RSCA "Fans" in Gent vakken
- Buffalo_Hool
-
- Maltezerleeuwtje
Akkoord Rebeltje...maar dat zijn er in ieder geval geen 500 hé.
Zoals eerder gezegd zullen er van Bruhhe ook tussen ons zitten,maar ook geen honderden en zelfs van Gba zullen er een paar tussen ons zitten en dat allemaal om tegen de nekken uit te halen.
Het interresseert me eigenlijk niet dat er daar mss 500 niet Bufallosups tussen ons zullen zitten.Ik ga gewoon naar daar om mijn ploeg te steunen en om te fuiven.

Zoals eerder gezegd zullen er van Bruhhe ook tussen ons zitten,maar ook geen honderden en zelfs van Gba zullen er een paar tussen ons zitten en dat allemaal om tegen de nekken uit te halen.
Het interresseert me eigenlijk niet dat er daar mss 500 niet Bufallosups tussen ons zullen zitten.Ik ga gewoon naar daar om mijn ploeg te steunen en om te fuiven.

*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
- matt_buffalo
² !Maltezerleeuwtje schreef:Akkoord Rebeltje...maar dat zijn er in ieder geval geen 500 hé.
Het interresseert me eigenlijk niet dat er daar mss 500 niet Bufallosups tussen ons zullen zitten.Ik ga gewoon naar daar om mijn ploeg te steunen en om te fuiven.![]()
- Buffalo1991
AMEN !!matt_buffalo schreef:² !Maltezerleeuwtje schreef:Akkoord Rebeltje...maar dat zijn er in ieder geval geen 500 hé.
Het interresseert me eigenlijk niet dat er daar mss 500 niet Bufallosups tussen ons zullen zitten.Ik ga gewoon naar daar om mijn ploeg te steunen en om te fuiven.![]()
KAA Gent & Chelsea FC!
- Proud Since 1898
- Buffalo_Hool
- BRUSSELSbuffalo
Hey gaste, maar wat een onzin hier allemaal. Mij interesseert het geen reet wie en wat en hoe waar zit...
Ik ga een hele dag achter mijn ploeg staan en hun naar de Cup schreeuwen en nadien fuiven op onze Piazza San Pietro tot ik strijk lig!
BASTA!
Ik ga een hele dag achter mijn ploeg staan en hun naar de Cup schreeuwen en nadien fuiven op onze Piazza San Pietro tot ik strijk lig!
BASTA!
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- buffalodiehard
- Contacteer:
4000 Genttickets verkocht aan Anderlecht!
Ik heb gisteren op Dender van Meerdere Buffalo's gehoord dat er 4000 Gent tickets aan Anderlecht zijn verkocht terwijl er meerdere duizenden Gent fans het spektakel moeten missen en van noodzaak naar het groot scherm op het Sint Pieters Plein moeten gaan kijken! Hoeveel Gentenaars worden er nu weer nie belazerd?
Nen echten Mérelbékeneire es nen Buffalooh!
http://nl.netlog.com/buffalodiehard
http://nl.netlog.com/buffalodiehard
- buffalogirl8
Re: 4000 Genttickets verkocht aan Anderlecht!
Jongen toch gebruikt ne keer uw verstand. Hebt ge u al eens afgevraagd hoe die "meedere Buffalo's" dat dan wel zouden weten? Die doen net het zelfde als al de rest: der nen slag in slaan. Er is niemand die daar enig zicht op heeft, zelfs het secretariaat niet, hoe zouden die "meerdere Buffalo's" het dan moeten weten.buffalodiehard schreef:Ik heb gisteren op Dender van Meerdere Buffalo's gehoord dat er 4000 Gent tickets aan Anderlecht zijn verkocht terwijl er meerdere duizenden Gent fans het spektakel moeten missen en van noodzaak naar het groot scherm op het Sint Pieters Plein moeten gaan kijken! Hoeveel Gentenaars worden er nu weer nie belazerd?
- Robbyrapido
wil iedereen hier keer ophouden met diene zever.
Precies of dat 4000 Anderlechtsupporters plezant gaan vinden om de finale te beleven tussen Gent-supporters.
Er mogen dan nog 4000 Anderlechtsupporters tussen ons zitten we maken met de 16000 resterende buffalo's meer lawaai als die van Anderlecht. Voilà.
Precies of dat 4000 Anderlechtsupporters plezant gaan vinden om de finale te beleven tussen Gent-supporters.
Er mogen dan nog 4000 Anderlechtsupporters tussen ons zitten we maken met de 16000 resterende buffalo's meer lawaai als die van Anderlecht. Voilà.