een plaats in gent?
Uit goed ingelichte bron:
Scouts van Werder Bremen en Ajax gaan tijdens de bekerfinale in de tribune zitten voor Anderlecht speler Jelle van Damme.
Ze willen nog eens lachen met hun ex-speler en zich voor het hoofd slaan dat ze hem gekocht hebben!
Scouts van Werder Bremen en Ajax gaan tijdens de bekerfinale in de tribune zitten voor Anderlecht speler Jelle van Damme.
Ze willen nog eens lachen met hun ex-speler en zich voor het hoofd slaan dat ze hem gekocht hebben!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"
Go SK Erembodegem!
Go SK Erembodegem!
-
- superboksic
- GENT RULEZ
- harry stoteles
Héhé Jos Willems vanuit het gezellige westelse kuipkesmoke schreef:Enkel Jos Willems hoor.vasQuez schreef:Net de veiligheidsverantwoordelijke van 't Kuipke aan de lijn gehad en blijkbaar zouden er toch mensen toegelaten in't stadion...

Ik wil ne keer kampioen spelen met de Gantoise meer vraag ik niet...
- Proud Since 1898
De mensen zonder ticket zouden volgens mij beter proberen nog zo'n vip ticket te bemachtigen. Grote kans dat er daar nog plaats is (190 euro wel). Maar ge hebt dan nog ne keer goed gegeten ook.
"Dat de laatste transferperiode zo catastrofaal was, komt omdat de club veel te weinig voetbalknowhow bezit"
Teken mee op SOSOnsGantoise.be
Teken mee op SOSOnsGantoise.be
Yep, alle tickets van de E- en F-vakken zijn nietig verklaard. De gedupeerde supporters van deze vakken zullen door deCardi schreef:heb vandaag horen waaien dat er in de sfeer vakken E en F begaals vuur is toegelaten klopt da<,,
Brusselse ordediensten verplicht worden de match op groot scherm te volgen.
In de ontruimde vakken zal plaats gemaakt worden voor 1898 symbolische bengaalse vuurstaven en voor 1984 al even symbolische blauw-witte rookpotten.
Door de verwachte rookontwikkeling vanuit het sfeervak, is het aanvangsuur van de partij verplaatst naar 17u30.
De civiele bescherming waarschuwt ook mensen met gevoelige luchtwegen.
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
El Belga schreef:Yep, alle tickets van de E- en F-vakken zijn nietig verklaard. De gedupeerde supporters van deze vakken zullen door deCardi schreef:heb vandaag horen waaien dat er in de sfeer vakken E en F begaals vuur is toegelaten klopt da<,,
Brusselse ordediensten verplicht worden de match op groot scherm te volgen.
In de ontruimde vakken zal plaats gemaakt worden voor 1898 symbolische bengaalse vuurstaven en voor 1984 al even symbolische blauw-witte rookpotten.
Door de verwachte rookontwikkeling vanuit het sfeervak, is het aanvangsuur van de partij verplaatst naar 17u30.
De civiele bescherming waarschuwt ook mensen met gevoelige luchtwegen.

Ik zou dat toch even willen nuanceren.
- Oilsjtevelde
die zullen ook massaal aanwezig zijn!! vele die ik ken die geen ticket hebben zullen opt sint-pietersplein gaan kijkenOilsjtevelde schreef:Nu het duidelijk is dat e wedstrijd op groot scherm wordt uitgezonden is de plaats in Gent duidelijk. Thuisblijvers trekken naar het Sint-Pietersplein!

Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....