Georges Leekens: "Ik hoop echt dat Gent de beker wint"
Toch ne sympathieke mens he...

free74 schreef:Gevonden op sportwereld.be:
Net even de andere topics gelezen en daar halen andere mensen ook aan dat alles reeds uitverkocht is. Toch blijf ik dat zeer twijfelachtig vinden. Indien het uitverkocht is moet dit toch vermeld worden op de site?Robbyrapido schreef:Dat begrijp ik dus niet. Waarom dit vertellen? Iedereen weet dat dit nog niet het geval is!BRUSSELSbuffalo schreef:Voor Gent is 't uitverkocht! A'lecht is pas woensdag begonnen...
Zever, gezever ... (dixit Franky)Robbyrapido schreef:Net even de andere topics gelezen en daar halen andere mensen ook aan dat alles reeds uitverkocht is. Toch blijf ik dat zeer twijfelachtig vinden. Indien het uitverkocht is moet dit toch vermeld worden op de site?Robbyrapido schreef: Dat begrijp ik dus niet. Waarom dit vertellen? Iedereen weet dat dit nog niet het geval is!
free74 schreef:Gevonden op sportwereld.be:
Alexandre schreef:Gentse vakken bekerfinale volledig uitverkocht!
Alle tickets voor de Gentse supporters zijn de deur uit! Dat betekent dat op 18 mei iets meer dan 20.000 Gentenaars hun ploeg zullen aanmoedigen in het Koning Boudewijnstadion. De club wenst zijn supporters en sponsors dan ook van harte te danken voor de fantastische respons.
www.kaagent.be
Ik neem mijn woorden onmiddellijk terug...free74 schreef:Zever, gezever ... (dixit Franky)Robbyrapido schreef: Net even de andere topics gelezen en daar halen andere mensen ook aan dat alles reeds uitverkocht is. Toch blijf ik dat zeer twijfelachtig vinden. Indien het uitverkocht is moet dit toch vermeld worden op de site?
Indd, als ik mis ben geef ik het toe. Ik was dus verkeerd.free74 schreef:Ik neem mijn woorden onmiddellijk terug...free74 schreef: Zever, gezever ... (dixit Franky)
Fantastisch man, alles weg in minder dan een week !
In your face RSCA !
Fijn dat jullie er toch 20.000 hebben gekregen.Alexandre schreef:Gentse vakken bekerfinale volledig uitverkocht!
Alle tickets voor de Gentse supporters zijn de deur uit! Dat betekent dat op 18 mei iets meer dan 20.000 Gentenaars hun ploeg zullen aanmoedigen in het Koning Boudewijnstadion. De club wenst zijn supporters en sponsors dan ook van harte te danken voor de fantastische respons.
www.kaagent.be
free74 schreef:bron: sporza.be
Gent krijgt op Heizel steun van 20.000 fans
vr 25/04/08 - AA Gent kan tijdens de bekerfinale op een grote supportersschare rekenen. Alle beschikbare tickets voor het duel tegen Anderlecht zijn de deur al uit.
AA Gent kan zondag 18 mei zijn seizoen redden met winst in de bekerfinale tegen Anderlecht. Aan de steun van de supporters zal het alvast niet liggen. (PhotoNews) Alle beschikbare tickets voor de finale zijn al gereserveerd.
Dat betekent dat iets meer dan 20.000 Gent-supporters hun ploeg zullen aanmoedigen op 18 mei in het Koning Boudewijnstadion.
De ticketverkoop begon zondagochtend. Op zes dagen was alles uitverkocht. "Gent wil zijn supporters van harte danken voor de fantastische respons, maar wil wel zo snel mogelijk geld geld geld zien !!", zegt Gent in een communiqué.
Gent speelt voor het eerst de finale van sinds 1984, toen het Standard versloeg. Ook in 1964 won Gent de beker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten