op eigen risico mag alles.Vak202-pv schreef:kan er hier nu iemand eens zeggen of we buiten het stadion bengaals vuur mogen mee nemen zoals int buffalo dorp
Bengaals Vuur
-
in brussel is het allesinds verboden.ievelhost schreef:op eigen risico mag alles.Vak202-pv schreef:kan er hier nu iemand eens zeggen of we buiten het stadion bengaals vuur mogen mee nemen zoals int buffalo dorp
perrimeter ligt blijkbaar in gans brussel (markt enzo)
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "
-
- matt_buffalo
Dat durven is niets,dat durf ik maar ik heb het er niet voor over om een dure boete te gaan betalen en zelfs mss stadionverbod ofzo krijgen.matt_buffalo schreef:Doe da in het stadium! Dan kunnen de andere mensen (tv en anderlechtsupp) een zien hoe je sfeer maakt!
Staan teveel camera's waar ze kunnen nagaan wie het uiteindelijk heeft gedaan.
Dus eigenlijk durft ge niet?vroem schreef:Dat durven is niets,dat durf ik maar ik heb het er niet voor over om een dure boete te gaan betalen en zelfs mss stadionverbod ofzo krijgen.matt_buffalo schreef:Doe da in het stadium! Dan kunnen de andere mensen (tv en anderlechtsupp) een zien hoe je sfeer maakt!
Jawel maar niet om die redenen.Genteneir schreef:Dus eigenlijk durft ge niet?vroem schreef: Dat durven is niets,dat durf ik maar ik heb het er niet voor over om een dure boete te gaan betalen en zelfs mss stadionverbod ofzo krijgen.
Mocht ik zo niet verbonden zijn met gent en gewoon zo eens kom kijken,tgoh,direkt

nieuwprijs 10 euro ,zijn er met lont zeer goeie branden zeer langvroem schreef:Mja,de welke zijn het en hoeveel is de nieuwprijs en hoeveel vraag jij ervoor?Vak202-pv schreef:verkoop mijn bengaals vuur ik![]()
geen goeste om da gans de dag mee te sleuren![]()
dus wie wil ge weet me te vinden
Gewoon eens om te weten?

irriducibili lazio roma !!!!

10 euro is goevroem schreef:En uw prijs is?Vak202-pv schreef:nieuwprijs 10 euro ,zijn er met lont zeer goeie branden zeer lang
ps:heb hier al horen zeggen die net mee lont zijn niet zo goed zijn?

wie intresse heeft PM maar

-
Hoeveel heb je er?Vak202-pv schreef:10 euro is goevroem schreef: En uw prijs is?
ps:heb hier al horen zeggen die net mee lont zijn niet zo goed zijn?en die met lont zijn beter branden langer dat ben ik 200 % zeker want die andere zijn maar voor voor op zee of weet ik veel .
wie intresse heeft PM maar
Het zit als volgt;ik heb intresse in zo'n 3 tal fakkels maar ik wacht eerst tot zaterdagavond want anderlecht moet 2de blijven/eindigen.Als dit niet het geval is hebben wij nog geen reden om als een gek te gaan feesten tenzij we de beker winnen.
Ik zal deze van u dus alleen kopen als anderlecht 2de eindigd.
Maar je moet je niet inhouden natuurlijk;als je deze nu al aan iemand anders kan verkopen,doe gerust.
-
- Locatie: cité neuf mille / nine tripple O is the city where we grow
moet ergens krantenwinkel zijn op dendermondse steenweg nr 100 ongv
daar verkopen ze bengaals vuur rond €4 ofzo
*update*
http://www.krantenboetiekmariepaule.be/vuurwerk.html#
*update*
nine tripple O is the city where we grow
- Bleu-WhiTe
'kga daar morgen es naar toe gaan, want heb geruchten gehoord dat Bengaals vuur daar niet meer verkocht werd?junglist schreef:moet ergens krantenwinkel zijn op dendermondse steenweg nr 100 ongv
*update*
Morgen meer info

4 eurojunglist schreef:moet ergens krantenwinkel zijn op dendermondse steenweg nr 100 ongv
*update*

-
voor de 500ste keer...
zij heeft dat NIET.
enkel een 'paar' tijdens nieuwjaar, maar als ge dan gaat komt ge alleen thuis met zwaar en goedkoop vuurwerk(het legale hé)
haar reactie is:
"da is verboden op de voetbal dus da mag nie en daarom verkoop ik da nie. "
trouwens moest ze da hebben koop da nie.
da mens filmt en ze vraagt uw paspoort, ze maakt een kopie
zij heeft dat NIET.
enkel een 'paar' tijdens nieuwjaar, maar als ge dan gaat komt ge alleen thuis met zwaar en goedkoop vuurwerk(het legale hé)
haar reactie is:
"da is verboden op de voetbal dus da mag nie en daarom verkoop ik da nie. "
trouwens moest ze da hebben koop da nie.
da mens filmt en ze vraagt uw paspoort, ze maakt een kopie

" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "
http://www.proximedia.com/web/ariane.html
Kga der morgen denk ik eens naar gaan kijken wat ze der almal hebben.
Kga der morgen denk ik eens naar gaan kijken wat ze der almal hebben.