Bengaals Vuur
- kluutzaksken
- harry stoteles
- Buffalo Homer
Eigenlijk moede da bengaals vuur gewoon in de pollen van die oudere sups steken die al nen tijd nie meer naar de voetbal gaan.chuckie schreef:tuurlijk wordt er bengaals afgestoken in de vakken,
maar ik doe het niet, te riskant
De mannen die just nog nekeer voor de final komen, wa kan het ulder schelen da ze daarna een jaar niemeer
in een stadion mogen komen?

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
- Buffalo Homer
en toch vrees ik da mijn pa da nie ga willen doenEl Belga schreef:Eigenlijk moede da bengaals vuur gewoon in de pollen van die oudere sups steken die al nen tijd nie meer naar de voetbal gaan.chuckie schreef:tuurlijk wordt er bengaals afgestoken in de vakken,
maar ik doe het niet, te riskant
De mannen die just nog nekeer voor de final komen, wa kan het ulder schelen da ze daarna een jaar niemeer

Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!
De mijnen ook nie vrees ik, maar tzu toch de max zijnBuffalo Homer schreef:en toch vrees ik da mijn pa da nie ga willen doenEl Belga schreef: Eigenlijk moede da bengaals vuur gewoon in de pollen van die oudere sups steken die al nen tijd nie meer naar de voetbal gaan.

-
Ge weet wa u te doen staat e!'tPolleken schreef:Ik pak 2 spanjaarden en 2 indiers mee. Die mannen komen de rest van hun leven nie meer in België en zelfs al geven ze die indiërs een boete,
ze zullen ze wel nie in India gaan zoeken zeker

- Buffalo Homer
- vasQuez
- Contacteer:
kunnnen we die nie volsteken met bengaals vuur dan?'tPolleken schreef:Ik pak 2 spanjaarden en 2 indiers mee. Die mannen komen de rest van hun leven nie meer in België en zelfs al geven ze die indiërs een boete,
ze zullen ze wel nie in India gaan zoeken zeker
hehe, als ze die dan tegenhouden aan den inkom, peizen ze misschien dat het allemaal dynamietstaven zijn en zo ... whahahaa
krewl :love: #WAOF
- GENT RULEZ
- BIEB
- Contacteer:
denk ik ook niet, hoewel die bobos altijd raar uit de hoek kunne komen met dat nieuw voetbalreglement he ..Pipoken schreef:moet daarvoor nie int stadion zijn, pak gewoon mee, voor in ons buffalo dorp aan te steken, kan niks op gezegd worden.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
Aan de falstaff na Standard kwamen ze toch ook al allemaal kijken ze à la The A-team.
Beste vond ik nog op Mechelen : "er zit een junkie in ons vak , er zit een junkie in ons vak..." , ge moest ze zien kijken stewards + flikken. 't Was nog erger dan dat er een kindje van vijf jaar mee zijnen hamburger in't stadion gaat. Dus :
.
Beste vond ik nog op Mechelen : "er zit een junkie in ons vak , er zit een junkie in ons vak..." , ge moest ze zien kijken stewards + flikken. 't Was nog erger dan dat er een kindje van vijf jaar mee zijnen hamburger in't stadion gaat. Dus :

"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)
-
²JoNasty schreef:Aan de falstaff na Standard kwamen ze toch ook al allemaal kijken ze à la The A-team.
Beste vond ik nog op Mechelen : "er zit een junkie in ons vak , er zit een junkie in ons vak..." , ge moest ze zien kijken stewards + flikken. 't Was nog erger dan dat er een kindje van vijf jaar mee zijnen hamburger in't stadion gaat. Dus :.
filmen en doen en iedereen die in de buurt stond staat er op ...
tzal weer zijn van binnen nen straal van ...
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "
- alexanderdenbuffalo
Zijde zeker?BIEB schreef:denk ik ook niet, hoewel die bobos altijd raar uit de hoek kunne komen met dat nieuw voetbalreglement he ..Pipoken schreef:moet daarvoor nie int stadion zijn, pak gewoon mee, voor in ons buffalo dorp aan te steken, kan niks op gezegd worden.
Ik dacht dat er in da nieuw voetbalreglement stond dat de voetbalwet (dus oa geen bengaals vuur) van kracht is in een straal van x-aantal km rond het stadion, en dit van 24u voor tot 24u na de match.
Maar dit weet ik echt niet zeker!
Ik zou dat toch even willen nuanceren.
-
nope, die heeft dat NIETalexanderdenbuffalo schreef:op den dendermondsesteenweg voorbij de bushaltes aan de dampoort is er een gazettewinkelke daar kunde da ook kope

ksta zo een 3 keer per jaar bij haar en ze zegt zelf dat ze dat nauwlijks heeft want dat verkoopt niet en dat mag niet op de voetbal.
trouwens ze neemt een kopie van de pas

" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "