Ik ga helemaal niet op in de kuddegeest...
Ik stel gewoon vast dat rscafans zonder abbo geen voorrang hebben om tickets te kopen dus dan kopen ze maar kaarten in onze vakken...
Waar ligt de fout dan:
* Het Gentse Secretariaat dat ter goeder trouw handelt
* De rsca fans die kaarten kopen voor een vak waar ze niets te zoeken hebben,en waar ze zelf ook van bewust zijn dat ze er niets te zoeken hebben...
Meestal moei ik mij,door mijn professionele bezigheden, niet met zulke discussie's maar de "Brusselse" arrogantie steek echt wel mijn ogen uit...
En zaken mengen? Het moet nu toevallig zijn dat ik u hier tegenkom op ons forum en van dj tot (ex) dj is het nu eenmaal makkelijker spreken dacht ik.
Ik ben echt iemand die zich geen zak aantrekt voor welke ploeg iemand is:Dat er tijdens een gewone wedstrijd een fan van een andere ploeg naast mij zit dat laat me koud aangezien voetbal voor mij een ontspanning is.
Ik doe niet liever dan met andere sups een "klapke" te doen en een pint te drinken over de match. Maar voor een wedstrijd waar wij zowiezo ook teweinig tickets voor gaan hebben ligt dat uiteraard anders...En of jullie nu 100 miljoen supporters hebben of "13.000" zoals jij beweert van ons dat maakt geen zak uit: Feit is dat elke ploeg 20.000 kaarten heeft gekregen...
Wat er bij mij niet ingaat is dat door JULLIE voorrang voor abbo's op kaarten JULLIE supporters kaarten komen halen in ons vakken en dan hebben JULLIE nog eens de pretentie om op ONS forum ONS met de vinger te wijzen terwijl WIJ eigenlijk gewoon doen wat er van ons verwacht wordt: Kaarten verkopen voor buffalo supporters...
Enfin Tom,
Moest je die pint willen drinken geef me dan gerust een PB...[/quote]
Hey Neon, ten eerste die pint is geen probleem

maar ik wil wel nog even onderstrepen dat ik NIET de bedoeling had om hier OP EEN ARROGANTE MANIER te zeggen dat die foute verkoop van sommige tickets aan jullie ticketdienst legt. Het is gewoon mijn mening dat het misschien wat beter kon of op een andere manier ... ik twijfel er ook niet aan de vvk ter goeder trouw is maar een korte voorrangsperiode voor abonnees had wel iets meer voorkomen. Dit was trouwens ook de mening van eental bufallo supporters.
Trouwens andersom zal het ook wel gebeuren of al gebeurd zijn want net als myn collega bufallo supporter die aan een 5tal vrienden tickets leverde in een Gents vak, weet ik ook dat het andersom ook gebeurt, waarschijnlijk komt dan dan wel terug in balans.
Nog één puntje met die 13000 bedoelde ik capaciteit en niet supporters.
Allez die pint zal wel eens passen ... kzou je trouwens toch herkennen moest ik je tegenkomen op de heyzel -)