RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 12:04

superboksic schreef:
GENT RULEZ schreef:ik kan u niet meer dan gelijk geven.

en die flikken, tzijn lafaards he, maarja waarom word je anders flik
Wees maar blij dat de flikken er zijn
toch niet dankuwel
have fun

Peef
Contacteer:

Bericht door Peef » ma 19 mei 2008 12:50

GENT RULEZ schreef:
superboksic schreef: Wees maar blij dat de flikken er zijn
toch niet dankuwel
:lol:
potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.

superboksic

Bericht door superboksic » ma 19 mei 2008 12:52

GENT RULEZ schreef:
superboksic schreef: Wees maar blij dat de flikken er zijn
toch niet dankuwel
:lol: :roll:
Zal ik wel een verkoper met gestolen goederen gaan aangeven vorige week

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 19 mei 2008 13:01

Gisteren staan discusiëren met een treeze BoB'er...er werd op Sint-Pietersplein regelmatig Bengaals vuurwerk afgestoken...plots stuiven ze er met 5 BoB'ers naartoe naar iemand die een fakkel aanstak...ik zeg tegen die ene waarom is dit nodig...zegt hij "we volgen richtlijnen"...kzeg tegen hem "waar zaten uw richtlijnen in het nekkenvak op den Heizel?"..."ge zijt nen deb jong" waarop hij antwoord "wees maar braaf"...kzeg tegen hem " wat let er u nerd?"...hij ging dan effe bij zijn vriendjes een verslagske uitbrengen en met zijn hoofd zo knikkend richting ons,zo gelijk van die daar...we hebben grittend geglimlacht en eens gezwaaid naar het bendeke sullen.De flikken daaraantoe maar die BoB'ers daar heb ik serieus de pest aan,bende sullen en omhoog gescheten janetten die denken dat ze het al zijn. :mad:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » ma 19 mei 2008 13:03

Wat was er plots gebeurt op St-Pietersplein? Der stak daar iemand bengaals vuur af en plots kwam het tot een gevecht tussen supporters onderling waarop plots 3 BoB's op diene éne gast vlogen.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:04

superboksic schreef:
GENT RULEZ schreef: toch niet dankuwel
:lol: :roll:
ze pakken ze, en laten ze terug vrij

als ik op een blad moet schrijven wat er ook op dat gebied allemaal misloopt kom ik ni toe met dat 1e blad, en ik schrijf nochtans ni groot.

toch goe verdiend die mannen gisteren, een ritje op de moto en een dagje 'risicojob'.
have fun

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:06

Maltezerleeuwtje schreef:Gisteren staan discusiëren met een treeze BoB'er...er werd op Sint-Pietersplein regelmatig Bengaals vuurwerk afgestoken...plots stuiven ze er met 5 BoB'ers naartoe naar iemand die een fakkel aanstak...ik zeg tegen die ene waarom is dit nodig...zegt hij "we volgen richtlijnen"...kzeg tegen hem "waar zaten uw richtlijnen in het nekkenvak op den Heizel?"..."ge zijt nen deb jong" waarop hij antwoord "wees maar braaf"...kzeg tegen hem " wat let er u nerd?"...hij ging dan effe bij zijn vriendjes een verslagske uitbrengen en met zijn hoofd zo knikkend richting ons,zo gelijk van die daar...we hebben grittend geglimlacht en eens gezwaaid naar het bendeke sullen.De flikken daaraantoe maar die BoB'ers daar heb ik serieus de pest aan,bende sullen en omhoog gescheten janetten die denken dat ze het al zijn. :mad:
Amen.Tis echt triest,ik weet het.In gent mag je gewoonweg niets en als je dit vergelijkt met standard ofzo.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 19 mei 2008 13:07

Bleu-WhiTe schreef:Wat was er plots gebeurt op St-Pietersplein? Der stak daar iemand bengaals vuur af en plots kwam het tot een gevecht tussen supporters onderling waarop plots 3 BoB's op diene éne gast vlogen.
Dat was in die ene hoek daar op Sint-Pietersplein maar na het voorval waar ik van vertelde...
Ik stond op die moment frieten te bikken aan "De Gouden Saté"...eerste maal dat ik er frieten eet en man,wat een goede frieten en stoofvleessaus. :eek: :clap:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:08

das bij julien

wereldfaam, WERELDFAAM !

chance dat jempie er niet was of ze pakten u frieten af, smeten u op de grond en ge kreeg een stadionverbod voor de geur van uw stoverijsaus !
have fun

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » ma 19 mei 2008 13:09

Maltezerleeuwtje schreef:
Bleu-WhiTe schreef:Wat was er plots gebeurt op St-Pietersplein? Der stak daar iemand bengaals vuur af en plots kwam het tot een gevecht tussen supporters onderling waarop plots 3 BoB's op diene éne gast vlogen.
Dat was in die ene hoek daar op Sint-Pietersplein maar na het voorval waar ik van vertelde...
Ik stond op die moment frieten te bikken aan "De Gouden Saté"...eerste maal dat ik er frieten eet en man,wat een goede frieten en stoofvleessaus. :eek: :clap:
Gebt Julien zijn sateetses nog ni geproefd zeker? 8) mmm

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » ma 19 mei 2008 13:09

GENT RULEZ schreef:das bij julien

wereldfaam, WERELDFAAM !

chance dat jempie er niet was of ze pakten u frieten af, smeten u op de grond en ge kreeg een stadionverbod voor de geur van uw stoverijsaus !
:lol: :lol: :lol: :lol:

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:12

wereldfaam, WERELDFAAM !

:p
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:15

kzou beter opletten wat ik zeg, of ik kom opnieuw op de zwarte lijst te staan van de flikken en dan moet ik weer klacht gaan indienen bij comité P om mijn naam eraf te halen.
have fun

Grim

Bericht door Grim » ma 19 mei 2008 13:26

kvind zijn stoverijsaus ni te vreten, maar voor de rest veel respect voor Julien !
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 13:29

GENT RULEZ schreef:kzou beter opletten wat ik zeg, of ik kom opnieuw op de zwarte lijst te staan van de flikken en dan moet ik weer klacht gaan indienen bij comité P om mijn naam eraf te halen.
Diene tijd bij de nekken heeft u gene goe gedaan precies.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:31

welke nekken?
have fun

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 13:35

Wij hebben ook efkes een stokje proberen afsteken, nog geen 30 sec en de flikken stonden eral om ze over te nemen :D
7

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 13:55

Duidelijk, een beginnersfout.

't zijn de BICKY's die te zot zijn bij julien. 8)

roy

Bericht door roy » ma 19 mei 2008 14:25

BuffaloBen schreef:Wat was dat opstootje daar beneden in tribune 1 ?
ja na die 3 goal sprongen wat kerels recht...wij ook,der is ene die zeker wa last aan zijne neuze ga hebben ;) .en in het vak naast ons liepen ze naar beneden omdat ze daar ook al wat wafels kregen.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 14:30

hihi :) kben niet zo voor vechtpartijen maar nekken die door hun eigen domme schuld op hun doos krijgen vind ik wel grappig ja.
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 14:52

T2 Vak H was sik okeetjes van sfeer :thumb:
die nekken buiten de laatste 10 min totaal niet gehoord eigenlijk :sleep:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 14:54

Genteneir schreef:
Maltezerleeuwtje schreef: Dat was in die ene hoek daar op Sint-Pietersplein maar na het voorval waar ik van vertelde...
Duidelijk, een beginnersfout.

't zijn de BICKY's die te zot zijn bij julien. 8)
idd Bicky's zijn super ginder maar frietje met stoofvleessaus zijn der ook wel legendarisch!! kben es benieuwd of zijn 300 emmers frieten op zijn geraakt?
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

jempi

Bericht door jempi » ma 19 mei 2008 15:31

GENT RULEZ schreef:
superboksic schreef: :lol: :roll:
ze pakken ze, en laten ze terug vrij
als ik op een blad moet schrijven wat er ook op dat gebied allemaal misloopt kom ik ni toe met dat 1e blad, en ik schrijf nochtans ni groot.

toch goe verdiend die mannen gisteren, een ritje op de moto en een dagje 'risicojob'.
kerel moeste ook maar iets van verstand hebben dan wete dat da niet aan ons ligt!

jempi

Bericht door jempi » ma 19 mei 2008 15:33

wereldfaam, WERELDFAAM !

ja stel u voor...maja kmoet zeggen kheb wel nen interessante job alsde continu over men werk zit te zagen...werkloos gij?

jempi

Bericht door jempi » ma 19 mei 2008 15:35

GENT RULEZ schreef:kzou beter opletten wat ik zeg, of ik kom opnieuw op de zwarte lijst te staan van de flikken en dan moet ik weer klacht gaan indienen bij comité P om mijn naam eraf te halen.
oja want tijdens elke dienst hebk een zwarte lijst bij...wete gij zijt waarschijnlijk ook zo ne aap die stond te juichen als ze de ruiten van oceade aan het ingooien waren...

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 15:36

da is de flikken hun verdediging altijd:

daar kunnen wij ni aan doen.

al de onterechte stadionverboden, het slecht beheer van het flitsgeld,

allemaal zaken die de burger frustreren en waar flikken voor ons direct verantwoordelijk voor zijn door hun acties,

daar kunnen zij niet aan doen.

en kerel of moatje of welke term ge ook gebruikt om indruk te maken als ge de zoveelste burger doet stoppen omdat zijn fietslicht niet brandt, gelieve dit te houden voor als u aan het werk bent. Tenzij u aan het forummen bent tijdens uw diensturen ?

alhoewel de laatste keer dat ze mij tegenhielden en mij wat onder druk zetten, waren ze volgens mij ook niet van dienst. die flikken toch, zo overijverig.

maar toen ze hier in de straat bij twee winkeliers hun ramen ingooiden waren ze er niet. Maar daar kunnen ze ook ni aan doen wellicht !

ACAB
have fun

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 15:38

jempi schreef:
oja want tijdens elke dienst hebk een zwarte lijst bij...wete gij zijt waarschijnlijk ook zo ne aap die stond te juichen als ze de ruiten van oceade aan het ingooien waren...
en gij waart waarschijnlijk de eerste flik die naar boven stormde om die zwaar uitdagende en ballengrijpende kutmarokaantjes een boete te geven of een stadionverbod.

nee zeker.
have fun

superboksic

Bericht door superboksic » ma 19 mei 2008 15:41

GR, stop er keer mee aub
Dankuwel!

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 15:41

GENT RULEZ schreef:
jempi schreef: oja want tijdens elke dienst hebk een zwarte lijst bij...wete gij zijt waarschijnlijk ook zo ne aap die stond te juichen als ze de ruiten van oceade aan het ingooien waren...
en gij waart waarschijnlijk de eerste flik die naar boven stormde om die zwaar uitdagende en ballengrijpende kutmarokaantjes een boete te geven of een stadionverbod.

nee zeker.
kheb gezien wat er gebeurde, het was een Gentfan die een blik naar die gasten gooide, zonder enige aanleiding, die gasten zijn erna beginnen teruggooien, en tspel zat op de molen.
7

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:42

De flikken;tja,ze krijgen hun orders natuurlijk.
Maar tis een feit;waar ze de beste in zijn zijn mensen beboeten.
Op hun lui gat weggestoken staan flitsen om 2 u 's nachts,da kunnen ze goed.
Of de één alles toelaten zoals gister en de ander(gent supporters) alweer niets mogen doen of meteen geweld beginnen gebruiken.
Ik zeg het nog eens;op st-pietersplein stond er gewoon gent supporter die totaal niets misdeed en een duw kreeg van zo'n arrogante flik.Ze zoeken het in heel wat gevallen zelf.
En die domme dikkenek bob'ers zijn nog de ergste van allemaal.
Gister legde gewoon een echte gent supporter z'n hand rond termont,allemaal tot en met vriendelijk bedoeld en 5 bobbies die die gast gewoonweg zeer grof wegtrokken.Veiligheid oke maar tzijn wel eigen supporters e en der was echt geen enkele gent supporter die dienen mens wat misdaan heeft,echt triets en over de stewards,buiten enkelingen;bende zielepoten zijn het.Ik vraag mij af waarom sommigen steward zijn?
Ik zou zoiets nooit willen zijn.

Gesloten