RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » ma 28 apr 2008 19:46

zeker.

Livn
Contacteer:

Bericht door Livn » ma 28 apr 2008 19:46

Doen!!
Bibiere ad infinitum

Svenne

Bericht door Svenne » ma 28 apr 2008 19:48

Aarst schreef:
Maltezerleeuwtje schreef: Daarom dat morgen(dinsdag 29 April) de vrije verkoop reeds start voor iedereen... :lol:
Een bende omhooggescheten strandjanetten zijn jullie...achja,er zijn al 9000 tickets verkocht aan nekken met een abo.
Verander eens deze topic in..."Buffalo's tussen de RSCA-fans".
Ik ken er al 3 die samen morgen naar Anderlecht rijden achter een ticket en ja het zijn Gentsups. :p
Ik ken nog een 15-tal supporters uit naaste omgeving die zouden willen gaan en via foute inschrijving bij bus nog tickets zoeken. We zouden naar Brussel rijden om tickets , helaas tussen de nekken dan , maar zouden er nog zijn nu ?
tis altijd het proberen waard! normaal altijd wel nog tickets te verkrijgen door losse verkoop aan den heizel. Enige nadeel is dadde waarschijnlijk nie allemaal samen zult kunnen zitten.
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 28 apr 2008 20:09

Website van de nekken en dit bevestigd ook de info die ik gehad heb van de neksups op mijn werk....

Sporting Anderlecht neemt het in de finale van de Beker van België op tegen KAA Gent. De wedstrijd vindt plaats op zondag 18 mei 2008 om 16u30 in het Koning Boudewijnstadion. RSC Anderlecht kreeg 20.000 plaatsen ter beschikking. Tickets voor de finale kosten tussen 25, 35, 45 en 55 euro.
De voorrangsperiode voor abonnees van Paars-Wit loopt van woensdag 23 april tot en met maandag 28 april. De vrije verkoop start op dinsdag 29 april.

Er zijn geen speciale prijzen voor supporters onder de 16 jaar. Reservatie via telefoon of internet is niet mogelijk. Ook storten op rekening is voor deze match niet mogelijk. Tijdens de voorrangsperiode kan maar 1 ticket per abonnement worden aangekocht.

Geen stortingen op onze rekening 1 ticket per abonnement tijdens voorrangsperiode Vrije verkoop indien er tickets overblijven Openingsuren ticketing :

Woensdag 23/04 : 9u - 17u30
Donderdag 24/04 : 9u - 10u en 13u - 17u30
Vrijdag 25/04 : 9u - 17u30
Zaterdag 26/04 : 9u - 12u en 17u - 20u
Maandag 28/04 - Vrijdag 02/05 : 9u-17u30
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

lauwe

Bericht door lauwe » ma 28 apr 2008 20:13

Spursfan schreef:
lauwe schreef:Er zal idd een aantal anderlecht-sups in gent vakken zitten.
Kzit zelf in vak G (tribune 2) 2 kaarten gekocht van anderlecht-sup, die hun supportersclub is naar gent gereden...
wat zullen ze doen?? als er pakt 90 in 1 vak zitten, in zo'n vak kan 1000 man.

zitten en zwijgen dus --> as usual. het bioscooppubliek
Zitten en zwijgen, he? Liefst.

Maar nie liever op zijn minst wat Gent-sympathisanten gehad?
Natuurlijk, liefst van al moeten alle gent-vakken uit de bol gaan. Maar dat verwacht ik ook niet. tis wel te hopen natuurlijk :)
Maar je hebt gelijk, khad ook liever geen nekken gezien in de gent-vakken.

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » ma 28 apr 2008 20:42

Simo schreef:
Ljubojaja schreef:Het is ergens wel logisch dat Gent vakken vol Rsca fans zullen zitten als je weet dat je zonder abo op RSCA haast geen enkele kans maakt op een ticket voor de bekerfinale (1 ticket per abo) terwijl ze in Gent als het ware met de tickets smijten (4 tickets, per identiteitskaart dan nog zodat er RSCA fans zijn die zelfs per 50 tickets zijn komen halen).

Wel normaal in zo'n wedstrijden van een topclub vs een kleinere club.
Beetje triestige reeds lang achterhaalde argumenten...
Gent: 20 000 - Anderlecht: 8000

Het is zelfs een beetje zielig aan het worden... Maar toch straf dat je blijft volhouden! Proficiat!
Simo,

kwist niet dat ge op de ticketing dienst van RSCA werkte ... maar toch even het volgende:
vvk op Anderlecht is woensdag gestart met voorrang voor abonnees, donderdag was het begrafenis van de ere-voorzitter, vrijdag (tribune3 uitverkocht op uitz. van enkele duurdere plaatsen) en zaterdag terug open en vandaag was het de laatste dag voor de abonnees. Vanavond was het echter de avond voor de supporterclubs ... wil je een balans opmaken kan je dat betermorgen doen op basis van 4 dagen voorverkoop, cijfers kan je toch op het forum van ons kunnen halen.

Jullie waren na jullie start op zondag op donderdagavond of vrijdagochtend uitverkocht, dus op een 5 (max 6) dagen, wat een mooie prestatie is maar uiteindelijk gaat het om de bekerwinst en niet om wie het eerst zijn tickets kwijt is.

Farao

Bericht door Farao » ma 28 apr 2008 21:07

Tom dé no schreef:
Simo schreef: Beetje triestige reeds lang achterhaalde argumenten...

Het is zelfs een beetje zielig aan het worden... Maar toch straf dat je blijft volhouden! Proficiat!
Simo,

kwist niet dat ge op de ticketing dienst van RSCA werkte ... maar toch even het volgende:
vvk op Anderlecht is woensdag gestart met voorrang voor abonnees, donderdag was het begrafenis van de ere-voorzitter, vrijdag (tribune3 uitverkocht op uitz. van enkele duurdere plaatsen) en zaterdag terug open en vandaag was het de laatste dag voor de abonnees. Vanavond was het echter de avond voor de supporterclubs ... wil je een balans opmaken kan je dat betermorgen doen op basis van 4 dagen voorverkoop, cijfers kan je toch op het forum van ons kunnen halen.

Jullie waren na jullie start op zondag op donderdagavond of vrijdagochtend uitverkocht, dus op een 5 (max 6) dagen, wat een mooie prestatie is maar uiteindelijk gaat het om de bekerwinst en niet om wie het eerst zijn tickets kwijt is.
Ze moeten toch iets hebben om over te pochen he... De kans dat ze beker winnen is al klein. Maar sfeer daar gaan ze zeker de beste in zijn :lol:
F. Camus: "Club Brugge? Ik wil naar een echte topclub, zoals Anderlecht."

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » ma 28 apr 2008 21:09

Farao schreef:
Tom dé no schreef: Simo,

Ze moeten toch iets hebben om over te pochen he... De kans dat ze beker winnen is al klein. Maar sfeer daar gaan ze zeker de beste in zijn :lol:
:lol:

:D :clap:

Come on blue-white, come on blue-white

Svenne

Bericht door Svenne » ma 28 apr 2008 21:09

wa is nu de meerwaarde van zo ne pipo op ons forum? djeezes wat een arogantie :roll:

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » ma 28 apr 2008 21:15

Svenne schreef:wa is nu de meerwaarde van zo ne pipo op ons forum? djeezes wat een arogantie :roll:
kweet niet waar jij die arrogantie haalt ... zoals ik hier overal lees is jullie bekerwinst al een feit...
het is gewoon een reactie op een post ... nu ja als een niet-AA Gent supp. hier niks mag posten, dan is het best dat je dit forum enkel voor jullie alleen houdt.
Als dit je analyse is ... tja dit zegt meer over jou dan over mij.

Svenne

Bericht door Svenne » ma 28 apr 2008 21:17

Tom dé no schreef:
Svenne schreef:wa is nu de meerwaarde van zo ne pipo op ons forum? djeezes wat een arogantie :roll:
kweet niet waar jij die arrogantie haalt ... zoals ik hier overal lees is jullie bekerwinst al een feit...
het is gewoon een reactie op een post ... nu ja als een niet-AA Gent supp. hier niks mag posten, dan is het best dat je dit forum enkel voor jullie alleen houdt.
ik heb het over de post van farao! kunde nog meer uit de hoogte doen met zo posts? beetje realistisch blijven hé

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » ma 28 apr 2008 21:17

Farao schreef:
Tom dé no schreef: Simo,

Pochen ... waar ben ik dat aan het doen? zalig de simpelen van geest. Onze bijnaam is de nekken so what ... ik vraag me af of we die finale nog moeten spelen ... jullie zijn zegezeker dat is hier duidelijk.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » ma 28 apr 2008 21:21

Jongen Farao is ook een RSCA fan eh.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 28 apr 2008 21:21

seg wurtel ge moet het niet draaien he
Diene kameelracer deed hier idd zwaar minachtend, nu ligt hij buiten :)
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

HSV

Bericht door HSV » ma 28 apr 2008 21:21

Tom dé no schreef:
Farao schreef: Ze moeten toch iets hebben om over te pochen he... De kans dat ze beker winnen is al klein. Maar sfeer daar gaan ze zeker de beste in zijn :lol:
Pochen ... waar ben ik dat aan het doen? zalig de simpelen van geest. Onze bijnaam is de nekken so what ... ik vraag me af of we die finale nog moeten spelen ... jullie zijn zegezeker dat is hier duidelijk.
Als jullie tegen de boeren jullie 'status' van echte topclub kunnen waarmaken niet nee. :)
ps ; ik ben helemaal niet zegezeker, dat be ik al 20 jaar niet meer trouwens.
Fighting terrorism since 1492

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » ma 28 apr 2008 21:24

BIEB schreef:seg wurtel ge moet het niet draaien he
dacht eerst da ge het tegen mij had

:D

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » ma 28 apr 2008 21:24

Svenne schreef:
Tom dé no schreef: kweet niet waar jij die arrogantie haalt ... zoals ik hier overal lees is jullie bekerwinst al een feit...
ik heb het over de post van farao! kunde nog meer uit de hoogte doen met zo posts? beetje realistisch blijven hé
myn excuses voor de verwarring

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 28 apr 2008 21:24

yes!
Farao en dienen anderen bos in.
Nu nog ljubolalatoestand en we kunnen weer normaal klappen over
uhm
aja
dus, anderlechtfans in ons vak ofwa? Hoe durven ze!!
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 28 apr 2008 21:25

Ewoutius schreef:
BIEB schreef:seg wurtel ge moet het niet draaien he
dacht eerst da ge het tegen mij had

:D
hehe :flower:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

A.

Bericht door A. » ma 28 apr 2008 21:33

bieb :thumb:

ze hebben ulder te voegen of anders met hun klieken en klakken buiten die nekken
west-vlaams is geen dialect maar een spraakgebrek

Simo

Bericht door Simo » ma 28 apr 2008 21:46

Tom dé no schreef:
Simo schreef: Beetje triestige reeds lang achterhaalde argumenten...

Simo,

Wat zitten al die nekken hier dan een hele topic vol te lullen over hoe zij te weinig plaatsen gingen hebben en wij te veel? Je zou beter eens de post lezen die ik quote, ipv enkel mijn reactie te beoordelen.

samsonov

Bericht door samsonov » ma 28 apr 2008 21:50

Tom dé no schreef:het is gewoon een reactie op een post ... nu ja als een niet-AA Gent supp. hier niks mag posten, dan is het best dat je dit forum enkel voor jullie alleen houdt.
Oink?
Tom dé no schreef:Pochen ... waar ben ik dat aan het doen? zalig de simpelen van geest. Onze bijnaam is de nekken so what ... ik vraag me af of we die finale nog moeten spelen ... jullie zijn zegezeker dat is hier duidelijk.
Oink2?

Zo kan ik jullie echt niet meer seriues nemen ze. Het wordt een beetje te triestig om den duur.

Ik heb ook eens op het forum van Anderlecht geweest en daar verschilt het niet veel van hier hoor. Eigenlijk niets maar kom...
Wij zijn zegezeker zeg jij? Kijk dan maar een vlug naar jullie forum waar jullie de kwekkers wel eens een lesje zullen leren...
En dan nog iets, wij waren allemaal fier dat het stadion uitverkocht was, het eerste wat we horen van een paar paarse randdebielen is dat er al veel van Anderlecht tussen de kwekkers gaan zitten. Tja wat verwacht je dan eigenlijk?

Welkom allemaal anderlechtsupporters, kom tussen ons zitten o almachtig anderlecht het mekka van het belgische voetbal...

Ja jongens komaaaaaaaaaaan. :roll:

Ik ben ervan overtuigd dat al de forummers hier op dit forum openstaan voor een gesprek, een gesprek zonder ook maar enige arrogantie en zonder uitdagend gedrag. Het is maar weinigen gegeven blijkbaar.

Man toch ik ben die mannekes allemaal beu...

Simo

Bericht door Simo » ma 28 apr 2008 21:53

typisch nekken, de grote man komen uithangen, de helden en de redding van het belgisch voetbal. Iedereen moet kruipen voor het machtig anderlecht en zijn fantastisch trouwe supporters.

Tot hun argumenten op zijn, dan gaan ze zielig doen en kruipen ze in de slachtofferrol..
Was hier weer een duidelijk voorbeeld.

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » ma 28 apr 2008 22:34

samsonov schreef:
Tom dé no schreef:het is gewoon een reactie op een post ... nu ja als een niet-AA Gent supp. hier niks mag posten, dan is het best dat je dit forum enkel voor jullie alleen houdt.
Oink?
Tom dé no schreef:Pochen ... waar ben ik dat aan het doen? zalig de simpelen van geest. Onze bijnaam is de nekken so what ... ik vraag me af of we die finale nog moeten spelen ... jullie zijn zegezeker dat is hier duidelijk.
Oink2?

Zo kan ik jullie echt niet meer seriues nemen ze. Het wordt een beetje te triestig om den duur.

Ik heb ook eens op het forum van Anderlecht geweest en daar verschilt het niet veel van hier hoor. Eigenlijk niets maar kom...
Wij zijn zegezeker zeg jij? Kijk dan maar een vlug naar jullie forum waar jullie de kwekkers wel eens een lesje zullen leren...
En dan nog iets, wij waren allemaal fier dat het stadion uitverkocht was, het eerste wat we horen van een paar paarse randdebielen is dat er al veel van Anderlecht tussen de kwekkers gaan zitten. Tja wat verwacht je dan eigenlijk?

Welkom allemaal anderlechtsupporters, kom tussen ons zitten o almachtig anderlecht het mekka van het belgische voetbal...

Ja jongens komaaaaaaaaaaan. :roll:

Ik ben ervan overtuigd dat al de forummers hier op dit forum openstaan voor een gesprek, een gesprek zonder ook maar enige arrogantie en zonder uitdagend gedrag. Het is maar weinigen gegeven blijkbaar.

Man toch ik ben die mannekes allemaal beu...
Gelieven misschien niet iederen over dezelfde kam te scheren. Ik denk dat ik een poging heb gedaan om gezond te discussieren maar blijkbaar valt alles hier onder de noemer arrogantie.
Tja met modder smijten is toch wel héél makkelijk ... jullie weten er alles van ... Tony Rombouts heeft het nog voorgedaan

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » ma 28 apr 2008 22:37

Ik heb den indruk dat er ier wa last hebben van misinterpretatie...

Ik raad jullie aan de laatste twee pagina's te lezen wetende dat Farao en Ljubojaja RSCA"fans" zijn...

en vergeet niet, blijf altijd rustig :D

Tom dé no

Bericht door Tom dé no » ma 28 apr 2008 22:38

Simo schreef:typisch nekken, de grote man komen uithangen, de helden en de redding van het belgisch voetbal. Iedereen moet kruipen voor het machtig anderlecht en zijn fantastisch trouwe supporters.

Tot hun argumenten op zijn, dan gaan ze zielig doen en kruipen ze in de slachtofferrol..
frustratie ... Ook al lang geleden dat jullie een prijs gepakt hebben zekers? kan me hier beter ook arrogant opstellen om me te schikken in myn rol om het machtige Anderlecht te verdedigen.
Oh ja Simo, na de passage van de supp.clubs schieten er maar een 400 tal tickets meer over dus morgenvroeg opstaan voor de laatste ....

Anguloce

Bericht door Anguloce » ma 28 apr 2008 22:53

Tom dé no schreef:
Simo schreef:typisch nekken, de grote man komen uithangen, de helden en de redding van het belgisch voetbal. Iedereen moet kruipen voor het machtig anderlecht en zijn fantastisch trouwe supporters.

frustratie ... Ook al lang geleden dat jullie een prijs gepakt hebben zekers? kan me hier beter ook arrogant opstellen om me te schikken in myn rol om het machtige Anderlecht te verdedigen.
Oh ja Simo, na de passage van de supp.clubs schieten er maar een 400 tal tickets meer over dus morgenvroeg opstaan voor de laatste ....
Ooooh jeuj :clap: Nie vergeten "Buffalo Buffalo Kwek Kwek Kwek" in te oefenen hé voor de finale, dat is nog iets dat ons echt zo ongelooflijk diep raakt :cry:

Ins@ne²

A

Bericht door Ins@ne² » ma 28 apr 2008 23:28

Die supporters van Anderlecht moeten het dan maar zelf weten! Das net als in het hol van de leeuw te gaan kruipen! Wie Purper en wit draagt, zullen ofwel perto worden geslaan ofwel perto worden geslaan door de flikken! Dus albij al! Anderlecht !!! Bring it on Bring it Bring it on now !!!!

Buffalo Till I Die

---> Aan alle rsca-hoereuh! Gehebt niets te zoeken in ons vakken !!!!

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 28 apr 2008 23:33

Paars-wit dragen, daar moede al ne serieuze sukkelaar voor zijn. En dat zal wel niet gebeuren.
Ik denk eerder aan eikels die rechtspringen bij een goal van Anderlecht..
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 23:34

Farao en Ljubojaja anderlechtsupporters;beste kiekefritters,ik raad jullie aan dat als jullie in tribune 1 zitten vak B eens goed anderlecht anderlecht te roepen en gent kwekkwekkwek roepen,dan weet ik wie ik moet hebben :lol: :mad:

Gesloten