Autokaravaan finale, vertrek 11h30 - Buffaloparking Gentbrug

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » wo 21 mei 2008 13:44

Spursfan schreef:
kluutzaksken schreef:'t was idd wel schoon gedaan. In begin beetje afwachten of het iets zou worden, tot iemand et voortouw nam "ja gasten we gaan ons allemaal achtereenzetten en tons vertrekken eh" :clap: perfect rijtje eh, kweet nog altijd nie hoe da zo kon. In ieder geval, nie ZO veel wagens, ma 't bleef wel indrukwekkend, van de start tot aan de aankomst (vooral de start dan :D). En buspassagiers keken ook enthousiast toe op de baan :)
Tempel vroeg aan mij om dat te doen. Had daar niet zoveel goeste in.
Maar als bij wonder was iedereen bereid.

Bienespe vroeg me continu of ik kon zien of iedereen volgde. Was makkelijker te zien vanuit nen cabrio, maar toch. Hoeveel het er uiteindelijk waren, ik heb geen gedacht.

Herinnert ge u die Standardfans? :crazy:
Ff een wagen met roodwitte sjaal zien passeren ja, wat was er daarmee misschien?
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Spursfan

Bericht door Spursfan » wo 21 mei 2008 13:52

Gewoon, dat die nogal enthousiast deden voor ne match waar voor hen niets van afhing. Buiten de rivaliteit naar Rsca toe, dan. Verder niets spectaculairs.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » wo 21 mei 2008 14:15

Wat ik wel hilarisch vond was die rsca-wagen die op een gegeven moment omsingeld werd door 3 wagens van onze karavaan, en een BUS (falstaff dacht ik) :D
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Spursfan

Bericht door Spursfan » wo 21 mei 2008 14:44

Nog hilarischer waren die mensen die eens vlug rechts keken, en nog voor we hen in de gaten hadden, weer met een blik op 12 uur stonden.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Adegemse Buffalo

Bericht door Adegemse Buffalo » wo 21 mei 2008 17:20

'k had gedacht jullie te kunnen inhalen maar geen karavaan nie meer gezien , ik was om 12h45-13h in brussel , jullie ?

Jensen

Bericht door Jensen » wo 21 mei 2008 17:33

plezantste was toch om lekker met 3 naast elkaar den boel wa op te houden aan 90 per uur, zeker om dienen mé zijne mercedes uit te lachen die ons dan maar langs de pechstrook voorbij gereden is :lol:

en natuurlijk de flikken die het kruispunt aan het stadion wouden afsluiten voor de fietsers toen we in brussel aan kwamen,...en toen gingen die fietsers allemaal de andere richting uit, goe gedaan flikken :clap:

tempel

Bericht door tempel » wo 21 mei 2008 22:54

ja heb da gezien van die flik was net kruispunt over en keek achter mij en dacht shit :( daar gaat de lijn van auto's maar liet under toch tot mijn verbazing op tijd door. dacht al dat zo nen etter van nen flik ging zijn :roll:

vroem

Bericht door vroem » vr 27 jun 2008 20:42

Kut gvdm :mad:

Gesloten