AA Gent of spelers in de pers m.b.t. de bekerfinale

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
free74
Contacteer:

AA Gent of spelers in de pers m.b.t. de bekerfinale

Bericht door free74 » vr 25 apr 2008 9:16

Gevonden op sportwereld.be:

Georges Leekens: "Ik hoop echt dat Gent de beker wint"

Toch ne sympathieke mens he... :D
WE CREATE THE FUTURE TODAY !

Stengel

Bericht door Stengel » vr 25 apr 2008 9:18

Staat er vandaag niets in de kranten over de ticketverkoop !?
Aantallen die al verkocht zijn bevoorbeeld of de nog beschikbare tickets !?
KEEP OUT : TENGELS

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » vr 25 apr 2008 9:20

Voor Gent is 't uitverkocht! A'lecht is pas woensdag begonnen...
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

voetbalgrumpie

Re: AA Gent of spelers in de pers m.b.t. de bekerfinale

Bericht door voetbalgrumpie » vr 25 apr 2008 9:22

free74 schreef:Gevonden op sportwereld.be:

die is aan het proberen om deze avond een overwinning te nemen,want hij is toch zo mee levend voor ons :D

of hij is weer aan het solliciteren :eek:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 25 apr 2008 9:24

BRUSSELSbuffalo schreef:Voor Gent is 't uitverkocht!
Bron? Ik lees hier nog andere dingen.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Stengel

Bericht door Stengel » vr 25 apr 2008 9:31

Ja, ik zou nu toch ook wel eens willen weten of het wel degelijk allemaal uitverkocht is voor Gent !?
Staat hier iets over geschreven in de "vakpers" !?

Robbyrapido

Bericht door Robbyrapido » vr 25 apr 2008 10:38

BRUSSELSbuffalo schreef:Voor Gent is 't uitverkocht! A'lecht is pas woensdag begonnen...
Dat begrijp ik dus niet. Waarom dit vertellen? Iedereen weet dat dit nog niet het geval is!

Robbyrapido

Bericht door Robbyrapido » vr 25 apr 2008 10:47

Robbyrapido schreef:
BRUSSELSbuffalo schreef:Voor Gent is 't uitverkocht! A'lecht is pas woensdag begonnen...
Dat begrijp ik dus niet. Waarom dit vertellen? Iedereen weet dat dit nog niet het geval is!
Net even de andere topics gelezen en daar halen andere mensen ook aan dat alles reeds uitverkocht is. Toch blijf ik dat zeer twijfelachtig vinden. Indien het uitverkocht is moet dit toch vermeld worden op de site?

free74
Contacteer:

Bericht door free74 » vr 25 apr 2008 10:48

Robbyrapido schreef:
Robbyrapido schreef: Dat begrijp ik dus niet. Waarom dit vertellen? Iedereen weet dat dit nog niet het geval is!
Net even de andere topics gelezen en daar halen andere mensen ook aan dat alles reeds uitverkocht is. Toch blijf ik dat zeer twijfelachtig vinden. Indien het uitverkocht is moet dit toch vermeld worden op de site?
Zever, gezever ... (dixit Franky)

kenneth_v_c
Contacteer:

Bericht door kenneth_v_c » vr 25 apr 2008 10:48

dat het op gent geen rappe zijn weten we al e
en ik heb net telefoon had, en die mens heeft het zelf gevraagd aan de loketten toen hij zijn kaarten kocht
om 10 uur nog 40 kaarten
dus die zijn nu normaal al weg ook

Buffalogirlforever14

Re: AA Gent of spelers in de pers m.b.t. de bekerfinale

Bericht door Buffalogirlforever14 » vr 25 apr 2008 10:59

free74 schreef:Gevonden op sportwereld.be:

:mad: Leekens :mad:
Vanavond gaat ij der aan :D
* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 25 apr 2008 11:08

Gentse vakken bekerfinale volledig uitverkocht!

Alle tickets voor de Gentse supporters zijn de deur uit! Dat betekent dat op 18 mei iets meer dan 20.000 Gentenaars hun ploeg zullen aanmoedigen in het Koning Boudewijnstadion. De club wenst zijn supporters en sponsors dan ook van harte te danken voor de fantastische respons.

www.kaagent.be

massjief

Bericht door massjief » vr 25 apr 2008 11:09

Alexandre schreef:Gentse vakken bekerfinale volledig uitverkocht!

Alle tickets voor de Gentse supporters zijn de deur uit! Dat betekent dat op 18 mei iets meer dan 20.000 Gentenaars hun ploeg zullen aanmoedigen in het Koning Boudewijnstadion. De club wenst zijn supporters en sponsors dan ook van harte te danken voor de fantastische respons.

www.kaagent.be
:clap: :clap:
Team Hein mag er zijn & eet geen tonijn!

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » vr 25 apr 2008 11:11

woehoew !! op ietske meer dan een week 20.000 tickets verkocht of wa. Jammer voor zij die er niet gaan bij kunnen zijn.
Volgens mij hadden ze er wel 30.000 kunnen verkopen als 't mogelijk was geweest.
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Stengel

Bericht door Stengel » vr 25 apr 2008 11:18

Ik zou zelfs meer zeggen : op ietsken MINDER dan een week....zondag gestart met de verkoop en op vrijdag alles verkocht, de deur uit, aan de man gebracht, verdeeld....woorden schieten mij bij deze tekort ! :) 8)

FANTASTISCH MANNEN !
18 mei 2008 wordt ONZE DAG in Brussel !
BRUSSELS BLUE WHITE

free74
Contacteer:

Bericht door free74 » vr 25 apr 2008 11:28

free74 schreef:
Robbyrapido schreef: Net even de andere topics gelezen en daar halen andere mensen ook aan dat alles reeds uitverkocht is. Toch blijf ik dat zeer twijfelachtig vinden. Indien het uitverkocht is moet dit toch vermeld worden op de site?
Zever, gezever ... (dixit Franky)
Ik neem mijn woorden onmiddellijk terug...

Fantastisch man, alles weg in minder dan een week !
In your face RSCA !

Robbyrapido

Bericht door Robbyrapido » vr 25 apr 2008 11:31

free74 schreef:
free74 schreef: Zever, gezever ... (dixit Franky)
Ik neem mijn woorden onmiddellijk terug...

Fantastisch man, alles weg in minder dan een week !
In your face RSCA !
Indd, als ik mis ben geef ik het toe. Ik was dus verkeerd.
sorry daarvoor!
Wel schitterend, dat er veel mensen naar Brussel zouden afzakken had ik verwacht. Dat alle kaarten op minder dan een week zouden uitverkocht zijn had ik niet durven dromen.

Stevo

Bericht door Stevo » vr 25 apr 2008 11:42

Alexandre schreef:Gentse vakken bekerfinale volledig uitverkocht!

www.kaagent.be
Fijn dat jullie er toch 20.000 hebben gekregen.
Hoop dat er niet teveel mauve tussen zit

free74
Contacteer:

Bericht door free74 » vr 25 apr 2008 12:21

bron: sporza.be

Gent krijgt op Heizel steun van 20.000 fans

vr 25/04/08 - AA Gent kan tijdens de bekerfinale op een grote supportersschare rekenen. Alle beschikbare tickets voor het duel tegen Anderlecht zijn de deur al uit.
AA Gent kan zondag 18 mei zijn seizoen redden met winst in de bekerfinale tegen Anderlecht. Aan de steun van de supporters zal het alvast niet liggen. (PhotoNews) Alle beschikbare tickets voor de finale zijn al gereserveerd.

Dat betekent dat iets meer dan 20.000 Gent-supporters hun ploeg zullen aanmoedigen op 18 mei in het Koning Boudewijnstadion.

De ticketverkoop begon zondagochtend. Op zes dagen was alles uitverkocht. "Gent wil zijn supporters van harte danken voor de fantastische respons", zegt Gent in een communiqué.

Gent speelt voor het eerst de finale van sinds 1984, toen het Standard versloeg. Ook in 1964 won Gent de beker.

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » vr 25 apr 2008 12:23

overschakelen naar ticketaankoop voor Tribune 3 vakken H en I, dank u
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

Maestro_kv

Bericht door Maestro_kv » vr 25 apr 2008 12:24

zalig..
_-_ Buffalo until I die _-_

Livn
Contacteer:

Bericht door Livn » vr 25 apr 2008 12:25

da ze maar komen van anderlecht, nog nooit gezien 20000 buffalosupporters!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Bibiere ad infinitum

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » vr 25 apr 2008 12:50

free74 schreef:bron: sporza.be

Gent krijgt op Heizel steun van 20.000 fans

vr 25/04/08 - AA Gent kan tijdens de bekerfinale op een grote supportersschare rekenen. Alle beschikbare tickets voor het duel tegen Anderlecht zijn de deur al uit.
AA Gent kan zondag 18 mei zijn seizoen redden met winst in de bekerfinale tegen Anderlecht. Aan de steun van de supporters zal het alvast niet liggen. (PhotoNews) Alle beschikbare tickets voor de finale zijn al gereserveerd.

Dat betekent dat iets meer dan 20.000 Gent-supporters hun ploeg zullen aanmoedigen op 18 mei in het Koning Boudewijnstadion.

De ticketverkoop begon zondagochtend. Op zes dagen was alles uitverkocht. "Gent wil zijn supporters van harte danken voor de fantastische respons, maar wil wel zo snel mogelijk geld geld geld zien !!", zegt Gent in een communiqué.

Gent speelt voor het eerst de finale van sinds 1984, toen het Standard versloeg. Ook in 1964 won Gent de beker.
have fun

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » vr 25 apr 2008 12:58

nice one
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

ruiz4ever
Contacteer:

Bericht door ruiz4ever » vr 25 apr 2008 18:05

Kijk eens naar de foto bij dat artikel, je ziet de banner van Buffalopeet, die banner van Ruiz!! :clap: :clap: :bluewhite:
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » vr 25 apr 2008 18:11

ruiz4ever schreef:Kijk eens naar de foto bij dat artikel, je ziet de banner van Buffalopeet, die banner van Ruiz!! :clap: :clap: :bluewhite:
:D De max

ruiz4ever
Contacteer:

Bericht door ruiz4ever » vr 25 apr 2008 18:19

BuFfAlOpEet schreef:
ruiz4ever schreef:Kijk eens naar de foto bij dat artikel, je ziet de banner van Buffalopeet, die banner van Ruiz!! :clap: :clap: :bluewhite:
:D De max
Ahaha :lol: :lol: , nice work mate! :D staat er netjes op zouk zo zeggen! :)
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.

Oli

Bericht door Oli » vr 25 apr 2008 18:29

Zo een invasie had ik ook niet verwacht. Alle plekken al weg op 5 dagen... Chance dat ik er op tijd bij was. 8)
Laatst bijgewerkt door Oli op wo 21 aug 2013 17:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » za 26 apr 2008 13:16

Pfff we hadden beter in Wembley gespeeld dan had het tenminsye nu ngo niet uitverkocht geweest....

maar kom 20.000 is ook al een mooi cijfer niet? :D

:clap: :clap: :clap:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » do 01 mei 2008 10:12

'We brengen die beker mee'
Buffalo's bouwen op Sint-Pietersplein groot volksfeest na finale tegen Anderlecht

GENT - Na de bekerfinale tussen AAGent en Anderlecht op 18 mei organiseren de stad en AAGent een volksfeest op het Sint-Pietersplein. 'We willen er de beker tonen aan 20.000 Buffalo-supporters.' Of er ook een groot scherm komt om de wedstrijd te volgen, is nog onduidelijk.

Vanaf vrijdag begint Gent officieel af te tellen naar de bekerfinale tegen Anderlecht, op de Heizel in Brussel. 'Op de Charles de Kerchovelaan zal onze aftelklok de dagen tellen die we nog te gaan hebben tot die historische dag', zegt burgemeester Daniël Termont. 'Een mijlpaal - 24 jaar na de vorige finale - die we als stad niet zomaar voorbij wilden laten gaan. Daarom komt er na de finale een groot feest op het Sint-Pietersplein - of we de beker nu winnen of niet.'

Er trekken op 18 mei 20.000 AA Gent-supporters naar Brussel. 'Zelfs wij waren verrast door de enorme respons van de supporters, die ervoor zorgden dat de tickets die wij hadden in vier dagen uitverkocht waren', zegt Patrick Lips van AA Gent. 'En sindsdien hebben we nog zeker 2.000 aanvragen gekregen, zelfs al is intussen bekend dat er geen kaarten meer zijn.'

Om ervoor te zorgen dat die 20.000 supporters ook na de wedstrijd op één plaats samen kunnen vieren, stelt de stad Gent het Sint-Pietersplein ter beschikking, zegt schepen van Feesten Lieven Decaluwe (Vl.Pro). 'We bouwen daar een podium waarop de spelers hun publiek kunnen groeten. Het feest gaat hoedanook door - winst of verlies.'

Op het Sint-Pietersplein is er plaats voor 18.000 mensen, weet Jan Schiettekatte van de dienst Feestelijkheden. 'Dankzij onze ervaring van de Gentse Feesten weten wij perfect hoe we zo'n massa-evenement moeten organiseren. We compartimenteren het plein niet - de sfeer moet gezellig blijven - maar we zorgen wel voor een aantal bufferzones. Die geven ons ook de mogelijkheid om een catwalk te bouwen waarop de spelers tot midden het publiek kunnen wandelen.'

Die spelers staan centraal op de Cup Final Party, zegt Patrick Lips. 'We willen er de beker laten zien aan onze supporters. We schatten dat de spelers rond 21.30 uur op het plein zullen aankomen. Maar ook tevoren zal er al een en ander te beleven zijn. We beginnen eigenlijk al na het laatste fluitsignaal - de wedstrijd begint om 16.30 uur - met dj-acts. En Miguel Wiels komt er optreden met een gelegenheidsgroep van Gentse rockers. Onder meer Kurt Burgelman van Biezebaaze komt zeker zijn AA Gent-repertoire zingen.'

Een groot scherm om de wedstrijd op te volgen, komt er vooralsnog niet op het Sint-Pietersplein. 'De eerste bedoeling was uiteraard om zo veel mogelijk supporters naar Brussel te krijgen', zegt Lieven Decaluwe. 'Nu het daar uitverkocht is, denken we er over na of een groot scherm toch nog kan. Maar we moeten eerst bekijken of we daar geld voor willen uittrekken en of het in overeenstemming te brengen valt met de veiligheidsmaatregelen op het plein.'

Tom Dams
De Gentenaar

Gesloten