Bekersjaal, te koop tijdens Gent-Charleroi

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
elliebellieke*

Bericht door elliebellieke* » zo 04 mei 2008 15:09

Btw ja heb hem herkent , ff zijn gezicht gezien ;)
:D
"Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het klaar is."

-Nelson Mandela

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » zo 04 mei 2008 16:43

Tis toch nen mooie sjaal :bluewhite:
Buffalo Forever!

nutzie

Bericht door nutzie » zo 04 mei 2008 17:00

burto12 schreef:
Grim schreef:de buffalokop valt goe mee vinnek, alleen da 'baardje' sta wa raar, begrijp de bedoeling der ni van, maar walt toch ni op
maar zo lang! die is zeker den helft zo lang of mijnen andere buffalosjaal
zou da nie te maken hebben met de rechten op de buffalokop?
Neen, is jammer genoeg een drukfout.

Brechtje

Bericht door Brechtje » zo 04 mei 2008 17:06

nutzie schreef:
burto12 schreef: zou da nie te maken hebben met de rechten op de buffalokop?
Neen, is jammer genoeg een drukfout.
Als je naar de buffalokop kijkt (de juiste buffalokop), dan heeft die inderdaad nog een hals, maar da's een heel dun lijntje ivm de rest van de kop.
De producent heeft dat ook als dunste lijn gedaan, maar dan komt dat op zo'n klein logo natuurlijk groot over, met als gevolg dat 'baardje', maar valt echt niet op, als ge er niet super op let :)

BuffaloKatje

Bericht door BuffaloKatje » zo 04 mei 2008 18:24

Brechtje schreef:
nutzie schreef: Neen, is jammer genoeg een drukfout.
Als je naar de buffalokop kijkt (de juiste buffalokop), dan heeft die inderdaad nog een hals, maar da's een heel dun lijntje ivm de rest van de kop.
De producent heeft dat ook als dunste lijn gedaan, maar dan komt dat op zo'n klein logo natuurlijk groot over, met als gevolg dat 'baardje', maar valt echt niet op, als ge er niet super op let :)
Maar we gaan der nie over vallen ;) tis dan ene mee een sikske hé (of hoe jullie het dan bekijken)

wollem

Bericht door wollem » ma 05 mei 2008 9:34

Hehe, 't is da - en als ge idd. kijkt op uw andere sjaals, ziet ge datzelfde lijntje ook staan, alleen is het hier wat groter uitgevallen.

Voor de rest: sjaals vlogen de deur uit idd., ik kon met moeite in tijd de pakken openscheuren :)
25/04/2009

Svenne

Bericht door Svenne » ma 05 mei 2008 9:50

wollem schreef:Hehe, 't is da - en als ge idd. kijkt op uw andere sjaals, ziet ge datzelfde lijntje ook staan, alleen is het hier wat groter uitgevallen.

Voor de rest: sjaals vlogen de deur uit idd., ik kon met moeite in tijd de pakken openscheuren :)
ja sjaalke is binnen en idd iedereen liep er gelijk met da sjaalke rond :eek: en veel mensen met zakje van jako zien rondlopen dus goeie zaken gedaan precies :bluewhite:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 05 mei 2008 10:02

kwam toe aan tribune 1 om 10 voor acht
geen sjaals meer te zien en moest voor een tweeling van 12 twee smallekes hebben in t-shirts en ze hadden niet eens 2 dezelfde meer , heb dan maar 2 verschillende genomen , vind dit toch allemaal serieus amateuristisch zenne , men weet toch dat met de finale in aantocht er een serieueze vraag gaat zijn ...
One family ? Mijn kloten !

JFJQ

Bericht door JFJQ » ma 05 mei 2008 10:24

geert het peert schreef:kwam toe aan tribune 1 om 10 voor acht
geen sjaals meer te zien
Je gaat me net gemist hebben... Ik vertrok namelijk om 19:51 aan T1.
Daarbij komt dat ik uitverkocht was om 19:46 ofzo. We hebben meermaals gezegd dat op tijd komen belangrijk was voor een sjaal. Alleszins, er komen er nog (we konden er op een week tijd maar een beperkt aantal krijgen, moet ook wel te verstaan zijn denk ik)
Buffalo 4-ever!

wollem

Bericht door wollem » ma 05 mei 2008 10:25

geen sjaals meer te zien en moest voor een tweeling van 12 twee smallekes hebben in t-shirts en ze hadden niet eens 2 dezelfde meer , heb dan maar 2 verschillende genomen , vind dit toch allemaal serieus amateuristisch zenne , men weet toch dat met de finale in aantocht er een serieueze vraag gaat zijn ...
Sjaals kon je op voorhand bestellen bij ons - en kunnen nu nog steeds besteld worden (tweede levering wordt verwacht rond 14 / 15 mei). Het was een ware stormloop voor de sjaals zaterdagavond, we konden het zelf amper bijhouden, ze waren dan ook in alle tribunes uitverkocht tegen 20 voor / kwart voor 8. Er vroeg bijzijn was de boodschap, is hier meermaals gezegd hoor ;)

Shirts: de kleine shirts werden vooral verdeeld rond de jeugdvakken heb ik den indruk ... Daar zitten natuurlijk de meeste kleine mannen he.
25/04/2009

ernie

Bericht door ernie » ma 05 mei 2008 10:35

Turbostef schreef:1000 sjaals hadden we in stock, SOLD OUT in nog geen 2 uren tijd, Buffalo's jullie zijn :crazy: maar het gaat nog verder, vanaf 14 mei is het 2e contingent van 1000 sjaals beschikbaar. Reserveren kan terug via pb of mail, stort op tijd (gelukkig geen vervelende bank holidays)!!!

Afhalen kan dan op het tijdstip en plaats die hier nog bekend zal worden gemaakt.

Come on!!! :clap:
Excuseer vervelende bankhollidays, dan heb ik ook eens een dagje vrij is het nog vervelend ook. :D

De sjaals zijn super!
Mijn nekken collega's waren wel niet te content toen ze er mij mee zagen binnenkomen
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Turbostef

Bericht door Turbostef » ma 05 mei 2008 10:57

Mensen die reeds hun BFT-sjaal bestelden maar waarvan de betaling zaterdag nog niet 'binnen' was, kunnen deze woensdag afhalen op het Oefencomplex van 2 tot 5.

El Belga

Bericht door El Belga » ma 05 mei 2008 11:01

storten is op het bankrekeningnummer onderaan u berichtjes, neem ik aan? :)
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 05 mei 2008 11:03

wollem schreef:
Sjaals kon je op voorhand bestellen bij ons - en kunnen nu nog steeds besteld worden (tweede levering wordt verwacht rond 14 / 15 mei). Het was een ware stormloop voor de sjaals zaterdagavond, we konden het zelf amper bijhouden, ze waren dan ook in alle tribunes uitverkocht tegen 20 voor / kwart voor 8. Er vroeg bijzijn was de boodschap, is hier meermaals gezegd hoor ;)

Shirts: de kleine shirts werden vooral verdeeld rond de jeugdvakken heb ik den indruk ... Daar zitten natuurlijk de meeste kleine mannen he.
wel , op de moment dat ik aankwam ging de persoon die sjaals verkocht er juist vandoor
ik had er besteld bij Turbostef , maar door de feestdagen kon ik die nooit meer op tijd betalen , daarom wou ik ze direct kopen op de wedstrijd
geen verwijt maar wel beetje raar dat er maar zoveel voorhanden zijn , denk toch dat het ijzer nu heet is en klaar om gesmeed te worden , als we nu niets verkopen gaat het nooit meer lukken
soit , ik raak er wel aan

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 mei 2008 11:06

we mochten ook niet overenthousiast zijn en moesten ook nog aan ons gerief geraken he :)
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Makaveli

Bericht door Makaveli » ma 05 mei 2008 11:10

als ge een beetje moeite had gedaan om betalingen maandag/dinsdag te fixen kreeg je heel veel moeite terug van BFT-leden (zoals een levering aan huis bijvoorbeeld)

zijn ze op dan zijn ze op , tenzij je een toverstokje hebt
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 05 mei 2008 11:13

no offense he , jullie doen dat op vrijwilige basis , maar toch weer een duidelijk teken dat onze club op het vlak van merchandising hopeloos achter komt ...

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 mei 2008 11:14

El Belga schreef:storten is op het bankrekeningnummer onderaan u berichtjes, neem ik aan? :)
yes

JFJQ

Bericht door JFJQ » ma 05 mei 2008 11:20

geert het peert schreef: dat onze club op het vlak van merchandising hopeloos achter komt ...
Daar geef ik je gelijk in, zeker en vast. Maar onderschat de stormloop van zaterdag niet. Zelfs in T1 vond ik dat het een gekte van jewelste was. Ik was ff blij dat ik niet in T2 stond te verkopen :)
Buffalo 4-ever!

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 mei 2008 11:23

*editteke*
Laatst gewijzigd door BIEB op ma 05 mei 2008 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

elliebellieke*

Bericht door elliebellieke* » ma 05 mei 2008 11:24

JFJQ schreef:
geert het peert schreef: dat onze club op het vlak van merchandising hopeloos achter komt ...
Daar geef ik je gelijk in, zeker en vast. Maar onderschat de stormloop van zaterdag niet. Zelfs in T1 vond ik dat het een gekte van jewelste was. Ik was ff blij dat ik niet in T2 stond te verkopen :)
kwamen daar van alle kanten :crazy:
Maar het overleefd dusja ;)
"Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het klaar is."

-Nelson Mandela

Svenne

Bericht door Svenne » ma 05 mei 2008 11:26

kben content dak er vroeg was, op mijn gemak sjaalke en vlagske kunnen kopen en nog wa pinten kunnen drinken :D twas dorstig weerke :p
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 05 mei 2008 11:41

er moet gewoon in de veldstraat ne winkel komen , zo simpel is het , gantoise maakt toch deel uit van het stadsleven ?

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 mei 2008 11:48

samenwerking met stadswinkel is mss enigste voorlopige rendabel idee
(ivm aa gent spulletjes dan he, niet enkel de sjaals)

Quick en casa renderen al niet in veldstraat ..

Makaveli

Bericht door Makaveli » ma 05 mei 2008 11:49

BIEB schreef:samenwerking met stadswinkel is mss enigste voorlopige rendabel idee
(ivm aa gent spulletjes dan he, niet enkel de sjaals)

Quick en casa renderen al niet in veldstraat ..
united brands zou zijn aanbod mogen verruimen , als ge beziet hoeveel meer mauve & kotsblauwzwart ze verkopen is't nog altijd géne vetten

en dan die prijzen ...

Makaveli

Bericht door Makaveli » ma 05 mei 2008 11:50

dubbel*

PHTIBOYS

Bericht door PHTIBOYS » ma 05 mei 2008 12:03

geert het peert schreef:
wollem schreef: Sjaals kon je op voorhand bestellen bij ons - en kunnen nu nog steeds besteld worden (tweede levering wordt verwacht rond 14 / 15 mei). Het was een ware stormloop voor de sjaals zaterdagavond, we konden het zelf amper bijhouden, ze waren dan ook in alle tribunes uitverkocht tegen 20 voor / kwart voor 8. Er vroeg bijzijn was de boodschap, is hier meermaals gezegd hoor ;)

wel , op de moment dat ik aankwam ging de persoon die sjaals verkocht er juist vandoor
ik had er besteld bij Turbostef , maar door de feestdagen kon ik die nooit meer op tijd betalen , daarom wou ik ze direct kopen op de wedstrijd
geen verwijt maar wel beetje raar dat er maar zoveel voorhanden zijn , denk toch dat het ijzer nu heet is en klaar om gesmeed te worden , als we nu niets verkopen gaat het nooit meer lukken
Ja, om half acht was onze doos nog bijna vol aan T1 en toen was het plots vollen bak verkopen, langs alle kanten. Om tien voor acht was alles onherroepelijk weg.

Turbostef

Bericht door Turbostef » ma 05 mei 2008 12:38

geert het peert schreef:
wollem schreef: Sjaals kon je op voorhand bestellen bij ons - en kunnen nu nog steeds besteld worden (tweede levering wordt verwacht rond 14 / 15 mei). Het was een ware stormloop voor de sjaals zaterdagavond, we konden het zelf amper bijhouden, ze waren dan ook in alle tribunes uitverkocht tegen 20 voor / kwart voor 8. Er vroeg bijzijn was de boodschap, is hier meermaals gezegd hoor ;)

geen paniek Geert, jouw sjaals liggen klaar bij mij thuis, je geeft maar een seintje hoe we afspreken 8)

maqe

Bericht door maqe » ma 05 mei 2008 13:24

Tzijn idd. heel mooie sjaals, en warme... heb er nog eentje kunnen kopen rond half 8 zaterdag, maar ge moest rap zijn om er nog een te hebben... Hij hangt nu vanachter in mijn auto, over de neksteunen van de achterzetels, zodat iedereen hem goe kan zien :)
Elke, Stef en Ronald, jullie hebben bergen werk verzet zaterdag in den T2, en Elke haar stem was bijna weg van te roepen en reclame te maken :D Die shirtjes met dien beker en ARAG op vond ik ook heel mooi, ne maat van mij had zo eentje gekocht en ze zijn wijs vinnek
Zou nu nog graag zo nen t-shirt hebben van 'Buffalo's on Tour' en dan benk gezet voor den 18de :D

BTW: Bojan was ook content mee zijne sjaal hé Stef :D
ZLATAN = JUNAK :hail:
Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.

Turbostef

Bericht door Turbostef » do 08 mei 2008 18:14

Toch nog even deze topic terug naar boven halen, want er zijn nog steeds sjaals te bestellen, via pb (naar wollem, jfjq, bieb of ik) ofwel per mail naar bft@skynet.be

Gesloten