1964-1984....2008
- skirmisher
- vasQuez
- Contacteer:
beestige foto, maar tis altijd dezelfde foto die ik terugzie
zijn er geen andere van die match? blijkbaar niet hé...
trouwens, heel veel sjaalkes en vlaggen en petten, maar bitter weinig mensen die een truitje aan hebben of blauwwit tout court...
soit, we zullen ze proberen overtreffen... voor zelfde score teken ik !!!
trouwens, heel veel sjaalkes en vlaggen en petten, maar bitter weinig mensen die een truitje aan hebben of blauwwit tout court...
krewl :love: #WAOF
Toen was dat ook nog niet in de mode hé, als er al eens iemand zo'n truitje had, dan was dat meestal gekregen van een speler ofzo. Voor zover ik mij herinner waren die gewoonweg niet te koop.vasQuez schreef:beestige foto, maar tis altijd dezelfde foto die ik terugzie
Bwah, ik heb er toch eentje van '84 ze, zo een blauw met fijne witte streepkes en "Bellewaerde Park" als sponsor.MAC65 schreef:Toen was dat ook nog niet in de mode hé, als er al eens iemand zo'n truitje had, dan was dat meestal gekregen van een speler ofzo. Voor zover ik mij herinner waren die gewoonweg niet te koop.vasQuez schreef:beestige foto, maar tis altijd dezelfde foto die ik terugzie
Der staat gene rugnummer of merk op, dus een matchshirtje is het zeker niet!
Mijn pa staat hier trouwens op de foto, met zijn visserspotske en zijne sjaal in de lucht, linksvanboven

Hij vonnet ne vree wijze foto moek zeggen

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
- geert het peert
in`84 met open dak mee mijn dianeke en mijn lief naar den heizel getoeft
na de match groot feest in het stadion en nog een toerke gedaan in gent op de kuiperskaai
resultaat , tegen zondagavond thuis gesukkeld en mijn toenmalig lief kwijt
ik ben er de buffalo`s nog altijd dankbaar om , hoop alleen dat het dit keer beter afloopt met mijn vrouw ...
nu zijn we erbij met 3 generaties !
na de match groot feest in het stadion en nog een toerke gedaan in gent op de kuiperskaai
resultaat , tegen zondagavond thuis gesukkeld en mijn toenmalig lief kwijt
ik ben er de buffalo`s nog altijd dankbaar om , hoop alleen dat het dit keer beter afloopt met mijn vrouw ...
nu zijn we erbij met 3 generaties !
Not my club !
inderdaad, dat is maar pas vanaf begin jaren negentig beetje bij beetje mogelijk geworden.MAC65 schreef:Toen was dat ook nog niet in de mode hé, als er al eens iemand zo'n truitje had, dan was dat meestal gekregen van een speler ofzo. Voor zover ik mij herinner waren die gewoonweg niet te koop.vasQuez schreef:beestige foto, maar tis altijd dezelfde foto die ik terugzie
veel mensen die jonger zijn weten dat natuurlijk niet, maar om nog maar een straf voorbeeld te geven, die bekerfinales kwamen niet rechtstreeks op tv toen, een samenvatting, that was it, de BRT was toen nog meer een kut(wieler)zender dan de VRT nu, het is pas met de komst van VTM in 1987 en het stijgende belang van kijkcijfers dat de strijd om voetbalbeelden is losgebarsten
Re: 1964-1984-2008
nog iemand die voor de 3de keer erbij isghilver schreef:Ik was er als 13 jarige bij in 1964. Ik weet nog als was het van gisteren dat Eric Lambert in de laatste minuut van de reglementaire speeltijd gelijk maakte. Daarna in de extra times 4-2. Ik was er ook bij in 1984.

Buffalo zijn , is mijn leven !!
inderdaad ze waren niet te koop want wij lieten onze t-shirt maken in een sportwinkel in de schooldreef.... en in de kraampjes die bij thuidwedstrijden stonden waren het allemaal petten, sjaals, polsbandjes, stickers, vlagjes en pins.MAC65 schreef:Toen was dat ook nog niet in de mode hé, als er al eens iemand zo'n truitje had, dan was dat meestal gekregen van een speler ofzo. Voor zover ik mij herinner waren die gewoonweg niet te koop.vasQuez schreef:beestige foto, maar tis altijd dezelfde foto die ik terugzie
Buffalo zijn , is mijn leven !!
- vasQuez
- Contacteer:
ziedet wel !!!!stropke schreef:inderdaad ze waren niet te koop want wij lieten onze t-shirt maken in een sportwinkel in de schooldreef.... en in de kraampjes die bij thuidwedstrijden stonden waren het allemaal petten, sjaals, polsbandjes, stickers, vlagjes en pins.MAC65 schreef: Toen was dat ook nog niet in de mode hé, als er al eens iemand zo'n truitje had, dan was dat meestal gekregen van een speler ofzo. Voor zover ik mij herinner waren die gewoonweg niet te koop.
KOMAAN BFT: badges/buttons/stickers !!
krewl :love: #WAOF
- BIEB
- Contacteer:
ja we zien da zeker zitte maar geef ons wa tijd, drukke agend a;)
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- Buffalogirlforever14
- BIEB
- Contacteer:
zo einig fotosidd, hoewel er veel zullen genomen zijn
benieuwd waar we binne 25 jaar een tekort gaan aan hebben
3D-beelden?
benieuwd waar we binne 25 jaar een tekort gaan aan hebben

3D-beelden?

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- superboksic
- skirmisher
Mss als iemand foto's kan maken van dat filmpje over '84 welke tijdens de rust van Gent - Standard werd afgespeeld op Sporza.vasQuez schreef:en slechts EEN foto
meer niet... heel vreemd!!! kan er niemand nog uploaden?
ik stuur ze door naar mij en ik zal ze dan wel uploaden!
Are you kidding me?? Tottenham - Gent: 2-2 (Jeremy Perbet) ^^
- buffalo impact
Ik ben trouwens reeds hevig buffalo sinds 1958. Heb heel wat meegemaakt in goede en slechte tijden. Zelfs tot in de derde klasse hevig supporter. 1964 blijft één van de mooiste jeugdherinneringen. Ook 1884 was de moeite. Hopelijk 2008 ook. [/quote]
- Bleu-WhiTe
ghilver schreef:![]()
Amai gij moet wa oud zijn"stropke" nog iemand die voor de derde keer erbij is /quote schreef:
Ik ben trouwens reeds hevig buffalo sinds 1958. Heb heel wat meegemaakt in goede en slechte tijden. Zelfs tot in de derde klasse hevig supporter. 1964 blijft één van de mooiste jeugdherinneringen. Ook 1884 was de moeite. Hopelijk 2008 ook.![]()
Re: 1964-1984-2008
[quote="stropke"][quote="ghilver"]Ik was er als 13 jarige bij in 1964. Ik weet nog als was het van gisteren dat Eric Lambert in de laatste minuut van de reglementaire speeltijd gelijk maakte. Daarna in de extra times 4-2. Ik was er ook bij in 1984.[/quote]
nog iemand die voor de 3de keer erbij is
[/quote]
Ben reeds hevige buffalo sinds 1958. Heel wat meegemaakt in goede en slechte tijden. Zelfs tot in derde klasse hevig supporter. 1964 was één de mooiste jeugdherinneringen. En dan de beker der bekerwinnaars, nipt uitgeschakeld tegen West Ham united van de legendarische Moore, Hurst e.a. 0-1 en 0-0
nog iemand die voor de 3de keer erbij is
Ben reeds hevige buffalo sinds 1958. Heel wat meegemaakt in goede en slechte tijden. Zelfs tot in derde klasse hevig supporter. 1964 was één de mooiste jeugdherinneringen. En dan de beker der bekerwinnaars, nipt uitgeschakeld tegen West Ham united van de legendarische Moore, Hurst e.a. 0-1 en 0-0