Ik moet nu toch is reageren, tot mijn grote spijt aan alle buffalo'. Je mag er vanuit gaan dat er min 3000 dikke purpere nekken in Gent vakken zullen zitten,maar beste vrienden wat dan nog??? Ons feest zullen ze niet verpestenbuffie schreef:weet je wat ik raar vind. Dat het verschikkellijk saai moet zijn op het forum van anderlecht. Wegens daar schrijft 1 iemand dat hij 60 kaarten heeft gekocht in Gent en daar nog wat anderlecht supporters heeft gezien. Volgens hem. Daar hebben godacharme 20 mensen op gereageerd. Waarvan niemand gezegd heeft dat hij op deze manier ook aan kaarten is geraakt. Hier meer dan 600 reactie's waarvan 300 van zogezegde anderlechtsupporters waarvan de meeste waarschijnlijk nog samen met papa naar de voetbal gaan. Het wordt inderdaad om hier de boel te sluiten. Al de kaarten zijn verkocht. Als er nekken in onze vakken zitten, dan ik dat een probleem voor op 18 mei en de mannen van de wacht die ze dan normaal en ik zeg normaal ze uit de tribune moeten halen omdat dit aanzetten is tot....
en nu ga ik verder slapen![]()
RSCA "Fans" in Gent vakken
BUFFALO FOREVER
Lol, hoop en al 200-300. Veel blabla dus voor niemandal.Swa1975 schreef:Ik moet nu toch is reageren, tot mijn grote spijt aan alle buffalo'. Je mag er vanuit gaan dat er min 3000 dikke purpere nekken in Gent vakken zullen zitten,maar beste vrienden wat dan nog??? Ons feest zullen ze niet verpestenbuffie schreef:weet je wat ik raar vind. Dat het verschikkellijk saai moet zijn op het forum van anderlecht. Wegens daar schrijft 1 iemand dat hij 60 kaarten heeft gekocht in Gent en daar nog wat anderlecht supporters heeft gezien. Volgens hem. Daar hebben godacharme 20 mensen op gereageerd. Waarvan niemand gezegd heeft dat hij op deze manier ook aan kaarten is geraakt. Hier meer dan 600 reactie's waarvan 300 van zogezegde anderlechtsupporters waarvan de meeste waarschijnlijk nog samen met papa naar de voetbal gaan. Het wordt inderdaad om hier de boel te sluiten. Al de kaarten zijn verkocht. Als er nekken in onze vakken zitten, dan ik dat een probleem voor op 18 mei en de mannen van de wacht die ze dan normaal en ik zeg normaal ze uit de tribune moeten halen omdat dit aanzetten is tot....
en nu ga ik verder slapen![]()
Allez Gantwoaze!
Waarvan al een 60tal van deze supportersclub in tribune 2.
http://www.purplepower.be/page.php?id=links
- Oilsjtevelde
Als dat waar is lopen volgende mensen gevaar:Bienespe schreef:Waarvan al een 60tal van deze supportersclub in tribune 2.
http://forum.purplepower.be/memberslist ... 420dbe6b09
Motherfuckers!

Bring it onLawson schreef:Als dat waar is lopen volgende mensen gevaar:Bienespe schreef:Waarvan al een 60tal van deze supportersclub in tribune 2.
http://forum.purplepower.be/memberslist ... 420dbe6b09
Motherfuckers!

- Maltezerleeuwtje
Gelijk er iemand met paars tussen die van Gent zal rondlopen,laat staan in het stadion zitten in de Gentse vakken...
Haalt nooit de binnenkant van het stadion...want reeds voor de wedstrijd zullen ze er uitgehaald worden zelfs al zijn ze zogezegd niet herkenbaar zonder hun mauve kleuren.

Haalt nooit de binnenkant van het stadion...want reeds voor de wedstrijd zullen ze er uitgehaald worden zelfs al zijn ze zogezegd niet herkenbaar zonder hun mauve kleuren.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
-
-
bekerfinale Anderlecht-A.A.Gent
Yow Gasten,
Vanavond hoorde ik tot mijn teleurstelling dat er ook anderlechtfans in de vakken voor Gent zullen zitten.Ik was nochtans zo fier(!)dat we met 20000 bufffalo's onze ploeg zouden aanmoedigen....Met hoeveel gaan we nu zijn gasten????Het word sowieso een onvergetelijke belevenis,maar al eens aan de veiligheid gedacht?Ik hoop dat we minstens met 15000 gaan zijn!Sorry,ik ben heel sportief ingesteld,maar anderlechtfans,die in Gent wonen en dusdanig in onze vakken gaan zitten,nee sorry,dat is het zoeken....
Greetz,
"Buffalo soldier"
Vanavond hoorde ik tot mijn teleurstelling dat er ook anderlechtfans in de vakken voor Gent zullen zitten.Ik was nochtans zo fier(!)dat we met 20000 bufffalo's onze ploeg zouden aanmoedigen....Met hoeveel gaan we nu zijn gasten????Het word sowieso een onvergetelijke belevenis,maar al eens aan de veiligheid gedacht?Ik hoop dat we minstens met 15000 gaan zijn!Sorry,ik ben heel sportief ingesteld,maar anderlechtfans,die in Gent wonen en dusdanig in onze vakken gaan zitten,nee sorry,dat is het zoeken....
Greetz,
"Buffalo soldier"
WILS = KING
- darthbuffalo
- Contacteer:
Re: bekerfinale Anderlecht-A.A.Gent
verleden jaar tijdens compititie match tegen anderlecht ook eens meegemaakt, een bendeke met gasten rond de twintig jaar oud en één ervan was duidelijk te zien dat hij een nek was (niet meezingen of supporteren enzo...)Staute Buffalo schreef:Yow Gasten,
Greetz,
"Buffalo soldier"
dat viel mij op en ik vroeg of hij voor anderlecht was, na veel aarzelen en twijfelen gaf hij toe (en zijn vrienden wie hij bij was - wel buffalo's- stonden al te grinniken)
zeg gewoon als je zo een ziet dat hij mee moet doen, met de gezangen etc.. of anders...
had 2 sjaals bij en hem zelf een in zijn handen gestoken om mee te wuiven
hij was niet echt content, maarja who cares
diene nek stond dan maar mee te zingen alsof zijn leven ervan afging, en iedereen rondom stond hem uit te lachen
DUS willen ze tussen buffalo's zitten, moeten ze er zich naar gedragen (meedoen met supporteren enzo...anders kunnen ze beschikken)
je moet maar eens zeggen dat je zal bekend maken dat hij voor de tegenpartij supportert, dan beginnen ze nog meer te flippen
denk dat hij nooit meer tussen de tegenpartij zal gaan zitten tijdens zo een match
Kans op spel is toch zeer groot dit jaar mijn gedacht ... Laat Anderlecht daar eens vlug 1-0 of 2-0 maken die gasten gaan stoïcijns blijven staan zeker yeah right ! En wij gaan braaf toekijken zeker ...
Als wij winnen zal alles ok zijn en zal er geen spel zijn.
Que sera, sera !

Als wij winnen zal alles ok zijn en zal er geen spel zijn.
Que sera, sera !

Team Hein # Team trust !!
-