RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 25 apr 2008 17:01

Please i beg you...sluit gewoon deze topic. :mad:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

top68

Bericht door top68 » vr 25 apr 2008 17:03

Vind ik ook. Veel geblaat en weinig wol. Veel zijn het er niet, niet de moeite om over te 'zeiken'.

Mag zelfs verwijderd worden.
Allez Gantwoaze!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 25 apr 2008 17:06

Inderdaad, de tickets zijn de deur uit, dus de rest doet niks meer ter zake
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Svenne

Bericht door Svenne » vr 25 apr 2008 17:07

idd slotje
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

geert het peert

Bericht door geert het peert » vr 25 apr 2008 17:35

vraagje : gaan er nu eigenlijk mauves in onze vakken zitten ? :lol:
One family ? Mijn kloten !

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » vr 25 apr 2008 17:38

Afbeelding

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » vr 25 apr 2008 17:39

joengens, elk jaar het zelfde liedje ... er gaan boeren in de 200 zitten en gaan nekken zitten .... en telkens blijkt het niet zo te zijn .

zoals ik zei ... zelfs rambo zet hem niet tussen 19000 briesende gentenaars
Tjapt tem !

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » vr 25 apr 2008 17:41

Afbeelding

bwa...

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 18:13

*Signature*

|
|
V
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 18:44

En toch blijf ik erbij, deze topic zou zo goed als overbodig kunnen geweest zijn, indien de omkadering van ons voetbal iets professioneler was geweest. Dat maakt het voetbal van de Kezen zoveel "aantrekkelijker" bv.

Als er iets gebeurt, zal dit volledig de verantwoordelijkheid van onze geliefden Bond zijn.

Die vermenging kàn en màg je niet tegenhouden!! Maar het gaat om individuen die kiezen voor zelfkastijding.
Zoals gezegd, de stillen, neutralen van overal (denkt ge nie dat er van Lokeren, Beveren, Aalst tussen ons gaan zitten??) worden even goed getolereerd als overzien.

Nu zien we echter honderden tickets op hierboven beschreven manieren naar de tégenstander vloeien, schrijnend is idd dat daar nog zo open wordt over gedaan. Als zelfs maar de helft ervan waar is: Intriest.
Dit was niet het geval geweest in "mijn" gestolen systeem. En nee, het gaat niet om meer supporters of 'beter' voetbal.
Getrouwheidspunten zijn n commercieel instrument sowieso, klantenbinding is volgens mij ook n term die bij het voetbal hoort.

En de trouwe klanten worden beloond. Simple as that. Je keert wat minder ontevreden terug. :)

Nu had niemand, ik ook niet, misschien verwacht dat het in 6 dagen ging uitverkocht zijn. (uitverkocht zéker!! Maar nie zo vlug)

Dit systeem bestaat, natuurlijk. 't Vraagt alleen aanpassing, implementatie, tijd en idd Louwa: geld. Maar er staat zoveel tegenover, ben ik van overtuigd!

Edit: Vandaag in Metro. De Nationale Maatschappij der BeroepsStakers gaan met Microsoft in zee. Het gaat om een proefproject, uniek in de wereld. Komt hem erop neer dat ze via sms, msn en e-mail reizigers willen updaten wb reistijden (lees: afwijkingen).

Het moet niet allemaal in de VS of GB gebeuren... AA Gent kan in die optiek echt een voortrekkersrol spelen. Want ooit komt het er toch van. :D

Tot daar mijn monoloog(ske)! :D :bluewhite:

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 19:44

Proud Since 1898 schreef:
Cos schreef: Ik ga verder op uw niveau hé, dat was echt inventief gevonden!
We zijn er! Het woordje is gevallen: niveau. Een nostalgisch terugdenken aan de speelplaats van de middelbare school. Ik denk dat je tijd teveel hebt om hier de onnozelaar te komen uithangen. Je zal wel wat missen in je leven. Je vrienden mijden je, de meisjes vinden je niet leuk, pas ontslagen... Het is mooi weer buiten. Ga een cola drinken en luister naar het gefluit van de vogeltjes. Hoogtijd voor introspectie en bezinning.
Ik hoop voor u da uw vuist even slagvaardig is als uw muil.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 25 apr 2008 19:47

Gvd MOD's gaan jullie die topic nu nog sluiten ofwel ban je dit dikke nek gespuis allemaal...Alle tickets zijn weg,het is uitverkocht langs Gentse zijde,de 20000 tickets zijn de deur uit...dus sluit deze onnozele nutteloze topic nu maar...de nekken die tussen ons zitten zullen wel zien en voelen op 18 Mei wat er zal gebeuren.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 19:49

Maltezerleeuwtje schreef:Gvd MOD's gaan jullie die topic nu nog sluiten ofwel ban je dit dikke nek gespuis allemaal...Alle tickets zijn weg,het is uitverkocht langs Gentse zijde,de 20000 tickets zijn de deur uit...dus sluit deze onnozele nutteloze topic nu maar...de nekken die tussen ons zitten zullen wel zien en voelen op 18 Mei wat er zal gebeuren.
Ook voor jou hoop ik hetzelfde

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » vr 25 apr 2008 19:52

tot 18 mei

cu
Louwazie buiteuh!

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 19:53

Kendyman schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Gvd MOD's gaan jullie die topic nu nog sluiten ofwel ban je dit dikke nek gespuis allemaal...Alle tickets zijn weg,het is uitverkocht langs Gentse zijde,de 20000 tickets zijn de deur uit...dus sluit deze onnozele nutteloze topic nu maar...de nekken die tussen ons zitten zullen wel zien en voelen op 18 Mei wat er zal gebeuren.
Ook voor jou hoop ik hetzelfde
Echte hooligans zijn gasten van wie ge 't niet verwacht. Gasten die een code kennen. Op een forum? Ik denk het niet. I rest my case.

(haalt diep adem) Slotje?

Falcao

Bericht door Falcao » vr 25 apr 2008 19:57

kev schreef:
Cos schreef: Jongen ik heb hier nog nooit stoer gedaan en probeer gewoon een gezonde discussie aan te gaan met supporters van een club waar ik toch ergens een band mee heb.

Maar met gasten gelijk gij, die al vanaf mijn eerste post hier pm-ekes sturen vol gescheld, is dat onmogelijk.

Ik ben trouwens niet over "niveau" begonnen. Maar als er iemand op mijn kop schijt, dan schijt ik terug.
Ok, wij zijn slecht, wij aanvaarden je niet, wij willen geen "vriendjes" zijn van u...
Is het dan zo moeilijk om daar zelf je conclussies uit te trekken???

Ps: Kleine tip... bij Lokeren hebben ze een heel leuk (en op een hoog niveau trouwens) gastenboek, mss iets voor u????
Hoe kan die dat nu voorspellen dat dit forum een kindercreche is waar pubers om ter stoerst proberen te doen? Ik ken enorm veel Gentsupporters irl, en heb met geen enkel een probleem (of vice versa),integendeel. Allemaal stuk vr stuk wijze gasten die er geen punt van maken dat ik voor Anderlecht ben.

Tis echt een schande dat hier wa onnozele pubers die denken stoer te kunnen doen achter hun pctje, de naam van zulke ECHTE correcte aangename gentsupporters zo kapotmaken. Ik weet 1 ding : die gasten zouden plaatsvervangende schaamte krijgen moesten ze deze topic eens doornemen.

Ik vraag dan ook ,aan de rscasupporters die hier zitten, om dit forum niet representatief te nemen voor de normale gentsupporter.

chuckie

Bericht door chuckie » vr 25 apr 2008 20:00

cosje zijn ma zit aan de zuid :dance: :dance:
A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 20:02

Falcao schreef:
kev schreef: Ok, wij zijn slecht, wij aanvaarden je niet, wij willen geen "vriendjes" zijn van u...

Ps: Kleine tip... bij Lokeren hebben ze een heel leuk (en op een hoog niveau trouwens) gastenboek, mss iets voor u????
Hoe kan die dat nu voorspellen dat dit forum een kindercreche is waar pubers om ter stoerst proberen te doen? Ik ken enorm veel Gentsupporters irl, en heb met geen enkel een probleem (of vice versa),integendeel. Allemaal stuk vr stuk wijze gasten die er geen punt van maken dat ik voor Anderlecht ben.

Tis echt een schande dat hier wa onnozele pubers die denken stoer te kunnen doen achter hun pctje, de naam van zulke ECHTE correcte aangename gentsupporters zo kapotmaken. Ik weet 1 ding : die gasten zouden plaatsvervangende schaamte krijgen moesten ze deze topic eens doornemen.

Ik vraag dan ook ,aan de rscasupporters die hier zitten, om dit forum niet representatief te nemen voor de normale gentsupporter.
You have my respect :thumb:

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » vr 25 apr 2008 20:03

ze gaan samen spannen :lol: :lol: :lol:
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 20:04

chuckie schreef:cosje zijn ma zit aan de zuid :dance: :dance:
DAT is nu pas es een teken van zwakte

chuckie

Bericht door chuckie » vr 25 apr 2008 20:07

Kendyman schreef:
chuckie schreef:cosje zijn ma zit aan de zuid :dance: :dance:
DAT is nu pas es een teken van zwakte
ik ben 1 enal zwakte raaaaw
A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 20:08

Falcao schreef:
kev schreef: Ok, wij zijn slecht, wij aanvaarden je niet, wij willen geen "vriendjes" zijn van u...

Sorry dak alles quote... :D

Maar ik wil wel op JoNasty zijn post wijzen.
J is wschl ne goeie kerel die ook Rsca sups en weet ik wa ander alooi ;) kent, zeker?
Maar ge weet dat ge met sympa over alles wat niet met Gent temaken heeft op ons forum, zéker niet in deze tijden, geen vrienden wint! Daar heeft hij 101% gelijk in. Beken nu kleur, jongens. :)

En ik, beste vriend, weet da als geen ander... :bluewhite: :bluewhite:

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 20:09

Spursfan schreef:
Kendyman schreef: Ook voor jou hoop ik hetzelfde
Echte hooligans zijn gasten van wie ge 't niet verwacht. Gasten die een code kennen. Op een forum? Ik denk het niet. I rest my case.

(haalt diep adem) Slotje?
Kan u redenering wel volgen, vent.
Heb er wel moeite mee dat een gedeelte gent-supporters zich qua 'zwaarte' op gelijke hoogte stelt met Anderlecht, Brugge, Antwerp etc. Met 5 Buffalo's op 1 van Anderlecht of Brugge slaan, is makkelijk.
Is ook het enigste wat ik ooit van jullie gezien heb. In BLOK eruitkomen tegen een BLOK heeft er nog NOOIT ingezeten bij jullie, WAT JULLIE OOK MOGEN BEWEREN. Jullie moeten je meten met ploegen van jullie garnituur (Lokeren, Beerschot etc.)

top68

Bericht door top68 » vr 25 apr 2008 20:12

Mensen wat voor een belachelijke bedoening is dat hier toch. Net een kleuterschool, wij zijn beter, nee wij enz. Jullie zijn dit, jullie zijn maar dat...kan het even?
Allez Gantwoaze!

SiebeK

Bericht door SiebeK » vr 25 apr 2008 20:13

ja kendyman . cava
we zullen dat dan doen.

Ik hoop da ge me garnituur eten bedoelt, want alst voor te vechten is verwijs ik u graag door naar een zelfhulp groep. "Mijn ego en hoe er mee om te gaan".

Hang eens niet de voetbaljonny uit. U piercing in u rechterwenkbrauw maakt u zekerst nie stoerder. yoo en goede match toegewenst
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

EOX

Bericht door EOX » vr 25 apr 2008 20:14

Kendyman schreef:Kan u redenering wel volgen, vent.
Heb er wel moeite mee dat een gedeelte gent-supporters zich qua 'zwaarte' op gelijke hoogte stelt met Anderlecht, Brugge, Antwerp etc. Met 5 Buffalo's op 1 van Anderlecht of Brugge slaan, is makkelijk.
Is ook het enigste wat ik ooit van jullie gezien heb. In BLOK eruitkomen tegen een BLOK heeft er nog NOOIT ingezeten bij jullie, WAT JULLIE OOK MOGEN BEWEREN. Jullie moeten je meten met ploegen van jullie garnituur (Lokeren, Beerschot etc.)
:lol: :lol: :lol:
Juist ja, moeten we nu respect gaan hebben voor het "BLOK" van anderlecht ofzo ? :lol:
The Sandstorm from Brussels :lol:

BTW, tfeit dat ge hier nieuw zijt opt forum bewijst dat ge naar hier gekomen zijt om ofwel
A) Boel te zoeken
B) Ons hopeloos wilt overtuigen van uw gelijk

So take a hike,... stoere
ga uwen golf gti nog wa gaan tjoenen ofzo...

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 20:21

EOX schreef:
Kendyman schreef:Kan u redenering wel volgen, vent.
:lol: :lol: :lol:
Juist ja, moeten we nu respect gaan hebben voor het "BLOK" van anderlecht ofzo ? :lol:

BTW, tfeit dat ge hier nieuw zijt opt forum bewijst dat ge naar hier gekomen zijt om ofwel
A) Boel te zoeken

Heb geen piercing, ben genen johnny (schijt op johnny), haat golfkes (das voor turken) en haat zeker tuning.
Feit, jullie stadion is al 2 maal mooi verbouwd door ons.
Hoe lang het ook moge gelede zijn, ik was er toen al bij en wacht nog altijd op jullie eerste keer

top68

Bericht door top68 » vr 25 apr 2008 20:26

Kendyman schreef:
EOX schreef: :lol: :lol: :lol:

A) Boel te zoeken

Heb geen piercing, ben genen johnny (schijt op johnny), haat golfkes (das voor turken) en haat zeker tuning.
Feit, jullie stadion is al 2 maal mooi verbouwd door ons.
Hoe lang het ook moge gelede zijn, ik was er toen al bij en wacht nog altijd op jullie eerste keer
Denk je nu echt dat je stoer bent? De enige indruk die ik daaraan overhield is dat jullie een bende onnozelaars zijn, nerds 1e klas. Ondertussen dacht ik dat jullie toch enige wijsheid hadden gekregen, niet dus.
Allez Gantwoaze!

SiebeK

Bericht door SiebeK » vr 25 apr 2008 20:26

Kendyman schreef:Feit, jullie stadion is al 2 maal mooi verbouwd door ons.
U hebt toch wel een vrij vreemde connotatie van de betekenis van "mooi".
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 25 apr 2008 20:31

Kendyman is dus, als hij niet hélemaal wil doorgaan als meeloper, minstens 35 jaar oud.

Proficiat jongen.

:bluewhite:

Gesloten