Cup final T-shirt € 5
nee maar dat wit zal meer opvallen dat vuil paarsSarahDeBacker schreef:en... wij moeten ons toch nie aanpassen aan anderlecht?stropke schreef:ik zou witte thirts doen ... mijn zoon ( kunstacademie ) zegt dat dit beter zal uitkomen want anderlecht is meestal in paars gekleed en wij kunnen zorgen voor een heel groot witte muur van fans want blauw zal niet zo goed uikomen aangezien het stadion al overdekt is en we staan niet aan kant van de zon ..( slimme gasten toch die van st.Lucas![]()
)
![]()

Buffalo zijn , is mijn leven !!
maar bij ulder zit er ook wit in, tis ni het wit dat ons zal onderscheiden van hen maar het blauw.stropke schreef:nee maar dat wit zal meer opvallen dat vuil paarsSarahDeBacker schreef: en... wij moeten ons toch nie aanpassen aan anderlecht?![]()
Ik zou toch voor veel blauw gaan.
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.
Ik weet met zekerheid dat er tot voor een paar jaar totaal geen patent genomen was op het Buffalo logo, noch enig ander teken van KAAG, dus vrij in gebruik ervan.Big Dog schreef:zelfs op de naam Buffalo, vraag maar aan samba ivm zijn bandjes...
Natuurlijk zegt het commercieel bestuur van Gent dat je bijdrage moet betalen als je het logo gebruikt, maar vraag me af in hoeverre dit wettelijk is. Of ze zouden ondertussen op dat logo toch es het bewuste patent moeten genomen hebben? Maar heb toch m'n twijfels...
-
- Contacteer:
ja! wit heeft iedereen: gba, lokeren, anderlecht, zulte... Maar wij hebben blauw ook!Grim schreef:maar bij ulder zit er ook wit in, tis ni het wit dat ons zal onderscheiden van hen maar het blauw.stropke schreef: nee maar dat wit zal meer opvallen dat vuil paars
Ik zou toch voor veel blauw gaan.
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens
-
Of mss de beker alleen van het 1e ontwerp van buffalopeet? Ik vind t wel cool: zo half blauw, half wit.
En als ge de tekst van 1e post gaat gebruiken; het engels voor mei is 'may'. mai is frans. Alléja, tzou spijtig zijn

En als ge de tekst van 1e post gaat gebruiken; het engels voor mei is 'may'. mai is frans. Alléja, tzou spijtig zijn

KAA Gent samen met logo is al sinds 1985 geregistreerd als merk. Buffalo ook.Starsky1 schreef:Ik weet met zekerheid dat er tot voor een paar jaar totaal geen patent genomen was op het Buffalo logo, noch enig ander teken van KAAG, dus vrij in gebruik ervan.

- Proud Since 1898
Anders ne gerestyleden indianenkop? Daar kunnen ze niks tegen doen wssGuesWho schreef:Of mss de beker alleen van het 1e ontwerp van buffalopeet? Ik vind t wel cool: zo half blauw, half wit.
KAA Gent samen met logo is al sinds 1985 geregistreerd als merk. Buffalo ook.Starsky1 schreef:Ik weet met zekerheid dat er tot voor een paar jaar totaal geen patent genomen was op het Buffalo logo, noch enig ander teken van KAAG, dus vrij in gebruik ervan.
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.
- skirmisher
Tochwel, indien het gebasseerd is op een oorspronkelijk werk kunnen er wel problemen over komen. De auteurswetgeving kan er ver over gaan, geloof mij
Maja indien je echt vertrekt van een tekening ofzo die niet persé gebasseerd is op onze kop gaan ze er niet echt problemen van maken.
In het ander geval is er kans als ze echt moeilijk willen doen!

Maja indien je echt vertrekt van een tekening ofzo die niet persé gebasseerd is op onze kop gaan ze er niet echt problemen van maken.
In het ander geval is er kans als ze echt moeilijk willen doen!
Are you kidding me?? Tottenham - Gent: 2-2 (Jeremy Perbet) ^^
idd goe ge dacht wa zever es da moat .Grim schreef:Anders ne gerestyleden indianenkop? Daar kunnen ze niks tegen doen wssGuesWho schreef:Of mss de beker alleen van het 1e ontwerp van buffalopeet? Ik vind t wel cool: zo half blauw, half wit.
En als ge de tekst van 1e post gaat gebruiken; het engels voor mei is 'may'. mai is frans. Alléja, tzou spijtig zijnKAA Gent samen met logo is al sinds 1985 geregistreerd als merk. Buffalo ook.
irriducibili lazio roma !!!!

- BIEB
- Contacteer:
is wat wij v plan zijn 
niet gekopieerd v gba infeite, tis een logisch idee blijkbaar

niet gekopieerd v gba infeite, tis een logisch idee blijkbaar
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- HannesGent
- Spursfan
Awel, zelfs als overtuigd Anglofiel, geef ik u dus volmondig gelijk!!The Mars Volta schreef:Beste Kenny
Een tip: gebruik de mooie nederlandse taal!
Ik krijg het schijt van al dat engels wanneer het niet nodig is.
Niettemin, kopen die handel!
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."