RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
B72

Bericht door B72 » do 24 apr 2008 11:05

toch grappig dat Anderlecht zo een enorme status heeft in België, ja de "eliteclub" van België is, iedereen weet het -zo beweren de Anderlechtfans toch- MAAR

Niemand is daarvan overtuigd, daarom dat jullie het zo vaak moeten herhalen, het is gewoon zielig.

Ik heb Anderlecht altijd al de triestigste (omkopers-)club van België gevonden met de stomste supporters, wat in deze topic nogmaals aangetoond wordt.

Op 18 mei gaan we jullie vernederen in eigen stad (allez, het is te zeggen, de stad waar jullie club speelt, want veel Brusselaars zitten er niet tussen).

Simo

Bericht door Simo » do 24 apr 2008 11:09

B72 schreef:toch grappig dat Anderlecht zo een enorme status heeft in België, ja de "eliteclub" van België is, iedereen weet het -zo beweren de Anderlechtfans toch- MAAR

Niemand is daarvan overtuigd, daarom dat jullie het zo vaak moeten herhalen, het is gewoon zielig.

Ik heb Anderlecht altijd al de triestigste (omkopers-)club van België gevonden met de stomste supporters, wat in deze topic nogmaals aangetoond wordt.

Op 18 mei gaan we jullie vernederen in eigen stad (allez, het is te zeggen, de stad waar jullie club speelt, want veel Brusselaars zitten er niet tussen).
BAF, der recht op ;)

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 11:22

Vertel dan eens welke de grootste club van België is ?

Brugge ?
Standard ?
Genk ?
Gent ?
Union ?

In Europa stellen we idd niks meer voor maar dat is voornamelijk een financiële kwestie. Met een beter beleid hadden we iets beter kunnen doen maar om nog eens een (uefa) cup te kunnen winnen moet er al héél veel meezitten.

Die omkoopaffaire is inderdaad een smet op het blazoen maar in welke club is er nooit iets gebeurd dat niet door de beugel kon ? En zeker in die tijd. Nu is zoiets, zeker in Belgie, ondenkbaar.
Moest er 10 jaar geleden reeds een licentiecommissie geweest zijn dan had Gent omwille van z'n schulden geen licentie gekregen en hadden ze in 3e klasse terug opnieuw mogen beginnen. Geld uitgeven dat je niet hebt is ook competitievervalsing.

Er zei hier iemand terecht dat het heden telt en niet het verleden, ewel, laat het verleden dan rusten ;)

FCK

Re: anderlechtfans in gent vakken

Bericht door FCK » do 24 apr 2008 11:23

BRUSSELSbuffalo schreef:
okerman4 schreef:Zondagmorgen om 9u stonden er gasten aan te schuiven uit oa Hoogstraten en Mortsel; da zullen wel geen AA Gent supporters geweest zijn; en ze kochten niet weinig tickets; meer dan 20 elk.Het is toch godgeklaagd dat onze club niet meer inspanningen doet om de eigen supporters te bevoordelen; waarom ook de abonnees geen voorrang geven zoals bij anderlecht; zou misschien te moeilijk worden.Ook hadden ze daar een beginner aan de kassa gezet waardoor het enorm traag ging; amateurisme troef;wie zal de gevolgen dragen als er rellen zijn; zal weer de gewone man zijn die er toevallig tussen zit en per toeval gefilmd word of zo; ik hou mijn hart vast; in elk geval zouden ze in de AAGent vakken alle tekenen die wijzen op Anderlecht supporters (sjaals,truitjes,petten) moeten verbieden.Op hoop van zege maar teleurgesteld omdat Er AA Gent supporters zullen benadeeld worden die daardoor geen plaats zullen hebben
't Kan mij nie schelen maar als ik één paars-witte 'fan' in mijn buurt tref in 't stadion klop ik hem er persoonlijk uit, stadion- of geen stadionverbod!
Love to help you, mate ! Forza Buffalo !
Stoppeu en kloppeu oder scheissen in die Middenconsole ! 8) 8) 8)
Please don't take my "Moortgat" away !!
Having a party, drinking Jupkes & bacardi !!!

Simo

Bericht door Simo » do 24 apr 2008 11:30

Cos schreef:Vertel dan eens welke de grootste club van België is ?

Brugge ?
Standard ?
Genk ?
Gent ?
Union ?

In Europa stellen we idd niks meer voor maar dat is voornamelijk een financiële kwestie. Met een beter beleid hadden we iets beter kunnen doen maar om nog eens een (uefa) cup te kunnen winnen moet er al héél veel meezitten.

Die omkoopaffaire is inderdaad een smet op het blazoen maar in welke club is er nooit iets gebeurd dat niet door de beugel kon ? En zeker in die tijd. Nu is zoiets, zeker in Belgie, ondenkbaar.
Moest er 10 jaar geleden reeds een licentiecommissie geweest zijn dan had Gent omwille van z'n schulden geen licentie gekregen en hadden ze in 3e klasse terug opnieuw mogen beginnen. Geld uitgeven dat je niet hebt is ook competitievervalsing.

Er zei hier iemand terecht dat het heden telt en niet het verleden, ewel, laat het verleden dan rusten ;)
Want zij zijn DIT JAAR kampioen. Dat maakt hen de beste ploeg van dit seizoen en de club waar ik naast gent het meeste respect voor heb.

En stel dat er een licentiecommissie was, en Gent geen schuldan had gemaakt hierdoor. Moesten we dan de afgelopen 10 jaar al onze goede spelers verkopen? Zo neen, waar stonden we dan?

MAC65

Bericht door MAC65 » do 24 apr 2008 11:33

Brugge ?
Standard ?
Genk ?
Gent ?
Union ?

Als jullie al de grootste club van Belgie zouden zijn dan is dat ook voornamelijk een financiele kwestie. Wat Gent met zijn budget de laatste 10 jaar heeft gepresteerd spreekt nog altijd 10 keer meer tot de verbeelding dan wat jullie hebben gepresteerd met jullie 4 keer zo groot budget. Dus zo stoefen op uw strondclubke zou ik toch maar niet doen.

T Rex

Bericht door T Rex » do 24 apr 2008 11:34

Ik heb al in Anderlechtvakken gezeten tijdens Anderlecht-Gent, en hoewel ik me daar zeer terughoudend opstelde, kreeg ik regelmatig vijandige reacties, en één keer zelfs een serieuze duw in mijn rug. Op geen enkele andere club is me dat overkomen, zelfs niet op FC Boer.

Dat net de supporters van die club zich onze tickets gaan toe-eigenen, en dat nog normaal vinden ook, is toch wel wraakroepend.

dst007

Re: anderlechtfans in gent vakken

Bericht door dst007 » do 24 apr 2008 12:31

FCK schreef:
BRUSSELSbuffalo schreef: 't Kan mij nie schelen maar als ik één paars-witte 'fan' in mijn buurt tref in 't stadion klop ik hem er persoonlijk uit, stadion- of geen stadionverbod!
Love to help you, mate ! Forza Buffalo !
Stoppeu en kloppeu oder scheissen in die Middenconsole ! 8) 8) 8)
me to
MVG
UAO OEAI AJÉ

buffalo_forever

Bericht door buffalo_forever » do 24 apr 2008 12:37

1 ding is zeker, anderlecht supporters die in ons vak zitten, krijgen slagen zo simpel ist!!!! :)

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 24 apr 2008 12:42

slagen, motten, trokken, kloppen, detsen, mukken, blaften, ...
krewl :love: #WAOF

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » do 24 apr 2008 12:43

and last but not least ... DJOEFEN
Louwazie buiteuh!

massjief

Bericht door massjief » do 24 apr 2008 12:44

vasQuez schreef:slagen, motten, trokken, kloppen, detsen, mukken, blaften, ...
vriendelijk vragen of ze zouden willen eventueel vertrekken,...
:D
Team Hein mag er zijn & eet geen tonijn!

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » do 24 apr 2008 12:44

pletsen

:clap:
Louwazie buiteuh!

lauwe

Bericht door lauwe » do 24 apr 2008 12:53

breevoort schreef:
BuffaloKatje schreef:We hebben West-Buffalo's, er bestaat (of bestond) een supportersclub in de Kempen, dus tis nie omda iemand van Hoogstraten afkomstig is, of van waar dan ook, dat het niet iemand kan zijn met een Buffalo-hart hé.

Soit, ze (ge weet wel wie) zullen wel minder piepen den 18e ;)
Hoogstraten, is dat niet waar André Laureyssen ergens woont?
Ja, in Meer (dorpje naast hoogstraten,daar waar ik ook woon.) Maar het is Laurijssen. zoals mijne achternaam dus :D
- Heeft een aantal jaar trainer geweest van mij en zn zoon is ne goeie maat.

buffalomen

Bericht door buffalomen » do 24 apr 2008 12:58

tav die a'lechtsups,waarom als jullie zo groot zijn dienen jullie Bous af te betalen in schijven,konden jullie Mido niet betalen en zijn er tientallen scheidsrechters welke voor niets mogen komen kijken(ge weet maar nooit :p )zitten er zogezegde elite zaakvoerders in jullie tribunes waarvan de meeste met niet betaalde leasingauto's rijden enz
het zijn maar de sukkelaars welke al hun spaargeld moeten neerleggen om uw clubke recht te houden :evil:

jupiler

Bericht door jupiler » do 24 apr 2008 13:12

lap, nu ook nog nen nest boeren in tribune 1 :mad: gene zever

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 24 apr 2008 13:13

jupiler schreef:lap, nu ook nog nen nest boeren in tribune 1 :mad: gene zever
hoe da?
krewl :love: #WAOF

SarahDeBacker
Contacteer:

Bericht door SarahDeBacker » do 24 apr 2008 13:23

vasQuez schreef:
hoe da?
nie in E é! :eek: :eek: :mad:
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens

Simo

Bericht door Simo » do 24 apr 2008 13:27

Typisch, die boeren en nekken, ze zijn fel, ze zitten in onze vakken, komen ne grote mond opzetten, zijn stoer, maar waarom kiezen ze bewust voor tribune 1 en niet voor 2?

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 13:27

MAC65 schreef:

Brugge ?
Standard ?
Genk ?
Gent ?
Union ?

Als jullie al de grootste club van Belgie zouden zijn dan is dat ook voornamelijk een financiele kwestie. Wat Gent met zijn budget de laatste 10 jaar heeft gepresteerd spreekt nog altijd 10 keer meer tot de verbeelding dan wat jullie hebben gepresteerd met jullie 4 keer zo groot budget. Dus zo stoefen op uw strondclubke zou ik toch maar niet doen.
Ja en dat budget is er vanzelf gekomen.

ernie

Bericht door ernie » do 24 apr 2008 13:28

Wa dacht ga van 'DE GENTSE MEPPEN' (brugse Metten)

Iedereen die nie int gents een zinneke kan zeggen
vb: "nie neute, nie pleuje"
krijgt meppen!

buitenlanders, oefen maar!!!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 13:33

T Rex schreef:Ik heb al in Anderlechtvakken gezeten tijdens Anderlecht-Gent, en hoewel ik me daar zeer terughoudend opstelde, kreeg ik regelmatig vijandige reacties, en één keer zelfs een serieuze duw in mijn rug. Op geen enkele andere club is me dat overkomen, zelfs niet op FC Boer.

Dat net de supporters van die club zich onze tickets gaan toe-eigenen, en dat nog normaal vinden ook, is toch wel wraakroepend.
Je hebt dus een duw gekregen omdat je in het verkeerde vak zat. En dan ? Jullie gaan "alle paarse janetten" uit jullie vak kloppen. Zoek de 7 verschillen.

Simo

Bericht door Simo » do 24 apr 2008 13:41

We zitten hier al 7 pagina's vol te mekkeren over die paarse "jongens", maar zijn er eigenlijk wel nekken die onze vakken gaan zitten, allez, in de hoeveelheid als hier soms aangenomen wordt.

Er was de bende van 40 uit hoogstraten die dan utieindelijk gent sups bleken te zijn enzo. Waarom geven we die paarse flikkers zoveel aandacht, ze zijn toch niet meer waard dan een gemiddelde andere ploeg?
Het is maar door ze aandacht te geven dat ze hun belangrijk voelen, en ze zijn er al in getraind om alle aandacht naar hun toe te trekken met hun typische nekken-uitspraken. Er op ingaan voedt ze alleen maar in hun egocentrisme..

Ik ben ook al meerdere keren in hun val gelopen, maar ik ga er op proberen te letten vanaf nu ;)
Laatst gewijzigd door Simo op do 24 apr 2008 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 13:42

buffalomen schreef:tav die a'lechtsups,waarom als jullie zo groot zijn dienen jullie Bous af te betalen in schijven,konden jullie Mido niet betalen en zijn er tientallen scheidsrechters welke voor niets mogen komen kijken(ge weet maar nooit :p )zitten er zogezegde elite zaakvoerders in jullie tribunes waarvan de meeste met niet betaalde leasingauto's rijden enz
het zijn maar de sukkelaars welke al hun spaargeld moeten neerleggen om uw clubke recht te houden :evil:
Scheidsrechters mogen overal gratis binnen.

Simo

Bericht door Simo » do 24 apr 2008 13:45

Cos schreef:
buffalomen schreef:tav die a'lechtsups,waarom als jullie zo groot zijn dienen jullie Bous af te betalen in schijven,konden jullie Mido niet betalen en zijn er tientallen scheidsrechters welke voor niets mogen komen kijken(ge weet maar nooit :p )zitten er zogezegde elite zaakvoerders in jullie tribunes waarvan de meeste met niet betaalde leasingauto's rijden enz
Scheidsrechters mogen overal gratis binnen.
Dat is het punt niet denk ik... een beetje verder denken...

Sorry, dit was de laatste, ma die kon ik nie laten liggen ;)

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » do 24 apr 2008 13:50

Simo schreef:
Cos schreef: Scheidsrechters mogen overal gratis binnen.
Dat is het punt niet denk ik... een beetje verder denken...

Sorry, dit was de laatste, ma die kon ik nie laten liggen ;)
't is gewoon nen belachelijke reply van hem

Starsky1

Bericht door Starsky1 » do 24 apr 2008 14:07

internethooliganisme ten top in deze topic :lol: :lol:

Een 'echte' A'lechtsup zit in zijn vak, hetgeen wij op bezoek krijgen in de voor ons bestemde vakken, zijn de geroemde salonsupporters die waarschijnlijk het VandenStock stadion nog niet aan binnenkant zagen..

Heet deze mensen dan ook welkom, als wij er een heerlijke en hopelijk helse sfeer van maken, lopen ze wel van zichzelf richting uitgang!
Natuurlijk hebben ze meer supporters dan ons, natuurlijk hebben ze al meer gewonnen dan ons, natuurlijk voelen ze zich oppermachtig.. Maar wij hebben tenminste een ticket tussen ONZE supporters!

De enige dzoef die ik zou kunnen uitdelen is aan onze buschauffeur, als die besluit ons naar Bokrijk te voeren ipv Boudewijnstadion op 18 mei!

PS De wedstrijd Bruhhe - Gent zat ik dit seizoen - om professionele redenen - tussen de boertjes, en moet zeggen, vond het best grappig! Voor ene keer dan toch :D

SiebeK

Bericht door SiebeK » do 24 apr 2008 14:07

iemand goeste om eenen te gaan drinken opt gemak op de graslei
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Tarpan

Bericht door Tarpan » do 24 apr 2008 14:11

Ikke wel, maar zit jammer genoeg te werken...

T Rex

Bericht door T Rex » do 24 apr 2008 14:30

Cos schreef:
T Rex schreef:Ik heb al in Anderlechtvakken gezeten tijdens Anderlecht-Gent, en hoewel ik me daar zeer terughoudend opstelde, kreeg ik regelmatig vijandige reacties, en één keer zelfs een serieuze duw in mijn rug. Op geen enkele andere club is me dat overkomen, zelfs niet op FC Boer.

Je hebt dus een duw gekregen omdat je in het verkeerde vak zat. En dan ? Jullie gaan "alle paarse janetten" uit jullie vak kloppen. Zoek de 7 verschillen.
Neen, ik was uitgenodigd door Anderlechtsupporters en zat dus niet in het verkeerde vak. Ik had geen Gent-kleuren aan, noch reageerde ik op spelsituaties. Toch vonden ze het nodig om agressief te zijn.

Maar wij zouden dan wel moeten toestaan dat de Anderlechtsupporters onze plaatsen komen innemen. Onuitgenodigd.

Gesloten