Autokaravaan finale, vertrek 11h30 - Buffaloparking Gentbrug
- BRUSSELSbuffalo
Je hebt de tunnels niet nodig!tempel schreef:ja zal er eens voor kijken hoe best te rijden maar dach gewoon via ring te gaan. maar ge kunt ook via de tunnels rijden maar lijkt mij nie haalbaar mee zo ne hoop
E40 naar Brussel, ring NIET oprijden maar rechtdoor richting 'Brussel/Koekelberg'
Net voor de basiliek rechts houden, de tunnel NIET inrijden maar rond de basiliek heen rijden dan afslaan naar links richting EXPO (de Smet de Naeyerlaan) volgen voor ong 2km en dan kom je aan de Houba de Strooperlaan. Hier linksaf 200m verder komje aan het Buffalo metrostation Houba/Brugmann waar de parkings zijn en de Buffalo Village. Gemakkelijk maar je moet 't weten natuurlijk
ps: ik rij hier elke weekdag
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- Maestro_kv
zijn dat dan de parkings vor bvb tribune 2 ??BRUSSELSbuffalo schreef:Je hebt de tunnels niet nodig!tempel schreef:ja zal er eens voor kijken hoe best te rijden maar dach gewoon via ring te gaan. maar ge kunt ook via de tunnels rijden maar lijkt mij nie haalbaar mee zo ne hoop
E40 naar Brussel, ring NIET oprijden maar rechtdoor richting 'Brussel/Koekelberg'
Net voor de basiliek rechts houden, de tunnel NIET inrijden maar rond de basiliek heen rijden dan afslaan naar links richting EXPO (de Smet de Naeyerlaan) volgen voor ong 2km en dan kom je aan de Houba de Strooperlaan. Hier linksaf 200m verder komje aan het Buffalo metrostation Houba/Brugmann waar de parkings zijn en de Buffalo Village. Gemakkelijk maar je moet 't weten natuurlijk
_-_ Buffalo until I die _-_
Brusselsbuffalo, denk je niet dat dit riskanter is om vast te zitten dan gewoon de normale afrit te nemen (als je voor 12u30 bent uiteraard), ivm Bicycity? Nogal wat fietsers komen via Koekelberg, he.BRUSSELSbuffalo schreef:Je hebt de tunnels niet nodig!tempel schreef:ja zal er eens voor kijken hoe best te rijden maar dach gewoon via ring te gaan. maar ge kunt ook via de tunnels rijden maar lijkt mij nie haalbaar mee zo ne hoop
Als je de afrit van Expo neemt en ipv de A12 te nemen gewoon die lanen er evenwijdig aan, zou dat niet gemakkelijker zijn?
- Adegemse Buffalo
Neen,het zal rechtstreeks doorrijden zijn.Adegemse Buffalo schreef:Rijden jullie in ene trok door of is er stop voorzien in wetteren ofzo , tis maar dat ik maar vanaf 12h kan vertrekkken op 't van beverenplein ( eerst nog werken opp de markt ) mss dat ik jullie dan nog kan inhalen
Je mag ook niet vergeten de kans er wel inzit er bv anderlecht supporters mss met een grote groep ook aan dat naftstation staan en wat dan?Den dag al omzeep door mensen waarvan ze dan hun ruit ofzo mss inslagen?
Ik denk dat het te riskant is om aan een naftstation te stoppen,maarja,wie benne kik natuurlijk,ik ben de grootste zeveraar hier opt forum

Vergeet dus ook allemaal niet ze om 12u30 boeltje voor een uurke afzetten dus ist aangerade voor alle zekerheid ten laatste tegen 11u45 te vertrekken.
Wij vertrekken dus om 11 u30.
Stopt beetje vroeger dan mee werken

-
- BRUSSELSbuffalo
Sjaals en vlaggen uit den auto!!!! Heel den E40 moet blauw-wit kleuren!!tempel schreef:zo zullen der ook wel tussen zitten zeker![]()
moet wel zeggen dat al ferm aan kriebelen is om ons te laten gaan op den E40 tis te hopen dat der wa bussen ingehaald worden van gent of beter nog van anderlecht

Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- BRUSSELSbuffalo
- tuuveneire
Ik moet spelen om half 9, dus 't zou kunnen zijn dak juist te laat ga ben, excuses mocht de karavaan niet kunnen rekenen op mijn charismatische aanwezigheid.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
Gasten ik wil wel wat praktische hulp geven 
Palm het 3de vak in
Sjalen en vlaggen uit de auto
De eerste dient ongeveer 100 km / uur te rijden, er bestaat zoiets als de volgtheorie, als de eerste bv 120 rijdt moet de laatste ongeveer 160 rijden om te kunnen volgen.
Als laatste: haal die bakken bier boven

Palm het 3de vak in

De eerste dient ongeveer 100 km / uur te rijden, er bestaat zoiets als de volgtheorie, als de eerste bv 120 rijdt moet de laatste ongeveer 160 rijden om te kunnen volgen.

- tuuveneire
Great! Ge vervangt mij gewoon door een warme rode gloed rond u te laten verschijnen zodat iedereen vol bewondering naar u kijkt. 't is een klein beetje oefenen maar het lukt wel.Spursfan schreef:Ik vervang u wel!tuuveneire schreef:Ik moet spelen om half 9, dus 't zou kunnen zijn dak juist te laat ga ben, excuses mocht de karavaan niet kunnen rekenen op mijn charismatische aanwezigheid.
En een komkommer in de broek kan ook nooit kwaad.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
[quote="Humanfly"]Gasten ik wil wel wat praktische hulp geven 
Palm het 3de vak in
[/quote]
derde vak zal nie mogen we mogen ander verkeer nie hinderen .
ale ge rijd daar dan tegen 100 en ze mogen nie inhalen langs links en aangezien er wel zwaantjes zullen rijden zondag op den E40
geen zin om boetes te betalen

Palm het 3de vak in

ale ge rijd daar dan tegen 100 en ze mogen nie inhalen langs links en aangezien er wel zwaantjes zullen rijden zondag op den E40

Ma als ge in karavaan zijt jong, de mensen gaan sowieso uit de weg ze, ge zult wel zien.tempel schreef:Humanfly schreef:Gasten ik wil wel wat praktische hulp geven
Palm het 3de vak in![]()
ale ge rijd daar dan tegen 100 en ze mogen nie inhalen langs links en aangezien er wel zwaantjes zullen rijden zondag op den E40geen zin om boetes te betalen
Zelf iemand die gemiddeld 160 rijdt gaat zeggen van ow, oppassen dak nie tussen die hooligans geraak.
-
- matt_buffalo
Ik heb gehoord dat er 2 bussen komen van ajax, 1 van utrecht en 6 van Man. United. Tis maar van horen zeggen é.matt_buffalo schreef:Net gehoord van iemand (die onze bussen regelde en vroeger bruggefan was) dat er 4 bussen van Standard en 1 bus van Bruhhe meegaat voor tegen anderlecht.
Wat hier van waar is weet ik ook niet hé
UAO OEAI AJÉ