RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 16:23

zoude ne keer allemaal op zijn muil moete gaan kletsen

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 16:24

fren schreef:zoude ne keer allemaal op zijn muil moete gaan kletsen
van wie? :confused:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 16:25

GENT RULEZ schreef:
HSV schreef: Iemand bieb al gezien? :(
gisteren gehoord aan tel, tis zeker hem ni
oef.
7

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:26

Luna schreef:niet alles draait rond u ze vroem
Neen,tuurlijk niet alleen was het de manier waarop dat'em het schreef,meer niet,kwou het voor de zekerheid eens weten want dat kwam zo over.

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 16:30

vroem schreef:
Luna schreef:niet alles draait rond u ze vroem
Neen,tuurlijk niet alleen was het de manier waarop dat'em het schreef,meer niet,kwou het voor de zekerheid eens weten want dat kwam zo over.
was nie zo bedoelt vroem misschien wa slecht uitgedrukt snorry

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 16:30

Svenne schreef:
fren schreef:zoude ne keer allemaal op zijn muil moete gaan kletsen
van wie? :confused:

Den deze ... (ni vroem eh, diene pipo die den andere aanvalt)
vroem schreef:Vanop anderlecht site gevonden;een rolstoelsupporter van KAA Gent werd in mekaar geslagen door een andere (valide) Gentsupporter in tribune A.
De arme stakker kreeg 5-6 rake klappen in het aangezicht en werd door de hulpdiensten afgevoerd en ter plekke verzorgd.
de aanrander werd aangehouden door de politie.

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 16:30

fren schreef:
Svenne schreef: van wie? :confused:

Den deze ... (ni vroem eh, diene pipo die den andere aanvalt)
vroem schreef:Vanop anderlecht site gevonden;een rolstoelsupporter van KAA Gent werd in mekaar geslagen door een andere (valide) Gentsupporter in tribune A.
De arme stakker kreeg 5-6 rake klappen in het aangezicht en werd door de hulpdiensten afgevoerd en ter plekke verzorgd.
de aanrander werd aangehouden door de politie.
dan geefk u 100% gelijk!!

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 16:31

ja me ne man of zes dat hij daar dan ook weerloos staat

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 16:33

amai moest het echt bieb zijn, er zou een SERIEUZE rel rond ontstaan zijn, zij maar zeker.

maar eigenlijk zou dat geen rol mogen spelen, die gast moet zwaar gestrafd worden. en niet evenstraf of iemand die, ik zeg maar iets, zijn middelvinger opsteekt en ervoor 5 maanden verbod krijgt.
have fun

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 16:37

GENT RULEZ schreef:amai moest het echt bieb zijn, er zou een SERIEUZE rel rond ontstaan zijn, zij maar zeker.

maar eigenlijk zou dat geen rol mogen spelen, die gast moet zwaar gestrafd worden. en niet evenstraf of iemand die, ik zeg maar iets, zijn middelvinger opsteekt en ervoor 5 maanden verbod krijgt.
Gr kzag u gister aan vak E, kwou nog goeiendag kome zegge maar ge waart aant tetteren met ne vent en ik moest dringend bier ebbe :D

Aret

Bericht door Aret » ma 19 mei 2008 16:37

Ben wel verast dat er uiteindelijk maar 7 man is opgepakt.
Dat is zo goed/slecht nieuws.
HAd het gedacht dat er rellen gingen komen, maar we zijn gelukkig redelijk kalm naar huis gegaan.
Op een 10tal mannen na ofzo.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 16:39

fren schreef:
GENT RULEZ schreef:amai moest het echt bieb zijn, er zou een SERIEUZE rel rond ontstaan zijn, zij maar zeker.

Gr kzag u gister aan vak E, kwou nog goeiendag kome zegge maar ge waart aant tetteren met ne vent en ik moest dringend bier ebbe :D
aja heb er veel gezien dak kende

vandaag met een hese stem rondlopen, tis lang geleden
have fun

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 16:41

GENT RULEZ schreef:
fren schreef: Gr kzag u gister aan vak E, kwou nog goeiendag kome zegge maar ge waart aant tetteren met ne vent en ik moest dringend bier ebbe :D
aja heb er veel gezien dak kende

vandaag met een hese stem rondlopen, tis lang geleden
²

vaste vrouwelijke klanten die belle zegge dak sexy klink :D

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 16:47

klant die mij scheef bekeek omdak mijn stem kwijtwas
have fun

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 19 mei 2008 18:54

ter waren problemen in karrevak, maar dat was volledig te wijten aan die kakorganisatie. Alle rollers (gent en rsca) werden samen met hun vrienden en familie op een hoopke geduwd, dit zorgde uiteraard voor vreemde situaties bij de 1-1 en door wat geduw en getrek (kweet ni hoe het begon) hebben zowel gentse rollers als een jong rsca ventjen zich gekwetst.

Gepraat dan met enkele gent- en rscafans en we gaan het zeker zo niet laten, al die mogelijkheden om de rollers een goede plek te geven, en dan gooien ze ons in een hoekske op een hoopke.

Wou na de match Fadiga zn truitje gaan vragen, kwas al vertrokken op de piste ma direct 2 stewards achter mij. Er werd ons echt niets gegund :) Volgende keer de Heizel afbreken jongens, geen zwembad.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 18:57

BIEB schreef:ter waren problemen in karrevak, maar dat was volledig te wijten aan die kakorganisatie. Alle rollers (gent en rsca) werden samen met hun vrienden en familie op een hoopke geduwd, dit zorgde uiteraard voor vreemde situaties bij de 1-1 en door wat geduw en getrek (kweet ni hoe het begon) hebben zowel gentse rollers als een jong rsca ventjen zich gekwetst.

Gepraat dan met enkele gent- en rscafans en we gaan het zeker zo niet laten, al die mogelijkheden om de rollers een goede plek te geven, en dan gooien ze ons in een hoekske op een hoopke.

Wou na de match Fadiga zn truitje gaan vragen, kwas al vertrokken op de piste ma direct 2 stewards achter mij. Er werd ons echt niets gegund :) Volgende keer de Heizel afbreken jongens, geen zwembad.
:D It shall be done BieB :hail:

:p

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 19 mei 2008 19:44

BuffaloBen schreef:
kluutzaksken schreef: Ah, volgens mij is er dan een tweede situatie in het spel, dacht dat GR refereerde naar het oceade incident.
Dat is dezelfde situatie, maar het begon vanuit het zwembad buiten in oceade.
Inderdaad. Die gasten zaten op da terras zo wat uitdagende bewegingen te maken. Gevolg: een blikje en wa van die kleine steentjes die over en weer vlogen (niets spectaculairs ofzo). Nadien zijn die mannen dan naar binnen gegaan, waar die ruit is uitgegooid.
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

BlueStar

Bericht door BlueStar » ma 19 mei 2008 19:51

Wat was dat daar in de 2de helft in VakE eigenlijk?

Maestro_kv

Bericht door Maestro_kv » ma 19 mei 2008 22:11

BlueStar schreef:Wat was dat daar in de 2de helft in VakE eigenlijk?
ik zat daar, nix gezien
_-_ Buffalo until I die _-_

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 19 mei 2008 22:17

Met deze wil ik zeggen dat de vermoedens en/of roddels ivm massale aanwezigheid van Nekken in ons vakken inderdaad fel overroepen waren. Ik had het ook fout ingeschat. Heb echter nooit van bronnen gesproken, maar enkel van een, foutief nu blijkt, vermoeden.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 22:37

Spursfan schreef:Met deze wil ik zeggen dat de vermoedens en/of roddels ivm massale aanwezigheid van Nekken in ons vakken inderdaad fel overroepen waren. Ik had het ook fout ingeschat. Heb echter nooit van bronnen gesproken, maar enkel van een, foutief nu blijkt, vermoeden.
Ronduit een schande zoals ik al zegde,ze zaten er mee sjaals en al en zaten als gek te zingen en te springen.
Ze zaten een eindje van mij en m'n maten en maar goed ook want tzou ambras zijn geweest.Komaan zeg,zoiets laat ik nooit toe maarja,weet je wat het toppunt were zou zijn;wij buiten vliegen terwijl de stewards en flikken en noem maar op hier zwaar in de fout gaan door zoiets toe te laten,on begrijpelijk zoiets.

bariet

Bericht door bariet » ma 19 mei 2008 22:47

vroem schreef:
Spursfan schreef:Met deze wil ik zeggen dat de vermoedens en/of roddels ivm massale aanwezigheid van Nekken in ons vakken inderdaad fel overroepen waren. Ik had het ook fout ingeschat. Heb echter nooit van bronnen gesproken, maar enkel van een, foutief nu blijkt, vermoeden.
Ronduit een schande zoals ik al zegde,ze zaten er mee sjaals en al en zaten als gek te zingen en te springen.
Ze zaten een eindje van mij en m'n maten en maar goed ook want tzou ambras zijn geweest.Komaan zeg,zoiets laat ik nooit toe maarja,weet je wat het toppunt were zou zijn;wij buiten vliegen terwijl de stewards en flikken en noem maar op hier zwaar in de fout gaan door zoiets toe te laten,on begrijpelijk zoiets.
Tiens, zijn de stewards hen niet gaan vragen om te zitten? :confused: :lol:

Bij ons enkel maar Buffalo's gezien (T2 Vak A), het was nochtans een vak dat vol ging zitten van de mauves ... En we zagen ook een steward die ons kwam vragen om neer te zitten, maar zoooo verstandig was om dit te beginnen doen bij de achterste rijen. Toen ik hem zei dat hij vooraan moest beginnen, bleek dat niet door te dringen. Waarschijnlijk ene die niet geslaagd was bij de flikken. :lol: Toen ben ik maar verder gegaan met luidkeels 'c'est Buffalo' te zingen, waarna de steward het opgaf. Verder geen last van gehad. Iemand zei me dat vak A het enige was waar iedereen de hele wedstrijd recht stond. Is dat zo?
Bruhhe was het, Gent is het!

top68

Bericht door top68 » ma 19 mei 2008 22:52

Neen, D, C...iedereen stond recht. De hele match.
Allez Gantwoaze!

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 22:54

bariet schreef:
vroem schreef: Ronduit een schande zoals ik al zegde,ze zaten er mee sjaals en al en zaten als gek te zingen en te springen.
Tiens, zijn de stewards hen niet gaan vragen om te zitten? :confused: :lol:

Bij ons enkel maar Buffalo's gezien (T2 Vak A), het was nochtans een vak dat vol ging zitten van de mauves ... En we zagen ook een steward die ons kwam vragen om neer te zitten, maar zoooo verstandig was om dit te beginnen doen bij de achterste rijen. Toen ik hem zei dat hij vooraan moest beginnen, bleek dat niet door te dringen. Waarschijnlijk ene die niet geslaagd was bij de flikken. :lol: Toen ben ik maar verder gegaan met luidkeels 'c'est Buffalo' te zingen, waarna de steward het opgaf. Verder geen last van gehad. Iemand zei me dat vak A het enige was waar iedereen de hele wedstrijd recht stond. Is dat zo?
Ik zat in tribune 1 en ja,een klein eindje van mij zat er daar een redelijke groep toch wel kiekefritters en men liet maar begaan,onbegrijpelijk,ik voel mij echt in mijn gat gestekt iedereen dit zomaar allemaal toeliet.
Probleem was dat daar nu net al die dikke mietjes zaten en er daar helaas zeer vele mensen zaten die je anders nooit op de voetbal ziet laat staan naar gent gaan gaan kijken.
Ik en aantal maten liepen al op hete kolen want tja,ze zaten wel doodleuk in ons vak toen ze scoorden te vieren en te zingen ect....Leuk dat dat is,ik noem zoiets echt een schande en zeer trieste zaak.
De stewards zijn een bendeke losers bij gent.Hun eigen supporters voor een vliegescheet gaan buiten begeleiden terwijl die mannen gewoonweg alles mochten,ik snap dat echt allemala niet.
Er toont enen van gent zijn bloot gat en meneer werd uit het stadion verwijderd.Er deed nadien enen van anderlecht hetzelfde en toen zaten de flikken en stewards er gewoon mee te lachen en werd er niets tegen gedaan.

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » ma 19 mei 2008 22:56

ik zat in G... bij ons stonden ze ook allemaal recht en ook in de aanliggende vakken zag ik iedereen recht staan.

volgens mij hadden zo col geplakt op de zetelkes van anderlecht, 'k zag die mannen wel proberen ma ze geraakten toch maar niet recht :roll:

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 23:06

Dit was bij ons dus het grootste nadeel zoals eerder gezegd;bijna allemaal mensen die beter thuis waren gebleven voor hun tv,konden ze zoveel zagen en klagen en neerzitten als ze wilden.
Helaas constant zagen over ik zie niet,ga eens zitte.gvdm bendeke oude wijven me dat allemaal waren.
Ik zegde hen omdat ik helaas niet anders kon,zolang ze zelf voor mij blijven recht staan doe ik dat ook.
Das dus de reden waarom ik voor staanplaatsen ben en niet voor zitplaatsen.
Zitten en liggen en slapen moet ge ma thuis doen of in de riool.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 23:10

chris laurens schreef: volgens mij hadden zo col geplakt op de zetelkes van anderlecht, 'k zag die mannen wel proberen ma ze geraakten toch maar niet recht :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: goeike
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

BladeToke

Bericht door BladeToke » ma 19 mei 2008 23:55

Vak E en F stond ook recht, alle Gent supporters stonden recht dacht ik 90min lang...

TRex

Bericht door TRex » ma 19 mei 2008 23:57

BladeToke schreef:Vak E en F stond ook recht, alle Gent supporters stonden recht dacht ik 90min lang...
yep, niemand zat neer in F!
:bluewhite: :bluewhite: :bluewhite:

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » di 20 mei 2008 0:12

ik zat vak c en iedereen stond er recht
denk heel tribune 2 heel de match ...
nooit ergens een vak zien neerzitten
Ultras 303

Gesloten