Ff een wagen met roodwitte sjaal zien passeren ja, wat was er daarmee misschien?Spursfan schreef:Tempel vroeg aan mij om dat te doen. Had daar niet zoveel goeste in.kluutzaksken schreef:'t was idd wel schoon gedaan. In begin beetje afwachten of het iets zou worden, tot iemand et voortouw nam "ja gasten we gaan ons allemaal achtereenzetten en tons vertrekken eh"perfect rijtje eh, kweet nog altijd nie hoe da zo kon. In ieder geval, nie ZO veel wagens, ma 't bleef wel indrukwekkend, van de start tot aan de aankomst (vooral de start dan
). En buspassagiers keken ook enthousiast toe op de baan
Maar als bij wonder was iedereen bereid.
Bienespe vroeg me continu of ik kon zien of iedereen volgde. Was makkelijker te zien vanuit nen cabrio, maar toch. Hoeveel het er uiteindelijk waren, ik heb geen gedacht.
Herinnert ge u die Standardfans?
Autokaravaan finale, vertrek 11h30 - Buffaloparking Gentbrug
- kluutzaksken
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.
- kluutzaksken
- Adegemse Buffalo
plezantste was toch om lekker met 3 naast elkaar den boel wa op te houden aan 90 per uur, zeker om dienen mé zijne mercedes uit te lachen die ons dan maar langs de pechstrook voorbij gereden is
en natuurlijk de flikken die het kruispunt aan het stadion wouden afsluiten voor de fietsers toen we in brussel aan kwamen,...en toen gingen die fietsers allemaal de andere richting uit, goe gedaan flikken

en natuurlijk de flikken die het kruispunt aan het stadion wouden afsluiten voor de fietsers toen we in brussel aan kwamen,...en toen gingen die fietsers allemaal de andere richting uit, goe gedaan flikken