RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 15:44

De stewards dat zijn de zielepoten, vuile ratten die de eigen supporters aangeven bij de bob'ers. ik schijt erop.
7

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 15:45

Pipoken schreef:
GENT RULEZ schreef: en gij waart waarschijnlijk de eerste flik die naar boven stormde om die zwaar uitdagende en ballengrijpende kutmarokaantjes een boete te geven of een stadionverbod.

nee zeker.
kheb gezien wat er gebeurde, het was een Gentfan die een blik naar die gasten gooide, zonder enige aanleiding, die gasten zijn erna beginnen teruggooien, en tspel zat op de molen.
zolang beide partijen even streng in de gaten worden gehouden is er mijns inziens geen probleem. Dat gasten die die ruiten kapotgooien straffen krijgen lijkt me logisch, maar evenzeer komt dit door het blijven uitdagen, ook van de veiligheidsman in dienst die ook naar zijn ballen greep.

geen nood, maat v mij heeft het op video van die veiligheidsman.

al te vaak echter, krijgen die van ons stadionverbod, om debiele redenen die veel onnozeler zijn dan een ruit kapotgooien.
Laatst gewijzigd door GENT RULEZ op ma 19 mei 2008 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
have fun

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » ma 19 mei 2008 15:46

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mauves Army: Een vereneging waar iedereen zichzelf kan zijn !
WILS = KING

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:46

Pipoken schreef:De stewards dat zijn de zielepoten, vuile ratten die de eigen supporters aangeven bij de bob'ers. ik schijt erop.
Gij niet alleen.Voor de minste onnozelheid zitten ze op hun paard met alle gevolgen vandien heel wat mensen die uiteindelijk niets of nauwelijks wat echt hebben misdaan een stadionverbod krijgen,tis echt triest.
Op een ander mogen ze altijd meer.Ze willen allemaal de sfeer zoals op standard maar dit kan je nooit evenaren omdat ze hier gewoonweg niets toelaten en meteen dreigen met ditte en datte.

irri.

Bericht door irri. » ma 19 mei 2008 15:47

hoeveel gratis kaarten hadden de BOB's wel gekregen?
volgens mij waren ze ontgoocheld dat ze zo weinig arrestaties te verrichten hadden gisteren:

na de match opweg naar de bussen: enkele gasten dollen wat met een agente in uniform (gewoon verbaal, maar totaal niet uitschelden ofzo) waarop plots iemand, volledig in buffalotenue, "ja, politie" brult en willekeurig 1 van die jongens hardhandig meesleurt.

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 15:47

Pipoken schreef:
GENT RULEZ schreef: en gij waart waarschijnlijk de eerste flik die naar boven stormde om die zwaar uitdagende en ballengrijpende kutmarokaantjes een boete te geven of een stadionverbod.

nee zeker.
kheb gezien wat er gebeurde, het was een Gentfan die een blik naar die gasten gooide, zonder enige aanleiding, die gasten zijn erna beginnen teruggooien, en tspel zat op de molen.
Terugsmijten? Door de ruit? :D
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 15:50

kluutzaksken schreef:
Pipoken schreef: kheb gezien wat er gebeurde, het was een Gentfan die een blik naar die gasten gooide, zonder enige aanleiding, die gasten zijn erna beginnen teruggooien, en tspel zat op de molen.
Terugsmijten? Door de ruit? :D
Aanleiding was een blik, die gasten zaten op het terras. de rest heb ik zelf niet gezien.
7

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 15:52

superboksic schreef:GR, stop er keer mee aub
Dankuwel!
Why? Hij heeft gelijk. Uiteraard zorgt de politie grotendeels voor positieve nuances in het straatbeeld. Gewoon niet genoeg. De flaters zijn toch ook niet op 1 hand te tellen. En geef toe, 't is gewoon hilarisch :D :
GENT RULEZ schreef: en kerel of moatje of welke term ge ook gebruikt om indruk te maken als ge de zoveelste burger doet stoppen omdat zijn fietslicht niet brandt,

matts

Bericht door matts » ma 19 mei 2008 15:54

Sorry maar de zieligste van al zijn toch sommige Gent supporters....

In de krant gelezen dat supporters van Gent een andere Gent supporter dat in een rolstoel zat zwaar hebben toegetakeld wegens een stom meningsverschil...ZIELIG

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 15:54

Pipoken schreef:
kluutzaksken schreef:Terugsmijten? Door de ruit? :D
Aanleiding was een blik, die gasten zaten op het terras. de rest heb ik zelf niet gezien.
Ah, volgens mij is er dan een tweede situatie in het spel, dacht dat GR refereerde naar het oceade incident.

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 15:55

matts schreef:Sorry maar de zieligste van al zijn toch sommige Gent supporters....

In de krant gelezen dat supporters van Gent een andere Gent supporter dat in een rolstoel zat zwaar hebben toegetakeld wegens een stom meningsverschil...ZIELIG
Kan ik moeilijk geloven :confused:

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:58

matts schreef:Sorry maar de zieligste van al zijn toch sommige Gent supporters....

Ik vraag zelden of nooit een bewijs voor iets maar deze wil ik eerst eens zelf zien of horen toch.
Kan mij ook moeilijk voorstellen dit gebeurt is maar het kan natuurlijk.
Tis allesins moeilijk te geloven.;).
Maar tja,de ene gaat makkelijker door het lint dan de andere en tja,als je door het lint gaat ben je compleet weg en besef je niet waarmee je bezig bent,ben dat helaas zelf ook al tegen gekomen.

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 16:00

kluutzaksken schreef:
Pipoken schreef: Aanleiding was een blik, die gasten zaten op het terras. de rest heb ik zelf niet gezien.
Ah, volgens mij is er dan een tweede situatie in het spel, dacht dat GR refereerde naar het oceade incident.
jup oceade.
7

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 16:01

in wa gazette stoa ta

matts

Bericht door matts » ma 19 mei 2008 16:04

Ben aan het zoeken waar dat precies stond...met al die sites ;)

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:04

litle bleu indian schreef:in wa gazette stoa ta
Ik las op anderlecht forum de persoon die dieje roelstolganger van gent heeft geslagen een valide man was en het om een meningsverschil ging,manman.

Ik zou dan al op zeer vele mensne hier moeten gaan kloppen en omgekeerd vanhetzelfde :D :)

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:05

Vanop anderlecht site gevonden;een rolstoelsupporter van KAA Gent werd in mekaar geslagen door een andere (valide) Gentsupporter in tribune A.
De arme stakker kreeg 5-6 rake klappen in het aangezicht en werd door de hulpdiensten afgevoerd en ter plekke verzorgd.
de aanrander werd aangehouden door de politie.

ik stond er net voor, de rolstoelgebruiker werd hard aangepakt na een stomme woordenwisseling tussen 2 gentsupporters.

how low can you go als je een rolstoelgebruiker in mekaar timmert (die dan nog eens de zelfde kleuren draagt)

Tjah,ik ben zelf ook wel tot veel in staat maar zoiets doe je toch niet?

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » ma 19 mei 2008 16:08

kluutzaksken schreef:
Pipoken schreef: Aanleiding was een blik, die gasten zaten op het terras. de rest heb ik zelf niet gezien.
Dat is dezelfde situatie, maar het begon vanuit het zwembad buiten in oceade.

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 16:08

vroem schreef:Vanop anderlecht site gevonden;een rolstoelsupporter van KAA Gent werd in mekaar geslagen door een andere (valide) Gentsupporter in tribune A.
De arme stakker kreeg 5-6 rake klappen in het aangezicht en werd door de hulpdiensten afgevoerd en ter plekke verzorgd.

ik stond er net voor, de rolstoelgebruiker werd hard aangepakt na een stomme woordenwisseling tussen 2 gentsupporters.

how low can you go als je een rolstoelgebruiker in mekaar timmert (die dan nog eens de zelfde kleuren draagt)

sterke gast als ge iemand in ne rolstoel slaat triestig manneke

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 16:08

das wel vree triestig :(

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 16:08

Iemand bieb al gezien? :(
Fighting terrorism since 1492

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 16:08

zo van die mensen hebben zich vergist van club vrees ik. Bij bruhhe zoeken ze nog nieuwe abo houders.
have fun

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 16:09

HSV schreef:

Iemand bieb al gezien? :(
gisteren gehoord aan tel, tis zeker hem ni
have fun

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 16:11

GENT RULEZ schreef:
HSV schreef: Iemand bieb al gezien? :(
gisteren gehoord aan tel, tis zeker hem ni
goed zo :)
Fighting terrorism since 1492

donsamdeman

Bericht door donsamdeman » ma 19 mei 2008 16:13

tblijft zelfste dan is het een andere mens die onterecht slaag krijgt.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:13

litle bleu indian schreef:
vroem schreef:Vanop anderlecht site gevonden;een rolstoelsupporter van KAA Gent werd in mekaar geslagen door een andere (valide) Gentsupporter in tribune A.

sterke gast als ge iemand in ne rolstoel slaat triestig manneke
Hug?Kan zijn datk het verkeerd voor heb maar ik heb dat wel niet gedaan e ;).
Omdat je zegt triestig manneke?Ik zou zoiets nooit doen,das echt laag bij de grond,ik heb compassie mee dienen mens.Je zit dan al in een klote rolstoel heel je leven,je doet dan de moeite om naar zo'n finale te gaan en je ploeg te steunen en dan krijg je slaag van een eigen supporter omwille van een meningsverschil,dit is echt :mad:

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 16:20

vroem schreef:
litle bleu indian schreef: sterke gast als ge iemand in ne rolstoel slaat triestig manneke
Hug?Kan zijn datk het verkeerd voor heb maar ik heb dat wel niet gedaan e ;).
Omdat je zegt triestig manneke?Ik zou zoiets nooit doen,das echt laag bij de grond,ik heb compassie mee dienen mens.Je zit dan al in een klote rolstoel heel je leven,je doet dan de moeite om naar zo'n finale te gaan en je ploeg te steunen en dan krijg je slaag van een eigen supporter omwille van een meningsverschil,dit is echt :mad:
ik bedoelde u nie ze vroem maar diene die em geslegen e

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 16:21

niet alles draait rond u ze vroem
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 16:21

op 20.000 man zitten der altijd wel rotte appels bij hoor. Heeft niets met voetbal op zich te maken want tijdens elk groot evenement zijn er dergelijke voorvallen. Triestig, zonder meer!!
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 16:22

Svenne schreef:op 20.000 man zitten der altijd wel rotte appels bij hoor. Heeft niets met voetbal op zich te maken want tijdens elk groot evenement zijn er dergelijke voorvallen. Triestig, zonder meer!!
just gust

Gesloten