RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:04

Falcao schreef:
vroem schreef: Hahahahaha,dit is eentje om in te kaderen.Successo's.
Als er 2 ploegen zijn waar het stampvol mee successio's zit is het bij uw ploegske anderlecht en cl brugge wel.
Op school wist je al genoeg en tis de dag van vandaag nog steeds niet anders dan vroeger;allemaal voor anderlecht en brugge maar ze gaan nooit gaan kijken oftewel dus voor anderlecht en brugge omdat ze weten deze zo goed als altijd in de top eindigen en zo dan de dikke nek kunnen gaan uithangen.

Successupporters zijn in eerste instantie supporters die bv jaren voor gent supporterden maar het dan slecht gaat en dan zijn overgestapt naar cl brugge.Dat zijn de ergste in hun soort en dan heb je die zoals velen die vooral bij jullie en die van brugge zitten die de grote jan uithangen maar zelden of nooit gaan kijken.
Voila,jaren anderlecht verwijten om successo s te hebben en als puntje bij paaltje komt blijkt ge zelf met een 10 000 tal successos naar het koning boudewijnstadion te moeten trekken ;) Erg eigenlijk,voor al die echte gentsupporters die daar gaan moeten naastzitten. Jaar en dag steunen ze hun ploeg in goede en vaak slechte tijden,en opt moment dat er eindelijk glorie te rapen valt zitten ze in een vak dat voor de helft gevuld is met mensen die ze nog nooit gezien hebben en puur op het succes afkomen. (als ze er al kunnen zitten natuurlijk,want mss werd hun ticket ingenomen door een successo)
Je maakt alweer een fout,anderlecht supporters dan zo dom?
Er zijn door de jaren heen meer dan 4000 gent supporters overgegaan naar die boeren.Tegen anderlecht en brugge en nog aantal andere ploegen zit het stadion vol maar je vergeet dus dat er meer dan 4000 extra zouden moeten zitten maar deze bij die boerkes al jarenlang zitten.
Mocht dit zo niet zijn en stadion groot genoeg zijn dan zou gent altijd en zeker in topmatchen altijd minstens 14000-16000 man hebben.
Ik ken mensen die nu idd naar de finale gaan kijken maar die mensen geen tijd hebben om anders te gaan kijken.Niet iedereen zit er financieel evengoed in en sommige mensen hebben nu eenmaal andere dingen te doen.De persoon die met mij meegaat is gescheiden,heel wat miserie en leert iemand anders kennen,deze heeft ook al klein manne,is dus al helemaal niet evident om naar de voetbal te gaan.

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 16:06

vroem schreef:
Falcao schreef: Wat zou ik dan moeten begrijpen?

Dat ge het ni wijs vindt dat Rscasupporters een Gentvak zouden proberen overnemen? Volledig akkoord.
Dat ge het ni wijs vindt dat er supporters van Rsca tickets vr jullie ECHTE fans zouden innemen? Volledig akkoord (al betwijfel ik het wel of het zo is,en ligt de fout daarvr vooral bij jullie ticketing die geen voorrang gaf)
Dat ge het ni wijs vindt dat er verspreid over jullie vakken wat anonieme Rscasupporters zullen zitten? Al veel minder akkoord. Mij zou het geen bal kunnen schelen dat er tussen duizenden rscasupporters wat gentsupporters zouden zitten (enfin,tzou mij zelf niet storen om gewoonweg in een gedeeld,bv neutraal,vak te zitten,maar das persoonlijk) , als die zich gewoon normaal gedragen (maw geen dom uitdagend gedrag,maar ik neem ook wel aan dat die rscasupporters dat niet gaan doen).

Aan marginale uitdagende praat dat de enkele rscasupporters zich maar eens kenbaar moeten maken om er dan (met 15?) op te trappen heb ik dus geen boodschap. Nu goed, ik weet ook wel dat dat grotendeels te catalogeren is onder wat stoerdoenerij op een forum,meestal door wat kinderen die niet eens hun bek zouden durven opendoen wanneer er effectief iemand voor hun neus staat, maar toch. Het komt zoals gezegd het imago van de normale aangename gentsupporter (zoals ik er irl genoeg ken) niet ten goede (tov mensen die er zo geen kennen)
Jij weet totaal niet waarover je het hebt.
Stoerdoenerij?
Moet je eens eerst aan de mensen vragen die mij al jaren kennen,vraag het hen best eerst eens,mss dat dan het verstand zege viert bij u?

Ik zeg het nog 1 keertje tribune 1 vak B en ik hoop echt als jij bij ons staat je een stap van mij staat en ik vraag het u zelfs als je de ballen hebt om eens luidop te gaan roepen van kwekkwek gent en nog wat andere dingen,doe het eens aub,make my day.

Ik hoop voor u of die dommekloten dat ze die van de harde kern niet rond hen hebben mochten ze wat durven zeggen,die zijn nog gekker dan mij en draaien voor niets hun hand om,trust me.
Ge zijt weer op hol aant slaan,niemand spreekt hier over Rscafans die gentfans zouden gaan uitdagen,uw voorstel slaat dus op niets. Het stoere verhaalke was namelijk dat Gentfans rscasups zouden willen gaan opsporen omdat ze in hun vak zitten (of die zich nu gedragen of niet doet niets ter zake,het simpele feit dat ze voor rsca zijn was voldoende om er 'op te slaan').

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:07

Een slotje?
Neen,geen slotje maar die anderlecht fritters hier bannen,zo simpel is datte.
Een slotje omdat er hier zo'n paar domme kloons zitten?Das hen hun zin geven.

GEEN SLOTJE DUS AUB,BAN GEWOON DIE KLOONS.Zijn geen gent supporters,weg ermee.

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 16:11

vroem schreef:
Falcao schreef: Voila,jaren anderlecht verwijten om successo s te hebben en als puntje bij paaltje komt blijkt ge zelf met een 10 000 tal successos naar het koning boudewijnstadion te moeten trekken ;) Erg eigenlijk,voor al die echte gentsupporters die daar gaan moeten naastzitten. Jaar en dag steunen ze hun ploeg in goede en vaak slechte tijden,en opt moment dat er eindelijk glorie te rapen valt zitten ze in een vak dat voor de helft gevuld is met mensen die ze nog nooit gezien hebben en puur op het succes afkomen. (als ze er al kunnen zitten natuurlijk,want mss werd hun ticket ingenomen door een successo)
Je maakt alweer een fout,anderlecht supporters dan zo dom?
Er zijn door de jaren heen meer dan 4000 gent supporters overgegaan naar die boeren.Tegen anderlecht en brugge en nog aantal andere ploegen zit het stadion vol maar je vergeet dus dat er meer dan 4000 extra zouden moeten zitten maar deze bij die boerkes al jarenlang zitten.
Mocht dit zo niet zijn en stadion groot genoeg zijn dan zou gent altijd en zeker in topmatchen altijd minstens 14000-16000 man hebben.
Ik ken mensen die nu idd naar de finale gaan kijken maar die mensen geen tijd hebben om anders te gaan kijken.Niet iedereen zit er financieel evengoed in en sommige mensen hebben nu eenmaal andere dingen te doen.De persoon die met mij meegaat is gescheiden,heel wat miserie en leert iemand anders kennen,deze heeft ook al klein manne,is dus al helemaal niet evident om naar de voetbal te gaan.
Aha,zulke nuances,daar wacht ik nu al jaren op van vele gentsupporters als het over de 'successo's van Anderlecht gaat'.

En trouwens, Anderlecht en Brugge op éénzelfde lijn zetten wat betreft Successo s is zever. Anderlecht heeft altijd een herkenbare en aantrekkelijke huisstijl gehad ,Brugge nooit. Tis dus logisch dat er veel voetbalfanaten uit andere delen van het land tot Anderlecht werden aangetrokken,iets wat van Brugge niet kan gezegd worden (leg mij bv eens uit waarom iemand van Gent of Antwerpen voor Brugge zou beginnen supporteren,als het niet voor het succes is? Voor hun mooi voetbal en stijl zal het wel niet zijn).

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:19

grrmmbblll
Laatst gewijzigd door vroem op wo 30 apr 2008 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:23

Falcao schreef:
vroem schreef: Jij weet totaal niet waarover je het hebt.
Stoerdoenerij?
Moet je eens eerst aan de mensen vragen die mij al jaren kennen,vraag het hen best eerst eens,mss dat dan het verstand zege viert bij u?

Ik zeg het nog 1 keertje tribune 1 vak B en ik hoop echt als jij bij ons staat je een stap van mij staat en ik vraag het u zelfs als je de ballen hebt om eens luidop te gaan roepen van kwekkwek gent en nog wat andere dingen,doe het eens aub,make my day.

Ik hoop voor u of die dommekloten dat ze die van de harde kern niet rond hen hebben mochten ze wat durven zeggen,die zijn nog gekker dan mij en draaien voor niets hun hand om,trust me.
Ge zijt weer op hol aant slaan,niemand spreekt hier over Rscafans die gentfans zouden gaan uitdagen,uw voorstel slaat dus op niets. Het stoere verhaalke was namelijk dat Gentfans rscasups zouden willen gaan opsporen omdat ze in hun vak zitten (of die zich nu gedragen of niet doet niets ter zake,het simpele feit dat ze voor rsca zijn was voldoende om er 'op te slaan').
Je bent aan het afwijken snotneus.
Ik heb gezegd;als deze hun bek durven opentrekken zal ik mij roeren.
Als er niets gebeurt zal ik nooit wat doen.
Ik zal ook nooit zelf beginnen of beginnen uitdagen zelfs al komen we anderlecht fans tegen met de wagen naar brussel.Ik zal allesins geen avances maken,ik ben niet iemand die zonder reden zomaar wat ruzie ga gaan zoeken.Maar er zijn grenzen en er zijn een aantal zaken die ik totaal niet afkan en dan zit het er hem tegen.
Wat andere supporters zeggen is mijn zaak niet.

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:23

gggrrrmbbbblllll,site gaat niet vooruit en 3maal zelfde gepost.
Laatst gewijzigd door vroem op wo 30 apr 2008 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Falcao

Bericht door Falcao » wo 30 apr 2008 16:25

vroem schreef:
Falcao schreef: Ge zijt weer op hol aant slaan,niemand spreekt hier over Rscafans die gentfans zouden gaan uitdagen,uw voorstel slaat dus op niets. Het stoere verhaalke was namelijk dat Gentfans rscasups zouden willen gaan opsporen omdat ze in hun vak zitten (of die zich nu gedragen of niet doet niets ter zake,het simpele feit dat ze voor rsca zijn was voldoende om er 'op te slaan').
Je bent aan het afwijken snotneus.
Ik heb gezegd;als deze hun bek durven opentrekken zal ik mij roeren.
Als er niets gebeurt zal ik nooit wat doen.
Ik zal ook nooit zelf beginnen of beginnen uitdagen zelfs al komen we anderlecht fans tegen met de wagen naar brussel.Ik zal allesins geen avances maken,ik ben niet iemand die zonder reden zomaar wat ruzie ga gaan zoeken.Maar er zijn grenzen en er zijn een aantal zaken die ik totaal niet afkan en dan zit het er hem tegen.
Wat andere supporters zeggen is mijn zaak niet.
Mijn reactie is één op de topic,ni op u specifiek,ge hoeft u niet zo belangrijk of geviseerd te voelen.

En oh ja,'snotneus'? Afgaande op ons gesprek dacht ik da ik zo n 10 jaar ouder ben dan u. Nu goed,ik ga het hierbij laten en deze peutertuin (waar zelf rscasupporters met grote aagentsympathie ni in staat worden gesteld om deftig te discussieren -> dus mss ideetje : simpelweg enkel nog Gentfans toelaten) weer een tijdje laten voor wat het was. Salut

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:37

En oh ja,'snotneus'? Afgaande op ons gesprek dacht ik da ik zo n 10 jaar ouder ben dan u. Nu goed,ik ga het hierbij laten en deze peutertuin (waar zelf rscasupporters met grote aagentsympathie ni in staat worden gesteld om deftig te discussieren -> dus mss ideetje : simpelweg enkel nog Gentfans toelaten) weer een tijdje laten voor wat het was. Salut[/quote]

Jij 40 jaar oud,laat mij niet lachen man.
Nu nog beter;anderlecht supporters met gent sympathie?Hell no,ik moet geen sympathie van niemand niet en zeker al niet van dikkenekken laat staan van boeren.

Idd,bij mij was je allang gebannen met uw gezeik hier.

S.

Bericht door S. » wo 30 apr 2008 16:42

zeg euhm, vraagt anders mekaars msn adres he...

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:43

S. schreef:zeg euhm, vraagt anders mekaars msn adres he...
Neen man,hoe slim is het om hier kiekefritters toe te laten?
Bij mij zouden ze allang gevlogen zijn.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » wo 30 apr 2008 16:44

Tis ier anders wel gezellig toch?

:D

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » wo 30 apr 2008 16:47

:D :lol:

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 16:47

Ewoutius schreef:Tis ier anders wel gezellig toch?

Gezellig?
Ik sta op ontploffen man.Kzou dienen kloon allang ne pets hebben gegeven.
Dit is hier een gent forum en geen kieke forum. 8)

SiebeK

Bericht door SiebeK » wo 30 apr 2008 16:56

Bleu-WhiTe schreef:
:D :lol:
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

buffie

Bericht door buffie » wo 30 apr 2008 17:21

weet je wat ik raar vind. Dat het verschikkellijk saai moet zijn op het forum van anderlecht. Wegens daar schrijft 1 iemand dat hij 60 kaarten heeft gekocht in Gent en daar nog wat anderlecht supporters heeft gezien. Volgens hem. Daar hebben godacharme 20 mensen op gereageerd. Waarvan niemand gezegd heeft dat hij op deze manier ook aan kaarten is geraakt. Hier meer dan 600 reactie's waarvan 300 van zogezegde anderlechtsupporters waarvan de meeste waarschijnlijk nog samen met papa naar de voetbal gaan. Het wordt inderdaad om hier de boel te sluiten. Al de kaarten zijn verkocht. Als er nekken in onze vakken zitten, dan ik dat een probleem voor op 18 mei en de mannen van de wacht die ze dan normaal en ik zeg normaal ze uit de tribune moeten halen omdat dit aanzetten is tot....
en nu ga ik verder slapen :sleep: :sleep:

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » wo 30 apr 2008 17:39

Het is altijd gemakkelijker op een ander forum om te komen stoefen.
Buffalo Forever!

Drewie

Bericht door Drewie » wo 30 apr 2008 18:16

een niet nader genoemde sponsor van anderlecht heeft het evenwicht herstelt, afdeling oost vlaanderen kreeg 150 tickets voor hun clienten. Afdelingschef is die hard buffalo en zorgde dat het overgrote deel aan tickets richting buffalo sups/sympathisanten gingen.

Spursfan

Bericht door Spursfan » wo 30 apr 2008 18:18

Drewie schreef:een niet nader genoemde sponsor van anderlecht heeft het evenwicht herstelt, afdeling oost vlaanderen kreeg 150 tickets voor hun clienten. Afdelingschef is die hard buffalo en zorgde dat het overgrote deel aan tickets richting buffalo sups/sympathisanten gingen.
Fortis. Wat kunnen wij voor u doen?
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

ichmwa

Bericht door ichmwa » wo 30 apr 2008 18:18

tja, en dat mag dan wel?
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Grim

Bericht door Grim » wo 30 apr 2008 18:29

Ja
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Spursfan

Bericht door Spursfan » wo 30 apr 2008 18:39

In dit geval zéér zeker! Maar zeker van dat er bij Dexia (bv!) op dezelfde manier geen afvloeien naar in sé anti-Neksupporters? Hoeveel bedrijven hebben geen tickets opgekocht? ... Iemand?
En wat ivm e-bay en individuele op- en verkopers in 't algemeen?

Denk er eens over na: voor alerte goudzoekers was er wel wat te rapen vorige week; qua investering kon het wel tellen. Een aantal id's, wat cash, en 't was gefikst. En dat is blijkbaar gebeurd :(

Als ik zie hoezeer ze op de LM-tickets topic tekeergaan, kan ik alleen vaststellen dat we verrast zijn door de snelle verkoop. Spijtig, maar 'k geloof nooit dat zelfs de 10.000 thuis bij toppers àllen een ticket hebben...
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 18:48

samsonov

Bericht door samsonov » wo 30 apr 2008 18:50

Probeer nog eens anders.

Edit: Proficiat het is u gelukt. :clap:

Wel een onnozele post als je het mij vraagt.

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 18:57

samsonov schreef:Probeer nog eens anders.

Edit: Proficiat het is u gelukt. :clap:

Wel een onnozele post als je het mij vraagt.
Als je idd het grappige er niet van inziet is het idd onnozel maarja,ik ben mss wel zo'n geflipte. :eek:

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » wo 30 apr 2008 19:08

Man,wat een hoop gezeik hier van de nekken...Mod's sluit nu alstublief die topic of ban die eikels...dit is totaal geen reclame voor het forum op zich...laat men ons bezighouden met al de rest rond de beker en niet met Anderlechtshit,die is een GENT-forum waar het in deze bekerrubriek enkel over Gent dient te gaan.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

vroem

Bericht door vroem » wo 30 apr 2008 19:10

Maltezerleeuwtje schreef:Man,wat een hoop gezeik hier van de nekken...Mod's sluit nu alstublief die topic of ban die eikels...dit is totaal geen reclame voor het forum op zich...laat men ons bezighouden met al de rest rond de beker en niet met Anderlechtshit,die is een GENT-forum waar het in deze bekerrubriek enkel over Gent dient te gaan.
A,toch enen die hetzelfde denkt als mij.
Het enige wa ze moete doen is die van anderlecht weg houden,meer niet.

nicobier

Bericht door nicobier » wo 30 apr 2008 19:51

wat is de link naar het forum van anderlecht? :D

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » wo 30 apr 2008 20:34

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » wo 30 apr 2008 21:06

Altijd maar da gezever van die RSCA supporters hier. Krijg het er van! Kunnen jullie mods gewoon niet ff die eikels bannen?

Voor een deftig gesprek ok, maar om hier ff uit de hoogte te komen doen of dit forum verzieken ... kunnen ze maar beter ophoepelen. Meerwaarde aan dit forum brengen ze toch niet.

Gesloten