Gaat in uwen bloten opt naaktstrand gaan lopen, West-Vlaamsen BOERELULtop68 schreef:Denk je nu echt dat je stoer bent? De enige indruk die ik daaraan overhield is dat jullie een bende onnozelaars zijn, nerds 1e klas. Ondertussen dacht ik dat jullie toch enige wijsheid hadden gekregen, niet dus.Kendyman schreef: Heb geen piercing, ben genen johnny (schijt op johnny), haat golfkes (das voor turken) en haat zeker tuning.
Feit, jullie stadion is al 2 maal mooi verbouwd door ons.
Hoe lang het ook moge gelede zijn, ik was er toen al bij en wacht nog altijd op jullie eerste keer
RSCA "Fans" in Gent vakken
- Spursfan
Dan waart ge in '91 16 jaar oud... Ge zult ferm 'meegeholpen' hebben...Kendyman schreef:33Spursfan schreef:Kendyman is dus, als hij niet hélemaal wil doorgaan als meeloper, minstens 35 jaar oud.
Proficiat jongen.
In een stadion??
Kendyman, ge hebt mijn respect als hooligan verloren, jongen.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
Geboren en getogen in Gent, 39 jaar geleefd en sinds november aan zee. Efkes ter info. O ja, de krantenBOER hier om de hoek draagt dagelijks een pull van RSCA....'k zal hem zeggen dat hij in zijnen bloten op da naaktstrand moet lopen, den west-vlaamsen boerenlul!Kendyman schreef:Gaat in uwen bloten opt naaktstrand gaan lopen, West-Vlaamsen BOERELULtop68 schreef: Denk je nu echt dat je stoer bent? De enige indruk die ik daaraan overhield is dat jullie een bende onnozelaars zijn, nerds 1e klas. Ondertussen dacht ik dat jullie toch enige wijsheid hadden gekregen, niet dus.
Simpele ziel, zit er nu echt niets tussen uw oren?
Allez Gantwoaze!
-
39jaar, ammaaaai en da komt hier zo stoer doen??
gij moet ook veel verstand hebben.....
mensen op uwe leeftijd moeten al heel wat levenservaring hebben en dat blijkt bij u echt niet het geval tezijn!
aangezien wat gij hier allemaal post..
gij moet ook veel verstand hebben.....
mensen op uwe leeftijd moeten al heel wat levenservaring hebben en dat blijkt bij u echt niet het geval tezijn!
aangezien wat gij hier allemaal post..
Laatst gewijzigd door buffalo_forever op vr 25 apr 2008 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat interesseert mij uw leven????????top68 schreef:Geboren en getogen in Gent, 39 jaar geleefd en sinds november aan zee. Efkes ter info. O ja, de krantenBOER hier om de hoek draagt dagelijks een pull van RSCA....'k zal hem zeggen dat hij in zijnen bloten op da naaktstrand moet lopen, den west-vlaamsen boerenlul!Kendyman schreef: Gaat in uwen bloten opt naaktstrand gaan lopen, West-Vlaamsen BOERELUL
Was in 94 en 95... jongen. Toch al een verschil. Heb toen al nie veel daadkracht gezien bij jullie... LOPEN IN JE EIGEN STADSpursfan schreef:Dan waart ge in '91 16 jaar oud... Ge zult ferm 'meegeholpen' hebben...Kendyman schreef: 33
In een stadion??
Kwestie dat je zou beseffen wat voor domme zever je verkoopt, maar je beseft het blijkbaar nog altijd niet. Interesse in mijn leven moet je niet hebben. Zeker niet na wat we van jou hier moeten lezen...33...en nog zo onvolwassen. Je zou je misschien beter eens in je eigen leven interesseren en wat orde op zaken stellen.Kendyman schreef:Wat interesseert mij uw leven????????top68 schreef: Geboren en getogen in Gent, 39 jaar geleefd en sinds november aan zee. Efkes ter info. O ja, de krantenBOER hier om de hoek draagt dagelijks een pull van RSCA....'k zal hem zeggen dat hij in zijnen bloten op da naaktstrand moet lopen, den west-vlaamsen boerenlul!
Laatst gewijzigd door top68 op vr 25 apr 2008 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Allez Gantwoaze!
-
-
- Spursfan
OuchKendyman schreef:Was in 94 en 95... jongen. Toch al een verschil. Heb toen al nie veel daadkracht gezien bij jullie... LOPEN IN JE EIGEN STADSpursfan schreef: Dan waart ge in '91 16 jaar oud... Ge zult ferm 'meegeholpen' hebben...
In een stadion??

Kan zijn, maar ge had mijn punt al veel vroeger verstaan, 'vent'.
Of nie?

- Spursfan
'k Ga echt eens arrogant doen en mezelf quoten. Mijn punt is?Kendyman schreef:Kan u redenering wel volgen, vent.Spursfan schreef: Echte hooligans zijn gasten van wie ge 't niet verwacht. Gasten die een code kennen. Op een forum? Ik denk het niet. I rest my case.
(haalt diep adem) Slotje?
Heb er wel moeite mee dat een gedeelte gent-supporters zich qua 'zwaarte' op gelijke hoogte stelt met Anderlecht, Brugge, Antwerp etc. Met 5 Buffalo's op 1 van Anderlecht of Brugge slaan, is makkelijk.
Is ook het enigste wat ik ooit van jullie gezien heb. In BLOK eruitkomen tegen een BLOK heeft er nog NOOIT ingezeten bij jullie, WAT JULLIE OOK MOGEN BEWEREN. Jullie moeten je meten met ploegen van jullie garnituur (Lokeren, Beerschot etc.)
Ge geeft het hierzelf toe.
Hooligans. Een ras apart. Niet echt zeker of ik er respect voor heb, maar wat ik wel geloof, is dat het een stel losgeslagen neo-ridders zijn. Die niemand er willen bij betrekken die er niet betrokken WIL bij zijn. Moet ge meer uitleg?
Gij jongen, kunt misschien ne goeie gast zijn, wa opvliegend, wa meelopend, maar hier op 't forum ruzie zoeken, is uw Titel die gij zo hoog in 't vaandel draagt, nie waard.
Tot zover zijn we het eensSpursfan schreef:'k Ga echt eens arrogant doen en mezelf quoten. Mijn punt is?Kendyman schreef: Kan u redenering wel volgen, vent.
Heb er wel moeite mee dat een gedeelte gent-supporters zich qua 'zwaarte' op gelijke hoogte stelt met Anderlecht, Brugge, Antwerp etc. Met 5 Buffalo's op 1 van Anderlecht of Brugge slaan, is makkelijk.
Is ook het enigste wat ik ooit van jullie gezien heb. In BLOK eruitkomen tegen een BLOK heeft er nog NOOIT ingezeten bij jullie, WAT JULLIE OOK MOGEN BEWEREN. Jullie moeten je meten met ploegen van jullie garnituur (Lokeren, Beerschot etc.)
Ge geeft het hierzelf toe.
Hooligans. Een ras apart. Niet echt zeker of ik er respect voor heb, maar wat ik wel geloof, is dat het een stel losgeslagen neo-ridders zijn. Die niemand er willen bij betrekken die er niet betrokken WIL bij zijn. Moet ge meer uitleg?
Gij jongen, kunt misschien ne goeie gast zijn, wa opvliegend, wa meelopend, maar hier op 't forum ruzie zoeken, is uw Titel die gij zo hoog in 't vaandel draagt, nie waard.
Spurs are shit!! Come on, Chelsea.
Kendyman schreef:ik Was in 94 en 95 al een jongen. Toch al een verschil. Heb toen al nie veel daadkracht gezien bij jullie... LOPEN IN JE EIGEN STADSpursfan schreef: Dan waart ge in '91 16 jaar oud... Ge zult ferm 'meegeholpen' hebben...
In een stadion??
deed het pijn de operatie ??
A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!