RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 14:57

Simo schreef:
Plopperke schreef: Toch niet. De fout ligt zowiezo bij jullie ticketing.
Wa voor een kalf zijt gij eigenlijk?

Als ik met een vergunning (in dit geval een identiteitskaart) een geweer koop, en morgen wat nekken ga neerknallen, wie is er dan in fout?

Ik, of de wapenwinkel?
wat een domme vergelijkingen zijn hier al de revue gepasseerd...

Tgaat er om dat er te weinig tickets beschikbaar zijn voor Rscasupporters,en dat die dus gaan zoeken naar alternatieve oplossingen.

Oh ja,zowel gij als de wetgever die het mogelijk maakt dat gij zomaar een geweer kunt kopen (de ticketing dus in dit geval) zouden in fout zijn.

Maar een fanatieke supporter die kost wat kost zijn favoriete ploeg wil gaan aanmoedigen en daarom tussen mensen die voor de andere ploeg supporteren zou gaan zitten (in uw gefrustreerde leefwereldje is dat compleet ondenkbaar blijkbaar,waarschijnlijk komt het schuim u nu al op uwen bek bij de gedachte alleen al) , vergelijken met een zieke geest die wat mensen zou willen afknallen ,dat slaat werkelijk op niets.

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » wo 30 apr 2008 15:02

Falcao schreef:
Simo schreef: Wa voor een kalf zijt gij eigenlijk?

Als ik met een vergunning (in dit geval een identiteitskaart) een geweer koop, en morgen wat nekken ga neerknallen, wie is er dan in fout?

Ik, of de wapenwinkel?
wat een domme vergelijkingen zijn hier al de revue gepasseerd...

Tgaat er om dat er te weinig tickets beschikbaar zijn voor Rscasupporters,en dat die dus gaan zoeken naar alternatieve oplossingen.

Oh ja,zowel gij als de wetgever die het mogelijk maakt dat gij zomaar een geweer kunt kopen (de ticketing dus in dit geval) zouden in fout zijn.

Maar een fanatieke supporter die kost wat kost zijn favoriete ploeg wil gaan aanmoedigen en daarom tussen mensen die voor de andere ploeg supporteren zou gaan zitten (in uw gefrustreerde leefwereldje is dat compleet ondenkbaar blijkbaar,waarschijnlijk komt het schuim u nu al op uwen bek bij de gedachte alleen al) , vergelijken met een zieke geest die wat mensen zou willen afknallen ,dat slaat werkelijk op niets.
Er zijn ook te weinig tickets beschikbaar voor Gentsupporters. Er zijn er nog 2000 aangevraagd.

Jij moet je houden aan de voetbalwet. Meer moet je niet doen.

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 15:03

Het is niet het wapen maar de persoon die de trekker overhaalt die in de fout is.
Je kan evengoed met wat anders iemand doden en dit terwijl het legaal is al gaat het maar om een simpele kurkentrekker of keukenmes ect....

Dus als men over wapens spreekt;tis dus niet het wapen maar degene die de trekker overhaalt die in de fout is.

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 15:06

vroem schreef:Het is niet het wapen maar de persoon die de trekker overhaalt die in de fout is.
Je kan evengoed met wat anders iemand doden en dit terwijl het legaal is al gaat het maar om een simpele kurkentrekker of keukenmes ect....

Dus als men over wapens spreekt;tis dus niet het wapen maar degene die de trekker overhaalt die in de fout is.
Blijft gij nu echt die ridiculiteit herhalen en durft gij echt een moord te vergelijken met het kopen van een ticket in het vak van de tegenstander. Wat voor prehistorische mensen zitten er hier toch.

Ohja,iemand met een geweer doden is iets vr de hand liggender dan met een kurkentrekker,maar gezien de prehistorische achtergrond van uw voorgaande post klinkt dat misschien voor u niet zo aannemelijk.
Laatst gewijzigd door Falcao op wo 30 apr 2008 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 15:08

Falcao schreef:
vroem schreef:Het is niet het wapen maar de persoon die de trekker overhaalt die in de fout is.

Blijft gij nu echt die ridiculiteit herhalen en durft gij echt een moord te vergelijken met het kopen van een ticket in het vak van de tegenstander. Wat voor prehistorische mensen zitten er hier toch.
ik vraag het mij ook af.

Its time to push the button( log out button)
thx
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 15:09

Falcao schreef:

Manneke,ik heb het alleen maar over dat wapen en den trekker overhalen.
Wat de rest betreft heb ik hier niet meteen zitten volgen.

Wat ik wel weet is dat het zielig is dat anderlecht supporters(zoals u of niet?) in vakken van gent gaan zitten,dit is echt triest man.
Nooit van mijn leven zal ik in vakken van anderlecht of brugge gaan zitten,over mijn doodlijk.

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 15:15

Proud Since 1898 schreef:
Falcao schreef: wat een domme vergelijkingen zijn hier al de revue gepasseerd...

Er zijn ook te weinig tickets beschikbaar voor Gentsupporters. Er zijn er nog 2000 aangevraagd.

Jij moet je houden aan de voetbalwet. Meer moet je niet doen.
Ja klopt, en de mensen in kwestie doen dat niet. Maar dat geeft nog niemand het recht marginaliteiten tov die mensen uit te halen. Als er iemand door het rood licht loopt geeft u dat als autobestuurder ook niet het recht die persoon zomaar omver te rijden .

samsonov

Bericht door samsonov » wo 30 apr 2008 15:18

Wij moeten u begrijpen maar gij doet zelf geen enkele moeite om ons te begrijpen...

Einde discussie dus.

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » wo 30 apr 2008 15:19

ok, get gelijk...

now GO !
krewl :love: #WAOF

Bienespe

Bericht door Bienespe » wo 30 apr 2008 15:20

Falcao schreef:Tgaat er om dat er te weinig tickets beschikbaar zijn voor Rscasupporters,en dat die dus gaan zoeken naar alternatieve oplossingen.
Kindje, er zijn eveneens te weinig tickets beschikbaar voor de Gent fans.
Welke alternatieven hebben zij? Ook geen dus.

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 15:21

Wil iemand topic titel veranderen in

"RSCA" Fans in Gentse Topics/

Dank

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 15:26

samsonov schreef:Wij moeten u begrijpen maar gij doet zelf geen enkele moeite om ons te begrijpen...

Einde discussie dus.
Idd.....

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 15:31

Bienespe schreef:
Falcao schreef:Tgaat er om dat er te weinig tickets beschikbaar zijn voor Rscasupporters,en dat die dus gaan zoeken naar alternatieve oplossingen.
Kindje, er zijn eveneens te weinig tickets beschikbaar voor de Gent fans.
Dat is dan eveneens de schuld van uw ticketingdienst als er nog echte gentfans geen tickets hebben . Want Gent heeft geen 20000 echte fans,dat weet gij evengoed als ik. Een hoop successo's dus mee naar Brussel dan,ten koste van de echte supporters? En laat die successos net het soort volk zijn dat jullie al heel jullie leven lang vervloeken. Wordt het geen tijd om daar eens een topic over te maken ( "duizenden successos in onze vakken!!!" ofzoiets ),ipv te zagen over dat verwaarloosbaar aantal Rscasupporters die in jullie vakken zouden zitten?

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 15:35

moatje zwijg keer

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 15:36

moatje zwijg keer

massjief

Bericht door massjief » wo 30 apr 2008 15:40

moatje zwijg keer
Team Hein mag er zijn & eet geen tonijn!

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 15:41

moatje zwijg keer

Lopez 78

Bericht door Lopez 78 » wo 30 apr 2008 15:41

Die gast heeft wel ergens gelijk hé..
De Gentse supporters die nu geen ticket hebben, hadden maar op zondagmorgen moeten gaan aanschuiven ipv te denken: pfft, tijd genoeg.

Het is meermaals op het forum, website en in de pers verschenen, dat de ticketverkoop voor de finale langs Gentse kant zeer goed vlotte !

samsonov

Bericht door samsonov » wo 30 apr 2008 15:42

Dit is het topic met de meeste pagina's. Dus beter allemoal zwijge...

massjief

Bericht door massjief » wo 30 apr 2008 15:43

samsonov schreef:Dit is het topic met de meeste pagina's. Dus beter allemoal zwijge...
moatje zwijg keer
Team Hein mag er zijn & eet geen tonijn!

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 15:43

ok dan

Gaat iemand deze topic sluiten?

Heeft echt van totaal geen belang meer.
We weten dat er héél mss 20 anderlechtsupporters bij ons komen zitten, we weten ook dat er al minstens evenveel van hier op het forum hen een lesje zal leren en weten ook dat het officieel is Falcao een homoseksuele relatie heeft met Ljubojaja. (Ik heb niks tegen homo's he, tis maar een ondervinding)

Groetjes en tzonneke schijt :D
Jammer van mijn paper

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 15:44

samsonov schreef:Wij moeten u begrijpen maar gij doet zelf geen enkele moeite om ons te begrijpen...

Einde discussie dus.
Wat zou ik dan moeten begrijpen?

Dat ge het ni wijs vindt dat Rscasupporters een Gentvak zouden proberen overnemen? Volledig akkoord.
Dat ge het ni wijs vindt dat er supporters van Rsca tickets vr jullie ECHTE fans zouden innemen? Volledig akkoord (al betwijfel ik het wel of het zo is,en ligt de fout daarvr vooral bij jullie ticketing die geen voorrang gaf)
Dat ge het ni wijs vindt dat er verspreid over jullie vakken wat anonieme Rscasupporters zullen zitten? Al veel minder akkoord. Mij zou het geen bal kunnen schelen dat er tussen duizenden rscasupporters wat gentsupporters zouden zitten (enfin,tzou mij zelf niet storen om gewoonweg in een gedeeld,bv neutraal,vak te zitten,maar das persoonlijk) , als die zich gewoon normaal gedragen (maw geen dom uitdagend gedrag,maar ik neem ook wel aan dat die rscasupporters dat niet gaan doen).

Aan marginale uitdagende praat dat de enkele rscasupporters zich maar eens kenbaar moeten maken om er dan (met 15?) op te trappen heb ik dus geen boodschap. Nu goed, ik weet ook wel dat dat grotendeels te catalogeren is onder wat stoerdoenerij op een forum,meestal door wat kinderen die niet eens hun bek zouden durven opendoen wanneer er effectief iemand voor hun neus staat, maar toch. Het komt zoals gezegd het imago van de normale aangename gentsupporter (zoals ik er irl genoeg ken) niet ten goede (tov mensen die er zo geen kennen)

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 15:46

Falcao schreef:
Bienespe schreef: Kindje, er zijn eveneens te weinig tickets beschikbaar voor de Gent fans.
Dat is dan eveneens de schuld van uw ticketingdienst als er nog echte gentfans geen tickets hebben . Want Gent heeft geen 20000 echte fans,dat weet gij evengoed als ik. Een hoop successo's dus mee naar Brussel dan,ten koste van de echte supporters? En laat die successos net het soort volk zijn dat jullie al heel jullie leven lang vervloeken. Wordt het geen tijd om daar eens een topic over te maken ( "duizenden successos in onze vakken!!!" ofzoiets ),ipv te zagen over dat verwaarloosbaar aantal Rscasupporters die in jullie vakken zouden zitten?
Hahahahaha,dit is eentje om in te kaderen.Successo's.
Als er 2 ploegen zijn waar het stampvol mee successio's zit is het bij uw ploegske anderlecht en cl brugge wel.
Op school wist je al genoeg en tis de dag van vandaag nog steeds niet anders dan vroeger;allemaal voor anderlecht en brugge maar ze gaan nooit gaan kijken oftewel dus voor anderlecht en brugge omdat ze weten deze zo goed als altijd in de top eindigen en zo dan de dikke nek kunnen gaan uithangen.

Successupporters zijn in eerste instantie supporters die bv jaren voor gent supporterden maar het dan slecht gaat en dan zijn overgestapt naar cl brugge.Dat zijn de ergste in hun soort en dan heb je die zoals velen die vooral bij jullie en die van brugge zitten die de grote jan uithangen maar zelden of nooit gaan kijken.

samsonov

Bericht door samsonov » wo 30 apr 2008 15:47

^^ Blablabla en nu zwijgen, pc'tje uit en in de zon gaan liggen of verderwerken. :flower:

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 15:50

vroem schreef:
Falcao schreef: Dat is dan eveneens de schuld van uw ticketingdienst als er nog echte gentfans geen tickets hebben . Want Gent heeft geen 20000 echte fans,dat weet gij evengoed als ik. Een hoop successo's dus mee naar Brussel dan,ten koste van de echte supporters? En laat die successos net het soort volk zijn dat jullie al heel jullie leven lang vervloeken. Wordt het geen tijd om daar eens een topic over te maken ( "duizenden successos in onze vakken!!!" ofzoiets ),ipv te zagen over dat verwaarloosbaar aantal Rscasupporters die in jullie vakken zouden zitten?
Hahahahaha,dit is eentje om in te kaderen.Successo's.
Als er 2 ploegen zijn waar het stampvol mee successio's zit is het bij uw ploegske anderlecht en cl brugge wel.
Op school wist je al genoeg en tis de dag van vandaag nog steeds niet anders dan vroeger;allemaal voor anderlecht en brugge maar ze gaan nooit gaan kijken oftewel dus voor anderlecht en brugge omdat ze weten deze zo goed als altijd in de top eindigen en zo dan de dikke nek kunnen gaan uithangen.

Successupporters zijn in eerste instantie supporters die bv jaren voor gent supporterden maar het dan slecht gaat en dan zijn overgestapt naar cl brugge.Dat zijn de ergste in hun soort en dan heb je die zoals velen die vooral bij jullie en die van brugge zitten die de grote jan uithangen maar zelden of nooit gaan kijken.
Voila,jaren anderlecht verwijten om successo s te hebben en als puntje bij paaltje komt blijkt ge zelf met een 10 000 tal successos naar het koning boudewijnstadion te moeten trekken ;) Erg eigenlijk,voor al die echte gentsupporters die daar gaan moeten naastzitten. Jaar en dag steunen ze hun ploeg in goede en vaak slechte tijden,en opt moment dat er eindelijk glorie te rapen valt zitten ze in een vak dat voor de helft gevuld is met mensen die ze nog nooit gezien hebben en puur op het succes afkomen. (als ze er al kunnen zitten natuurlijk,want mss werd hun ticket ingenomen door een successo)

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 15:56

Falcao schreef:

Einde discussie dus.
Wat zou ik dan moeten begrijpen?

Dat ge het ni wijs vindt dat Rscasupporters een Gentvak zouden proberen overnemen? Volledig akkoord.
Dat ge het ni wijs vindt dat er supporters van Rsca tickets vr jullie ECHTE fans zouden innemen? Volledig akkoord (al betwijfel ik het wel of het zo is,en ligt de fout daarvr vooral bij jullie ticketing die geen voorrang gaf)
Dat ge het ni wijs vindt dat er verspreid over jullie vakken wat anonieme Rscasupporters zullen zitten? Al veel minder akkoord. Mij zou het geen bal kunnen schelen dat er tussen duizenden rscasupporters wat gentsupporters zouden zitten (enfin,tzou mij zelf niet storen om gewoonweg in een gedeeld,bv neutraal,vak te zitten,maar das persoonlijk) , als die zich gewoon normaal gedragen (maw geen dom uitdagend gedrag,maar ik neem ook wel aan dat die rscasupporters dat niet gaan doen).

Aan marginale uitdagende praat dat de enkele rscasupporters zich maar eens kenbaar moeten maken om er dan (met 15?) op te trappen heb ik dus geen boodschap. Nu goed, ik weet ook wel dat dat grotendeels te catalogeren is onder wat stoerdoenerij op een forum,meestal door wat kinderen die niet eens hun bek zouden durven opendoen wanneer er effectief iemand voor hun neus staat, maar toch. Het komt zoals gezegd het imago van de normale aangename gentsupporter (zoals ik er irl genoeg ken) niet ten goede (tov mensen die er zo geen kennen)
Jij weet totaal niet waarover je het hebt.
Stoerdoenerij?
Moet je eens eerst aan de mensen vragen die mij al jaren kennen,vraag het hen best eerst eens,mss dat dan het verstand zege viert bij u?

Ik zeg het nog 1 keertje tribune 1 vak B en ik hoop echt als jij bij ons staat je een stap van mij staat en ik vraag het u zelfs als je de ballen hebt om eens luidop te gaan roepen van kwekkwek gent en nog wat andere dingen,doe het eens aub,make my day.

Ik hoop voor u of die dommekloten dat ze die van de harde kern niet rond hen hebben mochten ze wat durven zeggen,die zijn nog gekker dan mij en draaien voor niets hun hand om,trust me.

nsi

Bericht door nsi » wo 30 apr 2008 15:57

misses Falcoa, please get a life en ga kaka doen op het rsca forum waar :sleep:

Makaveli

Bericht door Makaveli » wo 30 apr 2008 15:59

slotje ... iedereen heeft zijn punt gemaakt ...
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

nsi

Bericht door nsi » wo 30 apr 2008 16:02

² ...

chuckie

Bericht door chuckie » wo 30 apr 2008 16:02

ik geef mijn ³
A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!

Gesloten