Autokaravaan finale, vertrek 11h30 - Buffaloparking Gentbrug

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
tempel

Bericht door tempel » ma 12 mei 2008 22:59

ja zal er eens voor kijken hoe best te rijden maar dach gewoon via ring te gaan. maar ge kunt ook via de tunnels rijden maar lijkt mij nie haalbaar mee zo ne hoop :roll:

A.

Bericht door A. » ma 12 mei 2008 23:10

ik ga ook met den auto, en nog ne maat ook van mij, dus doe er maar 2 auto's bij
west-vlaams is geen dialect maar een spraakgebrek

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » di 13 mei 2008 0:32

tempel schreef:ja zal er eens voor kijken hoe best te rijden maar dach gewoon via ring te gaan. maar ge kunt ook via de tunnels rijden maar lijkt mij nie haalbaar mee zo ne hoop :roll:
Je hebt de tunnels niet nodig!

E40 naar Brussel, ring NIET oprijden maar rechtdoor richting 'Brussel/Koekelberg'
Net voor de basiliek rechts houden, de tunnel NIET inrijden maar rond de basiliek heen rijden dan afslaan naar links richting EXPO (de Smet de Naeyerlaan) volgen voor ong 2km en dan kom je aan de Houba de Strooperlaan. Hier linksaf 200m verder komje aan het Buffalo metrostation Houba/Brugmann waar de parkings zijn en de Buffalo Village. Gemakkelijk maar je moet 't weten natuurlijk

ps: ik rij hier elke weekdag
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Maestro_kv

Bericht door Maestro_kv » di 13 mei 2008 17:08

BRUSSELSbuffalo schreef:
tempel schreef:ja zal er eens voor kijken hoe best te rijden maar dach gewoon via ring te gaan. maar ge kunt ook via de tunnels rijden maar lijkt mij nie haalbaar mee zo ne hoop :roll:

E40 naar Brussel, ring NIET oprijden maar rechtdoor richting 'Brussel/Koekelberg'
Net voor de basiliek rechts houden, de tunnel NIET inrijden maar rond de basiliek heen rijden dan afslaan naar links richting EXPO (de Smet de Naeyerlaan) volgen voor ong 2km en dan kom je aan de Houba de Strooperlaan. Hier linksaf 200m verder komje aan het Buffalo metrostation Houba/Brugmann waar de parkings zijn en de Buffalo Village. Gemakkelijk maar je moet 't weten natuurlijk

zijn dat dan de parkings vor bvb tribune 2 ??
_-_ Buffalo until I die _-_

vroem

Bericht door vroem » wo 14 mei 2008 16:19

Wij gaan ons alst kan ons hoogst waarschijnlijk niet op de parking stellen maar derbuiten ergens in een villawijk(zegt dieje van m'n werk omdat'em zich der al heeft gesteld).

VoRtX

Bericht door VoRtX » wo 14 mei 2008 16:21

BRUSSELSbuffalo schreef:

Brusselsbuffalo, denk je niet dat dit riskanter is om vast te zitten dan gewoon de normale afrit te nemen (als je voor 12u30 bent uiteraard), ivm Bicycity? Nogal wat fietsers komen via Koekelberg, he.
Als je de afrit van Expo neemt en ipv de A12 te nemen gewoon die lanen er evenwijdig aan, zou dat niet gemakkelijker zijn?

Bienespe

Bericht door Bienespe » wo 14 mei 2008 16:51

Wat is het probleem eigenlijk, we zijn voor 12h30 op de ring. No worries. Zoniet, follow the little red car. 8)

Adegemse Buffalo

Bericht door Adegemse Buffalo » wo 14 mei 2008 17:22

Rijden jullie in ene trok door of is er stop voorzien in wetteren ofzo , tis maar dat ik maar vanaf 12h kan vertrekkken op 't van beverenplein ( eerst nog werken opp de markt ) mss dat ik jullie dan nog kan inhalen

vroem

Bericht door vroem » wo 14 mei 2008 17:28

Adegemse Buffalo schreef:Rijden jullie in ene trok door of is er stop voorzien in wetteren ofzo , tis maar dat ik maar vanaf 12h kan vertrekkken op 't van beverenplein ( eerst nog werken opp de markt ) mss dat ik jullie dan nog kan inhalen
Neen,het zal rechtstreeks doorrijden zijn.
Je mag ook niet vergeten de kans er wel inzit er bv anderlecht supporters mss met een grote groep ook aan dat naftstation staan en wat dan?Den dag al omzeep door mensen waarvan ze dan hun ruit ofzo mss inslagen?
Ik denk dat het te riskant is om aan een naftstation te stoppen,maarja,wie benne kik natuurlijk,ik ben de grootste zeveraar hier opt forum 8).
Vergeet dus ook allemaal niet ze om 12u30 boeltje voor een uurke afzetten dus ist aangerade voor alle zekerheid ten laatste tegen 11u45 te vertrekken.
Wij vertrekken dus om 11 u30.

Stopt beetje vroeger dan mee werken ;).

Bienespe

Bericht door Bienespe » wo 14 mei 2008 18:44

Als ik me niet vergis zijn sommige naftestations afgezet en indien niet krioelt het er van de flikken. ;)

BuffaloKatje

Bericht door BuffaloKatje » wo 14 mei 2008 20:03

Naftestations Wetteren en Groot-Bijgaarden is verboden terrein voor AA Gent-supporters...stond in een brief te lezen aan de clubs. Zal donderdag ook wel besproken worden.

tempel

Bericht door tempel » wo 14 mei 2008 22:40

stoppen zouden we toch nie doen mee zo nen hoop .
stel da iedereen daar binnen sta aan te schuiven om drinken te kopen dan zijn we een half uur kwijt :sleep: . da gaat nie waar :roll: we moeten in brussel zo rap mogelijk kunnen feesten :clap:

vroem

Bericht door vroem » wo 14 mei 2008 22:41

tempel schreef:stoppen zouden we toch nie doen mee zo nen hoop .
stel da iedereen daar binnen sta aan te schuiven om drinken te kopen dan zijn we een half uur kwijt :sleep: . da gaat nie waar :roll: we moeten in brussel zo rap mogelijk kunnen feesten :clap:
Te kopen,je bedoelt dat ze zouden pikken :D

tempel

Bericht door tempel » wo 14 mei 2008 22:53

zo zullen der ook wel tussen zitten zeker :roll:
moet wel zeggen dat al ferm aan kriebelen is om ons te laten gaan op den E40 tis te hopen dat der wa bussen ingehaald worden van gent of beter nog van anderlecht :lol:

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 15 mei 2008 1:36

tempel schreef:zo zullen der ook wel tussen zitten zeker :roll:
moet wel zeggen dat al ferm aan kriebelen is om ons te laten gaan op den E40 tis te hopen dat der wa bussen ingehaald worden van gent of beter nog van anderlecht :lol:
Sjaals en vlaggen uit den auto!!!! Heel den E40 moet blauw-wit kleuren!!
:clap:
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » do 15 mei 2008 2:00

auto in de sjalen en vlaggen ja! :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 15 mei 2008 2:16

Ja,, 'k pijs da we nogal wa gaan zien zondag langs de baan... 't zal nie gewoon zijn! :bluewhite:

Zouzou

Bericht door Zouzou » do 15 mei 2008 9:57

En ik sluit ook aan met de autocaravaan. Heb het van gisteren pas te hore gekrege dat'k met auto kan gaan ipv bus, dus +1 :bluewhite:

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » do 15 mei 2008 10:39

Ik moet spelen om half 9, dus 't zou kunnen zijn dak juist te laat ga ben, excuses mocht de karavaan niet kunnen rekenen op mijn charismatische aanwezigheid.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 15 mei 2008 10:54

tuuveneire schreef:Ik moet spelen om half 9, dus 't zou kunnen zijn dak juist te laat ga ben, excuses mocht de karavaan niet kunnen rekenen op mijn charismatische aanwezigheid.
Ik vervang u wel! :D
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » do 15 mei 2008 12:03

gaat die kermis daar al weg zijn?
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

Humanfly

Bericht door Humanfly » do 15 mei 2008 17:22

Gasten ik wil wel wat praktische hulp geven :p

Palm het 3de vak in :D
Sjalen en vlaggen uit de auto
De eerste dient ongeveer 100 km / uur te rijden, er bestaat zoiets als de volgtheorie, als de eerste bv 120 rijdt moet de laatste ongeveer 160 rijden om te kunnen volgen.
Als laatste: haal die bakken bier boven :lol:

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » do 15 mei 2008 17:30

Spursfan schreef:
tuuveneire schreef:Ik moet spelen om half 9, dus 't zou kunnen zijn dak juist te laat ga ben, excuses mocht de karavaan niet kunnen rekenen op mijn charismatische aanwezigheid.
Ik vervang u wel! :D
Great! Ge vervangt mij gewoon door een warme rode gloed rond u te laten verschijnen zodat iedereen vol bewondering naar u kijkt. 't is een klein beetje oefenen maar het lukt wel.

En een komkommer in de broek kan ook nooit kwaad.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

tempel

Bericht door tempel » do 15 mei 2008 17:51

[quote="Humanfly"]Gasten ik wil wel wat praktische hulp geven :p

De eerste dient ongeveer 100 km / uur te rijden, er bestaat zoiets als de volgtheorie, als de eerste bv 120 rijdt moet de laatste ongeveer 160 rijden om te kunnen volgen.
Als laatste: haal die bakken bier boven :lol:[/quote]

derde vak zal nie mogen we mogen ander verkeer nie hinderen .
ale ge rijd daar dan tegen 100 en ze mogen nie inhalen langs links en aangezien er wel zwaantjes zullen rijden zondag op den E40 :roll: geen zin om boetes te betalen

Humanfly

Bericht door Humanfly » do 15 mei 2008 19:12

tempel schreef:
Humanfly schreef:Gasten ik wil wel wat praktische hulp geven :p

Als laatste: haal die bakken bier boven :lol:

derde vak zal nie mogen we mogen ander verkeer nie hinderen .
ale ge rijd daar dan tegen 100 en ze mogen nie inhalen langs links en aangezien er wel zwaantjes zullen rijden zondag op den E40 :roll: geen zin om boetes te betalen
Ma als ge in karavaan zijt jong, de mensen gaan sowieso uit de weg ze, ge zult wel zien.
Zelf iemand die gemiddeld 160 rijdt gaat zeggen van ow, oppassen dak nie tussen die hooligans geraak.

Buffalodave2

Bericht door Buffalodave2 » do 15 mei 2008 19:13

Humanfly schreef:De eerste dient ongeveer 100 km / uur te rijden, er bestaat zoiets als de volgtheorie, als de eerste bv 120 rijdt moet de laatste ongeveer 160 rijden om te kunnen volgen.
Welke is uw Bonus-Malus graad???

matt_buffalo

Bericht door matt_buffalo » do 15 mei 2008 19:20

Net gehoord van iemand (die onze bussen regelde en vroeger bruggefan was) dat er 4 bussen van Standard en 1 bus van Bruhhe meegaat voor tegen anderlecht.

Wat hier van waar is weet ik ook niet hé :roll:

dst007

Bericht door dst007 » do 15 mei 2008 19:32

matt_buffalo schreef:Net gehoord van iemand (die onze bussen regelde en vroeger bruggefan was) dat er 4 bussen van Standard en 1 bus van Bruhhe meegaat voor tegen anderlecht.

Wat hier van waar is weet ik ook niet hé :roll:
Ik heb gehoord dat er 2 bussen komen van ajax, 1 van utrecht en 6 van Man. United. Tis maar van horen zeggen é.
UAO OEAI AJÉ

vroem

Bericht door vroem » do 15 mei 2008 20:42

Wij gaan alle vakken inpalmen en zullen de snelle mannen opt 3de vak wel voorbij laten gaan. :)

vroem

Bericht door vroem » do 15 mei 2008 21:18

Ik ga mss ook dus filmen.Dus al degene die meegaan mee den oto zullen mss op beeld staan en ik ga deze voor mijn eerste keer dan proberen op youtube te zetten.Hopen datk dan niets misdoe want kheb der geen ervaring mee om fimpkes op eender wat te gaan plaatsen.

Gesloten