ik ben 21 jaar.Kendyman schreef:1-1 1-1 1-1 1-1samsonov schreef: Als ik zeg dat je gelijk hebt ga je dan weg?
@siebek: edde gij een gave om juist voor mij te reply'en.![]()
![]()
![]()
![]()
dus 1-2 2-1 1-2 enzoverder!
Jullie halen Turken en negers binnen om sfeer te maken.ultrasboygent schreef:och god,Kendyman schreef: Luna leest ge mee????
Ge hebt alweer keure van eenen.
ultrasboy achter de goal bij jullie zit het vol met kleine gasten met een grote muil.
Mijn leeftijd was hier al vermeld.
moek eens spreken over mauves army?
een bende omhooggevallen stronten die geld krijgt om sfeer te maken
man man, anderlecht supporters, waar halen ze het uit.Kendyman schreef:Jullie halen Turken en negers binnen om sfeer te maken.ultrasboygent schreef: och god,
moek eens spreken over mauves army?
een bende omhooggevallen stronten die geld krijgt om sfeer te maken
De Fadiga-clanwaar zitten ze nu nog
Neon, ik vind het ook normaal dat ieder in zijn vak blijft maar de situatie is er nu ...ik heb ze niet gecreëerd ... ik heb gekocht waar het voorzien was voor mij.Neon schreef:Tom,
even van dj tot dj praten...
Het is gewoon een feit dat anderlechtfans niets maar dan ook NIETS te zoeken hebben in een vak dat is toegewezen aan GENT supporters.
Hoe kan je een Anderlechtfan die een domicilie heeft in Gent nu in godsnaam controleren aan het loket?
De fout ligt eerder bij jullie ticketing die het nodig vond voorrang te geven aan abbo-houders
=> de gewone fan wil gaan kijken en gaat op een ander voor tickets...
Dus uwe zever van "fout in de organisatie van Gent" slaat werkelijk nergens op....
Steek de handen maar in eigen boezem (Als ze er nog bijkunnen met die geste)
En over onze "slechts" 13.000 man: er kunnen maar 11.000 thuis supporters in ons stadion...
ben daar mee akkoord ... dat wordt idd opgekloptMaltezerleeuwtje schreef:Tom de no...er zijn 7500 abo's op Gent en 2000 vrije tickets sups bij iedere thuismatch...als die enkel 1 ieder extra meenemen dan zit je al aan 19000 Gentse sups.
Ter info,ik neem mijn vrouw,broer en vader mee...dat maakte de 4 tickets voor mijn paspoort.Na een eenvoudig rekensommetje als dit zullen er niet te veel nekken tussen ons zitten zekers...een paar 100 mss ja maar niet meer dan dat.De cowboyverhalen op het mauven-forum moeten jullie dus allemaal met een serieus pak zout nemen.Op gebied van ticketing heb je wel gelijk dat Gent ook eerst de abo's voorrang had moeten geven.
uit welke zin maak je hierop dat ik een held ben? ik denk dat ik op deftige manier iest post op jullie forum. Ik denk niet dat je me hier ziet ambras zoeken. een forum dient wel om eens tegen te argumenteren denk ik.Proud Since 1898 schreef:Zet u gerust in het gentvak en doe je paarse sjaaltje aan. Je zal je stoeltje nooit zien. Held.Tom dé no schreef: Dat alle tickets van Gent weg zijn verbaast me niet ... de vraag is hoeveel toeristen gaan er tussen zitten, je moet een beetje eerlijk blijven, er zit veel gloryhunters enz tussen want tijdens het seizoen speel je max voor 13000 man alhoewel jullie tegen Brugge en Anderlecht er waarschijnlijk 3 tot 5000 meer zouden kunnen verkopen.
en hoeveel van ons tja dat zal wel nog blijken ... maar kun je het sommigen kwalijk nemen dat ze zich tot Gent wenden? 1. Bij ons geldt nu éénmaal voorrang voor abonnees en 2. 4 kaarten per id ....
Wij spelen ook niet elk jaar een bekerfinale, het was al een tijdje geleden ...
zoiets smijt ik meteen buiten, hebde niets aanKendyman schreef:
Jullie halen Turken en negers binnen om sfeer te maken.
De Fadiga-clanwaar zitten ze nu nog
Kan best zijn beste Proud maar dat geeft hem nog altijd niet het recht dergelijk minderwaardig (en voor sommigen onder ons echt wel kwetsend; ikzelf ben nl. een turkse neger nvdr.) postje af te leveren op ons geliefd forum.Ik zat ook niet vanvoor wanneer het verstand werd uitgedeeld om niet te zeggen dat ik zo dom ben als het paard van christus maar dat verhindert me niet om een beetje mijn manieren te houdenProud Since 1898 schreef:Wat hebben we hier: "kendyman" (Candyman?). Zijn nickname verraadt het verstandelijk niveau van een bourgondisch hangbuikvarken. Die heeft er een eenzame vrijdagavond opzitten. Hij en zijn pc. Hij kan niet elke vrijdag bij de hoeren gaan. Maar als we zijn zever lezen zou hij beter zijn internetabonnement opzeggen en dat wél doen. Miljaar zeg, wat een gelul.
"Nemo censetur ignorare legem"Proud Since 1898 schreef:Ik denk dat jij gewoon de debiel bent. Iedere belg wordt geacht de wet te kennen, en dus ook de voetbalwet. Zijn de spotters of stewards niet voor de fans bij jou, dan heb je door je eigengereid handelen en rabiaat, doelbewust niet naleven van de wet gewoon... pech.Cos schreef: debiel
"Nemo censetur ignorare legem" Proud ik kan niet anders dan u daar volledig in bijtreden.harry stoteles schreef:Proud Since 1898 schreef: Ik denk dat jij gewoon de debiel bent. Iedere belg wordt geacht de wet te kennen, en dus ook de voetbalwet. Zijn de spotters of stewards niet voor de fans bij jou, dan heb je door je eigengereid handelen en rabiaat, doelbewust niet naleven van de wet gewoon... pech.
Simpel. Kenyman is net zoals ik ne gast die wschl wel wat hooligans kent. Hij wist direct waarover ik het had.samsonov schreef: Wat is zijn zwakke plek?
ge moogt u daar niet druk in maken .... diene jongen kan daar ook niet aan doen.harry stoteles schreef:Kan best zijn beste Proud maar dat geeft hem nog altijd niet het recht dergelijk minderwaardig (en voor sommigen onder ons echt wel kwetsend; ikzelf ben nl. een turkse neger nvdr.) postje af te leveren op ons geliefd forum.Ik zat ook niet vanvoor wanneer het verstand werd uitgedeeld om niet te zeggen dat ik zo dom ben als het paard van christus maar dat verhindert me niet om een beetje mijn manieren te houdenProud Since 1898 schreef:Wat hebben we hier: "kendyman" (Candyman?). Zijn nickname verraadt het verstandelijk niveau van een bourgondisch hangbuikvarken. Die heeft er een eenzame vrijdagavond opzitten. Hij en zijn pc. Hij kan niet elke vrijdag bij de hoeren gaan. Maar als we zijn zever lezen zou hij beter zijn internetabonnement opzeggen en dat wél doen. Miljaar zeg, wat een gelul.![]()
wat een zwaktebod de bijdrage van Kendyman.
Tom,Tom dé no schreef:Neon, ik vind het ook normaal dat ieder in zijn vak blijft maar de situatie is er nu ...ik heb ze niet gecreëerd ... ik heb gekocht waar het voorzien was voor mij.Neon schreef:Tom,
even van dj tot dj praten...
Het is gewoon een feit dat anderlechtfans niets maar dan ook NIETS te zoeken hebben in een vak dat is toegewezen aan GENT supporters.
Hoe kan je een Anderlechtfan die een domicilie heeft in Gent nu in godsnaam controleren aan het loket?
De fout ligt eerder bij jullie ticketing die het nodig vond voorrang te geven aan abbo-houders
=> de gewone fan wil gaan kijken en gaat op een ander voor tickets...
Dus uwe zever van "fout in de organisatie van Gent" slaat werkelijk nergens op....
Steek de handen maar in eigen boezem (Als ze er nog bijkunnen met die geste)
En over onze "slechts" 13.000 man: er kunnen maar 11.000 thuis supporters in ons stadion...
Ik ga niet akkoord met uw hetgeen ge hier "zever" noemt van me ... elke ticketdienst is verantwoordelijk voor hun verkoop. Dat Anderlecht voorrang gaf aan de abonnees vind ik niet meer als normaal want waarom zou ik myn plaats moeten afgeven aan iemand die slechts 1x op het jaar naar de voetbal gaat?
by the way het is ex dj, ik ben enkel nog organisator en tiens ik had niet verwacht dat ge hier zo zou opgaan in de kuddegeest. Ik ben hier niet om oproer te maken maar ik vind dat ook wel een aantal zaken mogen verdedigd worden of aangekaart, daarom dient toch een forum. Ja ik ben van de tegenpartij en dan? op ons forum zijn Gent, Standard en Brugge ook vertegenwoordigd en het grootste deel ervan doet aan normaal posten op dat forum. Ik dacht dat dat hier ook zou kunnen.
wat betreft dat van die toeschouwers, die info kwam van een steekkaart uit de krant met de gegevens van alle clubs, ik dacht echt dat jullie 13000 als capaciteit hadden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten