HihiiiiiMicro Bert schreef:Met de medewerkers van het omroepteam willen we de wedstrijd eens meemaken tussen de supps ! Tickets voor T2 vak E !
IK HERHAAL ...

kga 'mijn plaats' trouwens special herdecoreren voor de finaleGrim schreef:Gij gaat schoon op u plaats zitten zoals iedereenBIEB schreef:Ik zou voor Tribune1 vak A moeten zitten, tussen gent en rsca dus, maar ga toch proberen voor Tribune1 vak E te geraken, 'tussen gent en gent'
Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.
tis goe, kzie u wel, tkom toch geen katGrim schreef:Kzal u keer trekken dan. Maar wel terugzwaaien deze keer eh.BIEB schreef: kga 'mijn plaats' trouwens special herdecoreren voor de finale
Ganda Ham schreef:TRIBUNE 2
nog niet gedefinieerd: wollem, tafkads, ivanhoe, turbostef
A:
B:bifi2000, Driegelinck, tuuveneire, a buffalo girl, Lohocla
C: V3, figo2, Blue White Dynamite, Robbyrapido
D: Bienespe, Buffalodiehard, Buck2018
E: Lootsen Buffalo, djimaaa, The mindless, El Belga, tempel , Poteirde, Ganda Ham, Klaaskoek, Cypho63, Spursfan, Giggsy, Boris, J9, Willemvdw, Dario Smoje, jempi, Micro Bert, Lawson
F: buffalojp, ichmwa, Anguloce, KVDH, Buffalometal, kluutzaksken, ARAG, De Burgemeester, buffaloboy 4 ever, buffalofanaat, bufrulez, Buffalodave2
G: VOETBALKENNER, Jonas_17, Maltezerleeuwtje, Ruiz4ever, samsonov, smoke, Neon
H: Tomahawk, Lopez, Pipoken, Buffalo Homer, Sneeuwlok, Deacon Frost, Ascorbin, malinois simply the best
P of O:Livn,
TRIBUNE 1
nog niet gedefinieerd: Maqe
A:
B: A., bufke, Krewl
C: SarahDeBacker
D:
E:
Goe centraal ergens: Grim
F: Ho_Chi_Min, voetbalgrumpie, MAC65, buffalooken
H: Verdi
J: Hero
L: superboksic
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens
Khoop dak daar wa bij u in de geburen zit dan, kunnen we keer klapke doen tijdens de pauze eSarahDeBacker schreef:Ganda Ham schreef:TRIBUNE 2
nog niet gedefinieerd: wollem, tafkads, ivanhoe, turbostef
A:
B:bifi2000, Driegelinck, tuuveneire, a buffalo girl, Lohocla
C: V3, figo2, Blue White Dynamite, Robbyrapido
D: Bienespe, Buffalodiehard, Buck2018
E: Lootsen Buffalo, djimaaa, The mindless, El Belga, tempel , Poteirde, Ganda Ham, Klaaskoek, Cypho63, Spursfan, Giggsy, Boris, J9, Willemvdw, Dario Smoje, jempi, Micro Bert, Lawson
F: buffalojp, ichmwa, Anguloce, KVDH, Buffalometal, kluutzaksken, ARAG, De Burgemeester, buffaloboy 4 ever, buffalofanaat, bufrulez, Buffalodave2
G: VOETBALKENNER, Jonas_17, Maltezerleeuwtje, Ruiz4ever, samsonov, smoke, Neon
H: Tomahawk, Lopez, Pipoken, Buffalo Homer, Sneeuwlok, Deacon Frost, Ascorbin, malinois simply the best
P of O:Livn,
TRIBUNE 1
nog niet gedefinieerd: Maqe
A:
B: A., bufke, Krewl
C: SarahDeBacker
D:
E:
Goe centraal ergens: Grim
F: Ho_Chi_Min, voetbalgrumpie, MAC65, buffalooken
H: Verdi
J: Hero
L: superboksic
IK ZIT IN TRIBUNE 1, VAK E!
Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten