RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
SiebeK

Bericht door SiebeK » vr 25 apr 2008 22:17

Kendyman schreef:
samsonov schreef: Als ik zeg dat je gelijk hebt ga je dan weg?

@siebek: edde gij een gave om juist voor mij te reply'en. :mad:
1-1 1-1 1-1 1-1 :dance: :clap: :thumb: :bleh: :smurf:
ik ben 21 jaar.
dus 1-2 2-1 1-2 enzoverder!
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 22:18

ultrasboygent schreef:
Kendyman schreef: Luna leest ge mee????
Ge hebt alweer keure van eenen.
ultrasboy achter de goal bij jullie zit het vol met kleine gasten met een grote muil.

Mijn leeftijd was hier al vermeld.
och god,
moek eens spreken over mauves army?
een bende omhooggevallen stronten die geld krijgt om sfeer te maken :roll:
Jullie halen Turken en negers binnen om sfeer te maken.
De Fadiga-clan :lol: waar zitten ze nu nog
Spurs are shit!! Come on, Chelsea.

ultrasboygent

Bericht door ultrasboygent » vr 25 apr 2008 22:19

Kendyman schreef:
ultrasboygent schreef: och god,
moek eens spreken over mauves army?
een bende omhooggevallen stronten die geld krijgt om sfeer te maken :roll:
man man, anderlecht supporters, waar halen ze het uit.
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 22:19

SiebeK schreef:
Kendyman schreef: 1-1 1-1 1-1 1-1 :dance: :clap: :thumb: :bleh: :smurf:
ik ben 21 jaar.
Da wordt toch 2 op 21 he wankers :lol: :lol: :lol:
Spurs are shit!! Come on, Chelsea.

samsonov

Bericht door samsonov » vr 25 apr 2008 22:20

Ook dat zullen we overleven.

Wij blijven tenminste supporteren... ;)

SiebeK

Bericht door SiebeK » vr 25 apr 2008 22:20

Kendyman schreef:
SiebeK schreef: ik ben 21 jaar.
Da wordt toch 2 op 21 he wankers :lol: :lol: :lol:
ik bulder alvast mee.

Ebde gij nen myspace?

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 22:48

Neon schreef:Tom,

even van dj tot dj praten...
Het is gewoon een feit dat anderlechtfans niets maar dan ook NIETS te zoeken hebben in een vak dat is toegewezen aan GENT supporters.

Hoe kan je een Anderlechtfan die een domicilie heeft in Gent nu in godsnaam controleren aan het loket?

De fout ligt eerder bij jullie ticketing die het nodig vond voorrang te geven aan abbo-houders
=> de gewone fan wil gaan kijken en gaat op een ander voor tickets...

Dus uwe zever van "fout in de organisatie van Gent" slaat werkelijk nergens op....
Steek de handen maar in eigen boezem (Als ze er nog bijkunnen met die geste)

En over onze "slechts" 13.000 man: er kunnen maar 11.000 thuis supporters in ons stadion...
Neon, ik vind het ook normaal dat ieder in zijn vak blijft maar de situatie is er nu ...ik heb ze niet gecreëerd ... ik heb gekocht waar het voorzien was voor mij.

Ik ga niet akkoord met uw hetgeen ge hier "zever" noemt van me ... elke ticketdienst is verantwoordelijk voor hun verkoop. Dat Anderlecht voorrang gaf aan de abonnees vind ik niet meer als normaal want waarom zou ik myn plaats moeten afgeven aan iemand die slechts 1x op het jaar naar de voetbal gaat?

by the way het is ex dj, ik ben enkel nog organisator en tiens ik had niet verwacht dat ge hier zo zou opgaan in de kuddegeest. Ik ben hier niet om oproer te maken maar ik vind dat ook wel een aantal zaken mogen verdedigd worden of aangekaart, daarom dient toch een forum. Ja ik ben van de tegenpartij en dan? op ons forum zijn Gent, Standard en Brugge ook vertegenwoordigd en het grootste deel ervan doet aan normaal posten op dat forum. Ik dacht dat dat hier ook zou kunnen.
wat betreft dat van die toeschouwers, die info kwam van een steekkaart uit de krant met de gegevens van alle clubs, ik dacht echt dat jullie 13000 als capaciteit hadden.
Laatst gewijzigd door Tom dé no op vr 25 apr 2008 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 22:51

Maltezerleeuwtje schreef:Tom de no...er zijn 7500 abo's op Gent en 2000 vrije tickets sups bij iedere thuismatch...als die enkel 1 ieder extra meenemen dan zit je al aan 19000 Gentse sups.
Ter info,ik neem mijn vrouw,broer en vader mee...dat maakte de 4 tickets voor mijn paspoort.Na een eenvoudig rekensommetje als dit zullen er niet te veel nekken tussen ons zitten zekers...een paar 100 mss ja maar niet meer dan dat.De cowboyverhalen op het mauven-forum moeten jullie dus allemaal met een serieus pak zout nemen.Op gebied van ticketing heb je wel gelijk dat Gent ook eerst de abo's voorrang had moeten geven.
ben daar mee akkoord ... dat wordt idd opgeklopt

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » vr 25 apr 2008 22:55

Proud Since 1898 schreef:
Tom dé no schreef: Dat alle tickets van Gent weg zijn verbaast me niet ... de vraag is hoeveel toeristen gaan er tussen zitten, je moet een beetje eerlijk blijven, er zit veel gloryhunters enz tussen want tijdens het seizoen speel je max voor 13000 man alhoewel jullie tegen Brugge en Anderlecht er waarschijnlijk 3 tot 5000 meer zouden kunnen verkopen.
en hoeveel van ons tja dat zal wel nog blijken ... maar kun je het sommigen kwalijk nemen dat ze zich tot Gent wenden? 1. Bij ons geldt nu éénmaal voorrang voor abonnees en 2. 4 kaarten per id ....
Wij spelen ook niet elk jaar een bekerfinale, het was al een tijdje geleden ...
Zet u gerust in het gentvak en doe je paarse sjaaltje aan. Je zal je stoeltje nooit zien. Held.
uit welke zin maak je hierop dat ik een held ben? ik denk dat ik op deftige manier iest post op jullie forum. Ik denk niet dat je me hier ziet ambras zoeken. een forum dient wel om eens tegen te argumenteren denk ik.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 26 apr 2008 0:21

Kendyman schreef:
zoiets smijt ik meteen buiten, hebde niets aan :) :wave:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 26 apr 2008 0:24

blijkbaar had hij al 10 rode knopkes kunnen krijgen, :lol:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

SiebeK

Bericht door SiebeK » za 26 apr 2008 0:33

ik mis hem :(

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 26 apr 2008 8:57

Wat hebben we hier: "kendyman" (Candyman?). Zijn nickname verraadt het verstandelijk niveau van een bourgondisch hangbuikvarken. Die heeft er een eenzame vrijdagavond opzitten. Hij en zijn pc. Hij kan niet elke vrijdag bij de hoeren gaan. Maar als we zijn zever lezen zou hij beter zijn internetabonnement opzeggen en dat wél doen. Miljaar zeg, wat een gelul.

harry stoteles

Bericht door harry stoteles » za 26 apr 2008 9:15

Proud Since 1898 schreef:Wat hebben we hier: "kendyman" (Candyman?). Zijn nickname verraadt het verstandelijk niveau van een bourgondisch hangbuikvarken. Die heeft er een eenzame vrijdagavond opzitten. Hij en zijn pc. Hij kan niet elke vrijdag bij de hoeren gaan. Maar als we zijn zever lezen zou hij beter zijn internetabonnement opzeggen en dat wél doen. Miljaar zeg, wat een gelul.
Kan best zijn beste Proud maar dat geeft hem nog altijd niet het recht dergelijk minderwaardig (en voor sommigen onder ons echt wel kwetsend; ikzelf ben nl. een turkse neger nvdr.) postje af te leveren op ons geliefd forum.Ik zat ook niet vanvoor wanneer het verstand werd uitgedeeld om niet te zeggen dat ik zo dom ben als het paard van christus maar dat verhindert me niet om een beetje mijn manieren te houden :roll: :cry: wat een zwaktebod de bijdrage van Kendyman.
Ik wil ne keer kampioen spelen met de Gantoise meer vraag ik niet...

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 26 apr 2008 9:19

Je hebt gelijk.

harry stoteles

Bericht door harry stoteles » za 26 apr 2008 9:39

Proud Since 1898 schreef:
Cos schreef: debiel
Ik denk dat jij gewoon de debiel bent. Iedere belg wordt geacht de wet te kennen, en dus ook de voetbalwet. Zijn de spotters of stewards niet voor de fans bij jou, dan heb je door je eigengereid handelen en rabiaat, doelbewust niet naleven van de wet gewoon... pech.
"Nemo censetur ignorare legem"

harry stoteles

Bericht door harry stoteles » za 26 apr 2008 9:40

harry stoteles schreef:
Proud Since 1898 schreef: Ik denk dat jij gewoon de debiel bent. Iedere belg wordt geacht de wet te kennen, en dus ook de voetbalwet. Zijn de spotters of stewards niet voor de fans bij jou, dan heb je door je eigengereid handelen en rabiaat, doelbewust niet naleven van de wet gewoon... pech.
"Nemo censetur ignorare legem" Proud ik kan niet anders dan u daar volledig in bijtreden.
Laatst gewijzigd door harry stoteles op za 26 apr 2008 9:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Spursfan

Bericht door Spursfan » za 26 apr 2008 9:40

Morning, fella's. Hier de sloef! :lol: :lol:

Btw, 'k heb hem precies geraakt... (onderschrift)

:bluewhite: :clap: :bluewhite:

Mijnen dag kan nie meer stuk. :D
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

samsonov

Bericht door samsonov » za 26 apr 2008 10:02

Kheb het gisteren ook gezien.

Wat is zijn zwakke plek? :D

Spursfan

Bericht door Spursfan » za 26 apr 2008 10:05

samsonov schreef: Wat is zijn zwakke plek? :D
Simpel. Kenyman is net zoals ik ne gast die wschl wel wat hooligans kent. Hij wist direct waarover ik het had.
Maar hij breekt al meteen een paar elementaire regels. Kenyman is ne meeloper die knokt op alles wat kleuren draagt. Zéér Hooligan (not)

Dat hij daarvan maakt dak nen 'harden' ben, kan ik alleen maar als een compliment opvatten, maar doet me toch binnensmonds wat lachen.
Dan verandert hij nog eens zijn onderschrift...

Alé, k ga mijn Stoney Islands halen :D
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » za 26 apr 2008 10:31

harry stoteles schreef:
Proud Since 1898 schreef:Wat hebben we hier: "kendyman" (Candyman?). Zijn nickname verraadt het verstandelijk niveau van een bourgondisch hangbuikvarken. Die heeft er een eenzame vrijdagavond opzitten. Hij en zijn pc. Hij kan niet elke vrijdag bij de hoeren gaan. Maar als we zijn zever lezen zou hij beter zijn internetabonnement opzeggen en dat wél doen. Miljaar zeg, wat een gelul.
Kan best zijn beste Proud maar dat geeft hem nog altijd niet het recht dergelijk minderwaardig (en voor sommigen onder ons echt wel kwetsend; ikzelf ben nl. een turkse neger nvdr.) postje af te leveren op ons geliefd forum.Ik zat ook niet vanvoor wanneer het verstand werd uitgedeeld om niet te zeggen dat ik zo dom ben als het paard van christus maar dat verhindert me niet om een beetje mijn manieren te houden :roll: :cry: wat een zwaktebod de bijdrage van Kendyman.
ge moogt u daar niet druk in maken .... diene jongen kan daar ook niet aan doen.

trouwens ne turkse neger ? klinkt vrij exotiche :)
Tjapt tem !

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » za 26 apr 2008 11:41

wa moeten ons daarbij voorstellen?
Meer piet dan verstand :D ;)

B72

Bericht door B72 » za 26 apr 2008 12:03

Hoeveel ticketjes heeft Anderlecht nu al verkocht in ZIJN tribunes ?

SiebeK

Bericht door SiebeK » za 26 apr 2008 12:05

al liefst 7000 kuttenkop-tickets

B72

Bericht door B72 » za 26 apr 2008 12:06

SiebeK schreef:al liefst 7000 kuttenkop-tickets
allez, nog 13.000 te gaan, misschien krijgen ze het dus halfvol :lol:

Neon

Bericht door Neon » za 26 apr 2008 15:00

Tom dé no schreef:
Neon schreef:Tom,

even van dj tot dj praten...
Het is gewoon een feit dat anderlechtfans niets maar dan ook NIETS te zoeken hebben in een vak dat is toegewezen aan GENT supporters.

Hoe kan je een Anderlechtfan die een domicilie heeft in Gent nu in godsnaam controleren aan het loket?

De fout ligt eerder bij jullie ticketing die het nodig vond voorrang te geven aan abbo-houders
=> de gewone fan wil gaan kijken en gaat op een ander voor tickets...

Dus uwe zever van "fout in de organisatie van Gent" slaat werkelijk nergens op....
Steek de handen maar in eigen boezem (Als ze er nog bijkunnen met die geste)

En over onze "slechts" 13.000 man: er kunnen maar 11.000 thuis supporters in ons stadion...
Neon, ik vind het ook normaal dat ieder in zijn vak blijft maar de situatie is er nu ...ik heb ze niet gecreëerd ... ik heb gekocht waar het voorzien was voor mij.

Ik ga niet akkoord met uw hetgeen ge hier "zever" noemt van me ... elke ticketdienst is verantwoordelijk voor hun verkoop. Dat Anderlecht voorrang gaf aan de abonnees vind ik niet meer als normaal want waarom zou ik myn plaats moeten afgeven aan iemand die slechts 1x op het jaar naar de voetbal gaat?

by the way het is ex dj, ik ben enkel nog organisator en tiens ik had niet verwacht dat ge hier zo zou opgaan in de kuddegeest. Ik ben hier niet om oproer te maken maar ik vind dat ook wel een aantal zaken mogen verdedigd worden of aangekaart, daarom dient toch een forum. Ja ik ben van de tegenpartij en dan? op ons forum zijn Gent, Standard en Brugge ook vertegenwoordigd en het grootste deel ervan doet aan normaal posten op dat forum. Ik dacht dat dat hier ook zou kunnen.
wat betreft dat van die toeschouwers, die info kwam van een steekkaart uit de krant met de gegevens van alle clubs, ik dacht echt dat jullie 13000 als capaciteit hadden.
Tom,

Ik ga helemaal niet op in de kuddegeest...
Ik stel gewoon vast dat rscafans zonder abbo geen voorrang hebben om tickets te kopen dus dan kopen ze maar kaarten in onze vakken...
Waar ligt de fout dan:
* Het Gentse Secretariaat dat ter goeder trouw handelt
* De rsca fans die kaarten kopen voor een vak waar ze niets te zoeken hebben,en waar ze zelf ook van bewust zijn dat ze er niets te zoeken hebben...

Meestal moei ik mij,door mijn professionele bezigheden, niet met zulke discussie's maar de "Brusselse" arrogantie steek echt wel mijn ogen uit...

En zaken mengen? Het moet nu toevallig zijn dat ik u hier tegenkom op ons forum en van dj tot (ex) dj is het nu eenmaal makkelijker spreken dacht ik.

Ik ben echt iemand die zich geen zak aantrekt voor welke ploeg iemand is:Dat er tijdens een gewone wedstrijd een fan van een andere ploeg naast mij zit dat laat me koud aangezien voetbal voor mij een ontspanning is.
Ik doe niet liever dan met andere sups een "klapke" te doen en een pint te drinken over de match. Maar voor een wedstrijd waar wij zowiezo ook teweinig tickets voor gaan hebben ligt dat uiteraard anders...En of jullie nu 100 miljoen supporters hebben of "13.000" zoals jij beweert van ons dat maakt geen zak uit: Feit is dat elke ploeg 20.000 kaarten heeft gekregen...

Wat er bij mij niet ingaat is dat door JULLIE voorrang voor abbo's op kaarten JULLIE supporters kaarten komen halen in ons vakken en dan hebben JULLIE nog eens de pretentie om op ONS forum ONS met de vinger te wijzen terwijl WIJ eigenlijk gewoon doen wat er van ons verwacht wordt: Kaarten verkopen voor buffalo supporters...

Enfin Tom,
Moest je die pint willen drinken geef me dan gerust een PB...
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

samsonov

Bericht door samsonov » za 26 apr 2008 15:12

Neon slaat de nagel op de kop.

Edit: mij vorige was ietske verkeerd :p

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 26 apr 2008 17:43

Voor wat het waard is...die nek vanop mijn werk heeft ook een abo en is gisteren achter zijn ticket geweest voor de beker...nog plaats genoeg overal voor de nekken zei hij...verder vertelde hij me ook het volgende deze namiddag via msn.Hij is ook geregistreerd op het Anderlecht forum en dat er velen tussen Gent gaan zitten is een kwakkel...er zijn er daar serieus aan het stoken...er zijn er een paar die tussen Gent zitten en die zitten niet graag alleen,daarom dat ze iedereen hebben opgestookt om ook kaarten te kopen voor dezelfde Gentvakken.De respons was trouwens zeer mager enerzijds omdat er absoluut geen stormloop is naar tickets vanwege de nekken (er zijn nog maar een 7000-8000 tickets van de nekken verkocht) en anderzijds dat het er al naar uitzag dat het woensdag-donderdag zou uitverkocht zijn voor Gent.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 26 apr 2008 17:46

Ik denk idd ook dat het meer wishful thinking is van wat paarse pubermeisjes, zoals Falcao, Kendyman, DJ Tom, gsB, Wilhelm e.a. Misschien zijn het allemaal wel een en dezelfde persoon.

JoNasty

Bericht door JoNasty » za 26 apr 2008 18:26

Chelsea , Rsca ... waarschijnlijk ook nog Bayern , Psv , Real Madrid , ...

'k Vraag mij af of het niet anoniem zou zijn , bvb (stel) id-controle voor ge kunt registreren. Ben echt zo benieuwd wat er dan nog zou gezegd worden.

't Staat aan Sint-Pieters ook zo nen rsca-mongool constant tegen zijn eigen te praten en te zingen. En hij liep zo meggggggggggastoer mee zijn schouders enal. 't Deed pijn om heel Gent te zien lachen mee zo een elitekerel.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

Gesloten