Voor alle trein-buffalo's • VERTREK 9u57/10u57
- buffalogirl8
Aan Brusselse collega's gevraagd!
Voort stadion moet ge metrostation Boudewijn hebben!
Maar Buffalodorp zou aan metrostation Houba-Bruggman zijn!
Het beste is dat ge met den trein naar Brussel Centraal gaat (den 2den in Bxl, ondergrondse!!) om vandaar de 1A BAUDOUIN/BOUDEWIJN te nemen!
indien problemen of uitleg PB. (Ik werk in diene coté)
Ga normaal ook op de 10h57 zitten.
Spreken we ergens speciaal af, of gewoon zoeken naar de blauwen opt peron?
Het beste is dat ge met den trein naar Brussel Centraal gaat (den 2den in Bxl, ondergrondse!!) om vandaar de 1A BAUDOUIN/BOUDEWIJN te nemen!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"
Go SK Erembodegem!
Go SK Erembodegem!
- Robbyrapido
Als onze trein rond 10.57u vertrekt denk ik wel dat je de buffalo's zult vinden.ernie schreef:Aan Brusselse collega's gevraagd!

-
- jelgerhaemelinck
Is er geen mogelijkheid om, zoals een jeugdbeweging of school, een paar wagons "af te huren"?
Het enige wat je moet doen is op voorhand doorgeven met hoeveel je ongeveer bent en welke trein je juist wenst te nemen.
Als die trein dan aankomt in Gent Sint Pieters, dan zie je op de gereserveerde wagons een sticker hangen.
Dan ben je 100% zeker dat iedereen tope te gare zit
De NMBS zal met veel plezier een paar wagons voorbehouden, want dan vallen we de normale reizigers niet lastig met ons gezangen
Ik ga zelf met de bus, maar misschien kan iemand dit een beetje in handen nemen en proberen bijhouden hoeveel man op de trein van 10u57 gaat kruipen.
't is maar een idee hé?!
Het enige wat je moet doen is op voorhand doorgeven met hoeveel je ongeveer bent en welke trein je juist wenst te nemen.
Als die trein dan aankomt in Gent Sint Pieters, dan zie je op de gereserveerde wagons een sticker hangen.
Dan ben je 100% zeker dat iedereen tope te gare zit

De NMBS zal met veel plezier een paar wagons voorbehouden, want dan vallen we de normale reizigers niet lastig met ons gezangen

Ik ga zelf met de bus, maar misschien kan iemand dit een beetje in handen nemen en proberen bijhouden hoeveel man op de trein van 10u57 gaat kruipen.
't is maar een idee hé?!
-
okee, heb net gebeld naar NMBS.
18/05/08
Gent-Sint-Pieters 09:57
Brussel-Centraal 10:33
Duur reis: 0:36
Treinticket naar Brussel kost slechts 5,60 euro.
Heen en terug!
En.. je krijgt hiervoor gereserveerde plaatsen! (een sticker met daarop 'voorbehouden plaatsen')
Wij zullen waarschijnlijk deze trein nemen.
Eventueel kunnen we met een bendeke gaan?
18/05/08
Heen en terug!
En.. je krijgt hiervoor gereserveerde plaatsen! (een sticker met daarop 'voorbehouden plaatsen')
- jelgerhaemelinck
Dat kan, maar dan moet je volgens mij een groepsticket nemen, tenzij dat veranderd is. En dat komt niet altijd voordeliger uit dan een Go pass of in dit geval een weekend pass. Ik dnek dta dit laatste het goedkoopste gaat zijn.jelgerhaemelinck schreef:Is er geen mogelijkheid om, zoals een jeugdbeweging of school, een paar wagons "af te huren"?
Dan ben je 100% zeker dat iedereen tope te gare zit![]()
De NMBS zal met veel plezier een paar wagons voorbehouden, want dan vallen we de normale reizigers niet lastig met ons gezangen![]()
't is maar een idee hé?!
Ik zou toch op voorhand tickets proberen kopen, anders gaat 70% zijn trein missen, ze kunnen daar zeer snel zijn aan st pieters..
denk dat er de hele ochtend kleine legerkes gaan vertrekken.VOETBALKENNER schreef:okee, heb net gebeld naar NMBS.
18/05/08
Heen en terug!
wij hebben rond 9u afgesproken aan st pieters met een man of 20 en dacht dat er nog forumgang(st)ers dat gaan doen.

- Dodelijke Buffalo
Ik denk da poteirde het heeft over TREINtickets.Dodelijke Buffalo schreef:Nee dat is jammer genoeg niet mogelijk. Wel voor de halve finale maar niet voor de finale.poteirde schreef:heb t nog nie gecheckt, ma kan je in feite online tickets kopen?
Dit is normaal gezien wel mogelijk

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
[quote="VOETBALKENNER"]okee, heb net gebeld naar NMBS.
18/05/08
Gent-Sint-Pieters [B] [b]09:57[/b]
Brussel-Centraal [B] 10:33
Heen en terug!
Eventueel kunnen we met een bendeke gaan?[/quote]
Zouden we nie beter 10h57 pakken?
Kunnen we nog een uurke langer slapen! Dan zijn we meer uitgerust!! kunnen we nog harder zingen!!!
18/05/08
Gent-Sint-Pieters [B] [b]09:57[/b]
Brussel-Centraal [B] 10:33
Heen en terug!
Eventueel kunnen we met een bendeke gaan?[/quote]
Zouden we nie beter 10h57 pakken?
Kunnen we nog een uurke langer slapen! Dan zijn we meer uitgerust!! kunnen we nog harder zingen!!!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"
Go SK Erembodegem!
Go SK Erembodegem!
-
Ik bevestig nog of ik mee ga met de bende van 10u57, kom ook met een man of 10 met de trein en metro.
Er wordt hier elders gesproken over de halte Heizelstadion, maar die wordt toch bijna altijd afgesloten als er voetbal is (this is Brussels, remember, de hoofstad van Kafkaland). De halte Houba-Brugmann is nauwelijks 5 minuten stappen van het stadion. Er zullen waarschijnlijk wel wat paarse smurfen op de metro stappen in Brussel-CS (zeker gezien de meesten van hen niet van Brussel zijn) om naar het stadion te gaan. Ik heb wel ooit al meegemaakt dat er treinen rechtstreeks van de Heizel naar Luik reden bij Lierse-Standard x-aantal jaar geleden, dus als ze zoiets doen, horen we het nog wel.
Er wordt hier elders gesproken over de halte Heizelstadion, maar die wordt toch bijna altijd afgesloten als er voetbal is (this is Brussels, remember, de hoofstad van Kafkaland). De halte Houba-Brugmann is nauwelijks 5 minuten stappen van het stadion. Er zullen waarschijnlijk wel wat paarse smurfen op de metro stappen in Brussel-CS (zeker gezien de meesten van hen niet van Brussel zijn) om naar het stadion te gaan. Ik heb wel ooit al meegemaakt dat er treinen rechtstreeks van de Heizel naar Luik reden bij Lierse-Standard x-aantal jaar geleden, dus als ze zoiets doen, horen we het nog wel.
-
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
- Maltezerleeuwtje
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
-
maar om je groepsticket te bestellen moet je vooraf betalen he,Till I Die Blue-White schreef:Om een overzichtje te maken anders...
Trein 9.57u : Till I Die Blue-White (10man) Voetbalkenner (15 man)
Trein 10.57u :
Voila gasten vul gwn ne naam in en zeg me hoeveel ge ga zijn ongeveer)
bsf
dan zijn de wagons gereserveerd met stickers aan de ruit.
Ik ga reserveren voor mijn groep.
Ik wil dat doen voor andere mensen erbij te pakken maar ik wil dan eerst 5,60 zien:)
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
CavaVOETBALKENNER schreef:maar om je groepsticket te bestellen moet je vooraf betalen he,Till I Die Blue-White schreef:Om een overzichtje te maken anders...
Trein 9.57u : Till I Die Blue-White (10man) Voetbalkenner (15 man)
Trein 10.57u :
Voila gasten vul gwn ne naam in en zeg me hoeveel ge ga zijn ongeveer)
bsf
dan zijn de wagons gereserveerd met stickers aan de ruit.
Ik ga reserveren voor mijn groep.
Ik wil dat doen voor andere mensen erbij te pakken maar ik wil dan eerst 5,60 zien:)

grtz pieter
- BRUSSELSbuffalo