RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Rebeltje

Bericht door Rebeltje » vr 25 apr 2008 16:01

Voetbal is gewoon oorlog!

Het is zo simpel als pompwater, er moeten gewoon geen nekken in ons vak zitten.
Dan wordt alles een feest in Brussel

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 25 apr 2008 16:01

We zullen er ons allemaal goed voor opladen!

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:02

Rebeltje schreef:Voetbal is gewoon oorlog!

debiel

Pipoken

Bericht door Pipoken » vr 25 apr 2008 16:03

Cos schreef:

debiel
oei!
7

JoNasty

Bericht door JoNasty » vr 25 apr 2008 16:03

Cos , ge zit toch thuis , dus blijf keer kalm. Gij hebt geen abonnement , geloof ik nooit. En 'k geloof nooit dat ge tussen Gent durft komen zitten , als ge echt 2 meter en zeven zijt , dan gaat elimineren echt niet moeilijk zijn. Tenzij ge uw "persoontje" een beetje wou opheerlijken.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 25 apr 2008 16:05

Cos schreef:

debiel
Ik denk dat jij gewoon de debiel bent. Iedere belg wordt geacht de wet te kennen, en dus ook de voetbalwet. Zijn de spotters of stewards niet voor de fans bij jou, dan heb je door je eigengereid handelen en rabiaat, doelbewust niet naleven van de wet gewoon... pech.
www.zweethond.be
www.propere-handen.be

EU ranking AA Gent 38 (fcb 57)

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » vr 25 apr 2008 16:06

ik spring in Cos zijne nek, Angoluce geeft hem ne rechtse en Pipo gaat mee zijn portefeuille lopen.
Cos, rot gewoon op manneke.
Wij moeten op het nekke forum ook de showman niet gaan uithangen!

Simo

Bericht door Simo » vr 25 apr 2008 16:09

Cos schreef:Echt om ziek van te worden dit topic, zo'n bekerfinale zou een voetbalfeest moeten worden, maar 't enige waar hierover gepraat wordt is mauven aflappen.

En dan dat er ne paarse naast u zit ? Er zullen ook wel blauwen in onze vakken zitten hoor. Roept gewoon harder dan dien naast u hé :roll:

't is gvd voetbal hé, geen oorlog.

Nuja, doet allemaal uw goesting :roll:
Sorry, maar dat kan je toch niet menen, en zeker niet na 15 pinten...

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:11

JoNasty schreef:Cos , ge zit toch thuis , dus blijf keer kalm. Gij hebt geen abonnement , geloof ik nooit. En 'k geloof nooit dat ge tussen Gent durft komen zitten , als ge echt 2 meter en zeven zijt , dan gaat elimineren echt niet moeilijk zijn. Tenzij ge uw "persoontje" een beetje wou opheerlijken.
Heb wel abo en zal er zeker zijn.

Dat heeft niets te maken met durven of schrik hebben want ik zit zowieso in een paars vak.

'k erger mij gewoon aan al dat aangekondigd geweld (alhoewel 90% wrschlk internet hools zijn).

Ik durf er voor wedden dat als er iets verschijnt in het nieuwstopic van zinloos geweld dat iedereen dat gaat veroordelen.

Soit, bedankt voor je coole reactie

ernie

Bericht door ernie » vr 25 apr 2008 16:13

Cos schreef:
JoNasty schreef:Cos , ge zit toch thuis , dus blijf keer kalm. Gij hebt geen abonnement , geloof ik nooit. En 'k geloof nooit dat ge tussen Gent durft komen zitten , als ge echt 2 meter en zeven zijt , dan gaat elimineren echt niet moeilijk zijn. Tenzij ge uw "persoontje" een beetje wou opheerlijken.

Dat heeft niets te maken met durven of schrik hebben want ik zit zowieso in een paars vak.

'k erger mij gewoon aan al dat aangekondigd geweld (alhoewel 90% wrschlk internet hools zijn).

Ik durf er voor wedden dat als er iets verschijnt in het nieuwstopic van zinloos geweld dat iedereen dat gaat veroordelen.

dan zoeken we gewon naar ne paarse van 2m07. Zal ook nie zo moeilijk zijn daar under nekken meestal breder zijn dan lang
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 25 apr 2008 16:14

Rebeltje schreef:ik spring in Cos zijne nek, Angoluce geeft hem ne rechtse en Pipo gaat mee zijn portefeuille lopen.
Ik ben links, ook goe? :p

kev

Bericht door kev » vr 25 apr 2008 16:14

Rebeltje schreef:ik spring in Cos zijne nek, Angoluce geeft hem ne rechtse en Pipo gaat mee zijn portefeuille lopen.
Zal niet veel geld in zitten want is "Gay parade" de dag evoor é :)

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:15

kev schreef:
Zal niet veel geld in zitten want is "Gay parade" de dag evoor é :)
Ge weet er blijkbaar alles van, veel plezier roze buffalo

kev

Bericht door kev » vr 25 apr 2008 16:17

Cos schreef:
kev schreef: Zal niet veel geld in zitten want is "Gay parade" de dag evoor é :)
Ge weet er blijkbaar alles van, veel plezier roze buffalo
Amai, zo'n reactie had ik nu eens nie verwacht zie... nog goed da ge niet te voorspelbaar zijt :lol:

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 25 apr 2008 16:20

Cos schreef:

Waarom zit je hier dan een grote mond op te zetten en iedereen hier uit te dagen? Je komt nu echt wel op je stappen terug.
www.zweethond.be
www.propere-handen.be

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:20

kev schreef:
Cos schreef: Ge weet er blijkbaar alles van, veel plezier roze buffalo
Amai, zo'n reactie had ik nu eens nie verwacht zie... nog goed da ge niet te voorspelbaar zijt :lol:
Ik ga verder op uw niveau hé, dat was echt inventief gevonden!

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 25 apr 2008 16:24

Cos schreef:
kev schreef: Amai, zo'n reactie had ik nu eens nie verwacht zie... nog goed da ge niet te voorspelbaar zijt :lol:
Ik ga verder op uw niveau hé, dat was echt inventief gevonden!
We zijn er! Het woordje is gevallen: niveau. Een nostalgisch terugdenken aan de speelplaats van de middelbare school. Ik denk dat je tijd teveel hebt om hier de onnozelaar te komen uithangen. Je zal wel wat missen in je leven. Je vrienden mijden je, de meisjes vinden je niet leuk, pas ontslagen... Het is mooi weer buiten. Ga een cola drinken en luister naar het gefluit van de vogeltjes. Hoogtijd voor introspectie en bezinning.
www.zweethond.be
www.propere-handen.be

JoNasty

Bericht door JoNasty » vr 25 apr 2008 16:27

Geef hem even tijd om iets terug te vinden he !

't Mag een vleugje humor inzitten , maar 't moe toch nog dreigend zijn he cos ! Liefst ne rolleye ook.

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:28

Proud Since 1898 schreef:
Cos schreef: Heb wel abo en zal er zeker zijn.

Waarom zit je hier dan een grote mond op te zetten en iedereen hier uit te dagen? Je komt nu echt wel op je stappen terug.
Ik heb nooit beweerd dat ik in een blauw vak zat hoor. Ik laak alleen het mogelijke zinloos geweld. Maarja, vrij zinloos, zal me dan ook van verdere commentaren (proberen) te onthouden.

Prettig weekend

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 25 apr 2008 16:30

bedankt hé
www.zweethond.be
www.propere-handen.be

JoNasty

Bericht door JoNasty » vr 25 apr 2008 16:30

Cos schreef:Prettig weekend.
Je m'en foutisme was inderdaad ook een mogelijkheid ! Knap.

kev

Bericht door kev » vr 25 apr 2008 16:33

Proud Since 1898 schreef:
Cos schreef: Ik ga verder op uw niveau hé, dat was echt inventief gevonden!
We zijn er! Het woordje is gevallen: niveau. Een nostalgisch terugdenken aan de speelplaats van de middelbare school. Ik denk dat je tijd teveel hebt om hier de onnozelaar te komen uithangen. Je zal wel wat missen in je leven. Je vrienden mijden je, de meisjes vinden je niet leuk, pas ontslagen... Het is mooi weer buiten. Ga een cola drinken en luister naar het gefluit van de vogeltjes. Hoogtijd voor introspectie en bezinning.
:lol:

kev

Bericht door kev » vr 25 apr 2008 16:34

Cos schreef:
Proud Since 1898 schreef: Waarom zit je hier dan een grote mond op te zetten en iedereen hier uit te dagen? Je komt nu echt wel op je stappen terug.
Ik heb nooit beweerd dat ik in een blauw vak zat hoor. Ik laak alleen het mogelijke zinloos geweld. Maarja, vrij zinloos, zal me dan ook van verdere commentaren (proberen) te onthouden.

Prettig weekend
Hopelijk bedoel je daarmee dat je hier niet meer zal verschijnen tot maandag :)

chuckie

Bericht door chuckie » vr 25 apr 2008 16:34

Cos schreef:
Proud Since 1898 schreef: Waarom zit je hier dan een grote mond op te zetten en iedereen hier uit te dagen? Je komt nu echt wel op je stappen terug.

Prettig weekend
vraagje, waarom zit je niet op je eigen forum :confused:
A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!

JoNasty

Bericht door JoNasty » vr 25 apr 2008 16:39

't Is dus op die aandacht dat hij kickt he. Het feit dat hij altijd zo aangedaan is van kritiek op rsca , is een teken dat hij echt zwakheid uitstraalt. Ik haat mensen die niet verstaan waarom er haat is en dan over niveau beginnen (zoals P aanhaalt). Ik weet dat ik op fcb ook geen vrienden ga maken , dan blijf ik gewoon van dat forum weg , want zij zitten niet op mij te wachten en ik niet op hen. Cos doet mij superhard denken aan dienen anderen duts , Gentsolliedtitel. Ook elken dag goed voor een doosje cleenex en wat stoere uitspraken.

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » vr 25 apr 2008 16:41

laat da kindje maar doen diene paarse choko :sleep: :sleep: :sleep:

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » vr 25 apr 2008 16:44

JoNasty schreef:'t Is dus op die aandacht dat hij kickt he. Het feit dat hij altijd zo aangedaan is van kritiek op rsca , is een teken dat hij echt zwakheid uitstraalt. Ik haat mensen die niet verstaan waarom er haat is en dan over niveau beginnen (zoals P aanhaalt). Ik weet dat ik op fcb ook geen vrienden ga maken , dan blijf ik gewoon van dat forum weg , want zij zitten niet op mij te wachten en ik niet op hen. Cos doet mij superhard denken aan dienen anderen duts , Gentsolliedtitel. Ook elken dag goed voor een doosje cleenex en wat stoere uitspraken.
Jongen ik heb hier nog nooit stoer gedaan en probeer gewoon een gezonde discussie aan te gaan met supporters van een club waar ik toch ergens een band mee heb.

Maar met gasten gelijk gij, die al vanaf mijn eerste post hier pm-ekes sturen vol gescheld, is dat onmogelijk.

Ik ben trouwens niet over "niveau" begonnen. Maar als er iemand op mijn kop schijt, dan schijt ik terug.

kev

Bericht door kev » vr 25 apr 2008 16:53

Cos schreef:
JoNasty schreef:'t Is dus op die aandacht dat hij kickt he. Het feit dat hij altijd zo aangedaan is van kritiek op rsca , is een teken dat hij echt zwakheid uitstraalt. Ik haat mensen die niet verstaan waarom er haat is en dan over niveau beginnen (zoals P aanhaalt). Ik weet dat ik op fcb ook geen vrienden ga maken , dan blijf ik gewoon van dat forum weg , want zij zitten niet op mij te wachten en ik niet op hen. Cos doet mij superhard denken aan dienen anderen duts , Gentsolliedtitel. Ook elken dag goed voor een doosje cleenex en wat stoere uitspraken.
Jongen ik heb hier nog nooit stoer gedaan en probeer gewoon een gezonde discussie aan te gaan met supporters van een club waar ik toch ergens een band mee heb.

Maar met gasten gelijk gij, die al vanaf mijn eerste post hier pm-ekes sturen vol gescheld, is dat onmogelijk.

Ik ben trouwens niet over "niveau" begonnen. Maar als er iemand op mijn kop schijt, dan schijt ik terug.
Ok, wij zijn slecht, wij aanvaarden je niet, wij willen geen "vriendjes" zijn van u...
Is het dan zo moeilijk om daar zelf je conclussies uit te trekken???

Ps: Kleine tip... bij Lokeren hebben ze een heel leuk (en op een hoog niveau trouwens) gastenboek, mss iets voor u????

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » vr 25 apr 2008 16:53

Cos schreef:

Oog om oog, tand om tand. Het talio-principe dat in de Middeleeuwen de realiteit uitmaakte wordt door Cos opnieuw ingevoerd omdat hij geraakt wordt door enkele zinsneden geuit op een internetforum door iemand die hij totaal niet kent. De bewering dat je naar hier komt voor een gezonde discussie mist feitelijke grondslag. Je komt naar hier om het zogezegde grote Anderlecht tegenover het nietige Gent te promoten. Anderlecht zal zeker winnen, Anderlecht zal de vakken van Gent bevolken, Anderlecht dit en Anderlecht dat. Dat is duidelijk profileringsdrang dat zijn bron vindt in een gebrek aan eigenwaarde. Door je anoniem te vereenzelvigen met Anderlecht op een internetforum van een club met een minder palmares ga je jezelf beter voelen. Het is een klassiek patroon. Het schijnt ook behandelbaar te zijn. Sterkte.
www.zweethond.be
www.propere-handen.be

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » vr 25 apr 2008 16:57

:D :lol:

Gesloten