MAAR zonnebrilventje

Luna schreef:fight fight!! *haalt de popcorn*
O joh maat, 'k ga u door da computerke trekken subiet!!Anguloce schreef:Oeioeioei, telling kwijt, floor en tim onterecht met hoofdletters geschreven, ann: ) vergeten... Het gaat helemaal fout met Spursfan, kan iemand hem nog op het rechte pad krijgen... Zal hij vanavond wel nog kunnen poolen, of is het tegen dan al een verloren zaak?
Wa dacht ge van een 3D-programma, waarmee je door het stadion heen kan vliegen, alle forummers al kan zien zitten en er zelfs een interactief gesprek mee kan aangaan? Het blijft wel bij gesprek, want kzie u al naar Sarah vliegen...Grim schreef:Ik eis een specifiëring van rij en stoelnummer bij elke persoon, en een extra ordening die die stoelnummering in acht neemt, naast de alfabetische, die ook moet blijven staan.
En uw aanpassing is ons ook nie ontgaan, precies!Anguloce schreef:Gij komt nie in mijn vak gij
(ge moet nie denken dak het nie gezien heb ze, "tribune F")
kzal maar mee int gareel lopen zeker, kzal opt st pietersplein wel op ene zijn muile gaan dessen (wederom hier hoort een soort smiley voor "oh ironie" maar ik doe nie mee aan smileys, herhaling loont)Anguloce schreef:Gingde gij u nie ergens anders zetten, en als iemand dan zijn stoeleke kwam opeisen, op zijn muil slaan?Ganda Ham schreef:ok, moge de beste winnen
Ganda Ham, Tribune 2, Vak E, Rij 21, plaats 29
Nog ene met een olifantengeheugen op 't forum. Da komt u goed uit, vroeg of laat. Met de nadruk op volgende smily:Anguloce schreef:Gingde gij u nie ergens anders zetten, en als iemand dan zijn stoeleke kwam opeisen, op zijn muil slaan?Ganda Ham schreef:ok, moge de beste winnen
Ganda Ham, Tribune 2, Vak E, Rij 21, plaats 29
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten