RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Tom dé no

Bericht door Tom dé no » zo 27 apr 2008 0:09

Tom,

Ik ga helemaal niet op in de kuddegeest...
Ik stel gewoon vast dat rscafans zonder abbo geen voorrang hebben om tickets te kopen dus dan kopen ze maar kaarten in onze vakken...
Waar ligt de fout dan:
* Het Gentse Secretariaat dat ter goeder trouw handelt
* De rsca fans die kaarten kopen voor een vak waar ze niets te zoeken hebben,en waar ze zelf ook van bewust zijn dat ze er niets te zoeken hebben...

Meestal moei ik mij,door mijn professionele bezigheden, niet met zulke discussie's maar de "Brusselse" arrogantie steek echt wel mijn ogen uit...

En zaken mengen? Het moet nu toevallig zijn dat ik u hier tegenkom op ons forum en van dj tot (ex) dj is het nu eenmaal makkelijker spreken dacht ik.

Ik ben echt iemand die zich geen zak aantrekt voor welke ploeg iemand is:Dat er tijdens een gewone wedstrijd een fan van een andere ploeg naast mij zit dat laat me koud aangezien voetbal voor mij een ontspanning is.
Ik doe niet liever dan met andere sups een "klapke" te doen en een pint te drinken over de match. Maar voor een wedstrijd waar wij zowiezo ook teweinig tickets voor gaan hebben ligt dat uiteraard anders...En of jullie nu 100 miljoen supporters hebben of "13.000" zoals jij beweert van ons dat maakt geen zak uit: Feit is dat elke ploeg 20.000 kaarten heeft gekregen...

Wat er bij mij niet ingaat is dat door JULLIE voorrang voor abbo's op kaarten JULLIE supporters kaarten komen halen in ons vakken en dan hebben JULLIE nog eens de pretentie om op ONS forum ONS met de vinger te wijzen terwijl WIJ eigenlijk gewoon doen wat er van ons verwacht wordt: Kaarten verkopen voor buffalo supporters...

Enfin Tom,

Moest je die pint willen drinken geef me dan gerust een PB...[/quote]

Hey Neon, ten eerste die pint is geen probleem :blink:
maar ik wil wel nog even onderstrepen dat ik NIET de bedoeling had om hier OP EEN ARROGANTE MANIER te zeggen dat die foute verkoop van sommige tickets aan jullie ticketdienst legt. Het is gewoon mijn mening dat het misschien wat beter kon of op een andere manier ... ik twijfel er ook niet aan de vvk ter goeder trouw is maar een korte voorrangsperiode voor abonnees had wel iets meer voorkomen. Dit was trouwens ook de mening van eental bufallo supporters.
Trouwens andersom zal het ook wel gebeuren of al gebeurd zijn want net als myn collega bufallo supporter die aan een 5tal vrienden tickets leverde in een Gents vak, weet ik ook dat het andersom ook gebeurt, waarschijnlijk komt dan dan wel terug in balans.
Nog één puntje met die 13000 bedoelde ik capaciteit en niet supporters.
Allez die pint zal wel eens passen ... kzou je trouwens toch herkennen moest ik je tegenkomen op de heyzel -)

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » zo 27 apr 2008 3:52

als ze echt maar op zoveel tickets blijven steken dan zouden ze beter nog wa vakken openzetten voor ons :D
Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » zo 27 apr 2008 4:49

JoNasty schreef:Chelsea , Rsca ... waarschijnlijk ook nog Bayern , Psv , Real Madrid , ...

'k Vraag mij af of het niet anoniem zou zijn , bvb (stel) id-controle voor ge kunt registreren. Ben echt zo benieuwd wat er dan nog zou gezegd worden.

't Staat aan Sint-Pieters ook zo nen rsca-mongool constant tegen zijn eigen te praten en te zingen. En hij liep zo meggggggggggastoer mee zijn schouders enal. 't Deed pijn om heel Gent te zien lachen mee zo een elitekerel.
als ik mij niet vergis draagt hij ook truitjes van fcb, die jongen heeft gewoon een afwijking (en neen ik zeg dat niet als grap)
vorige keer heb ik een kerel gezien met een truitje van fcb die idd ook wreed stoer aant lopen was (idd ook zijn schouders in een stoere houding) en die toen plots begon te dansen op den tram (had mp3-speler bij). Om den duur begon hij zelfs luidkeels mee te zingen.
Dus diene kerel kunt ge niks kwalijk nemen. ;)
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

Neon

Bericht door Neon » zo 27 apr 2008 18:03

Tom dé no schreef:Tom,

Ik ga helemaal niet op in de kuddegeest...
Ik stel gewoon vast dat rscafans zonder abbo geen voorrang hebben om tickets te kopen dus dan kopen ze maar kaarten in onze vakken...
Waar ligt de fout dan:
* Het Gentse Secretariaat dat ter goeder trouw handelt
* De rsca fans die kaarten kopen voor een vak waar ze niets te zoeken hebben,en waar ze zelf ook van bewust zijn dat ze er niets te zoeken hebben...

Meestal moei ik mij,door mijn professionele bezigheden, niet met zulke discussie's maar de "Brusselse" arrogantie steek echt wel mijn ogen uit...

En zaken mengen? Het moet nu toevallig zijn dat ik u hier tegenkom op ons forum en van dj tot (ex) dj is het nu eenmaal makkelijker spreken dacht ik.

Ik ben echt iemand die zich geen zak aantrekt voor welke ploeg iemand is:Dat er tijdens een gewone wedstrijd een fan van een andere ploeg naast mij zit dat laat me koud aangezien voetbal voor mij een ontspanning is.
Ik doe niet liever dan met andere sups een "klapke" te doen en een pint te drinken over de match. Maar voor een wedstrijd waar wij zowiezo ook teweinig tickets voor gaan hebben ligt dat uiteraard anders...En of jullie nu 100 miljoen supporters hebben of "13.000" zoals jij beweert van ons dat maakt geen zak uit: Feit is dat elke ploeg 20.000 kaarten heeft gekregen...

Wat er bij mij niet ingaat is dat door JULLIE voorrang voor abbo's op kaarten JULLIE supporters kaarten komen halen in ons vakken en dan hebben JULLIE nog eens de pretentie om op ONS forum ONS met de vinger te wijzen terwijl WIJ eigenlijk gewoon doen wat er van ons verwacht wordt: Kaarten verkopen voor buffalo supporters...

Enfin Tom,

Moest je die pint willen drinken geef me dan gerust een PB...
maar ik wil wel nog even onderstrepen dat ik NIET de bedoeling had om hier OP EEN ARROGANTE MANIER te zeggen dat die foute verkoop van sommige tickets aan jullie ticketdienst legt. Het is gewoon mijn mening dat het misschien wat beter kon of op een andere manier ... ik twijfel er ook niet aan de vvk ter goeder trouw is maar een korte voorrangsperiode voor abonnees had wel iets meer voorkomen. Dit was trouwens ook de mening van eental bufallo supporters.
Trouwens andersom zal het ook wel gebeuren of al gebeurd zijn want net als myn collega bufallo supporter die aan een 5tal vrienden tickets leverde in een Gents vak, weet ik ook dat het andersom ook gebeurt, waarschijnlijk komt dan dan wel terug in balans.
Allez die pint zal wel eens passen ... kzou je trouwens toch herkennen moest ik je tegenkomen op de heyzel -)
Ge zult mij wel zien achter de discobar van Buffalo Town aan het atomium :D
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

vroem

Bericht door vroem » zo 27 apr 2008 21:09

Als er zo'n dommekloten van een anderlecht supporters tussen ons staan en ze staan ne stap van mij en ze verraden zich of ze denken dat wij doetjes zijn;mijn mate zijn op de hoogte;der zal gekletst worden dan.
Dus als er daar durven anderlecht scanderen of wat dan ook zullen ze wel zien waar de lamp brand.

El Belga

Bericht door El Belga » zo 27 apr 2008 23:16

:sleep: :sleep: :sleep: Nie over zeveren hier, gewoon doen...
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 28 apr 2008 9:18

Neon schreef:
Ge zult mij wel zien achter de discobar van Buffalo Town aan het atomium :D

ah nee want tis ene van de paarse smurfen ......
Tjapt tem !

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 12:34

El Belga schreef::sleep: :sleep: :sleep: Nie over zeveren hier, gewoon doen...
Wees daar maar zeker van dat het zo zal zijn ook.

Ljubojaja

Bericht door Ljubojaja » ma 28 apr 2008 14:06

Het is ergens wel logisch dat Gent vakken vol Rsca fans zullen zitten als je weet dat je zonder abo op RSCA haast geen enkele kans maakt op een ticket voor de bekerfinale (1 ticket per abo) terwijl ze in Gent als het ware met de tickets smijten (4 tickets, per identiteitskaart dan nog zodat er RSCA fans zijn die zelfs per 50 tickets zijn komen halen).

Wel normaal in zo'n wedstrijden van een topclub vs een kleinere club.

verscheure

Bericht door verscheure » ma 28 apr 2008 14:08

zijde hier nu weer met dezelfde zever
MATTHIEU VERSCHUERE -> BUFFALO FOREVER

Makaveli

Bericht door Makaveli » ma 28 apr 2008 14:09

Ljubojaja schreef:Het is ergens wel logisch dat Gent vakken vol Rsca fans zullen zitten als je weet dat je zonder abo op RSCA haast geen enkele kans maakt op een ticket voor de bekerfinale (1 ticket per abo) terwijl ze in Gent als het ware met de tickets smijten (4 tickets, per identiteitskaart dan nog zodat er RSCA fans zijn die zelfs per 50 tickets zijn komen halen).

hehe heel subtiel alweer in herhaling gevallen ...

da die mauve successo's (anders moeten ze maar abo hebben) maar uit ons vakken wegblijven ... problemen gaan er zijn
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 28 apr 2008 14:40

Ljubojaja schreef:Het is ergens wel logisch dat Gent vakken vol Rsca fans zullen zitten als je weet dat je zonder abo op RSCA haast geen enkele kans maakt op een ticket voor de bekerfinale (1 ticket per abo) terwijl ze in Gent als het ware met de tickets smijten (4 tickets, per identiteitskaart dan nog zodat er RSCA fans zijn die zelfs per 50 tickets zijn komen halen).

We zullen eens zien hoe het met die zogenaamde topfans zit. Zitten en zwijgen, ik geef het u op een briefke. Smoel toe in hun eigen stad.

nsi

Bericht door nsi » ma 28 apr 2008 14:47

Ljubudinsgkejaja, zondag 18 mei wordt het NEE NEE vr u ;)

Simo

Bericht door Simo » ma 28 apr 2008 15:32

Beetje triestige reeds lang achterhaalde argumenten...
Gent: 20 000 - Anderlecht: 8000

Het is zelfs een beetje zielig aan het worden... Maar toch straf dat je blijft volhouden! Proficiat!

top68

Bericht door top68 » ma 28 apr 2008 15:41

vol? :lol: :lol: wat een onzin.
Allez Gantwoaze!

samsonov

Bericht door samsonov » ma 28 apr 2008 16:18

Hij meent het zelf niet eens weetwel. Gewoon even stoken zegt hij...

We zullen wel zien hoeveel er tussen ons komen te zitten. En veel tijd denk ik niet dat we zullen nodig hebben om ze te tellen.

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 28 apr 2008 16:25

Ljubojaja, zwaai een keer na mij als je in Gentse vak zit ! :)
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

VoRtX

Bericht door VoRtX » ma 28 apr 2008 16:28

Ik ga één RSCA-salonsupporter (ge kent dat: van die gasten die af en toe eens weten wat ze gedaan hebben in 't weekend) meenemen op de bus. Als we verliezen, slaan we hem af met 25 en als we winnen is hij de pispaal of binden we hem in zijne blote op 't dak :D.

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 28 apr 2008 16:29

VoRtX schreef:Ik ga één RSCA-salonsupporter (ge kent dat: van die gasten die af en toe eens weten wat ze gedaan hebben in 't weekend) meenemen op de bus. Als we verliezen, slaan we hem af met 25 en als we winnen is hij de pispaal of binden we hem in zijne blote op 't dak :D.
Ik doe mee ! :evil:
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

Livn
Contacteer:

Bericht door Livn » ma 28 apr 2008 16:31

in zijn bloten me zijn gat op den trekhaak terug naar Gent..
Bibiere ad infinitum

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 28 apr 2008 17:12

kom u eens bewijzen hé.
Btw, als ge nog zo 1 keer zever komt verkopen moogde van mij hier vertrekken.

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » ma 28 apr 2008 17:17

heeft die nu nog nie genog zo zever verkocht?
Raus damit.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 28 apr 2008 17:19

ben nogal een toelaatbare mod, die normaal het goede voorbeeld moet geven :p

Svenne

Bericht door Svenne » ma 28 apr 2008 17:21

Rebeltje schreef:ben nogal een toelaatbare mod, die normaal het goede voorbeeld moet geven :p
dank u voor het vermelden :p
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 28 apr 2008 18:03

Daarom dat morgen(dinsdag 29 April) de vrije verkoop reeds start voor iedereen... :lol:
Een bende omhooggescheten strandjanetten zijn jullie...achja,er zijn al 9000 tickets verkocht aan nekken met een abo.
Verander eens deze topic in..."Buffalo's tussen de RSCA-fans".
Ik ken er al 3 die samen morgen naar Anderlecht rijden achter een ticket en ja het zijn Gentsups. :p
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 18:23

VoRtX schreef:Ik ga één RSCA-salonsupporter (ge kent dat: van die gasten die af en toe eens weten wat ze gedaan hebben in 't weekend) meenemen op de bus. Als we verliezen, slaan we hem af met 25 en als we winnen is hij de pispaal of binden we hem in zijne blote op 't dak :D.
Over mijn doodlijk ik beetje anderlecht supporter zou gaan meenemen in gent vakken,maat of geene maat,die kan mijn dinges kussen zenne.

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 28 apr 2008 19:04

Kijk, onderschrift (waar ik achter sta!) of niet.
Maar behalve dat laatse onontbeerlijk Nek-doodddoenertje, zegt hij niks dat onwaar is.

Spijtig dat ik het in dit geval moet toegeven, maar nog een reden dat pleit in 't voordeel van mijn abo's-voorrang/voordelenplan... :D

De abo's van Gent hadden ongetwijfeld op 10 werkdagen aan dezelfde voorwaarden (id per x-aantal kaarten) ook een afschrikwekkend aantal kaarten verkocht!!

:bluewhite:
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

lauwe

Bericht door lauwe » ma 28 apr 2008 19:28

Er zal idd een aantal anderlecht-sups in gent vakken zitten.
Kzit zelf in vak G (tribune 2) 2 kaarten gekocht van anderlecht-sup, die hun supportersclub is naar gent gereden...
wat zullen ze doen?? als er pakt 90 in 1 vak zitten, in zo'n vak kan 1000 man.

zitten en zwijgen dus --> as usual. het bioscooppubliek

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 28 apr 2008 19:31

lauwe schreef:Er zal idd een aantal anderlecht-sups in gent vakken zitten.
Kzit zelf in vak G (tribune 2) 2 kaarten gekocht van anderlecht-sup, die hun supportersclub is naar gent gereden...
wat zullen ze doen?? als er pakt 90 in 1 vak zitten, in zo'n vak kan 1000 man.

zitten en zwijgen dus --> as usual. het bioscooppubliek
Zitten en zwijgen, he? Liefst.

Maar nie liever op zijn minst wat Gent-sympathisanten gehad?
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Aarst
Contacteer:

Bericht door Aarst » ma 28 apr 2008 19:36

Maltezerleeuwtje schreef:

Daarom dat morgen(dinsdag 29 April) de vrije verkoop reeds start voor iedereen... :lol:
Een bende omhooggescheten strandjanetten zijn jullie...achja,er zijn al 9000 tickets verkocht aan nekken met een abo.
Verander eens deze topic in..."Buffalo's tussen de RSCA-fans".
Ik ken er al 3 die samen morgen naar Anderlecht rijden achter een ticket en ja het zijn Gentsups. :p
Ik ken nog een 15-tal supporters uit naaste omgeving die zouden willen gaan en via foute inschrijving bij bus nog tickets zoeken. We zouden naar Brussel rijden om tickets , helaas tussen de nekken dan , maar zouden er nog zijn nu ?
There is only ONE Geri Cipi.

Gesloten