NOG 12 PLAATSEN VRIJ OP ONZE BUS !!
NOG 12 PLAATSEN VRIJ OP ONZE BUS !!
Er zijn bij ons 12 plaatsen vrij gekomen .. wie intresse heeft stuur me een PB / martin_debacker@hotmail.com dringend !!
we hebben ook een opstaphalte aan de afrit aalter en Gentbrugge.
Buffalo zijn , is mijn leven !!
Re: NOG 12 PLAATSEN VRIJ OP ONZE BUS !!
Tickets voor welk vak?stropke schreef:Er zijn bij ons 12 plaatsen vrij gekomen .. wie intresse heeft stuur me een PB / martin_debacker@hotmail.com dringend !!
de kaarten die nu beproken zijn via de federatie zijn allemaal de bovenste ring.bariet schreef:Tickets voor welk vak?stropke schreef:Er zijn bij ons 12 plaatsen vrij gekomen .. wie intresse heeft stuur me een PB / martin_debacker@hotmail.com dringend !!
intresse?
Neeje, gewoon ter info voor de kandidaten. Ik rij al mee.stropke schreef:de kaarten die nu beproken zijn via de federatie zijn allemaal de bovenste ring.
intresse?

(Ge moogt nu nog raden wie ik ben.

-
Stropkestropke schreef:bus en ticket 35€ ....
wij vertrekken in diksmuide om 11.30.
had gisteren kontakt met een fan uit gent die 10 plaatsen wou... helaas niets meer gehoord en dan nog iemand van torhout...
Ik en een maat willen meegaan, maar ik heb problemen met mijn e-mail.
Kan ik u niet telefonisch bereiken?
PS: ik ben van Veurne
benny

PS: je kunt mij bereiken op het nr 0498/22 09 86benny007 schreef:Stropkestropke schreef:bus en ticket 35€ ....
wij vertrekken in diksmuide om 11.30.
had gisteren kontakt met een fan uit gent die 10 plaatsen wou... helaas niets meer gehoord en dan nog iemand van torhout...
Ik en een maat willen meegaan, maar ik heb problemen met mijn e-mail.
Kan ik u niet telefonisch bereiken?
PS: ik ben van Veurne
benny
Ik zou wel 4 plaatsen willen, maar meerijden met de bus zelf kan wel een probleem zijn. aangezien we van de noorderkempen zijn.
Ik denk ( zal het overleggen ) dat we het totaalbedrag willen betalen, maar is het dan verplicht om met de bus mee te rijden??? Ik wil de tickets gerust eigenhandig komen halen!
Ik denk ( zal het overleggen ) dat we het totaalbedrag willen betalen, maar is het dan verplicht om met de bus mee te rijden??? Ik wil de tickets gerust eigenhandig komen halen!
- superboksic
- superboksic
- buffalogirl8
zeker want als we de mexican wave doen dan zijn wij de startersbuffalo1 schreef:jullie zitte in vak A?stropke schreef:sluit die topic maar... onze bus is volzet.....
Ik ookfiestje bouwen
yiii

we zitten misschien wat te ver van de spionkop maar die dag moet heel tribune 2 eraan geloven ... we sleuren iedereen mee .
onze stemmen zullen door de blauwe hemel trillen

We zullen wij in vakA een spionkop makenstropke schreef:zeker want als we de mexican wave doen dan zijn wij de startersbuffalo1 schreef: jullie zitte in vak A?
Ik ookfiestje bouwen
yiii![]()
we zitten misschien wat te ver van de spionkop maar die dag moet heel tribune 2 eraan geloven ... we sleuren iedereen mee .

idd die dag moe heel tribune2 een spionkop zijn.
Ole de wave starten

Kzien er al naar uit!!
-
dan zit ik daar dus ookbuffalo1 schreef:We zullen wij in vakA een spionkop makenstropke schreef: zeker want als we de mexican wave doen dan zijn wij de starters![]()
idd die dag moe heel tribune2 een spionkop zijn.
Ole de wave starten![]()
Kzien er al naar uit!!

" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "