25 €), wie ruilt met mij voor ticket in vak RSCA ?
Louwazie buiteuh!

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » vr 25 apr 2008 15:27

Blue White Dynamite schreef:
Tom dé no schreef: En oh ja tijdens de 2 kampioenvieringen in het Ottenstadion waren jullie met méér en is er ons ook niks overkomen ...
behalve da ene kalf die zo een batterij op zijne ketel gehad heeft en met een gapende wonde van hier tot in Tokyo helemaal bewusteloos afgevoerd is... en oh ja, da kalf die naar beneden geklets is vanaf de V-vakken... zie zijn bloed nog altijd liggen... julie waren toen trouwens zwaar in de meerderheid en eh, ik zou die tijd toch nt vergelijken met nu (er is zich stilaan weer een leuk nestje aant vormen) maar soit, we shall see!
Meende da nu? :lol: :lol: :lol:
De max, voor de rest zeg ik niks meer :D

HannesGent

Bericht door HannesGent » vr 25 apr 2008 15:32

sakamoto schreef:http://forum.rsca.be/thread.php?threadid=99695

da nen mohol :clap:
Originally posted by grande123
deze morgen twee uur file voor ticket in vak D tussen de Buffalo's (tribune 2 achter doel - 25 €), wie ruilt met mij voor ticket in vak RSCA ?
Ik hoop dat hij naast mij gaat zitten :evil:
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 25 apr 2008 15:47

Rebeltje schreef:
Blue White Dynamite schreef: behalve da ene kalf die zo een batterij op zijne ketel gehad heeft en met een gapende wonde van hier tot in Tokyo helemaal bewusteloos afgevoerd is... en oh ja, da kalf die naar beneden geklets is vanaf de V-vakken... zie zijn bloed nog altijd liggen... julie waren toen trouwens zwaar in de meerderheid en eh, ik zou die tijd toch nt vergelijken met nu (er is zich stilaan weer een leuk nestje aant vormen) maar soit, we shall see!
Meende da nu? :lol: :lol: :lol:
De max, voor de rest zeg ik niks meer :D
LOL, we zullen het houden op Rebeltje kan goe mikken ofzo dan? :D

Lawson

Bericht door Lawson » vr 25 apr 2008 15:49

Ik wens nu al de families van de slachtoffers van RSCA mijn innige deelneming... :evil:

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » vr 25 apr 2008 15:52

Kn mij da niemer herinneren :lol:

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:00

Echt om ziek van te worden dit topic, zo'n bekerfinale zou een voetbalfeest moeten worden, maar 't enige waar hierover gepraat wordt is mauven aflappen.

En dan dat er ne paarse naast u zit ? Er zullen ook wel blauwen in onze vakken zitten hoor. Roept gewoon harder dan dien naast u hé :roll:

't is gvd voetbal hé, geen oorlog.

Nuja, doet allemaal uw goesting :roll:

Gesloten